מרחק צפיה

  • פותח הנושא ADICT
  • פורסם בתאריך

ADICT

אוהב את התחום
הודעות
95
מעורבות
0
נקודות
0
לאחר לבטים רבים האם המסך שקניתי קטן קצת בסלון הבית שלי,גודל המסך 40",מדדתי מרחק מקסימלי שהמסך נימצא,שזה אומר מהקיר לספה ,קיבלתי מרחק של 3 מטר,וזה אפילו עיגלתי כלפי מעלה את המרחק,ואם אפילו אחשוב להוריד אותה מהקיר ולשים במזנון,הדבר ייתן לי עוד 30 ואפילו 40 סנטימטר,!האם ניתן לאמר בביטחה שגודל המסך נכון לנתונים הנל?שזה יותר חשוב לי אפילו מאיכותו ,כי עם זה עוד ניתן לשחק(סוגי חיבורים,ותוכני צפיה )אך לא עם הגודל!:O מצורפת תמונה, קצת קשה לתת הערכה לפי התמונה אך הספה ממש מאחורי השולחן.
 

תמונות מצורפות

  • P1191898.JPG
    P1191898.JPG
    KB 56.1 · צפיות: 576
נערך לאחרונה ב:

Lazy Boy

אוהב את התחום
הודעות
210
מעורבות
5
נקודות
18
יש כלל אצבע, שאומר שהנוסחה ליחס מרחק צפיה היא מרחק במטרים לחלק ל 10 יתן לך גודל באניצ'ם. כלומר אם מרחק הצפיה הינו 3 מטר, אז המסך המתאים הוא 30 אינצ'. לדעתי הכלל הזה הוא קצת "מתירני" כיון שמעט סרטים מגיעים בפורמט 9*16. רוב הסרטים הם ביחס אורך רוחב של, 1-2:35 ולכן זה לא מספיק. במקרה שלך לעומת זאת, אין ממש בעיה. יש לך איזה 25% יתרון על הנוסחה, אז גם ב 2:35 תראה על הכיפאק. הדבר היחידי שהיתי משנה אצלך זה, להנמיך קצת את הטלויזיה, אבל זה סריטה אישית שלי.
 

ADICT

אוהב את התחום
הודעות
95
מעורבות
0
נקודות
0
LAZY BOY ,בתנאי שהנוסחה שלך נכונה,אזי באמת מצבי עוד טוב,ויש לי מקום ספייר גם, אם אחליט להניח אותה על השידה ,מה שכנראה אבדוק בהמשך ,ואולי אף לצלם.
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
מנסיון שלי, במרחק 3 מטר, גודל מסך 40-42 מתאים.
 

dts2

חבר אתר
הודעות
17
מעורבות
0
נקודות
0
גודל מספק בהחלט אתה אפילו בעודף ישיבה קרובה מידי או מסך גדול מידי תדגיש מריחות ופיקסליזציה
 

ADICT

אוהב את התחום
הודעות
95
מעורבות
0
נקודות
0
גודל מספק בהחלט אתה אפילו בעודף ישיבה קרובה מידי או מסך גדול מידי תדגיש מריחות ופיקסליזציה
למען האמת,אני ממש לא מרגיש מריחות,או פיקסליזציה,וממש אין לי תלונות מבחינת זליגה או תופעות ששמעתי עליהן,שבאמת עדיין לא נתקלתי,יאמר אולי לזכות המסך,אזי אני באמת ובתמים מתחיל להשתכנע שהבחירה והעיסקה היתה די טובה(Y), מתאימה ואיכותית.לפחות אם כך גם מבחינת הגודל אני צריך להיות רגוע(שחברים יבואו לפחות לא תהיה פאדיחה של גודל כי כנראה באמת הגודל קובע....)ולגבי שאר החיבורים(ניתן לאמר שבצפיה בטלוויזיה ,אתה לא ממש בהיי מהאיכות,אך כנראה באמת שברזולוציה כזו רוב (או כול)הדגמים סובלים מבעיה זו,וההנאה מתבטאת מקומפוננט (יש לי),וצפונה לHDMI מה שעדיין לא יצא לי לנסות,והתרשמויות מחיבור זה ישארו כרגע לטווח היותר ארוך.
תודה לך כמובן גם ליאור על החיזוק החשוב לי בעניין זה(Y):cool:;)
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור