מצלמה ניקון D5500


MEIR111

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
1
שלום יש לי שאלה אני כרגע רוצה להתקדם ממצלמה רגילה ל DSLR בהמשך ברצוני להיכנס לקורס אני רוצה בעיקר לצלם אנשים פה ושם לשימוש ביתי שוטף מסיבות טיולים מצלם גם פה ושם הפגנות מקרי חרום אבל לא ברמה עיתונאית וגם פה ושם צילומי נוף ובעיקר בים אבל שוב עיקר השימוש זה צילום אנשים שבו אני רוצה יותר להתמקד כולל ילדים ותנינוקות שזים תוך כדי חייב לציין מצלם גם ביום אבל גם בלילה והרבה. ההסרטה פחות חשובה למרות שיש לי גם על זה שאלה האם האיכות עד כדי כך גרועה בהסרטה בניקון עד שזה פחות ממצלמה קומקטית רגילה? המליצו לי בעיקר על ה D5500 ובתור התחלה עד הכניסה לקורס לעבוד עם הקיט ועם הקורס להתקדם בעדשות אשמח מאוד לקבל תשובה לגבי מצלמה ספציפית זו או משהוא באזור ה2000 שח גם כן (לא כולל עדשות)
נ.ב האם קנון 750D עדיפה על הניקון הזאת
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
מצלמות DSLR הן בעלות חיישן גדול ומספקות תמונות וגם וידאו מוצלח, הבעיה שמצלמות DSLR ורוב העדשות שלהן לא בנויות לפוקוס אוטמטי בוידאו. בצילום וידאו מקצועי בדרך כלל מצלמים עם פוקוס ידני (רוצים שליטה בדויקת איפה הפוקוס ולא שהפוקוס האוטמטי יבחר לנו לבד), עבורנו אני מעדיפים פוקוס אוטמטי ואז צילום וידאו ב DSLR נהפך להיות מסורבל ופחות נוח.

כמו כן אני לא יודע למה כולם אומרים הסרטה של וידאו - להבנתי להסריט זה להקרין ולהקליט זה מה שהמצלמה עושה - אני בטח מפספס משהו היות וכולם אומרים הסרטה :)

מצלמות כמו ניקון D5500 או קנון 750D עם עדשה קצת חורג מ 2000 ש"ח
הייתי ממליץ לעלות קצת בתקציב ונסות לרכוש עדשה עם צמצם גדול כמו טמרון או סיגמא 17-50 F2.8 עובר קנון או ניקון בהתאם למצלמה שרוכשים (עדשות הן שונות עבור כל חברה).

אפשר להתחיל עם ניקון D3300 או ניקון D5300 ובכך להוריד קצת המחיר - להסיר ספק לאיכות העדשה יש יתרון גדול ואין לדעתי הגיון לרכוש עדשה שבעתיד לא תיהיה בשימוש וגם בלימוד צילום עדשה טובה עם צמצם גדול תאפשר לעשות דברים שעדשת קיט לא תאפשר.
 

MEIR111

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
1
קודם כל ממש תודה רבה על התשובה המפורטת ....רק להבנה התקציב שלי עומד על 2000 שח רק על המצלמה ולא על העדשות שזה כבר משהוא אחר אמור לקנות לי ואני יבקש ממנו שיקנה את העדשה שאתה המלצת עליה כך שאין לי בעיה לקנות גם את ה D5500 רק השאלה האם עדיף לי כבר את הניקון 750D אשמח מאוד לתשובה גם על זה
תודה רבה רבה על התשובות שלך אמנם רק היום נרשמתי אבל אני הרבה פעמים קורא את מה שכתבת למעלה ממש יפה וברור תודה רבה
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
הקנון 750D בעלת מערכת פוקוס חדשה ויחסית מהירה עבור צילום דרך המסך שממש לא נהוג לצלם כך עם DSLR צילום דרך העינית עדיין מהיר יותר. אבל יש לכך שבשילוב עם עדשות STM מצלמה זו יכולה לעשות אוטופוקוס בוידאו בניגוד לרוב ה DSLR שלא טובות בכך.

אב מעבר לכך כל היתרונות נמצאות בצד של ניקון מערכת פוקוס (בצילום דרך העיניית) טובה יותר, חיישן יותר מוצלח שמביא יכולת טובה יותר בטווח דינמי והן היכולת בצילום טוב יותר רגישות ISO גבוהה - כך עבור צילום סטיללס אני לא רואה יתרון לקנון
 

menahem

כתב האתר
הודעות
1,536
מעורבות
360
נקודות
83
כמו כן אני לא יודע למה כולם אומרים הסרטה של וידאו - להבנתי להסריט זה להקרין ולהקליט זה מה שהמצלמה עושה - אני בטח מפספס משהו היות וכולם אומרים הסרטה :)

השפה העברית מבחינה בין הנצחה על ידי הקלטה של אודיו והשמעתו,באמצעות איחזור על ידי מערכת דו-ערוצית למשל,לבין "הקלטה" של וידאו ואיחזור ההקלטה על ידי הקרנה על גבי מסך כלשהו.

הסרטה בתחום הוידאו, הכוונה היא: הנצחה של החומר המצולם על גבי מדיה ששומרת את הצילום (הרציף) על גבי מדיה כלשהי (פעם זה היה פילם היום זה כרטיס או דיסק שטמון במצלמה)

איחזור הוידאו נקרא:"הקרנה" או אם תרצה ניגון קובץ הויאו לפלט שהוא מסך (של מצלצה או כל מסך אחר) זו הקרנה.

יוצא איפה שהמילה הסרטה בכל הקשור להנצחת וידאו במצלמות ה DSLR בכלל ובמצלמות הקולנוע בפרט זו הסרטה ואילו איחזור החומר,במצלמה או בקולנוע,זו הקרנה.

מנחם.
 

MEIR111

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
1
שוב באמת תודה רבה אבל עדיין יש לי עוד שאלה אחת בצילום עצמו יש לניקון הזאת 39 נקודות פוקוס מתוכם כמה מוצלבות ובקנון יש 11 נקודות פוקוס האם זה שיקול לטובת הניקון בצילום?
נ.ב אני בעיקר מצלם לא מסריט(מקליט) אז רק בצילום מה יהיה יותר טוב בשבילי
ממש תודה רבה על העזרה שלך
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
מצלמות ניקון בעלות חיישן עם טווח דינמי טוב יותר יכולת לצלם תמונה נקיה יותר בערכי ISO גבוהיים יותר (טוב לתאורה חלשה) וכן בדרך כלל יש להן יותר נקודות פוקוס - כל זה חשוב
חיישן טוב יותר עוזר לקבל תמונה טובה יותר גם שתנאים לא אופטמלים, יותר נקודות פוקוס עזורות לקבל פוקוס מהר יותר (נקודות מוצלבות מדויקות ומהירות יותר מנקודות פוקוס לא מצלבות), מצד שני הרבה צלמים שאני מכיר עובדים רק עם נקודת פוקוס מרכזית אז מספר נקודות הפוקוס פחות חשוב.

להסיר ספק מצלמות DSLR של קנון לא רעות בכלל וקנון מוכרת יותר מצלמות מכל חברה אחרת, למרשות ניקון קצת יותר טובה ניתן להשיג עם מצלמות קנון תוצאות מדהימות וכאמור היא מוכרת יותר מלמות מניקון.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור