רמקולים מערכת Z-5500


Mejadla

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
אז ככה, יש לי את המערכת קרוב לשנה וחצי, יש לה המון מה להציע (אפילו אם זה לא מערכת קולנוע ביתית מטורפת, המון ביקורות משבחות את המערכת ביחס לעלות..) והבעיה היא אצלי - שאני לא ניצלתי אותה כמו שצריך, רוב הזמן היא פשוט כבויה. בגלל שעדיין לא קניתי לה סטנדים (כמעט ואין בשוק סטנד שמתאים לרמקול כזה, וזה בגלל שזה רמקול מחשב (תקנו אותי אם אני טועה), אז אני משתמש רק בשני רמקולים, וכך למעשה אני משתמש במערכת לטובת 2.1 שבכלל קניתי אותה ל-5.1.. שני רמקולים והסנטר יושבים בארון.

החג החלטתי להחזיר את המערכת לעניינים, אבל יש כמה דברים שאני חייב את עזרתכם:

1. בגלל שאין כמעט בשוק סטנד מתאים לכזה רמקול, חשבתי על האפשרות לקנות מדף עץ קטן 15X15 שאותו אני יקדח לקיר, הרמקול ישב עליו וכך אני יחסוך מקום לעמודים (שבשביל מקום לעמודים ולכף רגל של סטנד אני צריך להזיז את המיטה קצת, לא ביג דיל אבל מדף עץ כזה יעשה את העבודה), עכשיו השאלה היא אם תהיה איזשהי ירידה באיכות השמיעה אם הרמקול יישב על מדף עץ כזה קטן? והאם עדיף לקדוח את הרמקול אולי למדף עצמו בגלל שהרמקול טיפה רוטט בזמן שהוא מנגן, וככה למנוע נפילה?

2. יש לי כרטיס קול די טוב (Creative SB X-Fi) שלו יציאות רגילות (3.5mm) ויציאה דיגיטאלית אופטית, עד היום המחשב היה מחובר ב-3.5 מ"מ אבל קניתי כבל דיגיטאלי אופטי (שלמען האמת עלה לי די זול, 30 שקל ב-KSP) שלפי מה שהבנתי מעביר סראונד ואיכות השמיעה שלו יותר טובה.. השאלה שלי היא אם צריך אולי להשקיע יותר בקבל בשביל לקבל תפוקה טובה יותר?

3. חיבור שלישי שלא מנוצל מהמערכת עצמה זה היציאה הקואקסיאלית, חשבתי אולי לחבר אותה ליס מכיוון שבממיר שלי (Yes HD) יש רק יציאה לקואקסיאלי ולא לאופטי, אבל לפי מה שהבנתי יס בכלל לא משדרים עם סראונד, עדיף לקנות כבל או לחסוך את הכסף ולהשאיר לרמקולים של הטלוויזיה לנגן? ואם לקנות כבל, איזה סוג של כבל? קראתי על כל כך הרבה סוגים של קוקאסיאלי שאין לי מושג מה לקנות.. המרחק בין המערכת לממיר עומד על 70 סנטימטר..

ביינתים אלו השאלות שלי, תודה רבה למי שיענה.

איתי.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור