מעניין שווה להשקיע זמן האזנה


igall

אוהב את התחום
הודעות
225
מעורבות
47
נקודות
28
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,068
מעורבות
1,564
נקודות
113
בלה בלה פאקינג בלה.
עוד גברים בגיל העמידה טרחנים שחושבים שאם אנחנו יודעים מה המשמעות של damping factor ו- rolloff של frequency response, אז לא מענין אותנו מה זה צליל מוסיקלי.

יאללה...

דחוף לשלוח להם עוגת יומולדת עם שלוש חשפניות בפנים.

יגאל, מה למדת מהסרטון הזה? איך הסרטון הזה עזר לך לקבל החלטות צרכניות טובות יותר במסעך האודיופילי? (אני שואל ברצינות)
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,678
מעורבות
1,415
נקודות
113
סרטון הוא סוג של מניפסט שמופנה ליצרני אודיו שיפסיקו להטעות עם ספציפיקציות שקריות.

בנוסף, מסביר כמה דברים באודיו

ובסוף, קצת פרסומת עצמית:)

פרקטית, זה באמת לא עוזר, בטח למתנוש שלא טרח לראות את הסרטון בכלל:)
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,068
מעורבות
1,564
נקודות
113
סרטון הוא סוג של מניפסט שמופנה ליצרני אודיו שיפסיקו להטעות עם ספציפיקציות שקריות.

בנוסף, מסביר כמה דברים באודיו

ובסוף, קצת פרסומת עצמית:)

פרקטית, זה באמת לא עוזר, בטח למתנוש שלא טרח לראות את הסרטון בכלל:)

למה, מתנוש טרח קצת. צלחתי שם איזה 20 דקות.
אבל ... forward sound זה לא ספציפיקציה לרכיב אודיו יותר מאשר "טעם פירותי עם ניחוחות של טבק ופירות כהים יבשים" הוא ספציפיקציה ליין. הם איבדו אותי שם.
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,678
מעורבות
1,415
נקודות
113
למה, מתנוש טרח קצת. צלחתי שם איזה 20 דקות.
אבל ... forward sound זה לא ספציפיקציה לרכיב אודיו יותר מאשר "טעם פירותי עם ניחוחות של טבק ופירות כהים יבשים" הוא ספציפיקציה ליין. הם איבדו אותי שם.

אבל זה לא מה שהוא אומר.
הוא אומר שבביקורות סופרלטיבים האלה חסר משמעות. ואכן אין כאן משהו חדש, לא מסתמך על שום ביקורות מאף אחד חוץ מאוזניי.

מדידות הוא צודק, לא מפרסמים את מה שצריך לרוב. איך זה עוזר? לא עוזר.

מה שכן, הוא בכל מקרה שולח לשמוע את הציוד.
אין משהו קרימינלי במה שהוא מסביר.

איתן וינר הוא יצרן של מלכודות באס הרבה שנים, לפני שזה תפס בקהילה
 

Cloudy

חבר משקיען
הודעות
783
מעורבות
305
נקודות
63
כשאתה קונה מוניטורים ו/או ציוד למיקס, אתה לא קונה את "מה שנשמע טוב", אתה קונה את מה שנשמע כשחזור האמין ביותר. למה? כי אם זה נשמע חרא עכשיו, זה ישמע חרא במיקס הסופי. זה הרעיון של מוניטורים, לא להשמע טוב, להשמע אמין.
אז איך "בוחנים" ציוד עריכה? כנראה שיותר לפי הספציפיקציות מאשר לפי האוזן.

להזכירכם, התוצאה צריכה להישמע טוב ללקוחות, לא רק אצלכם בסטודיו.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור