מעוניין באקולייזר איכותי


capten

אוהב את התחום
הודעות
259
מעורבות
78
נקודות
28
כיום עושים את זה קצת אחרת...
בונים קדם מגבר ומגבר הספק שניהם בקונפיגיורציה של DUAL MONO ואז יש לך הפרדה אולטימטיבית בין הערוצים ללא שום דליפה ( CROSSTALK) מלכתחילה.
הדרך הזו היא למעשה הפתרון המדויק לשורש הבעיה, ולא תרגילים בחיבור חיסור באפקטים אלקטרוניים.
לדבר הזה, בין שאר הדברים, קוראים היי-אנד אמיתי, ללא עיגול פינות וחסכנות על חשבון ביצועים.
ועל זה, כמובן, צריך לשלם אקסטרה, כי זה עולה יותר לייצר מכשיר כזה.
:eek:
 

roberts

מושעה
הודעות
2,825
מעורבות
647
נקודות
113
כיום עושים את זה קצת אחרת...
בונים קדם מגבר ומגבר הספק שניהם בקונפיגיורציה של DUAL MONO ואז יש לך הפרדה אולטימטיבית בין הערוצים ללא שום דליפה ( CROSSTALK) מלכתחילה.
הדרך הזו היא למעשה הפתרון המדויק לשורש הבעיה, ולא תרגילים בחיבור חיסור באפקטים אלקטרוניים.
לדבר הזה, בין שאר הדברים, קוראים היי-אנד אמיתי, ללא עיגול פינות וחסכנות על חשבון ביצועים.
ועל זה, כמובן, צריך לשלם אקסטרה, כי זה עולה יותר לייצר מכשיר כזה.
You Are Making Samatohha .......אני מדבר על אפקט מכוון ומאוד מיוחד של ה-Cross-talk בין הערוצים ואתה רוצה לבטל את ה-Cross-talk שעמלו עליו כל כך קשה ע"י קדם איכותי ?
 

YB-7

חבר משקיען
הודעות
1,837
מעורבות
397
נקודות
83
You Are Making Samatohha .......אני מדבר על אפקט מכוון ומאוד מיוחד של ה-Cross-talk בין הערוצים ואתה רוצה לבטל את ה-Cross-talk שעמלו עליו כל כך קשה ע"י קדם איכותי ?

את העבודה של טכנאי ההקלטות ניתן לשמוע בהקלטה עצמה.. האיזונים המיוחדים שהוא הכניס לסאונד-טרק , זה המקור.
כל CROSSTALK שקיים בקדם-המגבר או במגבר הוא אולי בלתי נמנע בציוד בינוני, אך הוא לא רצוי ולא מתבקש.
זו ההבנה שלי, וגם ההיגיון.
מצטער..
אך אם אתה חושב שלהוסיף מכשיר שישנה את שדה האקוסטי בין הרמקולים זה צעד שאין אתו גם השלכות שליליות על הצליל, אתה לדעתי חולם בהקיץ.
 

roberts

מושעה
הודעות
2,825
מעורבות
647
נקודות
113
לטכנאי ההקלטה יש חדר יבש , והדליפה בן ימין ושמאל קטנה בהרבה מחדר סטנדרטי שבו רוב האודיופילים שומעים - וכאן נכנס לפעולה המכשיר.
 

ariekarp

אוהב את התחום
הודעות
387
מעורבות
119
נקודות
43
הנה כאן Paul McGowan מ PS AUDIO מסביר על ה Sonic Holography

https://www.psaudio.com/askpaul/sonic-holography/

(זהר, השרשור שלך נחטף למקום אחר ממש... חברים, הבחור שפתח את השרשור מחפש איקווליזר איכותי ואנחנו מברברים כאן על נושאים אחרים לא קשורים)
 

ayal30

חבר משקיען
הודעות
3,082
מעורבות
908
נקודות
113
קודם כל יש פה דיון מאוד יפה ,
אותו אדם ''או טרול'' פותח נושאים כל הזמן שהוא מחפש אקולייזר
והוא לא מגיב ,ואם תכנסו לפרופיל שלו תראו כמה פעמים הוא
פתח נושא על אקולייזר, שהוא רוצה לקנות וגם בפורום השכן הוא
כל הזמן פותח נושא שהוא מחפש אקולייזר
תודה
 

tzachi

חבר משקיען
הודעות
2,412
מעורבות
386
נקודות
83
זה עוד ויכוח שלעולם לא יגמר.
יש את התהרנים שלא מאמינים בהתערבות אך נותים לעשות אותה בעזרת כבילה ואקוסטיקה.
ויש את הטכנוקרטים שמשתמשים בrq וטוב להם כך.
אני לא חושב שיש פה שחור ולבן .
אגב ראיתי גם בפראים אולטרה יקרים של אקיופייז יש בס וטרבל .
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,908
מעורבות
1,590
נקודות
113
You Are Making Samatohha .......
רוברט כל הכבוד על היצרתיות...(ורד)
 

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
882
נקודות
113
נמר, ו YB-7, ואם יש מוסיקה שאתם ממש ממש אוהבים שנשמעת כמו שיט, ואם קצת הדגשה או הנחתה בתחום מסויים היא יכולה להישמע מעט יותר טוב, אז גם אז צריכים להסתגף בשם האודיופיליה והפיוריזם?

אתם יודעים שבהמון קרוסאוברים של רמקולים סופר נחשבים יש אקווליזרים כדי להרגיע או ל"הקריז" תחום מסויים?

......אודיופילים על מיטת מסמרים ...סובלים בשקט .....לבד בחושך ;)
אם בזמן האזנה למוסיקה בבית אני צריך אקוולייזר כדי "לשפר" משהו, סימן מובהק שטכנאי ההקלטות לא יודע את מלאכתו.

בזמן הקלטה צריך אקוולייזר מפני שהצליל המוקלט אומנם מכיל את כל המידע אבל הוא לא נשמע כמו הצליל הנכון של הכלי. הצמידו את האוזן שלכם לכינור (במקום מיקרופון), לא תאמינו עד כמה הצליל נשמע רע. הטכנאי מחזיר את "הכינוריוית" לצליל המוקלט. אם ביצע את מלאכתו כמו שצריך, אקוולייזר רק יקלקל.

אריה
 

roberts

מושעה
הודעות
2,825
מעורבות
647
נקודות
113
אם בזמן האזנה למוסיקה בבית אני צריך אקוולייזר כדי "לשפר" משהו, סימן מובהק שטכנאי ההקלטות לא יודע את מלאכתו.

אריה

.....ואתה שומע רק מוסיקה שאתה אוהב את איכות ההקלטה שלה ?

ואם אתה מאוד מאוד, ועוד פעם מאוד, אוהב מוסיקה מסויימת והיא נשמעת חרה, ואתה יכול לשפר אותה במשהו באמצעות אקווליזר - לא תעשה זאת ? תסתגף בשם הפיוריזם ?
 

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
882
נקודות
113
רוברט ואיציק, אני לא אוהב להאזין למוסיקה שלא נשמעת טוב בהיבט של איכות הצליל. לדעתי זה חלק חשוב מהעניין.

אריה
 

roberts

מושעה
הודעות
2,825
מעורבות
647
נקודות
113
לגיטימי.

גם אני לצערי חוטא בכך לא פעם, אבל אני לעומתך מוכן "לחטוא" עם אקווליזר ...לפעמים ...במוסיקה שאני ממש אוהב.
 

robo7

אוהב את התחום
הודעות
450
מעורבות
85
נקודות
28
לגיטימי.

גם אני לצערי חוטא בכך לא פעם, אבל אני לעומתך מוכן "לחטוא" עם אקווליזר ...לפעמים ...במוסיקה שאני ממש אוהב.
ולפני כל דיסק \ תקליט \ קובץ אתה מכוון את האיקוולייזר ?

(ורד)
R
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
זה עוד ויכוח שלעולם לא יגמר.
יש את התהרנים שלא מאמינים בהתערבות אך נותים לעשות אותה בעזרת כבילה ואקוסטיקה.
ויש את הטכנוקרטים שמשתמשים בrq וטוב להם כך.
אני לא חושב שיש פה שחור ולבן .
אגב ראיתי גם בפראים אולטרה יקרים של אקיופייז יש בס וטרבל .

http://www.dtown.co.il/articles/4261.html

״אין מצב שזה הסאונד של אקיופייז. 180 וואט, 500 דמפינג פקטור שזה לטענת החברה 700 ב״תכלס״ עם תיכנון משובח ומוקפד לא מספק את הרמקול שלי כאשר חלשים ממנו הצליחו? הרגיש לי עמום מידי, לא ״נכון״ לא הגיוני.

בחלון המכשיר אני מגלה שבורר עוצמת הבס נמצא על שלושת רבעי. כלומר רבע מהאמצע. זה מיד לימד אותי שבוררי הבס והגבוהים עשויים לפגוע קשות באיכות הצליל. אבל זה לא הכל, גם כשהם אינם מנותקים כלל הנוכחות שלהם משפיעה. התוצאה הטובה ביותר התקבלה כאשר הם מנותקים לחלוטין. ואז היה ניתן להמשיך במבחן כמו שצריך״
 

roberts

מושעה
הודעות
2,825
מעורבות
647
נקודות
113
ולפני כל דיסק \ תקליט \ קובץ אתה מכוון את האיקוולייזר ?

(ורד)
R
אצלי המצב "יותר קשה" ,האקווליזר מחובר ופועל כל הזמן לאורך המסלול . הרמקולים שלי (Apogee Stage) מאוד מודגשים במיד ואני נדרש לרסן אותם.......סוג של RC של פעם.

ולשאלתך ב- 98% מהמוסיקה שאני שומע אני לא משנה את האקוויליזר מהמצב ה"מרוסן" שתיארתי קודם, אבל לעתים , כן.
 

YB-7

חבר משקיען
הודעות
1,837
מעורבות
397
נקודות
83
אצלי המצב "יותר קשה" ,האקווליזר מחובר ופועל כל הזמן לאורך המסלול . הרמקולים שלי (Apogee Stage) מאוד מודגשים במיד ואני נדרש לרסן אותם.......סוג של RC של פעם.

רוברט.
זה רק נדמה לך שה-מיד מודגש, כי מגבר שה-PSRR שלו נמוך, ממסך ומטשטש כל ניצוץ של דפינישין ורזולוציה, ונשמע בוצי (MUDDY). לכן נראה לך שהרמקול מודגש ב-מיד ריינג' כי זה פחות או יותר מה שנשאר אחרי הסמטוחה שמוזנת כמשוב דרך הקווים של ספק הכוח במגבר.
פשוט עדיין לא הגעת לתובנה המדויקת של הגורמים שפועלים מתחת לפני השטח.
ומנסה לתקן את זה בעזרת ה-EQ...
איקוולייזר יכול לקחת אותך כברת דרך קצרה ביותר, והשירות שזה עושה הוא "למראית אוזן" בלבד.
אתה בקושי מגרד את פני השטח של הפוטנציאל ...
:)
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור