ממסכי ה-SD של פעם ועד ל- 8K.

  • פותח הנושא dtown
  • פורסם בתאריך

איציק ירקוני

צוות האתר
צוות האתר
הודעות
4,071
מעורבות
1,022
נקודות
113
...בדגש על "יהיו", כל עוד אין תכנים או יכולת לשדר תכנים כאלו בבית ומחיר טלוויזיה 8k יקר איני רואה סיבה לרכוש.

דרך אגב.. התמחור של מסכי 8K מבית סמסונג דיי הפתיעו, במיוחד התמחור של מסך 82 אינצ' מסדרה 9
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,711
מעורבות
2,424
נקודות
113
אני דואג לפחות 1 לשבועיים לצאת עם אשתי או חברים לסרט באולם הקולנוע ופעם בחודש בשבת כאשר יש סידור מראש, הולכים ל-הצגה (מנויים) ואחכ מסעדה טובה.
כל פעם שיוצא סרט שבנותיי רוצות לצפות באולם הקולנוע (איזה דיסני חדש או מה מתחשמק להן, אני מתייצב והולך ונהנה ומתרגש כמו ילד) בשבת היינו באלאדין, היה ממש נחמד.
ספרים לצערי אין לי כבר זמן (הייתי קורא המון! - לפני שהתחתנתי;)).
גם כאשר אני מתחיל ספר, נשכב במיטה וישר נרדם מהעייפות והאנרגיות של כל היום.
משום מה סדרה טובה או סרט בקטנה מנטפליקס מצליח להשאיר אותי ער.
אבל רב זמן המסך (דואג לא יותר מידי) של המשפחה ושלי זה בעיקר נטפליקס, סרטי קולנוע אצלי, אני אוהב לארח ולתת לאחרים להתרגש אצלי, אני בדר"כ יושב בצד ונותן לחבריי ומכריי את ה"מקומות" הכי טובים, אבל מידי פעם, יש חשק באיזה ערב לאחר שהבנות הולכות לישון מוקדם יחסית, יש חשק או לצפות באזו תכנית בטלוויזיה או אשתי ואני צופים באיזה סרט קולנוע עדכני נחמד.
מוזיקה לנפש, בדר"כ שישי בבוקר (שם את הבנות בבית הספר, מסיים קניות בסופר מול הבית, זהו זה הזמן של אבא מול המערכת, עד שבנותיי חוזרות מבית הספר) וכל שבת שניה, אשתי לוקחת את הקטנה לטייל והגדולות אצל הסבתא, משמע בית ריק - 50% מוזיקה, 50% סרטי קולנוע (בעוצמות ווליום ש-לטעמי)
החיים הם דינאמיים, לכל אחד יש את העדפות שלו, הנוחות שלו ושילוב של החיים הפרטיים שלו עם התחביבים שבוחר.
 

genvirt

חבר משקיען
הודעות
2,295
מעורבות
770
נקודות
113
לא צריך למהר לרוץ לקנות 8k - מחר תצאה 16k ואני אמתין לסוף שבוע ל 1024k :)
 

partner11

חבר משקיען
הודעות
1,717
מעורבות
121
נקודות
63
כמה הערות
1. פורמט הבטאמקס נכשל בעיקר עקב הסיבוכיות בתחזוקה. הסרט עשה מסלולי עקלתון והסתבך. זה היה ניסיון של סוני לחקות את מכשירי הפרימיום בעלי הסרטים נרחבים ששימשו בעיקר אולפנים. ה vhs היה פשוט והסרט "נדחף ישירות מול הראש.
לפני שנים רבות קראתי כתבה שטענה שהסיבה ש VHS ניצחה בתחרות, מכיוון שכל תעשיית הפורנו השתמשה בה וזה הכתיב לצרכני הפורנו את פורמט הקלטת. לא יודע אם זו אגדה אורבנית אבל טיעון בהחלט מעניין
 

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
הכל טוב, אתה רואה בשנתיים הבאות לפחות 100 סרטים ב 8K ומקור שיוכל לנגן את התכנים הללו במחיר שיסחף אחריו את השוק? ולא, אני לא מתכוון לבדיחה של הוט או יס שנקראת 4K כי זה לא.

אכן איכות השידור של 'הוט' היא בדיחה, בערך בפורים האחרון פירסמתי כאן את ההתכתבויות חסרות התועלת שלי עם הוט, שבעצם עם מי שמדברים שם זה חברת שירות קבלנית, לגבי איכות ירודה של התמונה.
מאז נעשה שיפור אבל הרבה תוכן שמוגדר FHD ממש לא כזה ויש לי מסך סוני מצויין, כבילה תוך ביתית שהוחלפה לאיכותית כולל המפצל של הבניין שהחלפתי על חשבוני לכזה שמתאים לדיגיטל ברודבנד.
תוך כדי שניסיתי לאתר את ההנהלה של 'הוט' (והצלחתי) נפלתי על עמוד דרושים שלהם והסתבר שהם היו תקופה ממושכת ללא מהנדס שבתחום אחריותו היה לבדוק את איכות התמונה במוצא השידור ולא רק בתשתית שזהו תחומה של המחלקה הקבלנית.
גם שאר ספקי התוכן נותנים תמונה שקשה לקבל זאת ראה וקדש היי רז כפי שהם טוענים.
דרך אגב מישהו הזכיר בילוי בקולנוע. גם שם קיבינימט רוב האולמות ממזמן לא מקרינים בפילם והכל בהקרנה אחורית דיגיטלית ואז זה כבר תלוי באיכות המקרן, המסך, ואפילו החשמל של אותו אולם ויש גם באלו הרבה חרא. הייתי בכמה אולמות שממש התחשק לי לשרוף את המסך כשאיכות התמונה בסרט חדש נראתה כמו במסך שטוח קדום של MAG.
האו.סי.די שלי לא התחיל רק עם ניצני האודיופיליה שלי אלא גם עם איכות התמונה בתקופה שהיו רק שידורי OFF AIR בתחילה ערוץ 1, ירדן וכו' ואח"כ ערוץ 2.
זכורני שהייתי זה ש"הכריח" את אבא שלי לקנות את הצבעונית הראשונה שלנו תוצרת פיליפס ושאלו ירדו ברמתן את סוני, לימים הצלחתי ליצור קשר עם מהנדס השידור של ערוץ 1 והייתי מתלונן אצלו על כל מיני בעיות בקליטה, התחבבתי עליו והוא ביקש ממני לדווח לו על בעיות באזור מגורי, מה דעתי על איכות התמונה באופן כללי וגם משוב על האיכות הטכנית של שידורי הרדיו, כמו כן הייתי מנסה אנטנות, מגברים ומיקסרים שונים ששיווקו 'רצון' ו'פנורמה' ותוצרת חוץ תוך סיכון חיי בטיפוס על תורן האנטנות שבגג.
 

נערך לאחרונה ב:

Yasmart

אוהב את התחום
הודעות
184
מעורבות
86
נקודות
28
אחלה כתבה, איציק, תודה על הסקירה!
 

DOCTOR ICE

אוהב את התחום
הודעות
268
מעורבות
9
נקודות
18
הדבר היחיד שבגללו אני שמח שמתחילים לצאת מכשירים כאלה זה רק בגלל שחברות השידור יצטרכו לשדרג
תשתיות ולעמוד בקצב זרימת המידע לשנייה , האדיר הזה - וזה כנראה מה שיאיץ את פריסת הסיבים האופטיים במדינה הזו. - וזה מבחינתי הפלוס העיקרי .

עבור המשתמש הביתי (TV וגם מקרנים עם מסך עד 100') לא תהיה קפיצה משמעותית באיכות התמונה רק בגלל הרזולוציה
ביחס ל-4K HDR.
אולי זה יזרז הוצאת תכני HDR בתדירות גבוהה יותר - וזה יהיה הרבה יותר משמעותי מאשר רק הרזולוציה .
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור