מחפש המלצה טובה למצלמה איכותית לשם עסק


BroMish

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
1
היי, עד היום התעסקתי עם Nikon D40 האמינה שלי לשם תחביב וצילום משפחתי וחבריי.
בתכנון שלי להקים עסק חדש של צילום מגנטים וכו' ורציתי לשמוע על מצלמה מפוארת (עדיפות לניקון)
בתקציב של 3,000-3,500 ש"ח
ושתהיה ידידותית למשתמש.
אשמח גם לשמוע על פלאש מצוין.

תודה לכם
 

BroMish

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
1
הי כרמי,תודה על האינפורמציה!
רציתי רק לשאול, אם כבר קונים מצלמה למה שאני לא אשקיע בניקון D7200 או D7100 שהתוודעתי אליהן היום?
תודה.


נ.ב - איכות וידאו הוא גם מדד חשוב
 
נערך לאחרונה ב:

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
הניקון D7200 מצלמה מעולה רק שבתקציב שלך לא ישאר לך כסף לעדשה - וממש לא הגיוני לרכוש מצלמה טובה עם עדשת קיט בנונית.
אם איכות הוידאו היא מדד חשוב - זה משנה את ההמלצות, מצלמות DSLR של ניקון לא טובות בנושא אוטופוקוס בוידא. אם זו נקודה חשובה אז צריך לחשוב על מצלמות קנון כמו 750D ואז ללכת על עדשת קנון 18-135 STM. עדשה קצת פחות טובה לצילום פורטרטים, אבל בעלת מערכת פוקוס |STM שמתאימה לוידאו בגלל שהיא עושה פוקוס בצעדים רצופים שנראה יותר טוב בוידאו. הנקודה שאיכות הוידאו של מצלמה זו היא טובה, אך פחות טובה ממצלמות ללא מראה של פנסוניק או סוני.

מצלמות ללא מראה של פנסוניק או סוני טובות קצת יקרות וזה לא משאיר לך הרבה כסף לעדשה ויש צורך לרכוש זאת עם עדשת קיט.
לדוגמא אפשר לחשוב על:
מצלמה כמו סוני A6000 עם חיישן בגדול זהה לזה שיש לניקון (ניקון מתשמשת בהרבה מצלמות DSLR בחיישן זה של סוני) - עדשת הקיט של סוני נחשבת בנונית ובתקציב שלך קשה להמליץ על עדשה אחרת.

או פנסוניק G7 עם וידאו 4K מעולה (ברמה של GH4 שנחשבת מלכת הוידאו), חיישן קצת פחות גדול בחבורה עדיין מספק תמונות נהדרות קצת פחות טוב בתאורה חלשה - בתקציב שלך אתה יכול לרכוש זאת עם עדשת קיט (לא רעה).
 

BroMish

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
1
בגדול, אם נרד רגע מעניין הוידאו, אתה טוען שגם מצלמה כמו הD5300 תשרת אותי נאמנה שנים למקצוע.
שוב, הייתי מחפש מצלמה לעסקים ולא מצלמה לשם תחביב
אשמח לתשובתך, תודה
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
אם אני יורד מהוידאו המצלמות של ניקון מעולות. כל מצלמות ה dslr של ניקון מאותה תקופה, עם חיישן באותו גודל, חולקות בדרך כלל חיישן זהה עם מעבד תמונה זהה. מה שמביא איכות תמונה זהה. כך מעבר לדגם בכיר יותר לא תספק לך איכות תמונה טובה יותר.

מה כן תקבל?
גוף יותר גדול, יותר חזק ועמיד למזג אוויר ולמכות במשקל גדול יותר. יכולת תפעול קצת יותר מוצלחת עם יותר לחצנים מהירים, מערכת פוקוס וקצב צילום טובים יותר. אם נקודות אלו חשובות לך אז ברור שכדי לרכוש דגם בכיר יותר. להגדרת דרישות שלך אני לא בטוח שיש באמת צורך בכך.

חשוב להבין שצלמים רציניים בתחום מחליפים פעם בכמה זמן מצלמה, אבל העדשות נשארות למצלמה החדשה. כמן כן איכות התמונה מושפעת רבות מאיכות העדשה, נכון שחיישן טוב זה חשוב, אבל מה שהעדשה לא מסוגלת להעביר לו הוא לא יכול להוסיף. חדות התמונה, עומק שדה, איכות הרקע ועוד הן נתונים שבאחריות העדשה.

כך שאם יש לך תקציב מסוים אתה חיייב להבין שחלק ממנו צריך להיות עבור עדשה שמתאימה לך. עדשה טובה עם דגם נמוך יותר תספק איכות תמונה טובה יותר מעדשה פשוטה על דגם בכיר (כאמור אותו חיישן ומעבד תמונה, או ההבדלים קטנים בנושא בין הדגמים הזול והבכיר). וכאמור בדרך כלל, עדשה זו השקעה לטווח ארוך יותר מהמצלמה.
 

ydd

אוהב את התחום
הודעות
78
מעורבות
14
נקודות
8
היתה לי D5500 והחלפתי לD7100. נוחות התפעול והאפשרויות הן ברמה אחרת לגמרי (לטובת הD7100) ובעיקר מערכת פוקוס יותר מתקדמת.
מצד שני היא כבדה יותר, אין לה מסך מפרקי והתפעול הראשוני בה יותר מורכב. לעומת מסך הטאצ' הנוח בD5500(ספציפית למגנטים לD5500 אין HSS ואין אפשרות לצלם בלי פלאש כשהוא מחובר למצלמה חיסרון מבחינתי)

אני מניח שהמחיר של שניהם לא כ"כ רחוק אחד מהשני (ביד 2 ההפרש הוא 300ש"ח בערך). הייתי ממליץ לך לקנות אחת יד שניה עם מספר קליקים נמוך (אני קניתי עם13K ב2100 וכרגע בלוחות יש זולות יותר ועם פחות קליקים!!) ואז ישאר לך יותר כסף לעדשה.

קח נקודה נוספת למחשבה- לי עצמי יש את הטמרון המדוברת. ואני נהנה ממנה לשימושים שלי (תחביב בלבד). צילמתי כמה תמונות עם העדשה של ניקון (שעולה הרבה יותר כמובן) ולדעתי אין מה להשוות המהירות והחדות שם ברמה אחרת. אם הייתי
עוסק בזה ודאי שהייתי קונה אותה. רק שהיא יקרה מאוד גדולה וכבדה (באופן משמעותי מהטמרון) יכול להיות שסיגמא יותר טובה אין לי מושג לא ניסיתי.

בהצלחה......
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור