מוצרים חדשים של ACOUSTIC REVIVE בישראל


איל פור

עוסק בתחום
הודעות
2,590
מעורבות
2
נקודות
38
לאחר מחסור זמני בישראל, הגיעו למלאי מוצרים של חברת ACOUSTIC REVIVE מיפן.

ACOUSTIC REVIVE מייצרת ACCESSORIES למערכות קול, החל ממוצרים "מקובלים" כמו כבלי רמקולים ואינטרקונקטים וכלה במוצרים חדשניים בקידמת הטכנולוגיה.

כל המוצרים של ACOUSTIC REVIVE הם יוצאי דופן בחדשנות שלהם, החל במחקר ובפיתוח, וכלה בחומרים ובאפליקציה שלהם. דוגמאות ופירוט ניתן למצוא באתר הבית שלנו, WWW.AUFI.CO.IL בסעיף http://www.aufi.co.il/extra/index.php?rev

המוצרים של ACOUSTIC REVIVE זכו בכ-50 ביקורות יוצאות מהכלל בחודשים האחרונים, רשימה מפורטת תמצאו בקישור הבא:
http://www.hifimusic.co.il/viewtopic.php?f=8&t=795
אנחנו זיהינו את הפוטנציאל במוצרים של ACOUSTIC REVIVE כבר לפני כשנתיים, ומיבאים את מוצרי החברה לישראל מאז ועד היום.

אחד המוצרים שהיה חסר זמן רב במלאי הוא ה - RR77, ה - SCHUMAN GENERATOR המבוסס על גישה בלתי שיגרתית לאינטרקציה של המאזין, גופו, האוזן שלו והתדרים בחדר ההאזנה. בשל הייחוד הטכנולוגי והחשש מאכזבה הבאנו ממנו עד היום רק כמויות קטנות, מתוך כוונה לנצל את היחידות שבמלאי כדי להקשיב להן ביסודיות. בשל כך, לצערי, לא הצלחנו לשמוע מוצר זה עד היום - כל מה שהגיע לארץ "נחטף" לבדיקה על ידי לקוחות, נקנה, ולא חזר אלינו להאזנה.
אגב, SCHMAN GENERATOR מהווה גם נושא מעניין ברפואה האלטרנטיבית ונחשב כמשפר את בריאותו של הגוף ומערכת החיסון הטבעית שלו. לכך, כמובן, אין לי אסמכתה ניסויית אישית.

האזנה יסודית בוצעה של ידי השבוע, והיא מצדיקה את כל הקומפלימנטים והבקורות הנלהבות. המכשיר נותן שיפור קטן אך מורגש למערכות איכותיות - שיפור המתבטא בתוספת עידון, בתוספת AMBIANCE ובתחושה טובה יותר של המורכבות של הצליל, הרגש שמאוחרי המוזיקה, ובמעורבות של המאזין בביצוע המוזיקלי.

מוצר נוסף אותו הצלחתי לשמוע בפעם הראשונה במערכת הרפרנס שלנו הוא המפצל מדגם RTP-6 (קיימים גם דגמים נוספים - RTP-2 ו - RTP-4), שהטכנולוגיה הייחודית שלו מאפשרת סינון רעשים ללא השפעה על הסיגנל.
מפצל זה בנוי בצורה חריגה ביותר, וניתן לקרוא על הטכנולוגיה שמאחוריו באתר שלנו ובאתר החברה. אבל, מה שחשוב היא התוצאה - ביצועי המערכת השתפרו בצורה ברורה עם השימוש ב - RTP . מחירם הגבוה של מפצלים אלה מייעד אותם למערכות איכותיות ויקרות, אבל השיפור גדול יותר מאשר שימוש ברוב סוגי מייצבי המתח האקטיביים ובודאי שהוא גדול יותר מאשר שימוש במפצל סטנדרטי או אפילו "אודיופילי".

ולסיום, ה"אדמה הוירטואלית" של ACOUSTIC REVIVE, דגם RG-24, מוצר חובה לכל מערכת שמצא כבר את מקומו בעשרות מערכות HIGH END משובחות בישראל.

אנו מחזיקים כמובן דגמים נוספים ממוצרי ACOUSTIC REVIVE במלאי.
 

נערך לאחרונה ב:

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור