מוסיקה רב ערוצית + הפתעה.


נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
טלפון מחבר יקר וגולש בפורום מדיר שינה מעיני . "נמר - יש לי הפתעה בשבילך. שכן שלי החליט לפתור מעליו את עול התקליטים וזרק אותם בחצר הביניין . אספתי אותם והם מחכים לך"

זה אחד הטלפונים שאני מכליל ברשימת הטלפונים בעלי החדשות המשמחות. בלי לחשוב פעמיים קבענו ליום המחרת לפגישת קפה ואיסוף התקליטים. מעבר לכך שהבטחתי לפקוד את פתח ביתו מבעוד מועד שיחה זו רק זירזה את בואי.

אתמול בשעות בין ערביים חניתי את רכבי מחוץ לכניסת הביניין שבו מוחזקים בשבי 350 תקליטים נטושים. דפיקה בדלת ונביחות נישמעות מתוך הבית. {מסתבר שגיא לא רצה לסכן את האוצר והביא כלבת שמירה ... תודה חבר - אני מעריך את זה:)} .

מיד ניתגלתה לעיניי פיצפונית קטנה שהיזדהתה כביתו הקטנה ואמרה "שב - סלון" בחינניות ואני כפקודתה היתישבתי {לך תתווכח עם ילדה בת שנתיים ;)}.

מדובר באדם אוהב מוסיקה, ואוהב לשמוע מוסיקה באופן שאני אישית לא מכיר - מוסיקה רב ערוצית :מה??????????: אני? אני ומוסיקה רב ערוצית זה ברוגז. מעולם לא יצא לי לשבת בהופעה כאשר הנגנים מסביבי אך הייתי מוכרח לשמוע את החוויה.

מיד ניגש גיא להביא מספר תקליטים שהונחו על השולחן. בחרתי בפינק פלויד דארק סייד.
המוסיקה מתחילה להישמע ואני יושב במרכז ומחכה לבוא הצלילים לאזני. לפתח דפיקות לב מלפני + צעדים מצדדי. משהו מרחף במוסיקה ואינני יודע להסביר מהו, מדובר באופרה קווינטה אימתני בפרונט, אחוריים אופרה פרימה יפיופים וסנטר של {תזכיר לי ת'שם גיא}.
מגבר רוטל 1071 אני חושב והוא 5 ערוצים קדם מגבר לקולנוע ביתי של רוטל וסידי פיוניר SACD . דיאנה קרל היצטרפה לחגיגה וקולה המגיח מהסנטר המפלצתי נישמע ניפלא וחם. הבס נישלט בגבורה והצליל עוטף וחוויתי במיוחד.

בסך הכל היתרשמתי לטובה מהצליל ומהחוויה, אני אישית מעדיף לקבל את הצליל מקדימה אך בהחלט שווה מידי פעם להרגיש את הרב ערוצי בחדר. גיא - יופי של מערכת, הקטנה שלך פשוט מקסימה.(ורד)

כמובן אחרי שהחתים אותי על חוזה בו אני מוכרח להגיע שוב אישר לי גיא לאסוף את התקליטים שאני מוכרח להודות כבדים מאוד ועצם זה שהוא סחב אותם בשבילי מסמל את רמת החברות ביננו. גיא תודה רבה איש - לא היה יותר מידי מיונים יש שם יופי של חומר והכי חשוב המצב שלהם פשוט מדהים.

אתה כמובן מוזמן תמיד להינות מהם אצלי.:)
 

diz1

חבר משקיען
הודעות
1,656
מעורבות
1
נקודות
0
היו שפופרות, עכשיו תקליטים
מה הדבר הבא ?
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
רואה מזה? יש לי הרבה מזל בחיים.:D
 

diz1

חבר משקיען
הודעות
1,656
מעורבות
1
נקודות
0
תמשיך לתרום

מי יודע מה יפול לידך בהמשך
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,889
מעורבות
3,005
נקודות
113
נמר אתה מוזמן בכול עת

כייף לדעת שנהנית למרות שהמוסיקה לא היתה אנלוגית כמו שאתה מחבב, אני מקווה שעד לפעם הבאה יהיה לי זמן לחבר את את מערכת השמע הדו ערוצית (מה לא עושים בכדי שחבר ירגיש בבית)

אשמח לבקר ולהאזין לתקליטים שסחיבתם שברה לי את הגב (בכול זאת לכמות כזו יש מישקל)
כמו שאמרתי לך עד שמישהו לא ימציא שלט שמעביר קדימה ואחורה את הטראק בתקליט אני לא רואה את עצמי חוזר למקור אנלוגי :rolleyes:

תיקון קטן המערכת בא שמענו אתמול מורכבת מפרוססור ומגבר 5 ערוצים של רוטל (rsp985 ו rmb1095 בהתאמה), רמקול הסנטר הנו mirage mc2 והמקור pioneer 757ai.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
אל תתלונן על הגב - אתה איש חזק!

לגבי התיקונים , נראה לי שזה מסביר מדוע אינני כותב על קולנוע ביתי.:)
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור