מעולם לא טענתי את זה.
להפך, אנא ממך, אמרתי כבר, אם אתה לא בטוח במה שקראת אל תגיב, במיוחד לא בצורה לא יפה.
כתבתי:
רוב (לא כל) מגברי המנורות אמורים לעוות טיפה, בעצם המתכנן מנסה לייצר חתימת סאונד מאוד מסויימת לעצמו.
האם יש בכך איזשהי טענה שזה נשמע טוב יותר או רע יותר?
למשל, אחד הרמקולים שאני הכי אוהב הוא דווקא ה QUAD12L2, הוא רמקול עם צבע מסויים, עם חתימה מאוד ברורה של היצרן שלו שככה הוא חושב שצריך לשמוע. האם זה אולטימטיבי? בשביל אנשים מסויימים. האם זה טוב או רע? אי אפשר לשפוט.
התשובה שלך ל(ב) שלא קשורה בכלום, היא קשורה לזה שאתה רוצה להשוויץ משום מה ששמו לך את הרכיב האלק' הפשוט "מיקרוקונטרולר" . אבל אין קשר בין זה לבין מה שכתבתי.
כתבתי שלא ראיתי יותר מדיי מגברי מנורות מבוססי SMD שהיא הצורה שבה מייצרים ומרכיבים את הנגדים הטובים ביותר שמדובר עליהם בכתבה שהבאתי.
לכן אשמח להבין מה הקשר בין המיקרוקונטרולר שלך (שנמצא דרך אגב בכל CD לרכב למשל) לבין מה שכתבתי.
לגבי (ג) גם כן, זה שהקדם מגבר שלך (אין לי מושג איזהו אבל כבר מזמן אתה מתפאר שהמערכת שלך היא הטובה ביותר בעולם בערך ושום דבר לא משתווה לה , ואם כך אתה חושב שיהיה לך בהצלחה ואף אני בטוח שהיא נשמעת נהדר לגמריי) נשמע לך יותר חי,אמיתי , זה טעמך וטעמם של מי שאהב אותו.
לגבי הנתונים שלו זה עדיין לא נוגד במאומה את מה שטענתי.
כמו כן , שים לב שיש בכתבה הסברים מאוד ברורים על ההבדלים בין בחירה של נגדים מסויימים לשימוש בפרה אמפים לבין שימוש במגברי ההספק.
איזה קבלים אגב שמו לך בקדם ? אתה יודע? אתה יודע באיזה מקום שמו איזה?