תגידו, התחרפנתם לגמרי?
איזה חפירות. אריכאולוגים נהייתם. כולם נכנסו ל mode של AK.
ציוד אודיו איכותי רוכשים לפי האוזן. נקודה.
אני מחפש ציוד מוזיקלי. מעניין ת'סבתא שלי ז"ל איך הוא נמדד. הצורה החיצונית שלו, שבדכ' לא חשובה לי, עדיין חשובה יותר מהמדידות.
אני הולך לקונצרטים. שומע את המוזיקה שאני אוהב באולם. חוזר הבייתה ורוצה לשמוע אותה במערכת. אף פעם היא לא תתנגן לי כמו באולם, כי אין כזה דבר, בשום סכום כנראה.
אז אני מחפש ציוד שיישמע לי הכי קרוב לאולם, והכי 'מוזיקלי' לטעמי. לא אכפת לי מה המדידות שלו ולא בדקתי בחיים גרף שלו.
כאילו, אם הגרף יגיד דברים לא טובים, לא תבדקו את הציוד? ואם הגרף זבלה אבל הציוד נשמע בומבה, לא תקנו?
אם אני מתעניין בציוד זה יהיה תמיד אחרי ששמעתי עליו או אותו היכנשהו. ואז אני מתעניין עד כמה יתאים לסט שלי. אחר כך אני מביא אותו הבייתה ובודק. היו כבר כמה פריטים שנשמעו מצוין אצל היבואן והפוך אצלי, אז המשכתי הלאה. אם לא יכול להביא ציוד הבייתה, הולך לשמוע אותו עם ציוד כמו שלי. גם זה לא הולך? לא קונה.
לא מאמין שיש כאן אחד שקונה רק בגלל המדידות. מקסימום זה עושה לכמה מהנדסים נעים בגב שהציוד שלהם נמדד טוב, ואז הם לא מרגישים שיצאו פראיירים אחרי שהשקיעו ימבה כסף. אני לא צריך נעים בגב, מספיק לי שרק ישמע טוב.
כמה עוד אפשר להתפלסף על זה?
ככלל, לפחות מוסיקה קלאסית היא מוצר ארכיאולוגי...
אז אם לא ידעתם עד עכשיו, האמת היא אחת ויחידה,,
ומחייבת את כ-ו-ל-ם:
"ציוד אודיו איכותי רוכשים לפי האוזן. נקודה".
העונש למי שלא מציית הוא -- לשמוע דרך הציוד שהוא קנה.
היות ומובן מאליו שאם הוא נקנה בלי לשמוע מראש הציוד הוא ח-ר-א, העונש הוא כבד ומר מנשוא.
ולידיעתכם, אין שום הבחנה, ואין שום צורך באבחנה כזו, בין TakeOne, מה שהוא מאמין בו, דרכי הפעולה שהוא נוקט, ושאיפותיו ו/או טעמו בסאונד, לבין מה שאחרים צריכים להאמין, מה הם צריכים לעשות, והשאיפות/טעם שצריך שייהייה להם.
אולי חסרה בחפירה לעיל
קצת אגוצנטריות, אבל חוצמזה, האמת היא אחת ואין בלתה:
"ציוד אודיו איכותי רוכשים לפי האוזן. נקודה"
עמיר
נ.ב., גם אתה ב-mode המיוחד לי -- חפרת די הרבה הפעם...
מזלך שאני לא גובה זכויות יוצרים...