מגבר משנה משחק !!!


yanivrsi

מושעה
הודעות
384
מעורבות
27
נקודות
28
צחי איש יקר
אין ספק שיש משהו במה שאתה אומר קראתי את כל הפוסטים ואין ספק יש מגמה להתייחס יותר לחברות בוטיק פלצניות עם מחירים נוסקי מחירים ,שאין הגיון בכלל. לי יש רמקולים של מוניטור אודיו פלטיניום PL300 זהו הדגם הגבוהה ביותר שלהם רמקול שעולה קרוב ל-60 אלף שקל ולפי ביקורות הןא עושה בית ספר להרבה רמקולים שעולים פי שלוש ממנו אבל לא פעם אמרו לי פה באתר שאלה רמקולים עממים למה הם לא שוקלים כמו הטידל מ160 קילו ואין להם גובהה כמו דב גריזלי, יש נטיה ללכת לחברות הידועות והחזקות ןזה לא תמיד כך מצד שני אני גם אומר שכסף לא משקר כמעט בכל תחום ויש מגברים וגם רמקולים ששווים את ערכם ולפעמים צריך לבדוק כל פריט ,לגופו לכן שמע מה שטוב לך ואם אתה חושב שזה נשמע יותר טוב אתה לא צריך אישור מאף אחד אני בעצמי ,הייתי פעמיים במינכן ושמעתי ציוד של MBL ו YG והתלהבות גדולה לא היתה שם אני אומר לך .
בהצלחה
 

kyroz

חבר משקיען
הודעות
861
מעורבות
51
נקודות
28
צחי איש יקר
אין ספק שיש משהו במה שאתה אומר קראתי את כל הפוסטים ואין ספק יש מגמה להתייחס יותר לחברות בוטיק פלצניות עם מחירים נוסקי מחירים ,שאין הגיון בכלל. לי יש רמקולים של מוניטור אודיו פלטיניום PL300 זהו הדגם הגבוהה ביותר שלהם רמקול שעולה קרוב ל-60 אלף שקל ולפי ביקורות הןא עושה בית ספר להרבה רמקולים שעולים פי שלוש ממנו אבל לא פעם אמרו לי פה באתר שאלה רמקולים עממים למה הם לא שוקלים כמו הטידל מ160 קילו ואין להם גובהה כמו דב גריזלי, יש נטיה ללכת לחברות הידועות והחזקות ןזה לא תמיד כך מצד שני אני גם אומר שכסף לא משקר כמעט בכל תחום ויש מגברים וגם רמקולים ששווים את ערכם ולפעמים צריך לבדוק כל פריט ,לגופו לכן שמע מה שטוב לך ואם אתה חושב שזה נשמע יותר טוב אתה לא צריך אישור מאף אחד אני בעצמי ,הייתי פעמיים במינכן ושמעתי ציוד של MBL ו YG והתלהבות גדולה לא היתה שם אני אומר לך .
בהצלחה

עם איזו הגברה אתה מחובר?
(שמעתי את הרמקול שלך לאחרונה עם פרה ופאוור טנקים של סוני וחדר מטופל אקוסטית.. התוצאה הייתה סבבה-)
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,041
מעורבות
1,485
נקודות
113
צחי ! אמרת לו שיש לך חברים מבת ים ?
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,086
מעורבות
4,236
נקודות
113
אני מוכן למסור את המגבר שבניתי למבחן , בשקט בלי הצהרות בומבסטיות ובלי תירוצים. סתם בשביל שיהיה מעניין.

דיוויד

diy תמיד מתקבל בברכה למבחן.
בימים הדיגיטלים הללו כזה diy דיגיטלי יתקבל בברכה גדולה יותר.

מתאים לך?
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,086
מעורבות
4,236
נקודות
113
צחי איש יקר
אין ספק שיש משהו במה שאתה אומר קראתי את כל הפוסטים ואין ספק יש מגמה להתייחס יותר לחברות בוטיק פלצניות עם מחירים נוסקי מחירים ,שאין הגיון בכלל. לי יש רמקולים של מוניטור אודיו פלטיניום PL300 זהו הדגם הגבוהה ביותר שלהם רמקול שעולה קרוב ל-60 אלף שקל ולפי ביקורות הןא עושה בית ספר להרבה רמקולים שעולים פי שלוש ממנו אבל לא פעם אמרו לי פה באתר שאלה רמקולים עממים למה הם לא שוקלים כמו הטידל מ160 קילו ואין להם גובהה כמו דב גריזלי, יש נטיה ללכת לחברות הידועות והחזקות ןזה לא תמיד כך מצד שני אני גם אומר שכסף לא משקר כמעט בכל תחום ויש מגברים וגם רמקולים ששווים את ערכם ולפעמים צריך לבדוק כל פריט ,לגופו לכן שמע מה שטוב לך ואם אתה חושב שזה נשמע יותר טוב אתה לא צריך אישור מאף אחד אני בעצמי ,הייתי פעמיים במינכן ושמעתי ציוד של MBL ו YG והתלהבות גדולה לא היתה שם אני אומר לך .
בהצלחה

נכון. אני אמרתי לך את זה.

העובדה היא שמוניטור אודיו היא חברה ״עממית״. המחירים שלה מוכיחים את זה. היא מכוונת גם נמוך וגם בינוני אבל לא גבוה. כלומר, לא להיכן שהאחרות שציינת מכוונות.

אבל גם פוקל היא יצרנית ״עממית״ שיש לה דגמי עילית - כמו זה שלך ומעבר בהרבה.

אבל להשוות את המוניטור אודיו לטידל, מג׳יקו, הנסן, mbl ו-yg זה לא נכון. זה בכלל לא אותה כיתה.
ונכון. כסף לא משקר. ברוב המוחלט של המקרים ככל שזה יותר יקר זה גם טוב יותר. ברמקולים בפרט.

זה עניין של שימוש בחומרים מתים לתיבה, יחידות טובות, רכיבי קרוס מדויקים והתאמה מושלמת של שני הרמקולים אחד לשני. את זה אתה לא יכול לקבל אצל יצרנית שמייצרת הרבה ואם כן אז בודדות הן היצרניות שמסוגלות לעשות כך.

מוניטור אודיו היא יצרנית מעולה שנותנת תמורה מצויינת למחיר ואולי אפילו מעבר למחירה. אבל לטעון לאיכויות שהן טובות מאשר מוצר שעולה פי 3? אין חיה כזו בטווח המחירים הזה וגם בכפול מזה. בשביל שזה יתרחש צריך להשוות לכאלה, ברגע שלא עשו כך, זו מקסימום השערה שעל פי נסיוני שגויה מהיסוד.

עכשיו נלך על ״אתה חושב שזה נשמע יותר טוב אז לך על זה״.
מזה חושב? מחשבה אינה קשורה לעניין. מה שיותר מפורט, מיידי, דינמי, מהיר, מאוזן, מדויק, עם רזולוציה טובה יותר הוא הטוב יותר. עכשיו צריך לחפש אחד כזה שגם יתאים לך לכיס ולרמקול. פשוט וקל בתיאוריה, דורש התנסות ושעות רבות של סחיבה והרכבה בפועל.

והערת אגב.
מוניטור אודיו ידועה יותר מרוב יצרניות האולטרה היי אנד שקיימות בשוק האודיו העולמי. לכן, זה יכול להתהפך. מה שחשוב לך היה לקנות רמקול מיצרנית ידועה. אבל וואלה, אני הבנתי למה התכוונת. אל תיקח את החלק האחרון ברצינות. מצד שני, אל תזלזל באותם יצרני אולטרה היי אנד יקרים. הרמקולים שלהם עושים כמה וכמה דברים שמוניטור אודיו לא מתיימרים לעשות.
 

partner11

חבר משקיען
הודעות
1,717
מעורבות
121
נקודות
63
נמר,
אני מסכים עם מה שאתה אומר אבל הפרשנות שונה.
ייתכן ומחיר הרמקול יקר בגלל הוצאות R&D אבל לא בגלל הוצאות ייצור. הוצאות הייצור אינם כזה אישו גדול.
ברוב הרמקולים (למעט אלו עם הקונסטרוקציות המטורפות) ההבדל בעלויות הייצור בין רמקול יקר ליקר מאד זה רק כמה מאות בדודות של דולרים שמתורגם מייד לפי עשרות.
 

motorica

אוהב את התחום
הודעות
319
מעורבות
67
נקודות
28
diy תמיד מתקבל בברכה למבחן.
בימים הדיגיטלים הללו כזה diy דיגיטלי יתקבל בברכה גדולה יותר.

מתאים לך?

בכיף ! דבר איתי בפרטי.

דיויד
 

yanivrsi

מושעה
הודעות
384
מעורבות
27
נקודות
28
נכון. אני אמרתי לך את זה.

העובדה היא שמוניטור אודיו היא חברה ״עממית״. המחירים שלה מוכיחים את זה. היא מכוונת גם נמוך וגם בינוני אבל לא גבוה. כלומר, לא להיכן שהאחרות שציינת מכוונות.

אבל גם פוקל היא יצרנית ״עממית״ שיש לה דגמי עילית - כמו זה שלך ומעבר בהרבה.

אבל להשוות את המוניטור אודיו לטידל, מג׳יקו, הנסן, mbl ו-yg זה לא נכון. זה בכלל לא אותה כיתה.
ונכון. כסף לא משקר. ברוב המוחלט של המקרים ככל שזה יותר יקר זה גם טוב יותר. ברמקולים בפרט.

זה עניין של שימוש בחומרים מתים לתיבה, יחידות טובות, רכיבי קרוס מדויקים והתאמה מושלמת של שני הרמקולים אחד לשני. את זה אתה לא יכול לקבל אצל יצרנית שמייצרת הרבה ואם כן אז בודדות הן היצרניות שמסוגלות לעשות כך.

מוניטור אודיו היא יצרנית מעולה שנותנת תמורה מצויינת למחיר ואולי אפילו מעבר למחירה. אבל לטעון לאיכויות שהן טובות מאשר מוצר שעולה פי 3? אין חיה כזו בטווח המחירים הזה וגם בכפול מזה. בשביל שזה יתרחש צריך להשוות לכאלה, ברגע שלא עשו כך, זו מקסימום השערה שעל פי נסיוני שגויה מהיסוד.

עכשיו נלך על ״אתה חושב שזה נשמע יותר טוב אז לך על זה״.
מזה חושב? מחשבה אינה קשורה לעניין. מה שיותר מפורט, מיידי, דינמי, מהיר, מאוזן, מדויק, עם רזולוציה טובה יותר הוא הטוב יותר. עכשיו צריך לחפש אחד כזה שגם יתאים לך לכיס ולרמקול. פשוט וקל בתיאוריה, דורש התנסות ושעות רבות של סחיבה והרכבה בפועל.

והערת אגב.
מוניטור אודיו ידועה יותר מרוב יצרניות האולטרה היי אנד שקיימות בשוק האודיו העולמי. לכן, זה יכול להתהפך. מה שחשוב לך היה לקנות רמקול מיצרנית ידועה. אבל וואלה, אני הבנתי למה התכוונת. אל תיקח את החלק האחרון ברצינות. מצד שני, אל תזלזל באותם יצרני אולטרה היי אנד יקרים. הרמקולים שלהם עושים כמה וכמה דברים שמוניטור אודיו לא מתיימרים לעשות.

רגע רגע רגע אני רוצה להבין אדון נמר כל חברה שמייצרת רמקולים ששוים לכל כיס ברמת מחירים סבירה ,היא חברה עממית אז פוקל שהיא חברת לא אולטרא היי אנד אלא סופר אולטרא היי אנד שמשווקת דרייברים לחצי משוק האודיו כולל לווילסון שאולי גם הם עממים, אז כל חברה שיש לה רמקולים שהם ENTERY LEVEL הם עממיים טרינגל עממיים ,,סונוס פבר,עממים ,MBL קורונה עממיים, קבס עממים ואני יכול להמשיך עד הערב עם מלא שמות אתה צריך להבין אדון נמר זה שחברה מיצרת רמקולים לכל פלחי השוק ,מהזול ליקר לא אומר שהיא "עממית" זה ביטוי זול ושחצני כי ברמות הגבוהןות שלה כמו פוקל אוטופיה בטח ובטח לא חוסכים באיכות בניה קרוס ודריברים ואני בטוח לא פחות טוב מטידל או ווילסון אתה צריך להבין ברמקולים שלי לא חסכו ולא בפרט אחד מבחינת איכות החומרים עד לרמת 11 שכבות של לקה, אז בגלל שקוראים לרמקול מוניטור אודיו ולא טידאל אז הוא פחות טוב ,או יותר טוב מי נתן לך מנדט לקבוע שחברות אלה שמניתי שהם עממיות לא מכוונות ליצר היי אנד טהור יש דבר כזה שנקרא VALUE FOR money אם מה שאתה משלם זה שווה את מה שאתה שומע ,האם אתה חושב ששילמת 200 אלף על רמקול הוא שווה את זה מרמקול שעולה 140 אלף האם יצא לך פעם לבדוק אם הרמקול שלך, או של חבריך שווים את הכסף .אתה בא וטוען כל הזמן שאין דבר כזה טעם אישי למערכת ןצריך להסתכל בסופו של דבר על הביצוועים ולא רק על העונג אז רק שתדע שעונג זה נגזרת של ביצועים ואם עסקינן בביצועים אם עד אכשיו היו לך בחירות של מוצרים שגרמו לך לעונג מביצועים טובים של שיחזור כלים והחלפת אותם אז היתה לך עד אכשיו ,ציוד עממי מה ה-AVM שאתה רוצה למכור 'לא סיפק את הסחורה שרצת לקנות חברה אחרת ,שאני לא יזכיר את שמה' מה הAVM לא שיחזר את הכלים כמו המגבר של החברה החדשה אני לא ,יודע אתה קובע מי מכוון מה ולאן חברות שואפות ,יכול להיות שזו דעתך ומי שרוצה להיות תחת דעותיך וממשלותך שיהיה ,בטח לא אני .אני חושב שאתה נמשך לחברות חזקות ופלצניות ומכורח הפסכולוגיה ששילמת יותר זה נשמע יותר טוב ולא עצרת לרגע לחשוב שאם יש חברה "עממית" שמנצחת חברות גדולות שמ"כוונות"גבוה .אני בעצמי שמעתי פעמיים את YGשלכאורה היא חברת אולטרא בשבילך ולא יצאתי מהאזנה עם וואו רמקול נחמד ותו לא אני יסכם במשפט אחד ידידי נמר "החברות" שלך שציינת יכולות לכוון גבוה אבל לא תמיד לקלוע למטרה
("מכל מלמדי השכלתי")
 
נערך לאחרונה ב:

yanivrsi

מושעה
הודעות
384
מעורבות
27
נקודות
28
עם איזו הגברה אתה מחובר?
(שמעתי את הרמקול שלך לאחרונה עם פרה ופאוור טנקים של סוני וחדר מטופל אקוסטית.. התוצאה הייתה סבבה-)

כרגע לצערי אני שומע אותם עם רסיבר של דנון 4810 והתוצאה נחמדה מאוד ,הרמקולים לא מוציאים את מה שניתן להוציא מהם
אני שמעתי אותם לפני שנתיים במינכן עם ASR והתוצאה היתה פנומינלית אני מתכנן לקנות פרה ופאוור בקרוב
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,086
מעורבות
4,236
נקודות
113
רגע רגע רגע אני רוצה להבין אדון נמר כל חברה שמייצרת רמקולים ששוים לכל כיס ברמת מחירים סבירה ,היא חברה עממית אז פוקל שהיא חברת לא אולטרא היי אנד אלא סופר אולטרא היי אנד שמשווקת דרייברים לחצי משוק האודיו כולל לווילסון שאולי גם הם עממים, אז כל חברה שיש לה רמקולים שהם ENTERY LEVEL הם עממיים טרינגל עממיים ,,סונוס פבר,עממים ,MBL קורונה עממיים, קבס עממים ואני יכול להמשיך עד הערב עם מלא שמות

כתבתי ולא קראת.
חברה עממית היא יצרנית שמייצרת מוצרים שכולם יכולים לקנות. כתבתי גם שיש יצרניות כאלה שיש להם דיגמי עילית. נתתי לדוגמא את פוקל שנעה ממחיר של אלפי שקלים בודדים לרמקול רצפה ועד למאות אלפי שקלים לדגמי העל. והוספתי שיש יצרניות מעטות שעושות גם ציוד עממי וגם ציוד אולטרה היי אנד. טריאנגל היא גם כזו. אבל mbl ווילסון ממש לא. סונוס פאבר כן. ה-mbl קורונה רחוק מלהיות זול ועממי למרות שהוא מתיימר לזה. קמבריג׳ אודיו מנגד כן עושים ציוד זול. גם מוניטור אודיו עושים ציוד זול וגם ציוד ברמת מחיר בינונית. אבל הם לא עושים ציוד ברמת המחירים של פוקל, וילסון, טריאנגל ו-mbl.

אתה צריך להבין אדון נמר זה שחברה מיצרת רמקולים לכל פלחי השוק ,מהזול ליקר לא אומר שהיא "עממית" זה ביטוי זול ושחצני כי ברמות הגבוהןות שלה כמו פוקל אוטופיה בטח ובטח לא חוסכים באיכות בניה קרוס ודריברים ואני בטוח לא פחות טוב מטידל או ווילסון אתה צריך להבין ברמקולים שלי לא חסכו ולא בפרט אחד מבחינת איכות החומרים עד לרמת 11 שכבות של לקה, אז בגלל שקוראים לרמקול מוניטור אודיו ולא טידאל אז הוא פחות טוב ,או יותר טוב מי נתן לך מנדט לקבוע שחברות אלה שמניתי שהם עממיות לא מכוונות ליצר היי אנד טהור יש דבר כזה שנקרא VALUE FOR money אם מה שאתה משלם זה שווה את מה שאתה שומע ,האם אתה חושב ששילמת 200 אלף על רמקול הוא שווה את זה מרמקול שעולה 140 אלף האם יצא לך פעם לבדוק אם הרמקול שלך, או של חבריך שווים את הכסף .

לא. אתה צריך להבין שיש יצרניות שמייצרות גם ציוד במחיר עממי וגם במחיר יקר להחריד. זה אומר שבהצהרה הם מייצרים לכולם. קח את פוקל לדוגמא. הרוב המוחלט (!) של המוצרים שלה נעים מאלפי לעשרות אלפים בודדים. רק סדרת האוטופיה היא היקרה באמת. דהיינו, עובדתית, רוב המוצרים של היצרנית הזו אינם מכוונים לפלח השוק מהקצה העליון. כך גם טריאנגל ודאלי. זה לא עושה את הסדרות הגבוהות ביותר שלהם לפחות טובות מיצרניות שמייצרות רק ציוד מהקצה העליון. זהו אינו ביטוי זול ושחצני אם כי המציאות. זה שאתה נעלב מזה זה סיפור אחר לגמרי. אין שום סיבה להעלב. צריך להבין את הדברים כפי שהם.

אתה בא וטוען כל הזמן שאין דבר כזה טעם אישי למערכת ןצריך להסתכל בסופו של דבר על הביצוועים ולא רק על העונג אז רק שתדע שעונג זה נגזרת של ביצועים ואם עסקינן בביצועים אם עד אכשיו היו לך בחירות של מוצרים שגרמו לך לעונג מביצועים טובים של שיחזור כלים והחלפת אותם אז היתה לך עד אכשיו ,ציוד עממי מה ה-AVM שאתה רוצה למכור 'לא סיפק את הסחורה שרצת לקנות חברה אחרת ,שאני לא יזכיר את שמה' מה הAVM לא שיחזר את הכלים כמו המגבר של החברה החדשה אני לא ,יודע אתה קובע מי מכוון מה ולאן חברות שואפות ,יכול להיות שזו דעתך ומי שרוצה להיות תחת דעותיך וממשלותך שיהיה ,בטח לא אני

אני לא טוען כלום. אני לא מתעסק בטענות אם כי בדבר עצמו - שיחזור מוסיקה. ועל מנת שהשיחזור יהיה טוב על המערכת לעמוד בכמה וכמה פרמטרים על מנת שזה יתרחש. וכמו בפוסט הזה, כמה הודעות למעלה. כתבתי שיש לבחון את הביצועים של המוצר על פי הפרמטרים שכתבתי שם ואז לבדוק את ההתאמה לשאר רכיבי המערכת ולטעמו של המאזין. וכל זה כמובן בגבולות המחיר אותו רוצים להשקיע. ולכן אין סתירה בין מה שאני כותב בנוגע לבחירת רכיב לבין ההנאה מהצליל. לעומת זאת, בלי סטנדרט בדיקה מתודי שמאחוריו תשומת לב לפרמטרים בהם המוצר צריך לעמוד יש סיכוי גבוה לבחירות שגויות או תוצאה פחות טובה.

לגבי ה-avm. הוא לא למכירה. אם היה הוא היה נמכר מיד. היתה כוונה לשדרג למשהו אחר, יקר פי 3 ממנו, והיא נדחתה לאחר שהבנתי שהולכות להגיע כמה יצרניות מעניינות לארץ. וכן, ההוא אמור להיות טוב מה-avm אבל במחיר פי 3. ובמחירים האלה, כדאי לבדוק עוד אופציות. ה-avm לטעמי הוא אחד ממגברי ההספק הטובים ביותר בארץ ובעולם בטווח המחיר הזה. ולא רק אני חושב כך. אבל בטווח מחיר אחר, יש טובים יותר. ואני שואף לשם - להכי טוב שאני יכול להשיג. אין לי סנטימנטים לברזלים או לעצים. בחירות קרות, על פי איכות הצליל נטו.

אני חושב שאתה נמשך לחברות חזקות ופלצניות ומכורח הפסכולוגיה ששילמת יותר זה נשמע יותר טוב ולא עצרת לרגע לחשוב שאם יש חברה "עממית" שמנצחת חברות גדולות שמ"כוונות"גבוה .אני בעצמי שמעתי פעמיים את YGשלכאורה היא חברת אולטרא בשבילך ולא יצאתי מהאזנה עם וואו רמקול נחמד ותו לא אני יסכם במשפט אחד ידידי נמר "החברות" שלך שציינת יכולות לכוון גבוה אבל לא תמיד לקלוע למטרה
("מכל מלמדי השכלתי")

אתה יכול לחשוב מה שאתה רוצה. אני נמשך לאיכות צליל טובה. אם תעשה את זה חברה סינית או גרמנית זה לא אכפת לי. העבר שלי מוכיח את זה עם הארום קנטוס וההווה מוכיח את זה עם ה-avm שהיא גם לא מהמוכרות. אל תשכח שהיה לי לפני כן מגבר יותר ״חזק ופלצני״ מהנוכחי. הוא גם יותר מרשים ויזואלית. בכל זאת הוחלף עוד בטרם שמעתי את הדגם החדש (שהגיע לארץ אחרי הרכישה). מה ששמעת זה מה ששמעת. יכול להיות שלא הודגמו כראוי ואם זה בתערוכה אז בכלל אין על מה לדבר.

אבל הבנתי שני דברים מההתכתבות הזו.
1- אתה קנאי לחתיכת עץ הזו שיושבת לך בבית. ולכן כל דיון שהמוניטור אודיו שלך מוזכר בו אתה קופץ בתוקפנות כאילו דיברו על ספירת הזרע שלך.

2- היכולת שלך להבין מה אני כותב ומהי כוונתי פגומה. ואם אתה רוצה להבין למה? תקרא את הפסקה הקודמת.
ברגע שהדיון יהיה מיקצועי ולא אישי אתה תתחיל להבין למה אני מתכוון. משם גם תוכל להתקדם קדימה ולשפר את איכות הצליל שלך. החלפת הרמקול גם יכולה להיות אחד מהצעדים. לא בגלל שהוא לא טוב חלילה. אם כי בגלל שיש טובים יותר.
 

yanivrsi

מושעה
הודעות
384
מעורבות
27
נקודות
28
כתבתי ולא קראת.
חברה עממית היא יצרנית שמייצרת מוצרים שכולם יכולים לקנות. כתבתי גם שיש יצרניות כאלה שיש להם דיגמי עילית. נתתי לדוגמא את פוקל שנעה ממחיר של אלפי שקלים בודדים לרמקול רצפה ועד למאות אלפי שקלים לדגמי העל. והוספתי שיש יצרניות מעטות שעושות גם ציוד עממי וגם ציוד אולטרה היי אנד. טריאנגל היא גם כזו. אבל mbl ווילסון ממש לא. סונוס פאבר כן. ה-mbl קורונה רחוק מלהיות זול ועממי למרות שהוא מתיימר לזה. קמבריג׳ אודיו מנגד כן עושים ציוד זול. גם מוניטור אודיו עושים ציוד זול וגם ציוד ברמת מחיר בינונית. אבל הם לא עושים ציוד ברמת המחירים של פוקל, וילסון, טריאנגל ו-mbl.



לא. אתה צריך להבין שיש יצרניות שמייצרות גם ציוד במחיר עממי וגם במחיר יקר להחריד. זה אומר שבהצהרה הם מייצרים לכולם. קח את פוקל לדוגמא. הרוב המוחלט (!) של המוצרים שלה נעים מאלפי לעשרות אלפים בודדים. רק סדרת האוטופיה היא היקרה באמת. דהיינו, עובדתית, רוב המוצרים של היצרנית הזו אינם מכוונים לפלח השוק מהקצה העליון. כך גם טריאנגל ודאלי. זה לא עושה את הסדרות הגבוהות ביותר שלהם לפחות טובות מיצרניות שמייצרות רק ציוד מהקצה העליון. זהו אינו ביטוי זול ושחצני אם כי המציאות. זה שאתה נעלב מזה זה סיפור אחר לגמרי. אין שום סיבה להעלב. צריך להבין את הדברים כפי שהם.



אני לא טוען כלום. אני לא מתעסק בטענות אם כי בדבר עצמו - שיחזור מוסיקה. ועל מנת שהשיחזור יהיה טוב על המערכת לעמוד בכמה וכמה פרמטרים על מנת שזה יתרחש. וכמו בפוסט הזה, כמה הודעות למעלה. כתבתי שיש לבחון את הביצועים של המוצר על פי הפרמטרים שכתבתי שם ואז לבדוק את ההתאמה לשאר רכיבי המערכת ולטעמו של המאזין. וכל זה כמובן בגבולות המחיר אותו רוצים להשקיע. ולכן אין סתירה בין מה שאני כותב בנוגע לבחירת רכיב לבין ההנאה מהצליל. לעומת זאת, בלי סטנדרט בדיקה מתודי שמאחוריו תשומת לב לפרמטרים בהם המוצר צריך לעמוד יש סיכוי גבוה לבחירות שגויות או תוצאה פחות טובה.

לגבי ה-avm. הוא לא למכירה. אם היה הוא היה נמכר מיד. היתה כוונה לשדרג למשהו אחר, יקר פי 3 ממנו, והיא נדחתה לאחר שהבנתי שהולכות להגיע כמה יצרניות מעניינות לארץ. וכן, ההוא אמור להיות טוב מה-avm אבל במחיר פי 3. ובמחירים האלה, כדאי לבדוק עוד אופציות. ה-avm לטעמי הוא אחד ממגברי ההספק הטובים ביותר בארץ ובעולם בטווח המחיר הזה. ולא רק אני חושב כך. אבל בטווח מחיר אחר, יש טובים יותר. ואני שואף לשם - להכי טוב שאני יכול להשיג. אין לי סנטימנטים לברזלים או לעצים. בחירות קרות, על פי איכות הצליל נטו.



אתה יכול לחשוב מה שאתה רוצה. אני נמשך לאיכות צליל טובה. אם תעשה את זה חברה סינית או גרמנית זה לא אכפת לי. העבר שלי מוכיח את זה עם הארום קנטוס וההווה מוכיח את זה עם ה-avm שהיא גם לא מהמוכרות. אל תשכח שהיה לי לפני כן מגבר יותר ״חזק ופלצני״ מהנוכחי. הוא גם יותר מרשים ויזואלית. בכל זאת הוחלף עוד בטרם שמעתי את הדגם החדש (שהגיע לארץ אחרי הרכישה). מה ששמעת זה מה ששמעת. יכול להיות שלא הודגמו כראוי ואם זה בתערוכה אז בכלל אין על מה לדבר.

אבל הבנתי שני דברים מההתכתבות הזו.
1- אתה קנאי לחתיכת עץ הזו שיושבת לך בבית. ולכן כל דיון שהמוניטור אודיו שלך מוזכר בו אתה קופץ בתוקפנות כאילו דיברו על ספירת הזרע שלך.

2- היכולת שלך להבין מה אני כותב ומהי כוונתי פגומה. ואם אתה רוצה להבין למה? תקרא את הפסקה הקודמת.
ברגע שהדיון יהיה מיקצועי ולא אישי אתה תתחיל להבין למה אני מתכוון. משם גם תוכל להתקדם קדימה ולשפר את איכות הצליל שלך. החלפת הרמקול גם יכולה להיות אחד מהצעדים. לא בגלל שהוא לא טוב חלילה. אם כי בגלל שיש טובים יותר.

נמר ידידי אני לא נעלב מכלום שום דבר פה לא אישי ,אני יודע מה יש לי בבית והוא בטח לא הכי טוב בעולם, אלא נותן תמורה מאוד טובה למחיר שלו ונותן פייט לא קטן לרמקוליי האולטרא היי אנד שאתה מציין כל הזמן ובדיוק בכתבה שבמגזין SOUNDSTAGE יש בחינה של המוניטור PL200 וכך הוא בדיוק מציין את זה חברה גדולה שמיצרת רמקול שנותן פייט לכל החברות הבוטיק למיניהם ,הוויכוח שלי הוא לא למי יותר גדול או חזק אלא לנפץ את המחשבה הזאת שמה שיותר יקר וגדול יותר טוב מהקטן והבינוני והתעשיתי .נמר ידידי אין לי ספק שאתה שואף לשלמות ואתה מבין דבר אחד או שניים באודיו אבל כל הפוסט הזה שווה לתחת אם אתה אפילו לא שמעת אותו ואל תגיד לי אני מכיר את גוון הצליל זה בולשיט אם היית מקצועי היית אומר בפשטות לא שמעתי לא יודע ולא משתמש במילים וסיסמאות חלולות, ציוד ברמת מחיר בינונית בשבילך זה בינוני לאחר זה יקר טופת גם זה יכול להיות עובדה זה שזה בינוני וזה עובדה לפי דעתך זה משנה משהו באיך שזה נשמע ואם תשמע רמקול של פוקאל ברמה בינונית שנשמע יותר טוב מווילסון סשה זה ישנה את דעתך וקרו דברים מעולם, גם לי התפוצצו עובדות בפנים
גם אני תומך במשפט כסף לא משקר ובדיוק פה לפני שקניתי את המוניטור שמעתי רמקולים בהרבה יותר יקרים גם במינכן והופתעתי
הדיון פה יהיה מקצועי ברגע שתבין שאני לא נגדך אלא לדעות שלך אתה יכול להגיד שהבנת מהתכתבות הזאת שאני קנאי לחתיכת עץ שלי ואני יכול להגיד לך שמכל הפוסט הזה הבנתי שכל הזדמנות שלך להלל את הרמקולים שלך שהם כבדים וגדולים עם הדריברים הכי טובים בעולם, אף פעם לא שמעתי באתרים מקבילים וקולגות שלך עושים שרירים עם הציוד שלהם אז אם אתה רוצה לקחת את הדיון הזה לצד מקצועי נתחיל בזה
והערת אגב
לא יזיק שבאתר הזה יהיו מדי פעם סיקורים על מגברים וציוד אודיו האתר הזה יותר ניהיה אתר של מצלמות וגאג'טים להסתתר תחת השם מנהל תחום אודיו ולא לעשות כלום זה גם לא מקצועי
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
מה עם קצת נקודות ופסיקים, כדי שנוכל לקרוא וגם להבין?
ולמהות, כמו בכל דבר אחר בחיים, התועלת השולית יורדת ככל שהמחיר עולה.
גודל ההנאה מהתועלת השולית הפוחתת משתנה בין אחד לשני.
באתר אודיו דו ערוצי, לעלות השולית הפוחתת של רמקול יקר ישנה פחות משמעות כלכלית בעיני האודיופיל המצוי.

Vfm של רמקול אינו מעיד על אייכותו האבסולוטית.
 

yanivrsi

מושעה
הודעות
384
מעורבות
27
נקודות
28
מה עם קצת נקודות ופסיקים, כדי שנוכל לקרוא וגם להבין?
ולמהות, כמו בכל דבר אחר בחיים, התועלת השולית יורדת ככל שהמחיר עולה.
גודל ההנאה מהתועלת השולית הפוחתת משתנה בין אחד לשני.
באתר אודיו דו ערוצי, לעלות השולית הפוחתת של רמקול יקר ישנה פחות משמעות כלכלית בעיני האודיופיל המצוי.

Vfm של רמקול אינו מעיד על אייכותו האבסולוטית.

אכן כך רוזי VFM אינו מעיד איכות הסאונד אבל ,האם שווה לך להשקיע 150 אלף שקל ברמקול שמתחרה שלו מגיע לאותו רמה ,במאה אלף לא תגרד את הראש לפני שתרכוש.
 

ח_ג_י

חבר משקיען
הודעות
1,480
מעורבות
477
נקודות
83
לא יזיק שבאתר הזה יהיו מדי פעם סיקורים על מגברים וציוד אודיו האתר הזה יותר ניהיה אתר של מצלמות וגאג'טים להסתתר תחת השם מנהל תחום אודיו ולא לעשות כלום זה גם לא מקצועי

?!?!??!??

אתה רציני?
קצת הגזמת ידידי.
בטח שאני גם הייתי רוצה לראות יותר ויותר....
אבל לומר : שלא לעשות כלום?!
להזכירך, הנה "הכלום" באתר הזה :
http://www.dtown.co.il/audio/audio_reviews/index.1.html
 

yanivrsi

מושעה
הודעות
384
מעורבות
27
נקודות
28
אני יתקו את עצמי לא כלום במובן של כלום יש יותר במה לגאג'טים ןמצלמות
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,086
מעורבות
4,236
נקודות
113
יניב. אתחיל מהסוף.

אני כותב פחות לאחרונה עקב קוצר זמן. אבל מכאן ועד לא לעשות כלום?
האם אתה יודע כמה האתר הזה משפיע מאחורי הקלעים? כמה הוא תומך ודוחף יבואנים לעשות אירועים (כמו האירוע ב-ט.ר שעלה מעל חצי מליון שקל בזכות הפעילות והדחיפה שלנו. כך גם האירועים הקודמים (תדי פרדו, מוראל). האם אתה יודע כמה מוצרים הגיעו לישראל בזכות האתר הזה?

יותר טוב אל תיכנס לשם. מה שהאתר הזה עושה בשביל תחום האודיו בישראל אף אחד לא עושה. גם אם תחבר את כולם ביחד. אם זה בתחום התערוכות, אירועים, ביקורות רציניות ולא ״ביקורת בדקה וחצי״. ובלי קשר, אני האחרון שחייב לך או למישהו בכלל דין וחשבון. אנחנו משקיעים בתחום הזה בכסף (כסך יניב) בשביל שאתה תוכל לכתוב כאן בכל חודש בחודשו. האתר הזה הוא לא בחינם. את העניין הזה סיימנו ואני לא אקבל שום תגובה ממך בנושא הספציפי הזה. היא תערך ותמחק מיד. למה? כי ככה החלטתי.

ולעניין.
לא טענתי שמוניטור אודיו הוא לא רמקול טוב. אתה פשוט כל כך שקוע בתגובות שלך שאתה לא קורא את מה שאני כותב. חמור מכך, אתה גם מצטט אותי לא נכון. טענתי שהיום מוניטור אודיו לא ממצבת את עצמה גבוה. זו עובדה חד משמעית כמו שכרגע יש רוח סערה מחוץ לבית שלי.

ההבדל ביני ובינך הוא שאני מבסס את הטענות שלי לאחר האזנה בבית לכמה מאות (שים לב למספר) מאות!!! מוצרים בתוך ההתפתחות וההתפכחות שלי באודיו. אני לא ניזון בהאזנה לרמקולים בתערוכות. יחד עם זאת אני נעזר באנשים שעליהם אני סומך ומבקש מהם עיצות כיצד לשפר את ההבחנות שלי. אני משפר אותן כל הזמן. זה הגיע למצב שבביקורת שלי על רמקול (אודיום) טענתי שיש בעיה עם הרמקול. בעיה טכנית. היבואן סרב לקבל את זה. סרבתי להעלות כתבה אך עלתה כזו במקום אחר עם שלל מחמאות. לאחר חודש הודיעה החברה על תקלה בכל הליין שלה והחליפה בחינם את רכיבי הקרוס. לאחר מכן הסכמתי לכתוב עליו והוא אכן קיבל ממני ביקורת משבחת (הוא באמת טוב) עם איזכור בביקורת לתקלה שהיתה. את מוניטור אודיו אני מכיר היטב. שמעתי את כל הדגמים שלהם בהדגמות פרטיות. גם את הדגם לפני שלך. דהיינו אחד פחות. רמקול מצוין. תמורה מעולה לכסף. אני בטוח שגם שלך. אבל יש כמה דברים שקשורים לאודיו שאתה עדיין לא נחשפת אליהם בצורה מסודרת. אני כן. למה? כי אני יכול לקבל הביתה את מה שאתה לא יכול לקבל. וזה חביבי, החלק החשוב בכל התרגיל הזה - נסיון מוכח, האזנה במגרש הפרטי לאורך זמן, האפשרות לשחק עם מוצרים וללמוד אותם. כשאתה חולש על התחום במנעד מחירים רחב כל כך במשך 7 שנים באופן שיטתי. אתה מגלה שבין טעם אישי וביצועים אין קשר. יש כאלה שהטעם שלהם הוא צליל עגול ומרוח. האם זה טוב?

לגבי הטענה שלך שאני מזכיר את הרמקול שלי השכם וערב. אני חושב שאתה מתבלבל ביני לבין מישהו אחר (לא יודע אפילו מי) אבל אני מודיע לך שמעולם לא הזכרתי אותו בפורום מלבד הפעמים שהזכירו אותו והגבתי עניינית וטכנית לגביו. וכל אלא היו בהודעות פרטיות. במילים אחרות. על פי בדיקה שעשיתי ברגע זה בפורום. המילה ״טידל״ הוזכרה על ידי 4 פעמים בפורומים כאשר באף אחת מהפעמים לא הוזכר המשקל שלו, המחיר שלו או המיתוג שלו. מעבר לכך הוא הוזכר 19 פעמים בסך הכל בפורומים ולא על ידי או בפוסט שבכלל התערבתי בו. מהיום שקם האתר הטידל הוזכר 41 פעמים כאשר 9 פעמים מהם על ידי. אנחנו מדברים על 9 פעמים במשך 7 שנים. לכן מה שכתבת הוא פשוט לא נכון.

בקיצור - לא רק אישי אם כי סופר דופר אישי.

פרשתי מהדיון - תודה לכל המשתתפים.
 

yanivrsi

מושעה
הודעות
384
מעורבות
27
נקודות
28
יניב. אתחיל מהסוף.

אני כותב פחות לאחרונה עקב קוצר זמן. אבל מכאן ועד לא לעשות כלום?
האם אתה יודע כמה האתר הזה משפיע מאחורי הקלעים? כמה הוא תומך ודוחף יבואנים לעשות אירועים (כמו האירוע ב-ט.ר שעלה מעל חצי מליון שקל בזכות הפעילות והדחיפה שלנו. כך גם האירועים הקודמים (תדי פרדו, מוראל). האם אתה יודע כמה מוצרים הגיעו לישראל בזכות האתר הזה?

יותר טוב אל תיכנס לשם. מה שהאתר הזה עושה בשביל תחום האודיו בישראל אף אחד לא עושה. גם אם תחבר את כולם ביחד. אם זה בתחום התערוכות, אירועים, ביקורות רציניות ולא ״ביקורת בדקה וחצי״. ובלי קשר, אני האחרון שחייב לך או למישהו בכלל דין וחשבון. אנחנו משקיעים בתחום הזה בכסף (כסך יניב) בשביל שאתה תוכל לכתוב כאן בכל חודש בחודשו. האתר הזה הוא לא בחינם. את העניין הזה סיימנו ואני לא אקבל שום תגובה ממך בנושא הספציפי הזה. היא תערך ותמחק מיד. למה? כי ככה החלטתי.

ולעניין.
לא טענתי שמוניטור אודיו הוא לא רמקול טוב. אתה פשוט כל כך שקוע בתגובות שלך שאתה לא קורא את מה שאני כותב. חמור מכך, אתה גם מצטט אותי לא נכון. טענתי שהיום מוניטור אודיו לא ממצבת את עצמה גבוה. זו עובדה חד משמעית כמו שכרגע יש רוח סערה מחוץ לבית שלי.

ההבדל ביני ובינך הוא שאני מבסס את הטענות שלי לאחר האזנה בבית לכמה מאות (שים לב למספר) מאות!!! מוצרים בתוך ההתפתחות וההתפכחות שלי באודיו. אני לא ניזון בהאזנה לרמקולים בתערוכות. יחד עם זאת אני נעזר באנשים שעליהם אני סומך ומבקש מהם עיצות כיצד לשפר את ההבחנות שלי. אני משפר אותן כל הזמן. זה הגיע למצב שבביקורת שלי על רמקול (אודיום) טענתי שיש בעיה עם הרמקול. בעיה טכנית. היבואן סרב לקבל את זה. סרבתי להעלות כתבה אך עלתה כזו במקום אחר עם שלל מחמאות. לאחר חודש הודיעה החברה על תקלה בכל הליין שלה והחליפה בחינם את רכיבי הקרוס. לאחר מכן הסכמתי לכתוב עליו והוא אכן קיבל ממני ביקורת משבחת (הוא באמת טוב) עם איזכור בביקורת לתקלה שהיתה. את מוניטור אודיו אני מכיר היטב. שמעתי את כל הדגמים שלהם בהדגמות פרטיות. גם את הדגם לפני שלך. דהיינו אחד פחות. רמקול מצוין. תמורה מעולה לכסף. אני בטוח שגם שלך. אבל יש כמה דברים שקשורים לאודיו שאתה עדיין לא נחשפת אליהם בצורה מסודרת. אני כן. למה? כי אני יכול לקבל הביתה את מה שאתה לא יכול לקבל. וזה חביבי, החלק החשוב בכל התרגיל הזה - נסיון מוכח, האזנה במגרש הפרטי לאורך זמן, האפשרות לשחק עם מוצרים וללמוד אותם. כשאתה חולש על התחום במנעד מחירים רחב כל כך במשך 7 שנים באופן שיטתי. אתה מגלה שבין טעם אישי וביצועים אין קשר. יש כאלה שהטעם שלהם הוא צליל עגול ומרוח. האם זה טוב?

לגבי הטענה שלך שאני מזכיר את הרמקול שלי השכם וערב. אני חושב שאתה מתבלבל ביני לבין מישהו אחר (לא יודע אפילו מי) אבל אני מודיע לך שמעולם לא הזכרתי אותו בפורום מלבד הפעמים שהזכירו אותו והגבתי עניינית וטכנית לגביו. וכל אלא היו בהודעות פרטיות. במילים אחרות. על פי בדיקה שעשיתי ברגע זה בפורום. המילה ״טידל״ הוזכרה על ידי 4 פעמים בפורומים כאשר באף אחת מהפעמים לא הוזכר המשקל שלו, המחיר שלו או המיתוג שלו. מעבר לכך הוא הוזכר 19 פעמים בסך הכל בפורומים ולא על ידי או בפוסט שבכלל התערבתי בו. מהיום שקם האתר הטידל הוזכר 41 פעמים כאשר 9 פעמים מהם על ידי. אנחנו מדברים על 9 פעמים במשך 7 שנים. לכן מה שכתבת הוא פשוט לא נכון.

בקיצור - לא רק אישי אם כי סופר דופר אישי.

פרשתי מהדיון - תודה לכל המשתתפים.

נמר ידידי אתה יכול למחוק ולערוך מה שתרצה זה רק מוציא אותך באור לא טוב
וזה ממש לא אישי
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,086
מעורבות
4,236
נקודות
113
אף פעם לא הייתי חסיד של תאורה.
אני איש הגברה.
 

yanivrsi

מושעה
הודעות
384
מעורבות
27
נקודות
28
קרוז.

לא כואב לשלמה כלום. פשוט לא קראת את מה שהוא כתב.

אני מצטט אותו במדויק: ״אתה באמת חושב ששני הצ'וקומוקים שיש אצלך ואצלי יכולים לשחזר מהירות ודינמיות של תיזמורת פילהרמונית?״

אז יוצא שהוא צר עין גם כלפי עצמו?
בלי קשר, הוא די צודק. גם הרמקולים שלי, שהם בערך בגודל של דוב גריזלי בוגר וגם שוקלים בהתאם, עם יחידות מהטובות והדינמיות שיש בשוק האודיו כיום, לא מתקרב למה שמתרחש במציאות...

לא צריך לומר את המילה טידל בשביל לשבח את הרמקולים שלך
גם אני יודע לעשות תחקיר
 

Sol

חבר משקיען
הודעות
2,444
מעורבות
621
נקודות
113
כולה מגבר CLAS-D בפחות מ-1,000$.
שמי שהוא טען שהוא משנה משחק.
למי הוא שינה ? לצחי,ואשריו.
הבחור שיתף אותנו בדעתו,ונלחם על כך.
מכאן לקבל תגובות כמו זו של יניב בחייאת.
נפלתם על כל השכל,כולה מוזיקה שמושמעת מקופסאות מתכת ועץ.
(ואני מת על זה)רדו מהעצים,קחו רגיעון כי הסופה האמתית בפתח :עצוב:
 
נערך לאחרונה ב:

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור