מבצע מגבר מנורות משולב PRIMA LUNA EVO-100


musicstorepro

עוסק בתחום
הודעות
108
מעורבות
32
נקודות
28
מבצע מגבר מנורות משולב PRIMA LUNA EVO-100 ₪9,995.00

להשוות בצורה אובייקטיבית

השווה מוצר של PrimaLuna לכל מותג, בכל תג מחיר. ההשוואה תדהים אותך.

מעבר בין המצבים TRIODE/ULTRA-LINEAR בשליטה מרחוק

יש לך כמה אלבומי רוק קלאסיים שאהבת להאזין להם בעבר, ומזה שנים רבות הם שוכבים על המדף בלי שמישהו ייהנה מהם? מן הסתם נמצאים שם גם תקליטי ג’אז או מוזיקה קלאסית משנות ה-60? לכל אודיופיל יש אלבומים שאינם מתנגנים עוד בגלל שהצליל שלהם צורם, בהיר מדי או פשוט בגלל שהם שבריריים. יש פתרון.

מגברי Triode ו-Single Ended Triode ‏ (‏SET‏) ידועים בזכות הצליל החם והמלא שאינו מעייף את המאזין. אולם למגברי Triode יש גם מגבלות! מצב העבודה Ultra-linear מדגיש את תחומי התדרים העליונים והתחתונים, ולא פחות חשוב – תפוקת ההספק שלו גבוהה יותר. הם מתאפיינים ב’פאנצ’יות’ ובהדגשת הבדלים בין גוני הצליל הבהירים לגוונים הכהים ובין עוצמה לרכות. מצב Triode בלבד מגביל מאוד את האפשרויות.

האפשרות הטובה ביותר היא מצבי Triode ו-Ultra-linear לפי בחירה.
מהנדסי PrimaLuna בהולנד תכננו מעגל גאוני שמאפשר לעבור בין המצבים Triode ו-Ultra-linear בלחיצת כפתור פשוטה בשלט-רחוק המצורף. אין צורך לקום ולהפסיק את המוזיקה. תוכל להשוות באופן מידי תוך כדי האזנה ולבחור את המצב המועדף לשיר מסוים או לאלבום כולו.

מגבר אוזניות

אחד ממגברי האוזניות הטובים ביותר בעולם. וגם המגבר היחיד שמאפשר לך ליהנות מהצליל החם של הגברה טריודית או מרוחב הפס המוגדל של הגברת Ultra-linear בלחיצת כפתור פשוטה! רוב המגברים המשולבים והקדם-מגברים השפופרתיים עושים שימוש בשבב מגבר שרת (op-amp) בטכנולוגיית Solid state לצורך הפעלה של אוזניות. בדומה למגברי שפופרות, גם מגברי אוזניות עצמאיים קיימים במגוון רחב של רמות איכות. אוזניות הן למעשה רמקולים קטנים שצורכים הספק נמוך יותר. במגברים מסוימים יש שפופרות מוצא קטנות יותר אשר עובדות בצורה מאומצת כדי להפעיל אוזניות פלנאריות שצורכות הספק גבוה. מותגים אחרים, כולל אלה שנמכרים ב-5,000 דולר ומעלה כגון Mal Valve, עושים שימוש ברשת של מחלקי מתח כדי להפחית את ההספק של שפופרות המוצא לרמה שמתאימה להפעלת אוזניות. כך אנו עושים זאת. אנו פשוט מנצלים את העובדה שאנחנו מייצרים את מגברי השפופרות המשולבים הטובים ביותר. מעתה אין צורך לשלם מחיר גבוה עבור מגבר אוזניות מהשורה הראשונה. מגברי השפופרות המשולבים של PrimaLuna הם המגברים המועדפים של בעלי אוזניות מעולות כגון Audeze דרך Hifiman ועד Sennheiser‏.

נגדי TAKMAN

לו קנית מגבר פחות איכותי, היה עליך להוציא מאות דולרים לצורך שדרוג זה. נגדים מעולים אלה המיוצרים ביפן ומזוהים בקלות בזכות צבעם הוורוד, אהובים מאוד על אלה שמשפצים ומשדרגים את הציוד שלהם. חובבי המודינג (Modders) אוהבים את נגדי TAKMAN בזכות הרעש הנמוך, הלינאריות והמוזיקליות שלהם.​


מחוון שפופרת פגומה

המהנדסים של PrimaLuna רצו להפוך את חוויית מגבר השפופרות לפשוטה וידידותית ככל האפשר ולסייע לך להגשים את החלום ללא שום התלבטות.

במקרה של תקלה בשפופרת, הפונקציה Adaptive AutoBias מעבירה את המגבר באופן אוטומטי למצב הגנה, כדי שלא ייגרם נזק לשום חלק. נורית אדומה נדלקת לצד השפופרת שיש להחליף. כל שעליך לעשות הוא להכניס שפופרת חדשה ולהמשיך ליהנות מהמוזיקה. נגמרו הניחושים. לא שריפת חלקים במגבר. אין צורך בתיקונים או לחבר את המגבר למערכת אל-פסק (UPS).

שנאי כוח טורואידיים זוגיים

שנאי מוצא בהתאמה מיוחדת, בעלי פס רחב במיוחד

שנאי המוצא הם החלק החשוב ביותר במגבר שפופרות. הם קובעים את עומק הבס ואת הקצה העליון של התדרים הגבוהים. מגבר בהספק של 250 ואט לא יבוא לידי ביטוי בקצות טווח התדרים אם ההיענות של שנאי המוצא שלו אינה מגיעה לתחומים הללו. אנו עושים שימוש בהספקים נמוכים יותר כדי להאריך חיי השפופרות, אבל לא חוסכים ברוחב פס כדי להעניק לך חוויה מושלמת. שנאים הם הרכיבים היקרים ביותר במגבר, ולכן היצרנים חוסכים כסף בכך שמשתמשים רכיבים סטנדרטיים המצויים בשוק. שנאי המוצא של PrimaLuna מתוכננים בהתאמה מיוחדת, מלופפים במפעל החברה וגדולים מאוד במידותיהם. זו אחת הסיבות ששום מותג אינו נשמע כמו PrimaLuna‏. “המקטעים השטוחים העליונים והתחתונים של הגלים המרובעים הללו מתאימים להיענות המוגדלת של המגבר לתדרים נמוכים; שנאי המוצא של PrimaLuna הם שיא האיכות.” -ג’ון אטקינסון, כתב העת Stereophile

כניסות LINE שקטות במיוחד

מתגי בחירת כניסה מתאפיינים בזליגת רעש ואותות ממקורות אחרים, מכיוון שאינם מנתקים לחלוטין את שאר הכניסות. בנוסף, הם מתבלים במשך הזמן ומצריכים ניקוי. במקרים רבים הם מותקנים על הפנל הקדמי, דבר המצריך להעביר חוטים ארוכים כדי לחבר אותם לכניסות שבלוח האחורי. החוטים הללו קולטים רעש תועה (Stray noise) ממקורות רדיו וכן הפרעות אלקטרומגנטיות שונות.

PrimaLuna מצאה שיטה טובה יותר. במקום מתגים, בורר הכניסות מבוסס על ממסרים אטומים באיכות מעולה, המורכבים מאחור סמוך לכניסות עצמן. בעת בחירת כניסה מסוימת, הממסר נסגר תוך יצירת החיבור הטוב ביותר האפשרי. כל שאר הממסרים נשארים במצב פתוח, ולכן רעש ואותות ממקורות אחרים לא יכולים לזלוג פנימה. סידור זה מבטל את כמעט לחלוטין את מסלול המיתוג של האות לכניסה, כי אין חוטים שיכולים לקלוט רעש.

חיווט מנקודה-לנקודה בחוטים תוצרת שווייצריה

אתה מוציא כסף רב על אינטרקונקטים איכותיים. אם כן, מה ההיגיון להעביר את הסיגנל משקעי ה-RCA או מגעי החיבור של הרמקולים למעגלים מודפסים עם מוליכי נחושת דקיקים וכמעט בלתי נראים? האם זו איכות ברמה של היי-אנד?

בכל המוצרים של PrimaLuna, החיווט הוא בשיטת נקודה-לנקודה. כל מסלול האות, לרבות הנגדים והקבלים, מחווט ידנית בקפדנות רבה על ידי אנשי מקצוע מיומנים ביותר, בחוטי חשמל בעלי חתך עבה.

בדגמים EVO 300 ו-EVO 400 נעשה שימוש בחוט נחושת מגביש רציף נטול חמצן (Oxygen-free continuous crystal או OCC‏) מצופה כסף עם שרוול בידוד טפלון תוצרת שווייצריה, במקטעים הקריטיים של מסלול הסיגנל, לטובת מוליכות מרבית ושיפור בהירות הצליל.

AUTOBIAS אדפטיבי

משמעות המושג Auto Bias כפי שרוב החברות משתמשות בו, הוא למעשה ‘מִקְדַּם קָתוֹדָה’ (Cathode Bias‏) – שיטה מקובלת זולה ליישום, הנפוצה בעיקר במגברי גיטרות, אבל גם במגברי היי-אנד שמחירם 20,000 דולר. שיטה זו מפחיתה את ההספק הזמין של המגבר ומפעילה את השפופרות בתנאים מאומצים, והתוצאה – קיצור חיי השפופרות ותקלות עקב ‘קצרים’.

הפונקציה AutoBias אדפטיבי (Adaptive AutoBias) של PrimaLuna היא למעשה, טכנולוגיה חכמה העושה שימוש במערך של חיישנים כדי לנטר את השפופרות ולבצע כוונונים באופן שקוף ומיידי. חשוב מכך, מדובר במעגל היחיד מסוגו שמבצע סיגול אמיתי על ידי טיפול בתופעת ה-Pinch off של השפופרות בעוצמות שמע גבוהות, ועל ידי כך מפחית את העיוותים ביותר מ- 50% וגם מאריך משמעותית את חיי השפופרות. ה-AutoBias האדפטיבי מתבצע באופן פסיבי לחלוטין מחוץ למסלול האות. התוצאה – תחזוקה מועטה עד אפסית, תוחלת חיים ארוכה של השפופרות ואחוז העיוותים (Distortion) הנמוך ביותר האפשרי התורם לצליל מדהים.

AutoBias אדפטיבי מקנה למגבר גם גמישות חסרת תקדים בזכות האפשרות להשתמש בכל שפופרת שקיימת היום בשוק. בנוסף, לרשותך מתג כוונון עדין לשפופרות EL-34 ו-KT88/KT120/KT150.

ללא ממיר DAC וללא PHONOSTAGE

לא מומלץ לקנות מגבר משולב עם ממיר DAC מובנה במכשיר. מדוע? מכיוון שהטכנולוגיה הדיגיטלית משתנה ללא הרף, והניסיון מעיד כי קדם-מגברים עם מעגלים דיגיטליים מדור קודם מאבדים את הפופולריות שלהם וקשה מאוד למכור אותם כמשומשים.

יחידות Phonostage (קדם-מגבר לפטיפון) הכלולות במכשיר הן גם ‘כלולות במחיר’, ולכן ברוב המקרים איכותן מפוקפקת, כי היצרנים מניחים ש-90% מהקונים לא ישתמשו בהם. שוק מכשירי ה-Phonostage החיצוניים מתאפיין בתחרותיות רבה. תוכל להשיג יחידת Phonostage באיכות גבוהה בהרבה אפילו ב-200 דולר, כזו שמותאמת היטב לראש הפטיפון וגם לתקציב שלך.

המגברים שלנו הם מושלמים. אולם ייתכן שהמערכת שלך אינה כזאת.

שאל כל חובב שפופרות ותיק מהי שפופרת ההספק בעלת הצליל המוזיקלי ביותר; קרוב לוודאי שהתשובה תהיה EL34‏. יצרני מגברים אחרים היו מעדיפים להשתמש בה. אך רק PrimaLuna יכולה להעניק לך את תדרי הביניים המתוקים והאווריריות הבלתי נגמרת של התדרים הגבוהים, הודות לשנאי המוצא הבלעדי שלנו. ועוד לא דיברנו על היכולת של המגברים שלנו להפעיל סאב-וופרים ולהפיק מהם בס מרשים.

ועם זאת, אין שתי מערכות צליל זהות. מה יקרה אם קנית רמקול שמעמיס את החדר בתדרי בס? או שצלילו כהה מדי? או בהיר מדי? ואולי בא לך להשתעשע עם אפשרויות הסאונד של מגוון רחב של שפופרות? אפשרות כזו לא קיימת כלל במוצרים של יצרנים אחרים. הם יודעים לעשות דבר אחד בלבד. כיצד תוכל להגיע בדיוק לצליל הרצוי לך? לנסות כבלים מכל מיני סוגים?!

PrimaLuna נותנת לך את החופש לבחור. לך על זה. 6L6G‏, 6L6GC‏, 7581A‏, EL34‏, EL37‏, 6550‏, KT66‏, KT77‏, KT88‏, KT90‏, KT120 ואפילו KT150 המפלצתית. מגברי PrimaLuna מותאמים לעתיד ותואמים לשפופרות שאפילו עדיין לא הומצאו!

int-100-cover-fixed.jpg


חברת קול אנד קווייט אינטרנשיונל בע"מ יבואן בלעדי של PRIMALUNA בישראל.
טלפון 09-9555-686

מבצעי מוצרי PRIMALUNA
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור