לראות מסך בעיניים לפני קניה - מה הטעם?


keysman

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
אני לפני רכישה של LCD 42"
ps3/blu ray/dvd 60%
40% sdtv
full HD חובה
תקציב: בסביבות ה 8000+ ש"ח
כנראה scarlet
ראיתי את המסך בעיניים (והתרשמתי די לטובה מהמראה החיצוני שלה) ושני דגמים אחרים M81 samsung ו sony 3550 . אהבתי את הסמסונג מבחינת התמונה ואת הסקרלט מבחינת החיבורים והנתונים על הנייר (כולן בשידורי טלויזיה), אבל:
1. מה הטעם באמת לראות טלויזיה בעיניים ולהשוות בין כמה דגמים לפני קניה אם הטלויזיות בחנויות לא מכוילות? וגם אם זה אפשרי , לך תתחיל לכוונן טליוזיות בחנות ועוד בתנאי תאורה של חנות... שמתי לב למשל שהטלויזיות של סמסונג וסוני בדרך כלל נראות יותר טוב בהשוואה לטלויזיות אחרות בתצוגות,
2. האם זה אומר שהן מציגות לאחר כיול תמונה אופטימלית יותר טובה? לא, נכון? אז כל מה שנשאר זה לסמוך על ביקורות באינטרנט (כמו של ליאור) והנתונים של המסך עצמו, ואם כבר ללכת לחנות אז מה שנותר זה להתרשם מהמראה החיצוני של המסך וזהו (בגלל זה אני די סגור על ה scarlet נתונים הכי טובים על הנייר+ביקורות טובות+הכי הרבה חיבורים+מחיר טוב).

אשמח לשמוע מה דעתכם,

אמיר
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
הרבה מאוד חנויות ממליצים על LCD ולפעמים גם על דגם מסוים ולפני שאתה הולך לרכוש אותו חשוב לראות אם באמת מה שהוא נותן לך זה מה שאתה רוצה.

כמו כן בניגוד למקרר מסך מציג תמונה וניתן לראות אתה גם בחנות - יש חנויות שמתמחות בתחום ששם המסכים צרכים להיות מכוונים וניתן להתרשם בכך שהתמונה מתאימה לדרישות שלך.

מי שמחליט לבדוק מסך בחנות חשמל ששם לא ניתן להיות בטוח שהם מבינים בנושא והמסך לא מכוון נכון - זו החלוטה שלו.

יש מסכים טובים ואכותיים יותר שעולים גם יותר - אם בחנות לא ניתן לראות את היתרונות של המסך, יכול להיות שלא שווה להוסיף את ההפרש. אחרי הכל לא לכל אחד איכות התמונה חשובה.
 

keysman

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
תודה על התגובה carmi :)
אתה יכול בבקשה לכתוב חנויות שמכיילות את המסכים שלהן בתצוגות? אני מראשון
הייתי באל"מ, שקם אלקטריק, טרקלין, ומחסני חשמל, כולן בראשון וכל הטלויזיות שם לא מכווננות.

אמיר
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
וזו בדיוק הבעיה (סליחה על הבוטות).
אלו חנויות =מחסני= חשמל. זה לא באמת חנויות מתמחות זה יותר שוק של חשמל. כמו שאני לא הייתי קונה מהם מערכת סטריאו אני לא אקנה מהם מסך.

יש הרבה חנויות אחרות שמתמחות, הייתי ממליץ לך לבוא לת"א לקפיצה , כולה 15 דק' נסיעה באיילון החדש, לאזור הבורסה בר"ג, לחנויות ארמגדון וסאונד אנד ויז'ן למשל שיש להן תצוגות טובות וברורות של טלויזיות.

זה שאולי לא תקבל 89 תשלומים עליהן, ועם ההנחה זה יצא כמו מסך ממוצע באל.מ. שק"ם וכו.. , עדיין תקנה משהו טוב, ושיתאים לך ולא תחפש מסך חדש עוד יומיים:).
 

offirs

חבר משקיען
הודעות
1,511
מעורבות
0
נקודות
0
אני נאלץ להסכים עם אורי_ו

הרשתות האלה פשוט חובבניות בכל הנוגע למקצועיות
 

keysman

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
הייתי אתמול בארמגדון ונוכחתי לדעת מה זה חנות מיקצועית, כל המסכים מכויילים וסוף סוף אני יכול לגבש דיעה איזה טלויזיה לקנות, שירות גם כן טוב של המוכרים, ראיתי את ה M81 40" של סמסונג והיא מיד נפסלה - ההשתקפות של המסך היתה נוראית למרות שהיא היתה קרובה לשמשת החנות ועוד באור יום, אבל עדיין, אני ממש לא אוהב את הציפוי המבריק שעל המסך, זה נראה יפה כמראה אבל לא כמסך טלויזיה... , השוואתי בין הסקארלט 32 (לא היה "42 בתצוגה :\ )וסוני v3000 40"" בכל השידורים השונים, אפילו ראיתי בלו ריי על הסוני, הסוני לוקחת בגלל "חיות"\בהירות התמונה (אני מקווה שאני מגדיר את זה נכון) וזויות הצפיה האלכסוניות שמחזיקות יפה, אבל שמעו, הסקארלט נראת ממש טוב בכל השידורים חוץ מsdtv שזה לא בעיה של הטלויזיה אלא של הטכנולוגיה, אך האיכות ב sd בהחלט מספקת אותי, מה גם שהמחיר שלה זול בכמה אלפי שקלים מהסוני (גורם מכריע), היא ממש לא רחוקה מהסוני באיכות לדעתי, הדבר היחיד הרע שאני יכול לומר על הסקארלט זה זויות הצפיה האלכסוניות שמאבדות שחורים, הם יכלו לעשות עבודה יותר טובה בתחום הזה. ביום ראשון אלך לסאונד אנד ויז'ן לגבש דיעה סופית, כנראה שאלך על הסקארלט כי היא הרבה יותר בתקציב שלי.
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
תראה זוית צפיה זה דבר חשוב רק אם באמת זה נחוץ - אם אצלך בבית לא יהיה לך צורך בזוית צפיה רחבה אז זה לא בעיה - אם כן אז זה בעיה :)
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור