לכל מי שוצה לקנות טלויויזיה סמסונג עם שרות סמליין אלקטרוניקספרו


Yoscosi

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
1
spacer.gif

#1 נשלח: ו' 23/12/16 16:56
חוית השרות סמליין
ברצוני לשתף את הפורום בחויה המפוקפקת של שרותי הטלוויזיה סמסונג שנתנים על ידי חברת סמליין אלקטרוניקספרו.
אני מצרף מכתב ששלחתי לפני כשבועיים.
אודה על כל עצה.

10.12.2016



לכבוד

סמליין ישראל



הנדון: שירות לקוי ונזק לטלוויזיה באחריות



חברתכם גרמה נזק לטלוויזיה שרכשתי מכם ונתנה לי שירות לקוי ורשלני. אני פונה אליכם בדרישה לקבלת אחריות על הנזק שנגרם, ולא איאלץ לנקוט בהליכים משפטיים נגדכם. להלן פרטי המקרה:

1. מינואר 2013 ברשותי טלוויזיהSAMSUNG UA65F9000 ,שפועלת לשביעות רצוננו באיכות גבוהה. יודגש כי הטלוויזיה באחריות מורחבת.(מחיר הטלויזיה כיום בסביבות 27000 שקלים)

2. עד היום שדרגתי את ה KIT EVOLUTION וכיום הינו מסדרה 2500SEK .

3. לפני כחודש החלטתי לשדרגו לסדרה SEK 3500. פניתי לחברת סמלין נותנת השרות של סמסונג והוצע לי לרכשו במחיר של 2500 שקל.

4. בברור שעשיתי מצאתי שחברת חשמל נטו מרחוב הברזל 2 תל-אביב מוכרת את אותו קיט עם אחריות של סמסונג במחיר 1690 שקלים. ברור באינטרנט ב YOUTUBE למד אותי שהרכבת הקיט פשוטה לבצוע.

5. חזרתי לחברת סמלין ושם הוסבר במחלקת מכירות ע"י עובד שהזדהה בשם ברק שלטלוויזיה שלי צריך להחליף גם כרטיס מסך והם גם שולחים טכנאי ולכן זה פער המחירים. כמו כן הוצע לי הנחה של 25%.

6. שוכנעתי ולא היססתי ושלמתי בכרטיס אשראי בתשלום אחד 2250 שקלים בתאריך 23.11.2016 אחר שהובטח לי שתוך 3 -4 ימים תבוצע העבודה. אדגיש כי לא הועברה אליי קבלה בגין הרכישה.

7. חלף שבוע והתחלתי לחזור למוקד המכירות של סמלין שם הוסבר לי שזה טכנאי מיועד ומיוחד שמאד עסוק והתשובה הרגילה נחזור אליך יותר מאוחר לעדכנך.

8. מובן שאף אחד לא חזר ואחר מספר רב של ניסיונות ובתאריך 4.12.2016 בקשתי, טלפונית, לבטל את העסקה ובמקביל בקשתי לדבר עם מנהל השרות. נמסר לי שמנהל השרות יחזור אלי אחר 48 שעות.

9. מאוחר יותר באותו יום חזר אלי ברק והבטיח לי שמחרתיים מגיע הטכנאי המיועד.

10. ביום ג תאריך 6.12.2016 הופיעו שני טכנאים נחמדים וידידותיים ומלאי מרץ עם מברגה בידם. סרבו לשתות או לכל כיבוד ונגשו מיד לבצוע העבודה. לדבריהם לא צריך להחליף כרטיס מסך. פרקו את הקיט הנמצא וחיברו לאותו קבל את החדש.

11. כל ניסיונותיי להגיד להם שלא כך מרכיבים את הקיט לא צלחו ומיד צלצלתי לברק והודעתי לו שהטכנאים, לעניות דעתי, לא מרכיבים את הקיט נכון. הוא הרגיע אותי שלא כך הדבר, שאלו אנשים מקצועיים שיודעים את עבודתם.

12. הפעלת הטלוויזיה נכשלה ואז התנצל הטכנאי המיועד באומרו: "זאת הפעם הראשונה שאני מבצע עבודה כזאת".

13. הטכנאי אף לא ידע באיזו דגם טלוויזיה מדובר וסבר שמדובר בטלוויזיה מסדרת 6000.

14. לשאלתו כיצד ידעתי שלא כך מרכיבים את הקיט הראיתי לו את סרט ההדרכה ביו טיוב בו הם צפו ארוכות מספר פעמים ואז ניסו שוב לרכיב את הקיט.

15. אחר מספר ניסיונות לא מוצלחים הוא פנה לעזרה טלפונית לטכנאי בכיר יותר בשם ארד ושגם זה לא הועיל פנה טלפונית לשי סרוסי לדבריו הטכנאי הראשי של סמסונג לטלוויזיות.

16. במקביל לניסיונות הטכנאי, פניתי שוב טלפונית לברק והתרעתי בפניו על חוסר היושרה שלדבריו היה צריך להחליף כרטיס מסך ועל חוסר הידע המקצועיות והמקצוענות של השרות.

17. להדרכת מר סרוסי הוריד הטכנאי אפליקציה מחנות הגוגל בסמרטפון ובצע מספר פעולות שגרמו למסך להגיע למצב של FACTORY RESET.

18. אחר כשעתיים של ניסיונות נאמר לי שבטעות הם "דפקו" את כרטיס הזיכרון ולכן הטלוויזיה לא עובדת .בעוד 4 ימים יביאו לי טלוויזיה חילופית וייקחו את הטלוויזיה לתיקון במעבדה.

19. התקשרתי לברק שהביע סימפטיה רבה כלפי וזעם רב על השרות והבטיח לפעול במהירות.

20. למחרת בתאריך 7.12.2016 קבלתי טלפון מארד שתאם לי בקור טכנאי לעוד שעתיים.

21. לצערי לא הייתי נוכח בזמן בקור הטכנאי אך גם הוא לא הצליח להתקין את הקיט. הוא הסביר לאשתי שללא הקיט הישן מלפני שנתיים אין אפשרות להרכיב את הקיט החדש. הוא הצליח להפעיל את הטלוויזיה שעובדת באיכות צפייה ירודה ללא מספר פונקציות כמו המצלמה והשלט רחוק. והלך לדרכו תוך שהוא מבקש מאשתי למצוא את הקיט הישן.

22. מאז כל ניסיונותיה והיו רבים כאלה, לדבר עם ברק או נציג בכיר כלשהוא מסמליין ו\או סמסונג עלו בתוהו. תמיד הובטח לי שיחזרו אלי עוד חצי שעה ,יותר מאוחר ותירוצים דומים. גם בקשתי לקבל כתובת לפנות לשטח את תלונתי נתקלו בחוסר מענה.

23. בשיחה שהתקיימה לפני יותר משמבועיים עם נציגת שרות בשם קורל, שניסתה לצרף את האחראית שלה לשיחה ללא הצלחה, הובטח לי שיחזרו אלי עוד היום ולכל המאוחר עד מחר.

24. מיותר לציין שלא נוצר כל קשר עם חברת סמליין עד כה.



אני פונה לחברת סמליין לקבל אחריות על הטיפול הכושל ולא אאלץ לנקוט בהליכים משפטיים. חבל שחברה שמתיימרת להציג עצמה כמכובדת שממנה רכשתי מספר טלוויזיות בסכום נכבד מתייחסת ללקוחותיה בחוסר מקצועיות משוועת.



אודה לתגובתכם הדחופה.

מובן שעד היום למרות נסיונות לברר טלפונית כל נסיונותי עלו בתוהו.
כנראה אאלץ בחום א הקרוב לפנות ליעוץ משפטי .
ושוב אני מודה לקוראים ואשמח לכל עצה והדרכה .
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,673
מעורבות
1,415
נקודות
113
אתה מבקש יותר מדי :)

בהצלחה בהמשך.
 

Yoscosi

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
1
יש המשך מענין.
אתמול בצוהריים התקשרה אלי הגברת קרן דרמון מפניות הציבור אלקטרוניקספרו.
בקשה לדעת מתי אפשר לבוא להתקין את ה kit evolution.
אחר שהעמדתי אותה על מקומה על הפעולות שנקטתי עקב חוסר תגובתם לטיפול הכושל בחודש האחרון, שהאחרון הבם פניתי הבוקר ליעוץ משפטי ותביעה נעשת ברגעים אלו,
הציעה. לפצות אותי.
בקשתי כתנאי ראשוני לקבל בכתב מסמליין שהם מתנצלים על הטיפול המזלזל והכושל ומכירים באחריותם לנזק שנגרם לי.
התפתלה מאד להסביר לי שזה לא מציאותי ולא בסמכותה.
במקביל הציעה להחליף ולשדרג לי את הטלויזיה לדגם ue65ks9500.בקשה שאשקול אל הפיצוי ואף נתנה לי את הנייד שלה שאחזור אליה.
בבדיקה שערכתי באתר zap מצאתי שהטלויזיה הנוכחית שלי ua65f9000 עולה בזאפ 27990 שקלים והטלויזיה המוצעת לי יחירה 12975 שקלים.
למרות שעל פניו לא נראתה לי העיסקה גם מבחינת חוסר קבלת האחריות וגם מבחינה טכנית עסקית החלטתי בניגוד לעצת העורך דין ששכרתי לסיים אל המקרה הכואב הזה.
הבוקר דיברתי עם הגברת קרן דרמון והופתעתי לשמוע שעלי להוסיף עוד 8000 שקלים.
כלומר יקחו את הטלוויזיה שלי. ישאירו אצלם את כספי ה kit evolution ששלמתי ולא הצליחו םהתקינו סך 2250 שקלים ואם נוסיף לזה את האחריות המורחבת ששלמתי לפני חודש 1690 שקלים
הודעתי לגברת שאני מבקש לבטל את עסקת הקניה וכמובן הורתי לעורך דיני להגיש את התביעה.
המשך יבוא.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור