כזו אני רוצה


itay123

חבר משקיען
הודעות
3,714
מעורבות
2,429
נקודות
113
איתי, שמעתי ששילוב ווילסון ולמפיזאטור יכול להביא לתוצאה מפתיע ביותר - שווה ניסוי (אם זה אפשרי).

איפה שמעת...;)
בנוסף אני מסודר.
בנוסף 2, פחות תומך במקור עם צבע/אופי מוקצן.
 

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
משמיעה של למפיזטורים אכן יש קונספציה של סאונד גדול ואוורירי, לי זה נראה כמו ניסיון די מוצלח לשחזר את האמביאנס ותחושת נפח האוויר שיש באנאלוג ושהולכת לאיבוד בדיגיטל חבל שהטרייד אוף זה תוצאה שכפי שכתבתי בפוסט קודם "גדול מהחיים".
 

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
לא!,אני מפונק,כמי ששומע עם סטרימר ואביזרים נילווים לו במחיר של מכונית מנהלים חדשה,
החדר היחידי שהיה שווה לשמוע,כמו תמיד ,יגאל לסרי,לטעמי חבל שעופר ממאסטרו אודיו לא הדגים קודוס 808 בשילוב מערכת על של ניים כמו באנגליה,קשה לחבר בין יבואנים לשיתוף פעולה,למרות שעופר גמיש,הבעיה שני היבואנים האחרים של ניים,אבל בינתיים נודע לי שכהנא הפסיק להיות היבואן ,ואילן חזר לבילעדיות.

לדעתי לעופר שחורי ידידי יש בעיה במגבר הבולדר, חברה אדירה שיצרה מגברים בין הטובים והמוסיקליים ביותר באיכות בניה של NASA, המשולב הזה לוקה בסינדרום הממשק הדיגיטלי שהכוונה שהכל נשלט באופן אלקטרוני וייתכן שמשהו שם לא מכוון כראוי (שמעתי אותו גם אצל עופר בעסק וגם שם משהו לא יצא החוצה מהרמקולים כפי שהיה בתערוכה) אני לא מתפשר על כפתורים מכניים מקסימום סלקטור אלקטרוני ובלי הממבו ג'מבו של כיווני גיינים וכו'.
עוד יבואן עם סחורה מעולה שנפל במלכודת הכיוונים והפעם במקור שלו לפ-טופ שסרס את המוזיקה, וגם הוא הודה בכך, הוא לוני ORAC שהרס לו הדגמות.
 

נערך לאחרונה ב:

web

חבר משקיען
הודעות
770
מעורבות
488
נקודות
63
אל תשכחו שהיבואנים מוגבלים בשילובים
הם לא יכולים לקחת את "הטוב מכל העולמות" כמו שאנחנו יכולים
הם חייבים להציג את הסחורה שלהם ולפעמים זה לאו דווקא השילוב המוצלח ביותר...
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,889
מעורבות
3,005
נקודות
113
לדעתי לעופר שחורי ידידי יש בעיה במגבר הבולדר, חברה אדירה שיצרה מגברים בין הטובים והמוסיקליים ביותר באיכות בניה של NASA, המשולב הזה לוקה בסינדרום הממשק הדיגיטלי שהכוונה שהכל נשלט באופן אלקטרוני וייתכן שמשהו שם לא מכוון כראוי (שמעתי אותו גם אצל עופר בעסק וגם שם משהו לא יצא החוצה מהרמקולים כפי שהיה בתערוכה) אני לא מתפשר על כפתורים מכניים מקסימום סלקטור אלקטרוני ובלי הממבו ג'מבו של כיווני גיינים וכו'.
עוד יבואן עם סחורה מעולה שנפל במלכודת הכיוונים והפעם במקור שלו לפ-טופ שסרס את המוזיקה, וגם הוא הודה בכך, הוא לוני ORAC שהרס לו הדגמות.

החודש הוחלף בדגם חדש ומתוחכם יותר 866, למגבר נוספו עוד כמה סוסים מתחת למכסה ו(200 וואט ב 8 אום לכל ערוץ)' מבחינת בניה/מראה חיצוני מדובר באחד המגברים היפים בעיני.

https://www.monoandstereo.com/2019/07/boulder-866-integrated-amplifier-update.html
 

Andrewv

אוהב את התחום
הודעות
313
מעורבות
151
נקודות
43
אני עוד לא מבין איך אתה שומע מערכת שלמה ומתוכה מחליט שאתה שומע את הדאק... מיומנות מרשימה.
דעתי דומה לדעתך על המכשיר, אגב. מנופח. גדול. הרבה וואסח בלי הרבה קבלות. וזה אחרי שהיה אצלי בבית כמה ימים. אבל להגיד לך שזיהיתי את זה במערכת שהיתה בתערוכה? קטונתי.
קודם כל תודה לחיים על ההתייחסות, בהחלט הגיוני ששופרים בחדר קטן + רמקולים גדולים מדי לחלל יכולים להוביל לתוצאה שהפריעה לי.
דווקא כתבתי ששמעתי את הדאק הזה על סט-אפים נוספים (במינכן) ולכן אני מעריך שלפחות רוב מה שכתבתי נובע מהדאק. (אגב שם היה נשמע לי יותר טוב ובכל זאת).
אבל גם לקחתי בחשבון שלא רק הדאק אחראי למה שהרגשתי ותיארתי.
ואם כבר מינכן, אז יצא לי לשמוע דאק שמייצג בעיני את האנטי תזה ללמפיזטור(בהיי אנד) הטוטאל דאק וגם אותו שמעתי על כמה סט אפים מאוד שונים ואפשר היה לאפיין בזכות זה את הגישה הריאליסטית, הטבעית, מלאה בfinnese בלי ללחוץ (כמו שדוד כתב ביחס ללמפיזטור) בלי להגזים ובלי״פירוט יתר״ מלאכותי .
אני מסכים עם חיים שהדאק הזה הזה מעניק לצליל את האופי המנורתי סינגל אנדדי, ויש קסם לצליל הזה כשהוא טוב, אבל בחיבור לפירוט דיגיטלי קיצוני זה בשבילי מחליף את חווית המוסיקליות בציודיות( לשמוע ולחשוב על הציוד).
וכל זה בסוגריים, כי אני עדיין חושב שזה דאק טוב ואפשר לבנות סביבו סט אפ מצויין, אבל בעיני זה צריך להיות מאוד מאוד בזהירות( ובסדר קצת הפוך) לפחות למי שצליל טבעי וריאליסטי הם כוס התה שלו.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור