חשמל חכם, בית חכם עם Control 4 וחנות אניגמה

  • פותח הנושא il62
  • פורסם בתאריך

il62

עוסק בתחום
הודעות
595
מעורבות
32
נקודות
28
חברת אניגמה הינה נציגה רשמית של חברת CONTROL 4

control1.jpg


חברת CONTROL 4 היא מהחברות המובילות בעולם בנושא בית חכם.
חברת CONTROL 4 הינה חברה אמריקאית מובילה המתמחה אך ורק בנושא פיתוח בית חכם חשמל חכם ומוצריה מופצים ומותקנים בפרויקטים בכל רחבי העולם.
מערכות החברה משתלבות במערכות הקיימות ומאפשרות שליטה ובקרה בכל הקשור בתאורה , מיזוג אוויר , ביטחון ומערכות אודיו ווידיאו , המערכת עובדת ע"י תקשורת אלחוטית אמינה ביותר.
למערכת CONTROL 4 ישנם 12 יתרונות מנצחים ביחס למתחרים המתבטאים בתחומים הבאים:

1. סיסמת החברה בית חכם לבית קיים – משמעותה כי ניתן לשלב את המערכת בבית שכבר ניבנה ללא תשתיות מוקדמות עקב שיטת העבודה האלחוטית.

2. הלקוח קובע את קצב ההתקדמות – המערכת היא מודולרית וניתנת להרחבה , ניתן להתחיל בחדר אחד ובהתאם לאפשרויות התקציביות להתקדם לכל הבית , הבסיס קיים.

control2.jpg

3. שליטה מרכזית אחת – במקום מספר מערכות לשליטה על מערכות שונות כמו מיזוג אוויר, תאורה , תריסים , אודיו , וידיאו , המערכת שולטת בשלט אחד על כל המערכות.

control3.jpg

4. שליטה ידנית במקביל – כל מתגי מערכת CONTROL 4 מופעלים באופן ידני, במקביל לאוטומציה וכך יכולים ילדים או כל מי ש"מפחד" ממערכות חשמל חכם להפעיל את המערכות באופן ידני, עובדה שמקנה ביטחון גם במקרה נדיר של תקלה.


control4.jpg

5. מקום מצומצם CONTROL 4 - ה- CONTROLER שהוא לב המערכת יכול להיות ממקום בכל מקום בבית ובארונות תקשורת מאחר והוא אינו תופס מקום גדול ואינו דורש לוחות ואינסטלציה מורכבת.


control5.jpg

6. אפשרויות שליטה מגוונות – ניתן לשלוט במערכת באמצעות השלט המרכזי המתאים לכל הבית, באמצעות צגים מקומיים או אפילו באמצעות I PHONE

control6.jpg

7. מערכת מוזיקה רב ערוצית – מערכת CONTROL 4 היא מערכת מוזיקה רב אזורית אשר ניתן באמצעותה לשמוע מוזיקה באזורים שונים המועברת ממס' מקורות שונים בבית.

control7.jpg


8. מערכת וידיאו רב אזורית - מערכת CONTROL 4 יכולה לשמש כרכזת וידיאו אשר תשרת אזורים שונים בבית בהעברת סרטי וידיאו לפי דרישה.


control8.jpg


9. שליטה מרחוק – ניתן על ידי קוד סודי וסיסמא להיכנס לכל מחשב ולפקח על תקינות המערכת כך תוכלו להיות שקטים לגבי תפקוד המערכת גם אם תימצאו בכל מקום בעולם.

10. התאמות לשומרי שבת – המערכת מותאמת במיוחד לאנשים שומרי שבת, הבקר מתפעל את המערכות בשבת באופן אוטומטי לפי תכנון מראש.

11. מערכת ירוקה חוסכת אנרגיה - מערכת CONTROL 4 היא מערכת ידידותית לסביבה אשר באמצעותה ניתן לחסוך באנרגיה ולתפעל באופן היעיל ביותר את כל המערכות צורכות האנרגיה בבית.

control9.jpg


control10.jpg

12. היבואן SG - גב חזק למותגי ענק – חברת SG היא היבואן המקשר עם חברת האם בארצות הברית, SG ידועה כחברה בעלת מוניטין של שירות ואמינות ברמה גבוהה ביותר המקובלת בענף.

אניגמה הוסמכה ע"י חברת CONTROL 4.

בואו להתרשם מיישומיה השונים של המערכת באולם התצוגה המיוחד בחנות ולקבל הסברים נוספים על המערכת.
המערכת ניתנת ליישום בבתים פרטיים, בתים משותפים, בתי מלון, בניינים מוסדיים, בתי קפה, אולמות אירועים, קיבוצים ועוד.
המערכות אמינות במיוחד, הן מודולאריות, ידידותיות למשתמש ובמחיר שווה לכל נפש.
 

amiho

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
אין ספק שהחברה והמוצרים של control4 הם מהטובים בשוק
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור