מרשים לשני הכיוונים, מצד אחד יש דפורמציה פלסטית זה מצביע על אחיזה טובה,
מצד שני בחיבור נוצרים מאמצים ושינוי במבנה החומר גם של ספייד וגם חוט המוליך,
אולי זה משפיע על הסאונד לרעה, ויצא שכרו בהפסדו.
כל חשמלאי רכב / עסק למצברים שמכבד את עצמו מחזיק לוחץ מקצועי שיכול לעשות את העבודה מצוין.
אני משתמש במלחציים גדולות "5 ושפתיים ייעודיות בקטרים שונים שנועדו לכך.
חפשו wire crimp , זה נע מכלים ידניים פשוטים , דרך כלי לדפיקה עם פטיש ועד כלים הידראוליים.