כתבת בציניות, וזה שאתה בא להגן עליהם ממש לא מוציא אותך טוב, בלשון המעטה. בן אדם רציני מצפה לרמה בסיסית של שרות, ידע והיכרות של משווק עם המוצרים שהוא מוכר - שלא לדבר על מלה שהיא גסה במקומותינו כמו מקצוענות. מי שיודע איפה הוא חי לא אמור להיות מופתע מהקובלנה של zariel, כפי שכתב גם michael123, ועדיין זה מכעיס, שאנשים שחיים ממך - בהיותך לקוח שלהם - לא שמים עליך. הפתרון הטוב ביותר בעיניי, שאותו אני גם מיישם בהצלחה, הוא לרכוש כל מה שאפשר - בחו"ל.
לא ממש מטריד אותי שלא יצאתי טוב בעיניך, ו/או שאתה מחשיב את עצמך כרציני, ו/או מגדיר הגדרות משל עצמך ל"מקצוענות", ו/או שאתה מפרש התנהלות מקצועית בהחלט כ"לא שמים עליך", ו/או שאתה רוכש בחו"ל, וכו'
הרבה יותר מטרידים אותי המקרים שמנצלים את זה שכל כך קל לעשות שיימינג, שבכלל לא חושבים על זה פעמיים, וממש על שטויות שנובעות מצדקנות ו/או מציפיות לא לעניין.
הרי זה אפילו לא ברמה ש:
- לא נתנו שירות
- או שהשירות לא הייה אדיב מספיק
- או שבכלל לא הצליחו להשיג אותם
- או שהבטיחו לחזור תוך זמן נתון ולא עשו זאת, בזמן המובטח או בכלל
(כל הדראמה התחוללה ביום חמישי!!)
או כל בעיית שירות "אמיתית" אחרת.
כל "אשמתם" היא בכך שהם לא הכירו את המודל ש-zariel ציפה שהם יכירו!!
תתעוררו: הם לא חייבים לדעת בעל-פה את כל המוצרים שהחברה שהם מייצגים מייצרת.
אם הם במקרה יודעים, יופי. אם לא, והם נותנים תשובות תוך מספר סביר של ימי עסקים (לא בהכרח באותו יום, בטח לא
בחמישי/שישי!), גם יופי.
והדבר היחיד שממש מביך-עד-מביש כאן הוא, שבנסיבות
האלה, הכותב מרשה לעצמו להשמיץ אותם.
לדעתי, הפוסט הזה לא הייה צריך להיכתב, או להימחק מיידית, ועדיף ביוזמת כותבו.
עמיר