חב' סמסונג-לא כך משווקים מוצרים


zariel

חבר משקיען
הודעות
2,188
מעורבות
718
נקודות
113
ניסיתי היום לברר היכן ניתן להשיג/להאזין,
לרמקולים שהוצגו בתערוכה מסוג "מולטירום" דגםwam 7500/1
המנגנים ב 360 מעלות (דמויי ביצה)
לאחר התקשרויות עם רב המשווקים המורשים
אף אחד(עד לרגע זה) לא יודע במה המדובר,
הבטיחו לבדוק ולחזור,שום דבר,
אני שואל,האם כך מתנהגים,משווקים מוצרים,
חבל .
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,224
מעורבות
2,742
נקודות
113
הם אכן עשו משהו רע בכך שהם לא מכירים בעל פה את המודלים של החברות שהם משווקים והם צריכים לבדוק ולחזור. באמת ממש נורא! צריך לעשות להם שיימינג לא רק כאן אלא גם ברשתות החברתיות ובכל מקום אחר.
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,673
מעורבות
1,415
נקודות
113
למה?
בדרך כלל כולם פה כאלה

תבדוק את הדגם לבד, תעשה מחקר, תבוא מוכן, דע כמה אתה רוצה לשלם - ככה זה עובד בארץ
 

eldo

חבר משקיען
הודעות
698
מעורבות
126
נקודות
43
הם אכן עשו משהו רע בכך שהם לא מכירים בעל פה את המודלים של החברות שהם משווקים והם צריכים לבדוק ולחזור. באמת ממש נורא! צריך לעשות להם שיימינג לא רק כאן אלא גם ברשתות החברתיות ובכל מקום אחר.
כתבת בציניות, וזה שאתה בא להגן עליהם ממש לא מוציא אותך טוב, בלשון המעטה. בן אדם רציני מצפה לרמה בסיסית של שרות, ידע והיכרות של משווק עם המוצרים שהוא מוכר - שלא לדבר על מלה שהיא גסה במקומותינו כמו מקצוענות. מי שיודע איפה הוא חי לא אמור להיות מופתע מהקובלנה של zariel, כפי שכתב גם michael123, ועדיין זה מכעיס, שאנשים שחיים ממך - בהיותך לקוח שלהם - לא שמים עליך. הפתרון הטוב ביותר בעיניי, שאותו אני גם מיישם בהצלחה, הוא לרכוש כל מה שאפשר - בחו"ל.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,224
מעורבות
2,742
נקודות
113
כתבת בציניות, וזה שאתה בא להגן עליהם ממש לא מוציא אותך טוב, בלשון המעטה. בן אדם רציני מצפה לרמה בסיסית של שרות, ידע והיכרות של משווק עם המוצרים שהוא מוכר - שלא לדבר על מלה שהיא גסה במקומותינו כמו מקצוענות. מי שיודע איפה הוא חי לא אמור להיות מופתע מהקובלנה של zariel, כפי שכתב גם michael123, ועדיין זה מכעיס, שאנשים שחיים ממך - בהיותך לקוח שלהם - לא שמים עליך. הפתרון הטוב ביותר בעיניי, שאותו אני גם מיישם בהצלחה, הוא לרכוש כל מה שאפשר - בחו"ל.
לא ממש מטריד אותי שלא יצאתי טוב בעיניך, ו/או שאתה מחשיב את עצמך כרציני, ו/או מגדיר הגדרות משל עצמך ל"מקצוענות", ו/או שאתה מפרש התנהלות מקצועית בהחלט כ"לא שמים עליך", ו/או שאתה רוכש בחו"ל, וכו'

הרבה יותר מטרידים אותי המקרים שמנצלים את זה שכל כך קל לעשות שיימינג, שבכלל לא חושבים על זה פעמיים, וממש על שטויות שנובעות מצדקנות ו/או מציפיות לא לעניין.

הרי זה אפילו לא ברמה ש:
  • לא נתנו שירות
  • או שהשירות לא הייה אדיב מספיק
  • או שבכלל לא הצליחו להשיג אותם
  • או שהבטיחו לחזור תוך זמן נתון ולא עשו זאת, בזמן המובטח או בכלל
    (כל הדראמה התחוללה ביום חמישי!!)
או כל בעיית שירות "אמיתית" אחרת.

כל "אשמתם" היא בכך שהם לא הכירו את המודל ש-zariel ציפה שהם יכירו!!

תתעוררו: הם לא חייבים לדעת בעל-פה את כל המוצרים שהחברה שהם מייצגים מייצרת.
אם הם במקרה יודעים, יופי. אם לא, והם נותנים תשובות תוך מספר סביר של ימי עסקים (לא בהכרח באותו יום, בטח לא בחמישי/שישי!), גם יופי.

והדבר היחיד שממש מביך-עד-מביש כאן הוא, שבנסיבות האלה, הכותב מרשה לעצמו להשמיץ אותם.

לדעתי, הפוסט הזה לא הייה צריך להיכתב, או להימחק מיידית, ועדיף ביוזמת כותבו.

עמיר
 
נערך לאחרונה ב:

zariel

חבר משקיען
הודעות
2,188
מעורבות
718
נקודות
113
עמיר=AKI
כאשר חברה שמכבדת את עצמה כמו סמסונג
מציגה מוצר מסויים ועוד בתערוכה,
מין הראוי שתדאג ליידע את המשווקים המורשים,
על קיומו של המוצר,ואספקתו ללקוחות במידה
ויש ביקוש לרכושו/להשמעתו ולהתרשמות ממנו,
לאחר שנואשתי מהתשובות וחוסר הידע שקיבלתי
מהמשווקים ברחבי הארץ,
פניתי לחברה עצמה,וגם שם גמגמו,
אז מה אני אמור לעשות,
נכון יש את האופציה לרכוש בחו"ל,
לא באתי חלילה להשמיץ אף אחד,
פשוט הרגשתי חסר אונים ,שאין עם מי לדבר,
חבל, כי באמת חשבתי שיש להם מוצר טוב.
שבת שלום.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,224
מעורבות
2,742
נקודות
113
עמיר=AKI
כאשר חברה שמכבדת את עצמה כמו סמסונג
מציגה מוצר מסויים ועוד בתערוכה,
מין הראוי שתדאג ליידע את המשווקים המורשים,
על קיומו של המוצר,ואספקתו ללקוחות במידה
ויש ביקוש לרכושו/להשמעתו ולהתרשמות ממנו,
לאחר שנואשתי מהתשובות וחוסר הידע שקיבלתי
מהמשווקים ברחבי הארץ,
פניתי לחברה עצמה,וגם שם גמגמו,
גם אם נניח שאתה צודק -- ולדעתי זה לא בהכרח כך -- איך בדיוק אתה יכול להיות בטוח שהם לא שלחו מייל וברושורים וחומר כתוב לכל המשווקים המורשים?

אז אולי המייל נבלע בין מיליון אחרים, והדואר עוד לא הגיע?
ואולי הבנאדם שיודע את התשובות לא הייה באותו רגע?

אז מה אני אמור לעשות,
נכון יש את האופציה לרכוש בחו"ל,
לא באתי חלילה להשמיץ אף אחד,
פשוט הרגשתי חסר אונים ,שאין עם מי לדבר,
חבל, כי באמת חשבתי שיש להם מוצר טוב.
שבת שלום.
מה שהיית אמור לעשות הוא פשוט -- לחכות עוד כמה ימים עד שיחזרו אליך, או עד שייבררו ולהתקשר אליהם.

במקום זה שפכת -- בחוסר אחריות! -- מסר שלילי על החברה, שעלול להיקלט על ידי קונים פוטנציאליים גם אם הם ראו רק את הכותרת ולא טרחו לקרוא את התוכן, וכאלה שכן נכנסו לא באמת חשבו עד הסוף, או עד האמצע אפילו.

זה נזק לא פרופורציונאלי לחומרת ה"מחדל". תחשוב כמה צריך להשקיע בפירסום כדי שתבווא ותנטרל את זה בצורה כזו.

אני מציע למחוק את השירשור, או לפחות לשנות את שמו למשהו כמו "לא קיבלתי את מה שרציתי עוד באותו יום, אז הרגשתי חסר אונים ,שאין עם מי לדבר, אז הנה רצתי ללכלך עליהם".

עמיר
 

zariel

חבר משקיען
הודעות
2,188
מעורבות
718
נקודות
113
סבבה,
מוכן לחכות "עוד כמה ימים"
אף על פי שהמוצר נמצא ומופיע באתר החברה,
ובשני קליקים במחשב כל משווק מורשה יכול לראות אותו.
אין לי בעיה לשנות את כותרת השרשור,
נחכה עוד כמה ימים.
 

eldo

חבר משקיען
הודעות
698
מעורבות
126
נקודות
43
לא ממש מטריד אותי שלא יצאתי טוב בעיניך, ו/או שאתה מחשיב את עצמך כרציני, ו/או מגדיר הגדרות משל עצמך ל"מקצוענות", ו/או שאתה מפרש התנהלות מקצועית בהחלט כ"לא שמים עליך", ו/או שאתה רוכש בחו"ל, וכו'
זה משמח אותי שאתה לא מטריד את עצמך בזוטות כגון אלה

הרבה יותר מטרידים אותי המקרים שמנצלים את זה שכל כך קל לעשות שיימינג, שבכלל לא חושבים על זה פעמיים, וממש על שטויות שנובעות מצדקנות ו/או מציפיות לא לעניין.
זה לא שיימינג. זה שהמלה הזו הפכה לאחרונה למין בון-טון בפי חלק ניכר מהקשקשנים המועסקים בכלי התקשורת, לא אומר שכל טענה, תלונה או טרוניה של מישהו נופלות בקטגוריה הזו.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,224
מעורבות
2,742
נקודות
113
זה לא שיימינג. זה שהמלה הזו הפכה לאחרונה למין בון-טון בפי חלק ניכר מהקשקשנים המועסקים בכלי התקשורת, לא אומר שכל טענה, תלונה או טרוניה של מישהו נופלות בקטגוריה הזו.
הטענה ש"שכל טענה, תלונה או טרוניה של מישהו נופלות בקטגוריה הזו" אינה נכונה באופן טריוויאלי, ואף אחד לא טען אותה. אולי זה בון-טון מבחינתך להפנות את תשומת הלב לכך שייש משהו שאינו מוכיח טענה שאינה נכונה...

שיימינג הוא [ניסיון] לרתום אחרים באופן פומבי לכך שמישהו אמור להתבייש במשהו.

המקרה הנוכחי תואם להגדרה הזו.

לכן זה כן שיימינג.
 

נערך לאחרונה ב:

zariel

חבר משקיען
הודעות
2,188
מעורבות
718
נקודות
113
ובכן ,אני עדיין מחכה !
וחבל.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,224
מעורבות
2,742
נקודות
113
ובכן ,אני עדיין מחכה !
וחבל.
נו, אתה רואה? כל מה שהיית צריך לעשות בכדי לצאת צודק הייה לחכות שבוע בלי לעשות כלום :)

יכול להיות שאם היית מקבל את עצתו שלי מיכאל ומנג'ס להם קצת, לפחות הייתה לך האינפורמאצייה:
בדרך כלל כולם פה כאלה

תבדוק את הדגם לבד, תעשה מחקר, תבוא מוכן, דע כמה אתה רוצה לשלם - ככה זה עובד בארץ

עם זאת, כנראה שמבחינתם לא ממש חבל -- הם כנראה לא הוצפו בטלפונים בנושא מאז התערוכה, כך שבאמת לא הייה כדאי להם להתכונן מראש, וגם הם יצאו צודקים, מינוס מכירה פוטנציאלית אחת לכל היותר... :)

כנראה שפרנסתם לא בנוייה על הצד הזה של העסק.

עמיר
 

zariel

חבר משקיען
הודעות
2,188
מעורבות
718
נקודות
113
לא מדיוק,
1.מוצר טוב כפי שאני התרשמתי הייתי רוכש,
2.לקוח מרוצה,מעביר את המסר,
3.ומכאן יש המשכיות,
4.במקרה שלי,כל מה שציינתי לא קרה,
5.אני ממשיך הלאה,ורוכש מיצרן אחר.
הערה לסיום,הכל קם ונופל ביכולתו של יצרן/ספק
לשווק את מוצריו(משקיעים בזה הון),ולמכור,
ובמקרה הנ"ל,עשו חצי עבודה.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,224
מעורבות
2,742
נקודות
113
הערה לסיום,הכל קם ונופל ביכולתו של יצרן/ספק
לשווק את מוצריו(משקיעים בזה הון),ולמכור,
ובמקרה הנ"ל,עשו חצי עבודה.
אז זהו, שלא.

הכל קם ונופל ביכולתו של לקוח להתמקד במטרה ולהשיג אותה, בין אם היא בראש מעייניו של היצרן/יבואן ובין אם בישבנו.

לא בטוח שלהסביר באינטרנט לספקים/יבואנים איך לנהל את עסקיהם זו הדרך היעילה ביותר להשיג את מה שאתה רוצה, מה גם שהערותיך וניחושיך לאו דווקא מדוייקים ו/או מתארים את התמונה המלאה של השימוש במשאבי אנוש ו/או במשאבי פירסום ובכלל.

עמיר
 

zariel

חבר משקיען
הודעות
2,188
מעורבות
718
נקודות
113
מכל הסיפור הזה איך אתה היית נוהג.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,224
מעורבות
2,742
נקודות
113
מנג'ס ליבואן הראשי עד שהייה מברר את האינפורמצייה שמעניינת אותי, ואחרי מספיק זמן ללא תוצאות, הייתי כותב לחברת האם מכתב קצרצר עם תמצית העניין ושאני לא מקבל שירות.

עמיר
 

eldo

חבר משקיען
הודעות
698
מעורבות
126
נקודות
43
הטענה ש"שכל טענה, תלונה או טרוניה של מישהו נופלות בקטגוריה הזו" אינה נכונה באופן טריוויאלי, ואף אחד לא טען אותה. אולי זה בון-טון מבחינתך להפנות את תשומת הלב לכך שייש משהו שאינו מוכיח טענה שאינה נכונה...

שיימינג הוא [ניסיון] לרתום אחרים באופן פומבי לכך שמישהו אמור להתבייש במשהו.

המקרה הנוכחי תואם להגדרה הזו.

לכן זה כן שיימינג.
יש אנשים שנדמה להם שהם מבינים הכל יותר טוב מאחרים. אשריהם.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,224
מעורבות
2,742
נקודות
113
יש אנשים שנדמה להם שהם מבינים הכל יותר טוב מאחרים. אשריהם.
"יש אנשים" שכשאין להם מה לענות עניינית, מתחילים ללכלך על בן שיחם. רחמינו.
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
עמיר, אתה לא צודק בכלל במקרה הזה. זה מוצר שהחברה השיקה רשמית והעובדה שאף משווק לא מודע אליו בהחלט מצדיקה תגובה. לא ברור לי מדוע אתה מתקיף את הלקוח שהגיב בצורה עניינית לגמרי.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,224
מעורבות
2,742
נקודות
113
עמיר, אתה לא צודק בכלל במקרה הזה. זה מוצר שהחברה השיקה רשמית והעובדה שאף משווק לא מודע אליו בהחלט מצדיקה תגובה. לא ברור לי מדוע אתה מתקיף את הלקוח שהגיב בצורה עניינית לגמרי.
כי לא נראה לי ש"נבדוק ונחזור אליך" זו תגובה בלתי הולמת.

נראה לי די ברור שלפחות מי שהציג את המוצר בתערוכה כן ידע על המוצר ואת הפרטים, אבל המתלונן בעליל לא הגיע אליו. ייתכן שהוא לא הייה במשרד בזמן שהמתלונן התקשר. זו אינה ראייה לכך שהמשווק אינו מודע למוצר.

אולי כשהוא התקשר למשווק אחד האיש הטכני בדיוק יצא לעשן סיגריה, ואצל המשווק שהוא התקשר אליו אחר כך האיש הטכני שלו הייה עסוק בשיחה עם לקוחות, והמזכירה ענתה "נבדוק ונחזור אליך"?

וגם אם משווק לא יודע את הפרטים של מוצר חדש בעל פה, לא צריך לתת לו הזדמנות לבדוק?

זה שהם לא חזרו אליו תוך זמן סביר זו כן בעייה, אבל הפוסט נכתב מיידית.
לדעתי זו התנהגות לא אחראית לרוץ לספר לחבר'ה על בעיות-כבייכול רק כי לא קיבלו תגובה מיידית.

עמיר
 
נערך לאחרונה ב:

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור