חברת Live Sound גאה להכריז החלה לייצג בישראל את Dynavector


LiveSound

עוסק בתחום
הודעות
164
מעורבות
0
נקודות
0
חברת Livesound גאה להכריז כי החלה לייצג בישראל את Dynavector, מהחברות המובילות והמוערכות בעולם בראשי מובינג-קויל לפטפונים.

dv_logored.jpg


ראש וראשון

חברת Dynavector נמצאת בחלק העליון של הרשימה המצומצמת מאוד של יצרניות-על לראשי לפטפונים. היצרן היפני מייצר מזה למעלה משלושה עשורים ראשי סליל-נע (Moving Coil) הנמצאים בפסגה בתחום זה וזוכים להערכה בכל רחבי העולם בזכות שילוב של תכנון חדשני, טכניקות ייצור מתוחכמות, חומרים מתקדמים ומחויבות בלתי-מתפשרת למקור המוזיקלי.

חברת Dynavector פועלת באותו פרק זמן שבו שולטת המדיה הדיגיטלית. למרות הדומיננטיות של המדיה הזאץ בשוק, אוהבי מוזיקה רבים יודעים כי בכל מה שקשור לשחזור החוויה המוזיקלית, חסרים לה איוכויות מוזיקליות הקיימות רק במדיה האנלוגית, בתקליטים.

בכל השנים האלה, Dynavector המשיכה לשפר את הראשים שהיא מייצרת על-מנת להעניק לאוהבי המוזיקה את החוויה המוזיקלית באופן שאינו רק משתווה למדיה הדיגיטלית אלא גם עולה עליה.

היצירה האחרונה, DRT XV-1, היא שיאה של טכנולוגיה שנועדה להעניק את הרמה הגבוהה ביותר הקיימת בתחום. ועם זאת, בכל רמת מחיר, Dynavector מציעה את האיכות הגבוהה ביותר, זאת המביאה למאזין את החוויה המוזיקלית בשיאה.

חברת Dynavector מייצרת שמונה ראשי סליל-נע, אחד מהם ייעודי לתקליטי מונו, בטווח מחירים הנע בין 400 ל-9000 דולר – וכל אחד מהם נותן הכי הרבה מוזיקה במחירו, בוודאי ביחס למתחרים. רוב הראשים של Dynavector, למעט השניים הזולים ביותר, מייצרים תפוקה נמוכה יחסית, משום שזאת הדרך הנכונה לקבל את המירב מטכנולוגית הסליל-הנע.

ראשי הסליל-הנע של Dynavector נמכרים בישראל במחיר הזהה למחירם בארצות הברית+מע"מ, וניתן להתרשם מהם בתיאום מראש.


The highly acclaimed Dynavector 17D3 phono cartridge features exotic materials that put it in a class all its own. Few companies at any price offer a solid diamond cantilever like the Dynavector. The frequency response is among the highest I’ve ever seen 20 to 100,000 Hz.
Needle Doctor–Jerry Raskin

Enjoy The Music is right when they say: “This cartridge is the best rocker I've ever met.”

The Absolute Sound, Golden Ear Award, August 2007

The Absolute Sound, Editors Coice Award 2007- 2005

Hi-Fi World
A glorious taste of the high end at real world prices, but match carefully
with top quality ancillaries

Stereophile Recommended Component, $$$
The latest in Dynavector's entry-level series, the high output 10x5 moving -coil proved "ridiculously good for the money."
Wildly, highly recommended." -Art Dudley



media.nl
\​

לפרטים: 054-4745209

www.livesound.co.il
 

נערך לאחרונה ב:

LiveSound

עוסק בתחום
הודעות
164
מעורבות
0
נקודות
0
להלן הרשימה מלאה של ראשים באתר שלנו

DYNAVECTOR
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור