ושוב בענייני מאזדה 3


Erez

אוהב את התחום
הודעות
431
מעורבות
2
נקודות
18
רם,
לשאלתך מידות הרמקולים בדלתות 6.5 אינצ.(החלפתי).

אני רואה שאתה בוחר להשאר עם הUH המקורי...ככה גם אני עשיתי.
היה ברשותי מגבר של סוני עם כניסות רמקולים(בנוסף ל RCA),בדומה למה שאורי הציע אבל בילדאין.
סאב נחמד וקומפוננט מלפנים ואתה מסודר.
לא הכי טוב שבעולם,אך בהחלט שיפור עצום למקור.
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
במגברים מסויימים יש כניבות HI PASS.
מומלץ להשתמש במנחת מסיבות רבות.
א. חלקם נותן SWITCH בלי בעיה.
ב. הסיגנל מונחת בכניסה לרדיו ובמנחת טוב מוגבר לאות 2-4 וולט מה שמונע רעשים מיותרים העולים על הקו בדרך.
ג.הכניסות במגברים לא איכותיות לרוב.
 

Erez

אוהב את התחום
הודעות
431
מעורבות
2
נקודות
18
אורי,

תוכל לפרט על ב. ?

גם כאן, כמו בבית הכל שאלה תקציב,אני מציע לחסוך את ה UH ולקנות מגבר איכותי.
במקרה שלי, המזדה היתה רכב ליסינג,כך שלא יכולתי לשנות יותר מידי,רוב האנשים רוצים לשמור "מקוריות" הרכב,
שינוים בדשבורד לא באים בחשבון.
 

רועי51

חבר משקיען
הודעות
880
מעורבות
204
נקודות
43
אני נכנס למגרש הזה בזהירות ובהיסוס, כראוי לבור שגם שני חוטים אינו יודע לחבר, המתיימר להסתופף במחיצת הררי ידע השוהים בסמיכות.
לפני כל דבר אחר הייתי בודק אם בכלל ניתן להחליף את ה HU שבאוטו. למרות שאיני יודע מה המצב במזדה, ישנם מכשירים שהם חלק אינטגרלי מהקונסולה והדרך היחידה, היא עקיפתם באמצעות מכשיר אחר תוך ניטרולם. אני מניח שהאופרציה אפשרית, הבעיה היא מציאת מקום למכשיר אחר במזדה שלהבנתי לא סובלת מעודפי מקום מיותרים.
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
אין בעיה להתקין לא בדש בורד.
הרי מה צריך? סה"כ 12 וולט + סוויצ'+ארקה וזהו. וחיבור אנטנה שזה מוציאים ב4שניות מהHU המקורי.
עכשיו היום כלCD כמעט עובד גם כשהוא בזווית.
אפשר להתקין ליד הרגל, ליד הרגל של הנהג, אבל אלו קשים.
פשוט להתקין בתוך תא הכפפות. ואז בעצם כשמחברים את הכל למגבר ולרמקולים גם ככה עוקפים את החיווט המקורי וזהו.
אין שינוי בקונסולה המקורית.


לגבי ב. המצב הוא כזה. אתה הרי מחבר הנחתה לאות מסויים באזור המגבר. זה חוט שעבר ללא סיכוך ובאות לא כזה חזק אל המגבר לאחר כ 5 מטרים רוויי רעשים. וכמו כן לרוב בחוטים דקים ולא משהו.
אם אתה מחבר את המנחת מקדימה, אתה מונע את כל זה, ומוציא ממנו אות לרוב בעוצמה של 2 עד 4 וולט.
זו עוצמה מספקת לחיבור כבלים מסוככים של 5 מטרים בתוך רכב, לקבל את רוב הסיגנל, עם כמה שמעט רעש, וכמו כן "רוחב פס גדול" ככל שיש לך יותר וולט תקבל גם סיכוך רעשים טוב יותר, וגם יותר מידע.
אתה מגדיל את ה SNR שלך.

הרי מה מגבר עושה. זה סה"כ רכיב שמקבל אות קטן והופך אותו לאות גדול. אם תכניס חבילה של אותות קטנים בתדרים שהוא מסוגל להגביר אתה תקבל הגברה של כולם.

עכשיו אם אתה מכניס אות אחד גדול בהרבה מהאחרים, כאשר תגביר, אז לרוב להגבירו לעוצמה הנדרשת יאלץ המגבר להגביר הרבה פחות, וככה יוכל בעצם להגביר מעט את התדר הקטן שלא נרצה.
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
רועי החלפת ה HU בקונסולה אפשרית, אך יש להוציא אותה החוצה ולבנות במקומה אחת אחרת.
דבר שהרבה מאוד מתקינים יודעים אך עולה לא מעט זוזים.
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,630
נקודות
113
לא יותר פשוט להתיקן צ'אנג'ר בתא המטען ?
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
ואז איך תקבל עליו שליטה ?
לא כל הצ'יינג'רים יודעים להוציא מעצמם אות למגבר.
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,630
נקודות
113

z.y

אוהב את התחום
הודעות
291
מעורבות
0
נקודות
0
רועי החלפת ה HU בקונסולה אפשרית, אך יש להוציא אותה החוצה ולבנות במקומה אחת אחרת.
דבר שהרבה מאוד מתקינים יודעים אך עולה לא מעט זוזים.

אורי,

תוכל לתת לינק/ תמונה / שם מתקין- להתקנה כזו במאזדה 3.
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
http://www.soundstorm.co.il/gallery/22/1.html -מאזדה 3
http://www.soundstorm.co.il/gallery/19/1.html -מאזדה 6
http://www.soundstorm.co.il/gallery/30/1.html
דוגמא לטויוטה RUNX עם אותה בעיה.

שני מתקינים שאני מכיר שעושים ואני ממליץ עליהם:
תומקאר (לא tomcar) בהוד השרון, בעלים רמי קראדי.
והגלריה פה היא של סאונדטורם שהבעלים זה שמעון (שכחתי את השם שלו)
 

נערך לאחרונה ב:

offirs

חבר משקיען
הודעות
1,511
מעורבות
0
נקודות
0
הקישור הראשון לא עובד...
 

z.y

אוהב את התחום
הודעות
291
מעורבות
0
נקודות
0
תודה,
ההתקנה ב 3 נראית קטסטרוףף

תומקאר, שאני מכיר יושב ברינתיה :מבולבל:
 

z.y

אוהב את התחום
הודעות
291
מעורבות
0
נקודות
0
אני התכוונתי ל"תומקאר" הנכון !!

אתה מתכוון ל-טומקאר. (אותו לא הכרתי)

לא דיברתי על רק על הצבע אלא בעיקר על המימוש (העסק שם נדד למעלה על הדש :מבולבל:)
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
לא..
זה סתם היה תמונה של הקונסולה הישנה...
ממש לא נדד .
 

Erez

אוהב את התחום
הודעות
431
מעורבות
2
נקודות
18
לגבי ב. המצב הוא כזה. אתה הרי מחבר הנחתה לאות מסויים באזור המגבר. זה חוט שעבר ללא סיכוך ובאות לא כזה חזק אל המגבר לאחר כ 5 מטרים רוויי רעשים. וכמו כן לרוב בחוטים דקים ולא משהו.
אם אתה מחבר את המנחת מקדימה, אתה מונע את כל זה, ומוציא ממנו אות לרוב בעוצמה של 2 עד 4 וולט.
זו עוצמה מספקת לחיבור כבלים מסוככים של 5 מטרים בתוך רכב, לקבל את רוב הסיגנל, עם כמה שמעט רעש, וכמו כן "רוחב פס גדול" ככל שיש לך יותר וולט תקבל גם סיכוך רעשים טוב יותר, וגם יותר מידע.
אתה מגדיל את ה SNR שלך.

הרי מה מגבר עושה. זה סה"כ רכיב שמקבל אות קטן והופך אותו לאות גדול. אם תכניס חבילה של אותות קטנים בתדרים שהוא מסוגל להגביר אתה תקבל הגברה של כולם.

עכשיו אם אתה מכניס אות אחד גדול בהרבה מהאחרים, כאשר תגביר, אז לרוב להגבירו לעוצמה הנדרשת יאלץ המגבר להגביר הרבה פחות, וככה יוכל בעצם להגביר מעט את התדר הקטן שלא נרצה.[/QUOTE]

אורי,
תודה על ההסבר,יש הגיון.
 

ram_bra

אוהב את התחום
הודעות
314
מעורבות
0
נקודות
0
מאיגרא רמה לבירה עמיקתא

יקיריי

תודה על תשובותיכם ,so far

ביקרתי , על פי המלצותיכם, באחד מהיכלי הקודש של התקנות מערכות הסאונד לרכב.
הצעת המחיר שקיבלתי , מבלי להיכנס לפרטים כרגע, גרמה לי להבין שפתרון אלגנטי יותר (ואף זול יותר כמובן) היה לקנות מלכתחילה פרארי , משום שמערכת הסטראו מובנית שם כבר.

ולכן אשאל שאלה , (כשהזנב מקופל בין הרגליים) :

האם במאזדה 3 הנ'ל ,יהיה יתרון ו/או טעם אם אחליף ,בשלב זה, רק את הרמקולים הקדמיים , אלו שהגיעו עם המכונית , לסט קומפוננט הגון וסביר במחירו ?
(כלומר, ללא מגבר , עם אותו HU מקורי ובסיסי, ללא שאר ירקות)

רם, יפו
 

gal75

חבר משקיען
הודעות
551
מעורבות
0
נקודות
16
בהחלט יש טעם.
כבר שמעתי לא פעם ולא פעמיים סטים שונים על המזדה 3 ללא כל הגברה או שאר ירקות.
אם תמצא מורל פולס - הם יכולים להיות מצויינים עבור המזדה, יש להם מידבאס נהדר.
אם לא, גם הסדרה הכי בסיסית של MBQ יכולה להיות מצויינת עבורך.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור