העניין הוא שאני לא מבין מספיק במיקסינג בשביל לענות לך על השאלות האלה.
בוא נגיד ככה, יש למגברים, ראשים מצויינים, תקציב לא מוגבל אומר:עד 25 אלף שקל. שאני מניח שזה לא מעט.
ואני מניח שהמגברים עם פרוססור. המיקסר יגיע למצב של תנועה הרבה, הוא לצורכי הופעות. ככה 5 מוניטורים, 10-5 בוקסות, מיקרופונים(3 לכל היותר) וראשי מגברים(4 יספקו את הסחורה) שהבוקסות שלהם לא יתחברו למיקסר כמובן. יכול להיות שנוסיף בעתיד יחידה להגברת תופים שתופסת בעצם עוד ערוץ. אבל אני מניח ש20-30 ערוצים יספיקו לכל היותר.
העניין הוא שאני אובד עיצות... חברי עבר קורס לעניינים האלה בעבר, והוא יצליח לתפעל מה שצריך. העניין הוא שהוא לא מתמצא בציוד.
ידידי.
אם אתה הולך לפתוח חברת הגברה אז הצלצה שלי היא לעבוד באחת כזו לפניכן. זה לא עובד כמו שאתה חושב ובטח לא בצורה שאתה סופר את הערוצים שאתה זקוק להם.
בוא נעשה סדר בעיניינים.
שליחות מוניטור ואפקטים. כתבת שאתה תשתמש ב-4-5 מוניטורים זה אומר 5 שליחות כבר תפוסות לך. אפקט יקח לך עוד שלוחה זה אומר 6 ואתה כבר גמרת את השלוחות. כלומר אתה צריך מקסר עם 6 שלוחות מינימום. פחות מזה תוותר על מוניטור או על אפקט. {בתקווה שאתה תשתמש באפקט אחד}.
ערוצים. כתבת שתופים יקחו לך עוד ערוץ - לא נכון. תופים יקחו לך מספר ערוצים {5 מינימום}
ולמה? מצילות הייאט זה מיקרופון אחד, סנר מיקרופון שני {רצוי 57 של שור} תוף הסנר הוא עוד ערוץ {רצוי עם מעט ריוורב} טמטמים זה עוד מיקרופון אחד {למקרה שלא תשים מיקרופון לכל טמטם}, ואובר הד זה קונדנסור אחד {מיקרופון שטח שקולט את שלל המצילות}.
אז בנוגע לערוצים אמרנו שיש 5 לתופים, 3 מיקרופונים, 4 ראשי מגברים, אם יש קלידן אז זה עוד 2 ערוצים {יד ימין ויד שמאל}. כבר אנחנו ב-14 ערוצים וזה כאשר חסכת בתופים.
כלומר אתה שוב גבולי.
אורי ידידי.
מיקסרים דיגיטלים אינם מתאימים כל כך לניידות ויש להם נטיה להישתגע מהר, אני ממליץ על מיקסר אנלוגי בריא. תבדוק אפשרות לרכוש מיקסר 24 על 4 גרופים ו-8 שליחות של "אלן אנד היט" הוא בתקציב שלך {שהוא מכובד מאוד} והוא נחשב לאחד המיקסרים הטובים שיש.
ספר לנו קצת - האם אתה פותח חברת הגברה? האם אתה בעל להקה מעניינת? ומדוע לא לקחת חברת הגברה שתלווה אתכם במקום ללכת להשקיע סכומים וכאבי ראש?
בכל מקרה שיהיה בהצלחה מכל הלב!(Y)