השפעת הסטנד על המערכת


michael123

חבר משקיען
הודעות
9,673
מעורבות
1,415
נקודות
113
כדי שהמעמד יספוג אנרגיה, עליו לעשות tune-in לתדר של הרזוננס, איך בדיוק זה קורה?:מבולבל:
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
אני אגיד לך מה אני אומר, שבנוסף לגישה המקובעת שלך עכשיו הפכת גם למתנשא.
תראה מה אתה כותב לי:
לי עשו 200 מבחנים עוורים, שאותם עברתי בקלות, אבל אתה? תיכשל במבחן עיוור אחד ועוד על הגברה שלך שאתה מכיר (כביכול, לפי הטענה שלך).

מה אפשר לומר על גישה כזו? שלא עשית לי חשק להמשיך לתרום לדיונים כאן מזמני (היקר).

בדיוק הפוך.
אתה לא תעבור מבחן שאני אעשה לך. אם אתה רוצה ללמוד דבר או שניים כיצד מתבצעים מבחנים עיוורים באודיו על ידי קהילת ה״לא מאמינים״ אז קדימה. תן לי לבחון אותך על עיוור. אתה תיכשל באותה מידה שנכשלו אנשים מדופלמים בין מגבר מנורות se לבין מגבר טרנזיסטור כוחני ואיכותי מאוד.
 

אודיו זיפ

עוסק בתחום
הודעות
1,459
מעורבות
626
נקודות
113
כדי שהמעמד יספוג אנרגיה, עליו לעשות tune-in לתדר של הרזוננס, איך בדיוק זה קורה?:מבולבל:

לכל אלמנט בו יעשה שימוש למטרת הספיגה (ופיזור לחום), יש תדר תהודה עצמי וטווח היענות לרעידות בתדרים גבוהים יותר.
(כמו בממברנות של דרייברים ברמקולים או כמו ספוגים למיניהם.) החומר, המסה והמבנה הגאומטרי יגדירו את יעילות הביצוע.
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,916
מעורבות
472
נקודות
83
כדי שהמעמד יספוג אנרגיה, עליו לעשות tune-in לתדר של הרזוננס, איך בדיוק זה קורה?:מבולבל:

אם התדירות תהיה שווה לתדירות העצמית
של הסטנד האפליטודה תגדל תאורטית
למצב שתהרוס את הסטנד צריך להתרחק
תמיד מהדירות עצמית(רזוננס)
ידוע הסיפור שחיילים צעדו שמאל ימין
על הגשר, הגשר נכנס לרזוננס ונהרס,
סיפור ידוע כנראה לחדד את המודעות.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
ושוב.. מי שמבין ידע להעריך את זה.. (ובמחיר מפתה)

https://www.audiogon.com/listings/s...ere-2016-01-03-accessories-75070-mc-kinney-tx

שמעת מה המעמד הזה יודע לעשות?
 

אודיו זיפ

עוסק בתחום
הודעות
1,459
מעורבות
626
נקודות
113
אם התדירות תהיה שווה לתדירות העצמית
של הסטנד האפליטודה תגדל תאורטית
למצב שתהרוס את הסטנד צריך להתרחק
תמיד מהדירות עצמית(רזוננס)
ידוע הסיפור שחיילים צעדו שמאל ימין
על הגשר, הגשר נכנס לרזוננס ונהרס,
סיפור ידוע כנראה לחדד את המודעות.

זה "חצי" נכון, כי החצי השני מורכב מהאמפליטודה בה מתחולל הרזוננס.
לפי סיפור הגשר, מדובר על הרבה חיילים שצועדים בתדירות מסויימת.
אז מספיק היה שחייל אחד ידפוק נפקדות, בשביל להפחית את העוצמה (אמפליטודה) לרמה שהגשר לא ייהרס.
(חוץ מזה שכנראה בגשר המדובר הקבלן פשוט חסך במלט).. :)
 

hornless

חבר משקיען
הודעות
1,926
מעורבות
365
נקודות
83
לדעתי הסטנד הטוב ביותר יהיה בשיטת לברדין, בנוי מפלטות של סנדביץ'. מנסיוני הדל, עושה הכי טוב לסאונד.

מבחינת מראה, אוהב את היפירקס של B.G.

מבחינת עלות מול תוצאה, אוהב את סטנד המגבות של איקאה שיש לי. יש יתרונות רבים למבנה האוורירי שלו ולהיותו מעץ ולא MDF' קרבון וכל החרטא.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
לדעתי הסטנד הטוב ביותר יהיה בשיטת לברדין, בנוי מפלטות של סנדביץ'. מנסיוני הדל, עושה הכי טוב לסאונד.

מבחינת מראה, אוהב את היפירקס של B.G.

מבחינת עלות מול תוצאה, אוהב את סטנד המגבות של איקאה שיש לי. יש יתרונות רבים למבנה האוורירי שלו ולהיותו מעץ ולא MDF' קרבון וכל החרטא.

אני מעדיף את הפיניט אלמנט בזכות הגמישות שלו לכיול.
לגבי הבייס. לא בדקתי אותו ספציפית על מוצר (היה לי סטנד שלם), ולכן אני לא יודע מה הוא עושה לכל רכיב.
לגבי המדף - לא יודע. אני השתמשתי בו ללא מדפים כלל. אז מכאן אני סומך על ההתנסות שלך.
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,916
מעורבות
472
נקודות
83
למזלנו תהודה עצמית של עץ רחוקה
מתהודה עצמית של מתכת.
 

גיא

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
3,118
מעורבות
1,124
נקודות
113
אני הלכתי על גולות קרמיות... לא יאמן אבל גם גולות ניתן לכוון ולשמוע הבדלים.
 

ח_ג_י

חבר משקיען
הודעות
1,480
מעורבות
477
נקודות
83
היי גיא.
תוכל להסביר בבקשה, מה הכוונה שגולות ניתן לכוון?
כאילו מיקום?

אגב, לא מפסיק להתפעל מהסטנד שבנית שם.
מה גם, בטוב טעם.
יצירה!
 

גיא

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
3,118
מעורבות
1,124
נקודות
113
איך היה אומר המרצה שלי למתמטיקה במבטה רוסי כבדדדדדדד, "אין בעיה, אני אסביר":

גולות קרמיות מגיעות בכל מיני סוגים, שלמות ספרית (מלשון 'ספירה'), עמידות בשחיקה, עומס, אלסטיות, חום וכד'. קיצר עולם שלם.
תאמין או לא, בנאסה יש כמה חנונים שמתעסקים רק בזה כל היום.

התנסתי בכל מיני סוגים וגדלים.
למשל,
קרמיות זירקוניה אוקסיד 8מ"מ (לבנות) נשמעו טוב יותר מקרמיות סיליקון חנקן 10מ"מ (שחור / אפור).
הצליל היה חד ומהיר יותר.

ברזונטור פסיבי לרמקול דווקה הסיליקון חנקן נתנו משהו יותר "נכון" מהזירקוניה אוקסיד.

זירקוניה אוקסיד 5מ"מ למשל צריך רזונטור פסיבי מרובה גולות (לפחות 4 יח' בכל רזונטור.-1 למעלה ועוד 3 למטה) כדי לקבל אפקט מינימאלי. וגם אז, במשקלים של בינוניים ומעלה זה מורגש מעט מאוד.
אז יש משמעות לסוג ולגודל!! חד משמעי. ומכאן הגמישות והמשחק בהתאמה.

גולות ברזל / פלדה למשל, נשמעות יותר "חמימות" שלרגע נשמע אחלה אבל אחרי שמחליפים לקרמיות הברזל פתאום נשמעות בית שימוש. ולא חוזרים אליהן יותר.

גולות פליז למשל, מומלץ רק לציוד קל.
גולת פליז 10מ"מ לא יכולה לשמר את המבנה הספרי (כדורי) שלה כשיושב עליה מגבר של כמה עשרות ק"ג והיא בעצם מקבלת מעיכות לחץ ואז כל האפקט של הכדוריות לא מתקיים. כי זה כבר לא כדור.
מה גם היות ופליז מתכת רכה, בילתי אפשרי להגיע איתה לרמות שלמות ספרית כפי שניתן עם הקרמיות.
סתם לסבר לך את האוזן או עיניים ;-), בקרמיות מגיעים לדיוק ספרי של 0.000010 אינטש!!!!
דיוק קוטר מגיעים ל- 0.0001 אינטש!!!
אילו נתונים הכי קיצוניים שיש ובגלל זה הקרמיות האלו נמצאות במייסבים של מנועי מטוסים וחלליות.
ועכשיו גם באודיו... ;)

עם כל הגולות אבן / קווארטץ וכד' הנפוצות ביפן לא התנסתי. אז אין לי דיעה.
 
נערך לאחרונה ב:

גיא

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
3,118
מעורבות
1,124
נקודות
113
ואגב,
אתה לא חייב להתפעל מרחוק, תבוא.
 

ח_ג_י

חבר משקיען
הודעות
1,480
מעורבות
477
נקודות
83
הסברת בפרוטרוט.
המון תודה.
 

shushu

חבר משקיען
הודעות
1,234
מעורבות
783
נקודות
113
מה בדיוק עושה מעמד למגבר 30 קילו שיושב עליו?
לא מבין.. רזונטורים, גולות קרמיקה, שיש גרניט, עמיאט
מה אכפת למפלץ הזה על מה הוא יושב?
כנל לגבי קדם טרנזיסטורי ששוקל 20 קילו.. מה בדיוק יעשה המעמד?
אני יכול להבין שיכוך לפטיפונים או ציוד מנורתי, אבל זה לא שהמעמד יעביר את הסאונד מבנוני למצויין.
אם היה על הפנים לפני הגעת המעמד ישאר על הפנים גם איתו.
איך בוחרים מעמד? לדעתי אסתטיקה חשובה פה מאוד, בנוסף מיקום לאוורור הציוד אם קיימים בו פתחי אוורור, שיהיה מקום גישה מאחורה כך שהכבלים לא ילחצו, שיהיה ניתן לפילוס (אצלי בבית למשל הרצפה לא מפולסת במקומות מסויימים) זהו. לא צריך פה דוקטורט.
מעמד זה סבבה, סוג של בית למערכת, שלא ישב הציוד רגל פה רגל שם, אסתטיקה זה מרכיב מאוד חשוב בתחביב!
אבל מפה ועד ליחס למעמד תכונות סוניות מופלגות יש מרחק גדול.
 

moshem74

חבר משקיען
הודעות
1,377
מעורבות
463
נקודות
83
סטנד זה חלק חשוב מאוד מבחינת "שלמות" שלמות של הסט, שלמות נפשית ושלמות רוחנית.
אודיופילים נוטים לייחס לו סגולות שונות ומשונות, בדומה לאנשים המייחסים לבעלי חיים דמויות של בן אנוש ושוכחים ש חתול זה עדיין חתול.
בכל מקרה זה חלק מהעניין, ו סטנד אודיופילי ייעודי, נותן את המראה, ש כולנו רוצים, את ה לוק הזה שלוקח ומרים את כל הסטאפ שלך 3 רמות למעלה מבחינה ויזואלית ומבחינת השווי הכללי של הסטאפ, וכל זה, מבלי לגעת באלקטרוניקה.
בגלל זה גם הוספת סטנד היא חד צדדית, תמיד תוסיף, לעולם לא תגרע(שמעתם פעם על מישהו ששם סטנד אודיופילי וטען שזה דפק לו את הצליל)... וכמובן בעקבות זה מופיעות כל ההשפעות הפיזיקליות סופגי אנרגיה למיניהם ש כמובן נותנים בוסט לצליל.
 

נערך לאחרונה ב:

ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,764
מעורבות
932
נקודות
113
סטנד זה חלק חשוב מאוד מבחינת "שלמות" שלמות של הסט, שלמות נפשית ושלמות רוחנית.
אודיופילים נוטים לייחס לו סגולות שונות ומשונות, בדומה לאנשים המייחסים לבעלי חיים דמויות של בן אנוש ושוכחים ש חתול זה עדיין חתול.
בכל מקרה זה חלק מהעניין, ו סטנד אודיופילי ייעודי, נותן את המראה, ש כולנו רוצים, את ה לוק הזה שלוקח ומרים את כל הסטאפ שלך 3 רמות למעלה מבחינה ויזואלית ומבחינת השווי הכללי של הסטאפ, וכל זה, מבלי לגעת באלקטרוניקה.
בגלל זה גם הוספת סטנד היא חד צדדית, תמיד תוסיף, לעולם לא תגרע(שמעתם פעם על מישהו ששם סטנד אודיופילי וטען שזה דפק לו את הצליל)... וכמובן בעקבות זה מופיעות כל ההשפעות הפיזיקליות סופגי אנרגיה למיניהם ש כמובן נותנים בוסט לצליל.

זה הכי מזלזל שהצלחת לכתוב ? לא יכולת להתאמץ בשבילנו קצת יותר ?...
ארז
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
מה בדיוק עושה מעמד למגבר 30 קילו שיושב עליו?
לא מבין.. רזונטורים, גולות קרמיקה, שיש גרניט, עמיאט
מה אכפת למפלץ הזה על מה הוא יושב?
כנל לגבי קדם טרנזיסטורי ששוקל 20 קילו.. מה בדיוק יעשה המעמד?
אני יכול להבין שיכוך לפטיפונים או ציוד מנורתי, אבל זה לא שהמעמד יעביר את הסאונד מבנוני למצויין.
אם היה על הפנים לפני הגעת המעמד ישאר על הפנים גם איתו.
איך בוחרים מעמד? לדעתי אסתטיקה חשובה פה מאוד, בנוסף מיקום לאוורור הציוד אם קיימים בו פתחי אוורור, שיהיה מקום גישה מאחורה כך שהכבלים לא ילחצו, שיהיה ניתן לפילוס (אצלי בבית למשל הרצפה לא מפולסת במקומות מסויימים) זהו. לא צריך פה דוקטורט.
מעמד זה סבבה, סוג של בית למערכת, שלא ישב הציוד רגל פה רגל שם, אסתטיקה זה מרכיב מאוד חשוב בתחביב!
אבל מפה ועד ליחס למעמד תכונות סוניות מופלגות יש מרחק גדול.
איך אני אוהב את הפאטוס שבו אתה נוהג לכתוב את משנותיך.
כמעט גרמת לי להאמין במשנתך,
אבל אז שמעתי מוזיקה...
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור