הרמקול הבא שלכם.


ח_ג_י

חבר משקיען
הודעות
1,480
מעורבות
477
נקודות
83
שלומות.

מייקי.
נגיד לצורך הדיון כי הצדק איתך.
להנות מרמקול בסדר גודל שאתה מדבר עליו ...
צריך חלל בהתאם.
ומה עם תקציב לכזה רמקול?
(והגברה הולמת לרמקול).
כך שבמקרה דנן, זה כמעט ולא רלוונטי.
כמה אחוזים מיושבי הפורום (או בכלל), אתה מכיר שיכולים להרשות לעצמם?!


טייק.
פלוגתא בעניין 'המקצועי', מן הסתם מקובלת על כולם (או הרוב).
אך מה עניין העברית/עילגות לנושא ?
 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,915
מעורבות
865
נקודות
113
דמינשט,
לעניין העברית:
אני חושב שמי שמבקש להשתתף בדיון כתוב, צריך לעשות את המינימום הנדרש ולכתוב בצורה שתאפשר לאחרים להבין אותו.
עד כאן כל מה שקשור לפרקטיקה ולשימוש אפקטיבי במדיום.
מעבר לכך, וסליחה אם אני נשמע עכשיו ארכאי, יש גם כבוד לשפה. לאמצעי התקשורתי הזה שמאחד אותנו והופך אותנו לעם.אני לא מצפה שאנשים יכתבו כאן בשפה מליצית חלילה - מצידי כל סגנון מקובל, ובתנאי שיכבד את הזולת.
אבל מי שמבקש לעשות שימוש במדיום הזה (שפה כתובה) בלי להכיר אותו ובלי ליישם בו את הכללים הכי פשוטים ובסיסיים מזלזל לטעמי בכולנו. חברה שמזלזלת ולא מקפידה על שפה בסיסית ועל תרבות בסיסית, גם נראית כך.
ו.
.
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,041
מעורבות
1,485
נקודות
113
רוב המערכות שלכם מחרחרות ומצפצפות בכאבים של כבש נשחט ולכן דווקא ה"מפלצות" הם הרמקולים שאולי יצליחו במשימה י
קודם כל תזהר ! למה המצב של העצבים לא משהו ,שנית המערכות שאתה מדבר עליהם ,יש להם צליל של מערכת כריזה בקאונטרי ,
ובקשר לשמוע מערכת בשקט ,יש מערכות שנעלמות בווליום נמוך ,שזו חרה של תכונה לרמקול ,
ואחרון חביב - כתבת כאן לחלק מהאנשים שהמערכות שלהם משחזרות מטליקה בפאב גם בהפסקת חשמל ,אז אל תתנפח ,לא כולם עם סינגל אנדד ומוניטור בגודל בלטה!
ודבר אחרון -לך לחתונה באולמי נפטון בת ים ,יש שם סאונד חבלז.
 

ח_ג_י

חבר משקיען
הודעות
1,480
מעורבות
477
נקודות
83
ערב טוב טייק.

הגם שאני רואה בדבריך שעטנז, ויש מה לענות....
הדיון יהא סטיה מנושא השרשור.
אזי... נסתפק בדברים אלו.
: -)
 

audio6

אוהב את התחום
הודעות
57
מעורבות
0
נקודות
0
החלום שלי פוקאל אוטופיה ולא משנה מה מהסדרה רק שיהיה אוטופיה (רצפתי)
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,232
מעורבות
2,745
נקודות
113
לדעתי (וזו רק דעתי הקטנה) רוב הרמקולים היום לא נשמעים טוב וה"בעיות" שאתם מציגים נובעות מאיזשהו תהליך שקרה במהלך השנים שבהן "התערבו" בתהליך התקדמות רמת הרמקולים בעולם כל מיני "ציודופילים" ו"מומחים"אחרים שלצערי במוסיקה ובסאונד ממש לא מבינים רוב הרמקולים ה"אודיופילים" ה"רפרנסים" מידי דומים אחד לשני כולם מדוייקים מהירים מרשימים אבל לא ממש מייצרים מוסיקה אחת השטויות שאני ממשיך לשמוע מ"אןדיופילים" בעת האזנת הערכה למערכת היא: "תחליש אני בודק רמקולים בשקט" מי שמבקש לשמוע רמקול בשקט מפספס לדעתי את העניין כי רמקול טוב ומערכת טובה מאחוריו תפקידם לשחזר את המקור ואני כמעט ולא שמעתי מערכת שמשחזרת מטאליקה בהופעה בפאב אפילו שלא לדבר על הדינמיקות בהופעה גדולה אז בישביל לשמוע דיאנה קרל ב23 בלילה בשקט כולכם צודקים ובאמת מביאים ידע עצום בתחום אבל זה לא רלוונטי למי שמנסה לשחזר באמת מוסיקה כמו גיטרה חשמלית שמוגברת עם מארשל מנורות ענקי את זה רוב המערכות שלכם מחרחרות ומצפצפות בכאבים של כבש נשחט ולכן דווקא ה"מפלצות" הם הרמקולים שאולי יצליחו במשימה יחידות 18" אינטש בתחום הנמוך ביותר ומגדלים של אלמנטים עם שופרים גדולים יעשו בית ספר גם ובקלות מגוחכת לספינת הדגל של mbl ודומיו הרמקולים שאני שמעתי ואהבתי הם: western electric רמקול של שלושה וחצי מטרים על שניים וחצי מחוזק בשופרים עצבניים כי מה לעשות טוויטר בריליום 1 ומשהו אינטש לא מזיז מספיק אוויר כדי לשחזר מצילת 21 אינטש מתפוצצת ולסיכום כל שכתבתי הוא רק דעתי אני לא מבין בזה כמעט כלום רק עונה לשאלה ומתנצל מראש עם מי מהמומחים נעלב אני קורא נלהב של דעותיכם ומעריך מאוד את רוב כותבי הפורום ולומד המון מכם תודה (משום מה אני מוגדר באתר כעוסק מסחרי לא יודע למה)
א. אם אתה "לא מבין בזה כמעט כלום", איך אתה יכול לומר ש"כל מיני "ציודופילים" ו"מומחים"אחרים שלצערי במוסיקה ובסאונד ממש לא מבינים"?? :(

ב. איכות של צליל אמורים לבדוק באותו ווליום שמגיע לאוזן כמו שהייה שומע מאזין בעת ההקלטה המקורית, שזה בדרך כלל לא מאוד בשקט, אחרת יש עיוות בתפיסה של הגבוהים והנמוכים (ע"ע Fletcher–Munson curves או equal-loudness contour).

ג. עם זאת, יש כאלה שלא יכולים להרשות לעצמם להאזין בווליומים "ריאליסטים" בגלל אילוצים שונים, ואז הם בודקים איך הציוד נשמע בתנאים שבהם הם ישתמשו בו, גם אם הם "מפספסים את העניין" התיאורטי לטובת הצרכים המעשיים שלהם..

ד. אף מערכת שמכבדת את עצמה לא תנסה לשחזר צליל של פאב, שמהווה עיוות מאז'ורי של מה שמתקבל מהכלים עצמם -- שזה בדרך כלל מה שמוקלט, כך שאם זה מה שאתה מחפש, זה לחפש מערכת שמעוותת לחלוטין

ה. זה שאתה אוהב את הכי גדול לא אומר שהכי גדול זה הכי טוב. להיפך -- רוב החברות הרציניות מייצרות רמקולים עם ריבוי וופרים קטנים במקום אחד גדול, ועם טוויטרים קטנים שאינם שופריים, אבל עושים את העבודה היטב (לאו דווקא מבריליום)

ו. לא בטוח שהקריטריון העיקרי לבדיקת איכות סאונד אמור להיות "מצילת 21 אינטש מתפוצצת", יש עוד כלים חשובים לא פחות שייש "לשחזר" את רקמת הצליל שלהם בצורה מדוייקת ככל הניתן

ז. האם המערכת שייש לך אינה "מחרחרות ומצפצפות בכאבים של כבש נשחט"? האם יש לך את ה-Western Electric שתיארת או שהם משהו ששמעת פעם ואתה מפנטז עליהם עוד היום?

ח. מה שמעניין אותי זה האם אתה בא ללמד את ה"מומחים" ממקום של מישהו שלא יודע כלום, או שאתה חושב שאתה מומחה יותר גדול מכולם כאן ורק ו"מצטנע"?

עמיר
 
נערך לאחרונה ב:

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,041
מעורבות
1,485
נקודות
113
א. אם אתה "לא מבין בזה כמעט כלום", איך אתה יכול לומר ש"כל מיני "ציודופילים" ו"מומחים"אחרים שלצערי במוסיקה ובסאונד ממש לא מבינים"?? :(

ב. איכות של צליל אמורים לבדוק באותו ווליום שמגיע לאוזן כמו שהייה שומע מאזין בעת ההקלטה המקורית, שזה בדרך כלל לא מאוד בשקט, אחרת יש עיוות בתפיסה של הגבוהים והנמוכים (ע"ע Fletcher–Munson curves או equal-loudness contour).

ג. עם זאת, יש כאלה שלא יכולים להרשות לעצמם להאזין בווליומים "ריאליסטים" בגלל אילוצים שונים, ואז הם בודקים איך הציוד נשמע בתנאים שבהם הם ישתמשו בו, גם אם הם "מפספסים את העניין" התיאורטי לטובת הצרכים המעשיים שלהם..

ד. אף מערכת שמכבדת את עצמה לא תנסה לשחזר צליל של פאב, שמהווה עיוות מאז'ורי של מה שמתקבל מהכלים עצמם -- שזה בדרך כלל מה שמוקלט, כך שאם זה מה שאתה מחפש, זה לחפש מערכת שמעוותת לחלוטין

ה. זה שאתה אוהב את הכי גדול לא אומר שהכי גדול זה הכי טוב. להיפך -- רוב החברות הרציניות מייצרות רמקולים עם ריבוי וופרים קטנים במקום אחד גדול, ועם טוויטרים קטנים שאינם שופריים, אבל עושים את העבודה היטב (לאו דווקא מבריליום)

ו. לא בטוח שהקריטריון העיקרי לבדיקת איכות סאונד אמור להיות "מצילת 21 אינטש מתפוצצת", יש עוד כלים חשובים לא פחות שייש "לשחזר" את רקמת הצליל שלהם בצורה מדוייקת ככל הניתן

ז. האם המערכת שייש לך אינה "מחרחרות ומצפצפות בכאבים של כבש נשחט"? האם יש לך את ה-Western Electric שתיארת או שהם משהו ששמעת פעם ואתה מפנטז עליהם עוד היום?

ח. מה שמעניין אותי זה האם אתה בא ללמד את ה"מומחים" ממקום של מישהו שלא יודע כלום, או שאתה חושב שאתה מומחה יותר גדול מכולם כאן ורק ו"מצטנע"?

עמיר
יפה כתבת עמיר, סחתיין על התמצות,הענייניות ,והחדות , בכל זאת יש לנו כאן אודיופילים רציניים.
 

נערך לאחרונה ב:

zariel

חבר משקיען
הודעות
2,189
מעורבות
718
נקודות
113
חברים,לפי כמות התגובות הרבות והמענינות יש לומר,
הנושא די תומצת בעליל,
לכן ,מה שצריך בעתיד(הנראה לעיין),
שניצל יפנה לנמר וירמוז לו שהוא רוצה
לבחון עוד זוג רמקולים ,כך שיהיה שוב
קצת מתח,ענין,ודעת מומחים בפורום,
 

itzik2305

אוהב את התחום
הודעות
482
מעורבות
149
נקודות
43
דמינשט,
לעניין העברית:
אני חושב שמי שמבקש להשתתף בדיון כתוב, צריך לעשות את המינימום הנדרש ולכתוב בצורה שתאפשר לאחרים להבין אותו.
עד כאן כל מה שקשור לפרקטיקה ולשימוש אפקטיבי במדיום.
מעבר לכך, וסליחה אם אני נשמע עכשיו ארכאי, יש גם כבוד לשפה. לאמצעי התקשורתי הזה שמאחד אותנו והופך אותנו לעם.אני לא מצפה שאנשים יכתבו כאן בשפה מליצית חלילה - מצידי כל סגנון מקובל, ובתנאי שיכבד את הזולת.
אבל מי שמבקש לעשות שימוש במדיום הזה (שפה כתובה) בלי להכיר אותו ובלי ליישם בו את הכללים הכי פשוטים ובסיסיים מזלזל לטעמי בכולנו. חברה שמזלזלת ולא מקפידה על שפה בסיסית ועל תרבות בסיסית, גם נראית כך.
ו.
.
איך קבעת שהוא לא עשה את המינימום? אולי זה המקסימום שלו? אולי הוא עולה חדש? אולי דיסלקט? אולי בפיזיקה ומתמטיקה הוא לא רואה אף אחד ממטר אבל העברית שלו "קלוקלת"? זה פורום פתוח, וגם לאנשים שאינם צאצאיו של אבשלום קור מותר להביע דעה. אם על תרבות בסיסית אתה קובל הרי שהחטאת את המטרה ביג טיים.
אפשר להתווכח על הפן המקצועי כמה שרוצים, זה נחמד, מרתק, משכיל, אבל בחייאת עזוב פסים אישיים.
 
נערך לאחרונה ב:

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,041
מעורבות
1,485
נקודות
113
כותבים -"קובל"
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,041
מעורבות
1,485
נקודות
113
חברים,לפי כמות התגובות הרבות והמענינות יש לומר,
הנושא די תומצת בעליל,
לכן ,מה שצריך בעתיד(הנראה לעיין),
שניצל יפנה לנמר וירמוז לו שהוא רוצה
לבחון עוד זוג רמקולים ,כך שיהיה שוב
קצת מתח,ענין,ודעת מומחים בפורום,
לא ירמוז כלום לנמר ,גם ככה הוא אמר לי מראש שלא יתאים ל"שניצליות" ,בקיצור אמר נחרצות "הגברת השמנה לא תנגן ב80 מטר" ,אז למה אני לעשות שוב פדיחות ?(עולה חדש,עברית שפה קשה ).
 

itzik2305

אוהב את התחום
הודעות
482
מעורבות
149
נקודות
43
לא ירמוז כלום לנמר ,גם ככה הוא אמר לי מראש שלא יתאים ל"שניצליות" ,בקיצור אמר נחרצות "הגברת השמנה לא תנגן ב80 מטר" ,אז למה אני לעשות שוב פדיחות ?(עולה חדש,עברית שפה קשה ).

עוד מעט יוצאת גרסה של obese lady לחללים יותר גדולים.
 

maikey

עוסק בתחום
הודעות
58
מעורבות
0
נקודות
6
שלום לכולם!
כמה דברים ותשובות, אבל ראשית משהו כללי כל מה שכתבתי התייחס ליכולות של מערכות ששמעתי לשחזר את מה שאני מחפש, מה שמישהו אחר מחפש יכול להיות שהמערכת שלו עושה מצויין.

take one: אני קורא נלהב של הפורום כדי ללמוד מנסיונם של אחרים, זה לא אומר שנסיונם הביא אותם לתוצאות טובות בעיניי, אולי אני אצליח עם הידע הזה ליישם את מה שאני מחפש, שנית כל אחד מחפש תוצאה שונה אבל הטענה שלי הייתה שהקהילה האודיופילית מחפשת תוצאה שלדעתי לא נכונה ומושפעת מהרבה שיווק ויתר אינטרסים.
לגבי סימני הפיסוק צודק ואני מודה שלא הייתי בשיעור אז סלחו לי מראש, לגבי העברית שלי אני אפילו לא אתייחס כי העברית שלי ברמה יותר גבוהה משלך בטוח ולשלוח אותי למנהל הקזינו? מה קרה? נעלבת? אמרתי משהו שבסתר ליבך אתה יודע שאני צודק? המערכת שלך באמת מחרחרת בווליום גבוה? מה אתה קופץ? אתה ילד בן 4? תשתה מים יעבור לך.

stereophile: קודם כל תודה על תשובתך העניינית לדעתי (זו רק דעתי וממש לא בטוח שאני צודק) רמקול מדף לא מוציא מוסיקה זו דעתי. לגבי vfm הכותרת לשרשור זה הייתה "הרמקול הבא שלכם" והאנשים כאן "חלמו" בקול על מה היו רוצים.
itzik: גם לך תודה על הרוגע והקבלה של דבריי גם אם אתה לא מסכים ויפה שהבנת את הערכתי לאנשים שלא בהכרח מחפשים אותה תוצאה כמוני.

take one: לתגובתך השנייה אני אחדד: לדעתי!!!!! רק רמקול ענקי מוציא את התוצאה שאני חושב שהיא הנכונה!!!!

דמינישט: לא התייחסתי לתקציבים אלא לרמקולים שאני "נפלתי" מהם ולצערי הם מעטים ביותר. לגבי ההגברה אתה צודק אבל... בקונסטלציה נכונה אפשר להגיע להגברה מצויינת בתקציב יחסית סביר.

שניצל: דבר ראשון אני לא נזהר מאף אחד בשום מקום. אני מכבד את רוב האנשים אבל יגיד את דעתי תמיד, ולא אתה ולא אף אחד אחר לא מסוגל לא לפגוע בי ואפילו לא להפחיד אותי. לגבי המערכות אני לא מזלזל בשום מערכת אבל התוצאה שאני מחפש כנראה שונה מהכלל, ולכן רוב המערכות גם הגדולות בעיניי (שוב זו רק דעתי) לא משהו בכלל!!

ak1:
אני לא מבין בזה כלום יחסית אבל אני כן יודע בדיוק מה אני מחפש ורוב המערכות לא מסוגלות לבצע את המשימה.
"
איכות של צליל אמורים לבדוק באותו ווליום שמגיע לאוזן כמו שהייה שומע מאזין בעת ההקלטה המקורית" תעשה פעם בדיקת דציבל בפאב או בהופעה ותראה שטענתי שרוב המערכות לא מסוגלות לשחזר את החוויה היא נכונה.
כמו שכתבת רוב החברות בדגמים הכי טובים שלהם הרמקולים ענקיים האם סתם? בלי סיבה? או שאולי טענתי שוב נכונה ופשוט לרוב האנשים אין את היכולת או החלל לאפשר את זה?
לגבי המערכת שלי: בקרוב אסיים עוד שלב קריטי בבנייתה ואז נראה אם אני מבין משהו או שאני סתם אידיוט....(בתקווה שאעבור בהרבה את הwestern electric.

אני לא בא ללמד אלא רק ללמוד ולעיתים להביע דעתי גם אם היא לא פופולרית.
אני לא מזלזל באף אחד ולא מתכוון להתחיל וסליחה אם בטעות זה היה נשמע מזלזל או פוגע.

לסיום: לא הייתה כוונה לפגוע באיש אבל בהחלט הייתה כוונה לומר את שעל ליבי



 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,041
מעורבות
1,485
נקודות
113
כותבים -"עמיר"
סליחה , תקנתי.
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,041
מעורבות
1,485
נקודות
113
שלום לכולם!
כמה דברים ותשובות, אבל ראשית משהו כללי כל מה שכתבתי התייחס ליכולות של מערכות ששמעתי לשחזר את מה שאני מחפש, מה שמישהו אחר מחפש יכול להיות שהמערכת שלו עושה מצויין.

take one: אני קורא נלהב של הפורום כדי ללמוד מנסיונם של אחרים, זה לא אומר שנסיונם הביא אותם לתוצאות טובות בעיניי, אולי אני אצליח עם הידע הזה ליישם את מה שאני מחפש, שנית כל אחד מחפש תוצאה שונה אבל הטענה שלי הייתה שהקהילה האודיופילית מחפשת תוצאה שלדעתי לא נכונה ומושפעת מהרבה שיווק ויתר אינטרסים.
לגבי סימני הפיסוק צודק ואני מודה שלא הייתי בשיעור אז סלחו לי מראש, לגבי העברית שלי אני אפילו לא אתייחס כי העברית שלי ברמה יותר גבוהה משלך בטוח ולשלוח אותי למנהל הקזינו? מה קרה? נעלבת? אמרתי משהו שבסתר ליבך אתה יודע שאני צודק? המערכת שלך באמת מחרחרת בווליום גבוה? מה אתה קופץ? אתה ילד בן 4? תשתה מים יעבור לך.

stereophile: קודם כל תודה על תשובתך העניינית לדעתי (זו רק דעתי וממש לא בטוח שאני צודק) רמקול מדף לא מוציא מוסיקה זו דעתי. לגבי vfm הכותרת לשרשור זה הייתה "הרמקול הבא שלכם" והאנשים כאן "חלמו" בקול על מה היו רוצים.
itzik: גם לך תודה על הרוגע והקבלה של דבריי גם אם אתה לא מסכים ויפה שהבנת את הערכתי לאנשים שלא בהכרח מחפשים אותה תוצאה כמוני.

take one: לתגובתך השנייה אני אחדד: לדעתי!!!!! רק רמקול ענקי מוציא את התוצאה שאני חושב שהיא הנכונה!!!!

דמינישט: לא התייחסתי לתקציבים אלא לרמקולים שאני "נפלתי" מהם ולצערי הם מעטים ביותר. לגבי ההגברה אתה צודק אבל... בקונסטלציה נכונה אפשר להגיע להגברה מצויינת בתקציב יחסית סביר.

שניצל: דבר ראשון אני לא נזהר מאף אחד בשום מקום. אני מכבד את רוב האנשים אבל יגיד את דעתי תמיד, ולא אתה ולא אף אחד אחר לא מסוגל לא לפגוע בי ואפילו לא להפחיד אותי. לגבי המערכות אני לא מזלזל בשום מערכת אבל התוצאה שאני מחפש כנראה שונה מהכלל, ולכן רוב המערכות גם הגדולות בעיניי (שוב זו רק דעתי) לא משהו בכלל!!

ak1:
אני לא מבין בזה כלום יחסית אבל אני כן יודע בדיוק מה אני מחפש ורוב המערכות לא מסוגלות לבצע את המשימה.
"
איכות של צליל אמורים לבדוק באותו ווליום שמגיע לאוזן כמו שהייה שומע מאזין בעת ההקלטה המקורית" תעשה פעם בדיקת דציבל בפאב או בהופעה ותראה שטענתי שרוב המערכות לא מסוגלות לשחזר את החוויה היא נכונה.
כמו שכתבת רוב החברות בדגמים הכי טובים שלהם הרמקולים ענקיים האם סתם? בלי סיבה? או שאולי טענתי שוב נכונה ופשוט לרוב האנשים אין את היכולת או החלל לאפשר את זה?
לגבי המערכת שלי: בקרוב אסיים עוד שלב קריטי בבנייתה ואז נראה אם אני מבין משהו או שאני סתם אידיוט....(בתקווה שאעבור בהרבה את הwestern electric.

אני לא בא ללמד אלא רק ללמוד ולעיתים להביע דעתי גם אם היא לא פופולרית.
אני לא מזלזל באף אחד ולא מתכוון להתחיל וסליחה אם בטעות זה היה נשמע מזלזל או פוגע.

לסיום: לא הייתה כוונה לפגוע באיש אבל בהחלט הייתה כוונה לומר את שעל ליבי



אף אחד לא מאיים או מנסה להפחיד , סתם צורת כתיבה , מתנצל!
ספר לנו קצת על הפרוייקט שלך , דווקא מעניין , אני באופן אישי מסכים איתך בקשר לגודל וליכולות הדינמיות , האמת היא שאני די במקסימום שהחדר שלי יכול להכיל ,
 

maikey

עוסק בתחום
הודעות
58
מעורבות
0
נקודות
6
שניצל שלום!
התוצאה שאני חולם עליה היא להרגיש בחדר ההאזנה את הדינמיקה והאוויר הזז שיש בהופעה.
הדרך לתוצאה שאני מקווה שתצליח אחרי מסע ארוך מהנה ובעיקר יקר היא כזו:
סאבים 18 אינטש בתיבות של 250 ליטר (יחידות של rcf שעברו מודיפיקציה)
רמקול ראשי: 13 אינטש פוקאל אודיום 13. 2 מיד באסים של אודיו טכנולוג'י 7 אינטש. דום מיד עדיין לא הוחלט איזה וטוויטר כרגע יש לי את הבריליום שיש בגרנד אוטופיה בדקתי את המוראל סופרים שלדעתי הרבה יותר טוב אבל כנראה בסוף יהיה שופר של jbl
הגברות: לסאבים classdaudio לבסים classdaudio למיד באסים עדיין מחפש הגברה לדום מיד krell ksa100 ולטוויטרים treshhold
קרוס: דיגיטלי של mini dsp עם room correction של dirac
מקור: מחשב סלוני ללא מאווררים
בניית הרמקולים תסתיים שבוע הבא
הקרוס והרום קורקשין יגיעו תוך שבוע שבועיים ואתחיל בכיוונים
 

itzik2305

אוהב את התחום
הודעות
482
מעורבות
149
נקודות
43
שניצל שלום!
התוצאה שאני חולם עליה היא להרגיש בחדר ההאזנה את הדינמיקה והאוויר הזז שיש בהופעה.
הדרך לתוצאה שאני מקווה שתצליח אחרי מסע ארוך מהנה ובעיקר יקר היא כזו:
סאבים 18 אינטש בתיבות של 250 ליטר (יחידות של rcf שעברו מודיפיקציה)
רמקול ראשי: 13 אינטש פוקאל אודיום 13. 2 מיד באסים של אודיו טכנולוג'י 7 אינטש. דום מיד עדיין לא הוחלט איזה וטוויטר כרגע יש לי את הבריליום שיש בגרנד אוטופיה בדקתי את המוראל סופרים שלדעתי הרבה יותר טוב אבל כנראה בסוף יהיה שופר של jbl
הגברות: לסאבים classdaudio לבסים classdaudio למיד באסים עדיין מחפש הגברה לדום מיד krell ksa100 ולטוויטרים treshhold
קרוס: דיגיטלי של mini dsp עם room correction של dirac
מקור: מחשב סלוני ללא מאווררים
בניית הרמקולים תסתיים שבוע הבא
הקרוס והרום קורקשין יגיעו תוך שבוע שבועיים ואתחיל בכיוונים
תעלה תמונות
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור