הרכבת מחשב


אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
או אוזן חיכיתי שמישהו עם ראש על הכתפיים יגיע:)

אגב ההצעה לתוספת זכרון של 4 GB גם במקרה של 32ביט היא שכרטיס און בורד משתמש בזכרון של לוח האם גם כן אם הוא זקוק לו לפי מה שהבנתי מהקריאה ברפרוף.

לכן מומלת שיהיה. ואם 1GB עולה איכותי 1וקצת שקלים, למה כאשר אלו אותם ג'וקים בעצם ואנחנו לא מדברים פה על גיימר מטורף , לא להשתמש בזה ולחסוך את הכסף למשל למארז שקט וטוב עם ספק טוב שככה יחזיק הרבה זמן, לא ירעיש ולא נראה לי ששינגו רוצה כל היום להתעסק עם המחשב אלא לקנות מחשב שיחזיק לו זמן טוב ויהיה טוב ושקט.

אני אישיתי מאמין בזה.

אני אוהב לתת את הדוגמה שלי. קניתי מחשב לפני 6.5 שנים כבר. אז נכון היום הוא כבר מתחיל להיות קצת איטי אין מה לעשות, אבל הוא עוד עובד, וטפו טפו בלי תקלות.
ולמה ? כי קניתי במחשבה לעתיד.
כשקניתי המעבד החזק בשוק היה מה שיש לי שהיה P4 עם חצי מגה זכרון 2.4GHZ.
קניתי לוח אם איכותי של ASUS ב1000+ ש"ח (טוב אז אלו היו המחירים) והיום אני לא צריך להחליף כי כבר יש לי גם SATA, גם RAID , גם FW, גם USB2 וכו...

קניתי הרדיסק בזמנו גדול, של 80GB של סיגייט, וטפו טפו 6.5 שנים אחרי הוא עובד כמו נמר (וראיתם לבד עד איזה שעות נמר עובד :p ) .

הדברים היחידים ש"החלפתי/שידרגתי" היה ספק כח שלצערי קניתי אחד פשוט , שמת אחרי שנה, אבל זה לא נורא כי זה חלק מאוד זול, ולי לוקח איזה 5 דק' להחליף אותו, והוספתי זכרון כל שנתיים .

אבל הלב של המחשב עובד כמו שצריך וזה מה שבאמת חשוב.
 
נערך לאחרונה ב:

oren6666

חבר משקיען
הודעות
597
מעורבות
0
נקודות
0
אני גם קניתי מחשב חדש עם מעבד בעל 4 ליבות - GTA4 שיצא בקרוב כבר יתמוך בריבוי ליבות, אז למה לא?

וכן, הQ6600 הישן והטוב עדיף על הQ8200 המסורס למדי.

לגבי ה4GB זיכרון, כל עוד מערכת ההפעלה פועלת ב32BIT ולא 64BIT היא תתמוך עד 3 ומשהו ג'יגה זיכרון - VISTA אמנם מזהה את ה4GB זיכרון (מפרמיום SP1), אבל אם תבדוק בDirectX תראה שזה לא המצב.

בכל מקרה זיכרון היום זה דבר זול, אז כדאי 4GB (למרות ש800Mhz מספיק אם אתה רוצה לחסוך קצת).

כרטיס המסך שהוצע מעולה, אבל אם יהיה לך מסך גדול, עדיף את ה4870 עם 1GB זיכרון - ככל שהרזולוציה גבוהה יותר, יותר זיכרון = יותר ביצועים.

בהצלחה!
(Y)

מחזק, לך על ה-4870 עם 1 ג'יגה זיכרון...
כרטיס מסך OB בחיים לא יחזיק.

לגבי המעבד, אם יצאו יותר משחקים השנה-שנתיים הקרובות שתומכים בריבוי ליבות זה שווה את זה, אם לא זה בזבוז..(הבדל של 5-10% בביצועים לטובת הדו ליבתי במשחקים שלא תומכים)
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור