הקשבה לרמקולים מוכרים בסטאפ אחר

  • פותח הנושא diz1
  • פורסם בתאריך

diz1

חבר משקיען
הודעות
1,656
מעורבות
1
נקודות
0
רוב הסטאפים הם ייחודיים וכמעט חד פעמיים. הרי כל אחד מרכיב את הסטאפ על פי ראותו, הבנתו ותקציבו. לא שכיח למצוא את אותו סטאפ בצורה קרובה לזהה אצל אנשים שונים למעט מצב של סוחר מוכשר מאוד ביכול השכנוע שלו או לאחר איזו כתבה בעיתון "אודיופילי" וקוראים המנסים לחקות את הסטאפ שנכתב עליו בגלל התלהבות מהנאמר בכתבה.

השבוע שהייתי גם בהולנד (לאחר שלא זכתה ביורו, חשבתי לראות מה קורה שם) וקפצתי לראות ולשמוע חבר ותיק: הבחור\חברה של אדם אחד שמייצרת את הרמקולים שאני משתמש בהם.
אחסוך ממכם את שלל ההתרשמויות והמסקנות. היה כייף להתרשם ממגוון מוצרים של אותו יצרן ובעיקר מרמקול הדומה לשלי אבל עם שיפור נוסף עם תיבת רמקול גדולה יותר ובחלל גדול יותר.
http://img352.imageshack.us/img352/3972/constructionswingfull1ln9.png

הרצון של אותו התכנן לבנות את התוצורה החדשה הזו , אפשרה לי לפני כמעט שנה לשכנע אותו למכור לי את שלו במחיר שמתאים עבורי.

למרות שהרמקול אינו בתצורתו הסופית והסטאפ שונה-עדיין הבסיס נשמע אותו הדבר.
האמת שציפית לשמוע משהו שונה בצורה מהותית (רמקול טיפה שונה, סטאפ טיפה שונה , חלל מעט שונה) אבל השוני שהיה קיים וברור לא היה מהותי או שינה את התבוננותי על סוג הרמקול הזה.
ברט מתכנן את ציוד האודיו שלו בהקשר לסינרגיה של כל הסטאפ וזה כולל את ממיר דיגיטלי אנלוגי החדש שלו שמזרים מידע אודיו מהמחשב- שנקרא CRAZY T
בעוד אני ממתין למקבילה שלו שנקרא TWINDAC אותו הזמנתי מהיצרן עצמו(במחיר שמתאים עבורי), הגיע לארץ עם פגיעה פטאלית ונשלח בחזרה ליצרן עד הפעם הבאה.



יום אחר הקדשתי לחבר ותיק , סוחר אחר, שממנו קניתי בעבר את זרוע לפטפון שהייתה שלו ועכשיו שלי מסוג שרודייר(ושנינו מחזיקים באותו פטפון וגם ראש לפטיפון דומה- וכאן מסתיים הדמיון).
אין שום קשר בין איך שנשמע אצלו למה שנשמע אצלי למרות שגם אצלו אהבתי מה ששמעתי.

http://www.callas-audio.nl/index.php?page=meeting kharma.htm

בקיצור, מקווה שבפעם הבאה הולנד תזכה ביורו.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור