הקלטת קולות, כלי נגינה, פודקאסטים ועוד ברמה אולפנית BLUE SNOWBALL


musicstorepro

עוסק בתחום
הודעות
108
מעורבות
32
נקודות
28
מקרופון BLUE SNOWBALL



מיקרופוני USB הידידותיים ביותר לכל יישום.

Blue Snowball , משפחת מיקרופוני USB הפופולרית בעולם, ליישומיים ווקאליים, מוזיקה, הפקות מולטימדיה ומשחקים ברמה אולפנית. Snowball ו-Snowball iCE מפגינים את טכנולוגיית הקונדנסר Blueהמובילה בענף, המאפשרת העברת צליל טבעי ביותר ישירות למחשב. ובזכות חיבור ה-USB הפשוט וההפעלה הידידותית בסגנון הכנס-הפעל לא דרוש שום ציוד נוסף – פשוט חבר והתחל בהקלטה או בהזרמה (Streaming) באיכות מדהימה.



הקלטת קולות, כלי נגינה, פודקאסטים ועוד ברמה אולפנית
מיקרופוני USB מסדרת Blue Snowball מביאים לאולפן הביתי שלך את המורשת של Blue שכבשה את האולפנים והאמנים המובילים בעולם. מעתה תוכל גם אתה להפיק צליל באיכות אולפנית ללא מאמץ.Snowball iCE מפגין קפסולת קונדנסר יחידה להפקה ווקאלית באיכות גבוהה, ואילו Blue Snowball כולל קפסולה זוגית ייחודית המבטיחה צליל עשיר ומפורט בכל יישום.



אין פשוט מזה
מעוניין בצליל אולפני בקלות ובמהירות? קיבלת. איכות הצליל המעולה וקלות התפעול של משפחת Blue Snowball הופכים אותם למיקרופוני ה-USB המובילים בענף להקלטת פודקאסטים ולהקלטה באמצעות מחשב. בצדק – Blue Snowball ו-Blue Snowball iCE מאפשרים לך להקליט ולהזרים צליל ברמת פירוט מדהימה כבר מהרגע הראשון; הוצא אותו מהאריזה, חבר למחשב Mac או PC והתחל בעבודה. קלי-קלות ללא שום סרבול מיותר.

ממשחקי וידיאו ועד VoIP

מיקרופוני USB מסדרת Blue Snowball הם הפתרון המושלם להזרמת שמע בזמן אמת באיכות מהממת. הרם את רף המקצוענות של ערוץ ה-Twitch שלך והענק לו איכות שמע חסרת פשרות. טפל ביישומי VoIPובשיחות ועידה בלי להחמיץ שום פרט. כל מיקרופון Blue Snowball עונה על צרכיך בצורה מדויקת, וכל פרויקט הוא הצלחה מובטחת.



המיקרופון הוורסטילי למגוון מקורות צליל
Blue Snowball הוא המיקרופון המושלם להקלטה בעזרת מחשב ולהזרמה (Streaming). הוא מאפשר לך לבצע את כל סוגי הפרויקטים בצורה גמישה, ורסטילית וכמובן – באיכות צליל חסרת פשרות. לרשותך שלוש תצורות קליטה: קרדיואיד (כיוונית), אומני (רב-כיוונית) וקרדיואיד (כיוונית) עם רפידת הנחתה -10dB, לכל מצב הקלטה.





קרדיואיד עם רפידת הנחתה -10dB‏:

צריך לטפל במקור צליל עוצמתי במיוחד? הגדרה זו מפחיתה את רגישות המיקרופון, כדי שכלי הנגינה או הזמרים הקולניים ביותר ייקלטו בצלילות זכה וללא שום עיוותים.



אומני‏:
עליך להקליט הרכב כלי נגינה אקוסטיים או להזרים שיחת ועידה ברשת? עבור לקליטה רב-כיוונית והקולות ייקלטו היטב מכל הכוונים – 360 מעלות.

קרדיואיד:
במצב זה רוב הצליל נקלט מלפנים, ולכן הוא אידיאלי להקלטת שמע חד-כיווני כגון כלי נגינה סולניים ופודקאסטים.

בחר את ה-SNOWBALL ההולם את הסגנון שלך
מיקרופוני USB מסדרת Blue Snowball ידועים כמובן בזכות איכות הצליל שלהם, אך מפגינים גם עיצוב אופנתי ומושך במיוחד. סדרת Blue Snowball מוצעת בלבן עם מרקם, שחור מבריק, כחול חשמל וכרום ו-Blue Snowball iCE מתהדר בגוון לבן קריר. אתה מכיר מיקרופונים אחרים שמשתווים להם? הביצועים המתקדמים, העיצוב המתוחכם התואם והצבעים המרהיבים הופכים את Snowball לבחירה המנצחת.
 

תמונות מצורפות

  • 81Bob6RlcwL._SY355_.jpg
    81Bob6RlcwL._SY355_.jpg
    KB 12.2 · צפיות: 451
  • 3242031_sa.jpg
    3242031_sa.jpg
    KB 31 · צפיות: 465

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור