הסט אפ שלי ושאלת המקור או התרנגולת, מה יותר חשוב?


matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,068
מעורבות
1,564
נקודות
113
אופי זה חשוב אבל גם קצת קומון סנס לא יכול להזיק.
לצערי הרב, קומון סנס בסטראו ביתי לא מקדם אותך הרבה. רק ניסיון, והרבה ממנו.
 

ZEEV78

חבר משקיען
הודעות
1,130
מעורבות
349
נקודות
83
באולפן עוד ניחא וגם הם לא משקיעים למיטב ידיעתי בסכומים אדירים כמו בשוק ההיי אנד, אבל בקונצרט שכבל המקרופון יכול לרוץ המון מטרים על הבמה ועד הקונטרול, נראה לך שזה כבל של 1000 דולר למטר?

אני רק משער בתום לב שחברה שרוצה לפרסם את הכבלים היקרים שלה תשמח לעשות זאת במחיר הרבה יותר זול מ1000 דולר למטר תמורת פירסום בעלון שלהם שהאולפנים X,Y,Z משתמשים בכבלים הבכירים שלהם. האפקט הפירסומי גדול פי כמה מה"הפסד" ברווח.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
אולפנים נטולי כח שיווקי. בעצם לא נטולי כח אך כוחם אינו משמעותי כלל.
ראה למשל את b&w, טנוי, pmc, אדם. כולם באולפנים. האם הם מוכרים יותר בזכות זה?
קח את דוגמאת הדוגמאות - ימהה ns10. הנפוץ ביותר אי פעם באולפנים. מדוע חובבי מוסיקה לא משתמשים בהם?
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,916
מעורבות
472
נקודות
83
אני רק משער בתום לב שחברה שרוצה לפרסם את הכבלים היקרים שלה תשמח לעשות זאת במחיר הרבה יותר זול מ1000 דולר למטר תמורת פירסום בעלון שלהם שהאולפנים X,Y,Z משתמשים בכבלים הבכירים שלהם. האפקט הפירסומי גדול פי כמה מה"הפסד" ברווח.

איך זה יתכן?
זה יציף את השוק,האולפנים יקנו
סטוקים וימכרו ברווח,
דוגמה טובה מה שקרה עם המנורות.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
אולפנים לא קונים סטוקים ועוד מעט לאולפנים לא תהיה זכות קיום.
ישארו כמה בודדים מרכזיים וכל השאר יקליטו בבית.
 

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
882
נקודות
113
לדעתי, גם לאחר שנכחתי בהדגמה של הקלטה באולפן הצוללת הצהובה, אין קשר בין הקלטה באולפן לבין האזנה בבית.

הדרישה המרכזית שלנו היא שהמערכת תהייה נייטרלית, באולפן זה ממש הפוך. הטכנאים מתערבים באופן משמעותי בחומר המוקלט.

לדעתי אפשר להשוות להבדל שבין הכלים בהם טבח מכין לנו ארוחה לבין הכלים בהם אנחנו משתמשים כדי לאכול אותה.

אריה
 

ZEEV78

חבר משקיען
הודעות
1,130
מעורבות
349
נקודות
83
איך זה יתכן?
זה יציף את השוק,האולפנים יקנו
סטוקים וימכרו ברווח,
דוגמה טובה מה שקרה עם המנורות.


ככה "אנחנו" חושבים אבל אולפנים נחשבים לא מתעסקים עם דברים כאלה וגם חברות הכבלים לא מטומטמים, לא צריך להיות נביא או בעל כוחות על כדי להבין שיש הסכם על כמות מסויימת אשר נדרשת ולא על סטוקים בכמויות מסחריות, לא לזה התכוון המשורר.
 

ZEEV78

חבר משקיען
הודעות
1,130
מעורבות
349
נקודות
83
אולפנים נטולי כח שיווקי. בעצם לא נטולי כח אך כוחם אינו משמעותי כלל.
ראה למשל את b&w, טנוי, pmc, אדם. כולם באולפנים. האם הם מוכרים יותר בזכות זה?
קח את דוגמאת הדוגמאות - ימהה ns10. הנפוץ ביותר אי פעם באולפנים. מדוע חובבי מוסיקה לא משתמשים בהם?

תלויי את מי אתה שואל ולאיזה קהל לקוחות אתה מתייחס. אני לא מתיימר להיות מומחה גדול בשיווק או בפרסום אבל לדעתי כל סוג של פרסום עובד בצורה זו או אחרת וככל שההשקעה קטנה יותר הרי זה מבורך.
 

MOAR

אוהב את התחום
הודעות
182
מעורבות
51
נקודות
28
אני בשביל ה PMC הזה מוכן לעשות....................
לדעתי אחד הרמקולים הטובים דגם הכניסה של הסידרה IB2I
 

תמונות מצורפות

  • pmc.jpg
    pmc.jpg
    KB 23.3 · צפיות: 494
  • 667626239_auto_500_-1_resize.jpg
    667626239_auto_500_-1_resize.jpg
    KB 45.9 · צפיות: 461

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,877
מעורבות
1,870
נקודות
113
אני בשביל ה PMC הזה מוכן לעשות....................
לדעתי אחד הרמקולים הטובים דגם הכניסה של הסידרה IB2I
אז למה לא קנית אותו במקום הרמקולים שיש לך היום? הוא יקר במיוחד?
 

ZEEV78

חבר משקיען
הודעות
1,130
מעורבות
349
נקודות
83
היום יש ברשותי PMC אבל הרמקולים האלה יקרים משמעותית .
אין ספק שאני שואף להגיע אליהם.
http://hifilounge.co.uk/pmc-ib2-se-speakers


סט אפ וסאונד זה לא רק רמקולים, יש הרבה מסביב שעולה לא מעט אבל אני מניח שתיקח את זה בחשבון בבוא העת, שיהיה לך בהצלחה.
 

Sol

חבר משקיען
הודעות
2,444
מעורבות
621
נקודות
113
צפה בקובץ המצורף 30745 להלן עניות דעתי כפי שממוחשת בתמונה:
אל הרמקול המדהים והיוצא מן הכלל איזופון אירופה 2, מובילים כבלים עבודת יד (על בסיס גליל של אודיוקווסט) אל אינטגרטד של פליניוס, המחובר לדאק מצויין של פיוניר ועל כולם חולש הטרנספורט המהולל של lg (טוב, לא ממש טרנספורט, יותר בכיוון של דיוידי) כמוהו תוכלו למצוא בכל רשתות השיווק, כולל ברמי לוי בכ- 200 ש"ח. (חמש כוכבים בסטראופייל).
חילול הקודש תאמרו?
אני מאוד מאושר.
ופירוש רש"י: לא מאמין בהשפעת כבלים. לא מאמין שהאות הדיגיטלי מהlg יכול להיות נחות מביטים שמגיעים מטרנספורט היי אנד "אמיתי" בעשרות אלפי דולרים.
סט יפה מאוד :אצבע מורמת
עזוב מחירים העיקר שאתה נהנה .
 

Sol

חבר משקיען
הודעות
2,444
מעורבות
621
נקודות
113
חסר equilibrium במערכת שלו.
עברית,עיוני עברית.
מי אמר שחסר איזון ?
 

Adifigen

אוהב את התחום
הודעות
270
מעורבות
12
נקודות
18
לדעתי, גם לאחר שנכחתי בהדגמה של הקלטה באולפן הצוללת הצהובה, אין קשר בין הקלטה באולפן לבין האזנה בבית.

הדרישה המרכזית שלנו היא שהמערכת תהייה נייטרלית, באולפן זה ממש הפוך. הטכנאים מתערבים באופן משמעותי בחומר המוקלט.

לדעתי אפשר להשוות להבדל שבין הכלים בהם טבח מכין לנו ארוחה לבין הכלים בהם אנחנו משתמשים כדי לאכול אותה.

אריה
בתור אחד שלומד את עולם הטכנאות, אתה לא מבין כמה אתה צודק.קודם כל טכנאי ההקלטות מנסה להוציא צליל כזה שיחמיא לשיר ולכלים (גיין, עוצמה, EQ, העמדה, בחירת מיק'). אם יודעים מה רוצים, אז בחירת הפרמטרים שהוזכרו, קצת יותר קלה. יש טכנאי הקלטות שמעדיפים להקליט נקי ואילו יש כאלה שמעדיפים כבר בשלב ההקלטות לכוון בצורה "גסה" יותר לכיוון המיקס הסופי. בכל מקרה זה גם יושפע מהאולפן, מיק', טכנאי ועוד מיליון דברים.
אח"כ יש לנו את טכנאי המיקס והציוד שלו. פה המצב מתחלק בצורה כזאת: או שהטכנאי יאהב את התוצאה המוקלטת ויבצע שינויים קלים או שהוא יוסיף עוד ועוד אלמנטים למיקס (כיום, עולם הפלאגינים מלא במגוון עצום של אפשרויות), כי יש לו את הדרייב האישי של "בטח שאני חייב להכניס פה את זה/את עצמי. לא יכול להיות שזה מספיק טוב".
אחרי זה עוד מגיע לנו שלב המאסטרינג שחוזר על הנ"ל.
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,717
מעורבות
2,431
נקודות
113
ברור
אחרי כל הקימפרוס האפשרי...
אנו מקבלים הקלטה ל"שימוש ביתי".
 

Adifigen

אוהב את התחום
הודעות
270
מעורבות
12
נקודות
18
ברור
אחרי כל הקימפרוס האפשרי...
אנו מקבלים הקלטה ל"שימוש ביתי".
בגדול, "יצירה" מוסיקלית, שננעלת בשלב האחרון של המאסטרינג, תכתיב את אופי היצירה וזה יהיה בהתאם להחלטת בעלי התפקידים בצורה כזו או אחרת (הפקה, טכנאות, יוצר/ים).
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור