המלצות לשלישייה קידמית ( זוג קידמיים מדפיים + סנטר מאותה הסידרה) עד 15 אלף שקלים


איציק ירקוני

צוות האתר
צוות האתר
הודעות
4,071
מעורבות
1,022
נקודות
113
גם
בא איציק ואומר
מבלי להתייחס לחדר
למדידות
לשידה המנגנת
לקרבה לקיר
לאלקטרוניקה הקיימת
והכי חשוב מבלי להכיר את המערכת, להחליט נחרצות
אתה לא צריך סנטר..זה קשקוש והזייה מבחינתי!
ומראה את רמת ההבנה (אפילו בסיסית)...

איתי

1. מדובר בחלל האזנה די קטן. ואני מתייחס לבמה הקדמית, ומרחק הישיבה ממנה.
2. המידות די ברורות מרחק ישיבה בין 3-4 מטר, מרחק בין הרמקולים נע בין 1.40-1.50מ'
3. אלקטרוניקה.. מדובר ברסיבר מרנץ 5010.

לאור כל הנתונים. ביטול רמקול הסנטר יניב תוצאות טובות יותר. בכך שנקבל הפרדה טובה יותר, ואויר טוב יותר בין הכלים.
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,711
מעורבות
2,424
נקודות
113
לא מסכים איתך
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,086
מעורבות
4,236
נקודות
113
נמר
לא כל דבר ש"כתב האתר" "מצייץ" צריך להכנס למגננה,
הוא מקשקש ואני אומר לך למה...

לא אוהב את השימוש במילה ״מקשקש״ כשזה נוגע לבני אדם. אבל שם נניח, באתר הכחול, זה עובר חלק. כאן תאלץ להתאפק.

אקוסטיקה
אך פותח הפוסט יקבל Center image כאשר רמקול אחד צמוד! לקיר והשני פתוח לרווחה...לכל הבאים..? ?
הזווית בעייתית
הנחת הרמקול בעייתית...

מיקום הרמקולים הוא קריטי על מנת לקבל סנטר אימג׳. זה תופס בין אם הוא קרוב לקיר צד או רחוק ממנו. רמקול יורה קדימה, הקרבה לקיר צד משפיעה על המיד הנמוך והבס. לזה נוסיף שמדובר מראש ברמקול מדפי, רמקולים כאלה, במיוחד כאשר הפורט הוא קדמי, פחות מושפעים מקרבה לקירות.

אין סיכוי בעולם ואני מוכן לשים פה כסף
שיש Center image בעל פוקוס, משקל, תלת מימד והפרדה מוחלטת ואבסולוטית !!!

כמה אתה שם? אני מוכיח לך שאני מוציא סנטר, פוקוס והפרדה. המשקל אינו חלק מהעניין - הוא תלוי באיזון הטונאלי של הרמקול והיכולת שלו לספק מידבס ובס.

הרי אצלך כמו אצלי וכמו אצל רבים וטובים בכדי לקבל Center image מופרד לחלוטין ולקבל תחושה ואשליה של "מרכז" אמיתי, אנחנו נאבקים במיקום, זווית על החצי סמ, ציוד וכבילה מאטד יקרה, בכדי לקבל את הפוקוס הככ נשגב הזה...

אני ממש לא מצפה שיהיה שם פוקוס כמו שיש אצלי. אחרי הכל מדובר בקליבר אחר לגמרי של מערכות. אבל במה טובה וראויה בהחלט אפשר להוציא, במיוחד הפרדה. תצרף סנטר לסיפור וקיבלת במה קדמית עמוסה (רום קורקשיין לא יציל).

בא איציק ואומר
מבלי להתייחס לחדר
למדידות
לשידה המנגנת
לקרבה לקיר
לאלקטרוניקה הקיימת
והכי חשוב מבלי להכיר את המערכת, להחליט נחרצות
אתה לא צריך סנטר..זה קשקוש והזייה מבחינתי!
ומראה את רמת ההבנה (אפילו בסיסית)...

כמה כבר יכול להיות שונה הסלון של פותח השירשור מרובם המוחלט של הסלונים במדינת ישראל? 4 על 4 בערך, וטרינה בצד אחד ופתוח למטבח בצד השני. השידה המנגנת רק תגביר לו את הבס, הוא לא ממש מחפש טרנזיינטים ומיקרו דינמיקה והוא גם לא ימצא אותם במחירים הללו.

אין ממש מה להכיר את המערכת בשביל להבין שרמקולים קרובים מידי אחד לשני מתקפדים טוב יותר מבלי שיש להם עוד אחד באמצע. נכון, סנטר מוריד ״לחץ״ מהקדמיים אבל אתה משלם מחיר במקומות אחרים - סאונד סטייג׳ עומק והיכולת לייצר טרנזיינטים. בוא אלי ותשמע עם ובלי, גש לליאור קורן (בדיוק אותו הדבר) ועוד כמה חברים שאינם משתמשים בסנטר. בלי קשר, על עיניין הסנטר יש בכלל ויכוח עתיק הנוגע לוויסינג שלו ביחס לקדמיים.

כאשר יש תנאים אקוסטיים זהים
מרחק שווה
ללא מחיצות (קירות או טלוויזיה או כל דבר בין ה רמקולים) בזווית הנכונה
ומתייחסים היטב לסביבה סביב הרמקול - אז אולי ניתן לקבל Center image טוב
ומשתעבדים כמו מכונה להיות בדיוק אבל בדיוק באותה הנק מפגש אבסולוטית כדי לקבל מרכז (נכון) ככל שהרמקולים שקופים יותר - כך כל פיפס במרחב ישפיע...
אצל פותח הפוסט - לא יכול להתקיים מרכז ווירטואלי בקולנוע.

הפוך גוטה - הפוך. סימטריה היא האויב הגדול ביותר של תמונה, במה ופוקוס. לאויב הזה יש שם - התאבכות. חוסר סימטריה לעומת זאת, שוני בין שמאל לימין מבחינת המרכיבים המשפיעים על הצליל, מונע התאבכות תדרים ועל ידי כך מאפשר לרמקול לספק פוקוס ותמונה.

במילים אחרות. יועצי אקוסטיקה (אוטוטו עולה ראיון שלי עם אחד מהאקוסטיקאים היותר נחשבים בעולם - כן כן, בעולם) ושם הוא מדבר בדיוק על הנושאים הללו. בניהם בעיית הויטרינות והסלונים שפתוחים לצד אחד. אצלי למשל, השכבתי סכומים לא מבוטלים על מנת לשבור סימטריה. היא היתה האויב הכי גדול של הבמה שלי.

מה עוד שפותח הפוסט גם ניסה והתנסה והעדיף חד משמעית עם סנטר...

זנ מה שפותח השירשור העדיף

בקשר לסנטר, ניסתי מה שאתה מציע, ביטלתי אותו והתוצאה היית טובה, אך היה חסר לי משהו

את המשהו החסר הזה, נעזור לו להשלים. לעיתים מה שחסר הוא אותה במה עמוסה שפתאום הופכת לאוורירית ומופרדת יותר. הסנטר לוקח בדיוק את זה במפתחים הללו.

יאללה בוא - מחכה לך.
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,711
מעורבות
2,424
נקודות
113
או
עכשיו התפניתי:)

נמר
1. קשקש זה מונח לומר דברים בלי ביסוס והבנה, אבל אשתדל להתאפק ;)
2. אני לא מסכים איתך לגבי מדפי או רצפתי והשפעת האקוסטיקה עליהם, מדפי מקבל את אותה מגבלה אקוסטית - אפילו שהוא מוגבל יותר בתדרים נמוכים בעקבות 1001 פרמטרים.
3. אתה מפתיע אותי נמר, הרפרטואר שלך אמור כבר להבין ולדעת - שפוקוס משקל ושקיפות במרכז - זה הדבר הקשה ביותר להשגה, והיא מושפעת מככ הרבה פרמטרים - אקוסטיקה, מיצוב, הטייה וזווית, גם עם רמקולים של 500 ש"ח, וגם עם רמקולים של 500,000 ש"ח, תלוי מאוד במרחק מהרמקולים לאוזן (מיקום), פותח הפוסט לא יושב "על הרמקולים" אלא במרחק מכובד של כמה מטרים, במידה והיה יושב קרוב אליהם, משמעותית - מאמין שהמשקל וההולוגרפיה של ה centar image היה פחות משמעותי...
4. נמר לא דברתי על סימטריה בחלל, תן לי קצת קרדיט, כן...
דברתי סימטריה "וירטואלית" ככל הניתן לרמקולים, בכדי לקבל פוקוס למרות מגבלות החלל.
5. גם אם ישים רמקולים מדפיים ב100,000 ש"ח על השידה שלו והקרבה לקירות צד, כאשר כל רמקול ניזון מסביבה אקוסטית שונה לחלוטין - עדיין לא יהיה פוקוס וסנטר אימג אמיתי ונכון...

נמר
רמקול הסנטר זהו ברמקול החשוב וקריטי ביותר עבור קולנוע.
בלי פוקוס - אין במה קדמית מופרדת אמיתית ויש זליגה של ערוץ השמאל והימין
ידידי
קולנוע מתנהג שונה מדו ערוצי
דו ערוצי מוקלט כשני ערוצים (קלאסי)
רב ערוצי דיגיטלי מוקלט משלוש ערוצים מופרדים ואבסולוטיים לחלוטין!
בלי המרכז - יהפוך העולם, תמיד יהיו זליגות - מה לעשות חוקי פיזיקה!

אתאם איתך שבוע הבא :אצבע מורמת
 

איציק ירקוני

צוות האתר
צוות האתר
הודעות
4,071
מעורבות
1,022
נקודות
113

נמר
רמקול הסנטר זהו ברמקול החשוב וקריטי ביותר עבור קולנוע.
בלי פוקוס - אין במה קדמית מופרדת אמיתית ויש זליגה של ערוץ השמאל והימין
ידידי
קולנוע מתנהג שונה מדו ערוצי
דו ערוצי מוקלט כשני ערוצים (קלאסי)
רב ערוצי דיגיטלי מוקלט משלוש ערוצים מופרדים ואבסולוטיים לחלוטין!
בלי המרכז - יהפוך העולם, תמיד יהיו זליגות - מה לעשות חוקי פיזיקה!


רב ערוצי מוקלט משלוש ערוצים?
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,086
מעורבות
4,236
נקודות
113
1. קשקש זה מונח לומר דברים בלי ביסוס והבנה, אבל אשתדל להתאפק ;)

הביסוס הוא המציאות (וגם התיאוריה). ניסיתי אצלי, היה עדיף בלי. והאמן לי שזה לא מתוך חסכון בעוד רמקול.

. אני לא מסכים איתך לגבי מדפי או רצפתי והשפעת האקוסטיקה עליהם, מדפי מקבל את אותה מגבלה אקוסטית - אפילו שהוא מוגבל יותר בתדרים נמוכים בעקבות 1001 פרמטרים.

רמקול קטן ורמקול גדול מתנהגים אחרת לחלוטין. רמקול קטן קל יותר למיקום, פחות רגיש לקרבה לקירות צד ואחוריים במיוחד אם הוא עם פורט קדמי. רוב הבעיות בכל הנוגע לפוקוס ובמה נובעות מבס משתלט, מיקום לא נכון ומגבר שפשוט לא יודע לספק את זה (לא מאוזן בין צד ימין לשמאל).

אתה מפתיע אותי נמר, הרפרטואר שלך אמור כבר להבין ולדעת - שפוקוס משקל ושקיפות במרכז - זה הדבר הקשה ביותר להשגה, והיא מושפעת מככ הרבה פרמטרים - אקוסטיקה, מיצוב, הטייה וזווית, גם עם רמקולים של 500 ש"ח, וגם עם רמקולים של 500,000 ש"ח, תלוי מאוד במרחק מהרמקולים לאוזן (מיקום), פותח הפוסט לא יושב "על הרמקולים" אלא במרחק מכובד של כמה מטרים, במידה והיה יושב קרוב אליהם, משמעותית - מאמין שהמשקל וההולוגרפיה של ה centar image היה פחות משמעותי...

אין קשר בין פוקוס למשקל ושקיפות. פוקוס ובמה לא קשים להשגה. אחרי מעל ל-800 ביקורות שעשיתי ואני מתייחס לנושאים הללו, במה מושגת מהר מאוד כשיש מגבר ראוי ומיקום נכון. גם סנטר אימג׳ קל לקבל אם יוצרים משולש. במקרה שלו, מפאת המרחק, רמקול סנטר יעוות את הפערים בין ימין ושמאל מעצם היותם קרובים. נסה את זה בבית שלך, זה קל.

נמר לא דברתי על סימטריה בחלל, תן לי קצת קרדיט, כן...
דברתי סימטריה "וירטואלית" ככל הניתן לרמקולים, בכדי לקבל פוקוס למרות מגבלות החלל.
5. גם אם ישים רמקולים מדפיים ב100,000 ש"ח על השידה שלו והקרבה לקירות צד, כאשר כל רמקול ניזון מסביבה אקוסטית שונה לחלוטין - עדיין לא יהיה פוקוס וסנטר אימג אמיתי ונכון...

לא אמרתי אמיתי ונכון. גם לא אמרתי שזה יהיה פוקוס מוחלט. אבל כן אמרתי שסנטר, בקרבה כזו בין ימין ושמאל, יניב במה קדמית עמוסה ולא מאוזנת. ולא, אני ממש לא סומך על מערכת כיול החלל ברסיברים הללו.

נמר
רמקול הסנטר זהו ברמקול החשוב וקריטי ביותר עבור קולנוע.
בלי פוקוס - אין במה קדמית מופרדת אמיתית ויש זליגה של ערוץ השמאל והימין
ידידי
קולנוע מתנהג שונה מדו ערוצי
דו ערוצי מוקלט כשני ערוצים (קלאסי)
רב ערוצי דיגיטלי מוקלט משלוש ערוצים מופרדים ואבסולוטיים לחלוטין!
בלי המרכז - יהפוך העולם, תמיד יהיו זליגות - מה לעשות חוקי פיזיקה!

ברור. בהנתן תנאים טובים לסנטר יש משמעות אדירה. לעומת זאת, כשהתנאים לא מספקים הסנטר עשוי להרוס. וכל כך למה? בגלל אותם חוקי הפיסיקה שאתה מדבר עליהם.

ולראיה נוספת.
בחדר העבודה יש לי זוג רמקולים די פשוטים משודכים למגבר הספק של nad וכרטיס קול rme800. המרחק בין רמקולים הוא 80 ס״מ ואני יושב 1 מטר מהרמקולים. לפני היה לי רסיבר קולנוע, סנטר במרכז והסצליל היה קקפוניה. הסנטר השתלט, איבדתי את ההפרדה בין ערוץ ימין ושמאל והפוקוס היה לא חד כלל. שלא נדבר על הבמה שהיתה בגודל של נמלה. הוצאתי את הסנטר - בוא תשמע איזה פוקוס יש לי עם שני רמקולים בלבד וזוג סוראונד - היסטרי.

ברגע שאתה מגדיר את הרסיבר לעבוד ללא סנטר, הוא שולח את הערוץ הזה לרמקולים הקדמיים. אני מכיר עוד כמה וכמה אנשים שעושים את זה ומצאו שזה עדיף. אותם אנשים מבינים דבר או שניים בקולנוע. אני מבין בסאונד, יודע מה נכון לי ומה לא, בודק, בוחן, מגבש מסקנות וממליץ בהתאם. במקרה שלי הנושא נבדק היטב וניתן להוכיח את העניין בקלות במציאות. כשתגיע תשמע בעצמך ולאחר מכן תגיד אתה מה אתה חושב.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,086
מעורבות
4,236
נקודות
113
רב ערוצי מוקלט משלוש ערוצים?

הכוונה שלו היתה שהבמה הקדמית מוקלטת בשלושה ערוצים.
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,711
מעורבות
2,424
נקודות
113
נמרוש
נמשיך להיות חלוקים :שתוי:

נמשיך לדבר על הביקור שלי בפרטי :)
 

איציק ירקוני

צוות האתר
צוות האתר
הודעות
4,071
מעורבות
1,022
נקודות
113
ברור. בהנתן תנאים טובים לסנטר יש משמעות אדירה. לעומת זאת, כשהתנאים לא מספקים הסנטר עשוי להרוס. וכל כך למה? בגלל אותם חוקי הפיסיקה שאתה מדבר עליהם.

.

נכון מאוד :בעד:
 

Juiced

חבר משקיען
הודעות
850
מעורבות
262
נקודות
63
אני רואה המון סרטים וסדרות, והעדפה לקבצי mkv, כדי שהרסיבר אונקיו 636 שברשותי יוכל לרנדר dolby , dts למינהם.

גודל חדר 25 מ"ר
רמקולים מדפיים b&w 685 s2
סאב 8' b&w 608
בלי סנטר

והתוצאה? מדהימה!! לפעמים אני מנטרל או מוריד למינימום את הסאב כי הרמקולים לבד נותנים חוויה קולנועית מספקת.
אבל אם מדובר בסרט עם hd-dts, הרמקולים + הסאב פשוט חוויה.

אני אומר את זה בשיא הרצינות, אני מתבאס ללכת לבתי קולנוע .. המערכת הצנועה שלי מספקת את הסחורה ..
לפעמים הסאונד כל כך לא מכוון בקולנוע, שזה ממש פוגע בחווית הצפייה.
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,711
מעורבות
2,424
נקודות
113
ידידי
לך לקולנוע ברמה ולא בתי קולנוע "שכונתיים" שמשתמשים עדיין בסטיראו מטריקס.

שמח שאתה נהנה
מהקולנוע שלך.
 

איתי ו.

חבר משקיען
הודעות
2,018
מעורבות
299
נקודות
83
המלצות לזוג קידמיים וסנטר מאותה הסידרה...

תודה לכולם
צפה בקובץ המצורף 33341

לשאלתך,
אני הייתי מתחיל את הבדיקות שלי במורל דגם SP3.
רמקולים קטנים, יפים מאד, מפתיעים מאד מאד ביחס לגודלם. ולא פחות חשוב כחול-לבן.
אני מניח שרוב האנשים לא צריכים יותר.תשאר עם הרבה עודף .
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,711
מעורבות
2,424
נקודות
113
כותב הפוסט מחפש איכות
לא קומבינות.
 

ZEEV78

חבר משקיען
הודעות
1,130
מעורבות
349
נקודות
83
תשמע את ה Dali motif, רמקול איכותי, הבעיה אם וכאשר תהיה היא שהם מאוד דינמיים וצריך סאב טוב שיעמוד בקצב שלהם (שמעתי אותם ללא סאב ולא הרגשתי חוסר בבאס).
 

דהן

אוהב את התחום
הודעות
121
מעורבות
33
נקודות
28
אני רואה המון סרטים וסדרות, והעדפה לקבצי mkv, כדי שהרסיבר אונקיו 636 שברשותי יוכל לרנדר dolby , dts למינהם.

גודל חדר 25 מ"ר
רמקולים מדפיים b&w 685 s2
סאב 8' b&w 608
בלי סנטר

והתוצאה? מדהימה!! לפעמים אני מנטרל או מוריד למינימום את הסאב כי הרמקולים לבד נותנים חוויה קולנועית מספקת.
אבל אם מדובר בסרט עם hd-dts, הרמקולים + הסאב פשוט חוויה.

אני אומר את זה בשיא הרצינות, אני מתבאס ללכת לבתי קולנוע .. המערכת הצנועה שלי מספקת את הסחורה ..
לפעמים הסאונד כל כך לא מכוון בקולנוע, שזה ממש פוגע בחווית הצפייה.

בוקר טוב
אוקיי - גם לי היו רמקולים כמו שלך קדימה ואחורה
כולל סנטר.....
עם סב וופר svs pb2000....

אחי צר לי לאכזב אותך!
אתה ממש רחוק מאיכות בתי הקולנוע! ורחוק מאיכות של רמקולים במחירם, נכון התוצאה בסוף נשמעת טובה עם כיול נכון, אבל אם תחבר עוד מערכת רמקולים "פתוחים" מבחינת צליל!/בייחס לרמקולים שלך, לרסיבר שלך לדוגמא, אפילו שזה לא אפשרי, ובלחיצת כפתור תחליף בין שתיי מערכות הרמקולים, תאמין לי שאתה לא תרצה לחזור ולשמוע שוב ברמקולים שלך.

זה בדיוק מה שעשיתי לפניי שבוע בחנות כאשר מכרתי
את כל הרמקולים שלי, ועשיתי שם השוואות בין רמקולים מסויימים לרמקולים שהיו לי לפני, (shootout)

גם אני ממש חשבתי כמוך, שאצלי שומעים ברמה טובה מאוד, אבל הבנתי אחרת!

הרמקולים שלך לא עושים עבודה טובה בלי תוספת סב בסרטים, לא משנה מה מערכת הכיול או הרסיבר החליטו לאחר כיול, במקרה שלך כמו אצלי , היה נחתך ב full band, וכמובן גם כ גדלים, סב וופר כבוע 120hz LFE, כשהגדרתי ברסיבר full band ושמתי סרט, התוצאה היית גרוע כי הרמקולים האלה לא מסוגלים לרדת נמוך אפילו בצורה סבירה, לא היה פאנץ מהם הכל היה נשמע מרוח ולא יפה, ותאמין לי שהבס מהסב היה מצויין..
אל תבטל או תנמיך את הסב אחרי שאתה מבצע חיתוך ב80HZ.

קח המלצה מהלב, תעשה כיול חוזר לרסיבר, במידה והרסיבר שלך יודע לחתוך לבד את הקרוס של הסב, כלומר אם חיתוך הסב נעשה דרך הרסיבר, תוודא שבורר הקרוס בסב נמצא בסוף הסקאלה, ואם לא אז תחתוך את פיזית לבד בקרוס של הסב ל 120HZ, (עוצמת הסב) ווליום על האמצע, ותבדוק שהסב לא במצב הדלקה אוטומטית, אלה על ON, בסיום הכיול, כנס לתפריט הרמקולים ברסיבר ותגדיר את כל הרמקולים בחיתוך של 80HZ ולא פחות! (במילה אתה מעמיס על הרמקולים שלך בלי הסנטר), תשנה את גודל הרמקולים לקטנים, ובהגדרות חיתוך הסב תבדוק על כמה הוא נחתך ותעדכן (אמור להיות על 120HZ LFE) אל תבטל או תנמיך את הסב אחרי שאתה מבצע חיתוך ב80HZ לרמקולים, ואיך בכלל אתה יכול לחשוב לבטל סב? אתה מפספס את ערוץ ה LFE!, או לחילופין להנמיך אותו?! או שהסב שלך גרוע או שאני ממש לא יודע מה להגיד לך...

אני לא מכיר את הסב שלך אז קשה לי לעזור לך
כלומר איני יודע איך הוא נשמע, ואם הוא יורד לאן שנדרש ממנו או לחילופין עד כמה הוא נשמע טוב בגבוהים, בתווך התדרים בצורה טובה

בכול אופן אצלי בצורה הזאת קיבלתי תוצאת סאונד הכי טובה שאפשר, ותאמין לי שעברתי ימים ולילות של כיולים..
בהשוואה לרמקולים אחרים ששמעתי, שלי היו נשמעים סגורים (כאילו זרקו שמיחת פוח על הרמקולים) פחות "בקושי" דינמיים, אין במה הכל נעלם בשניה, בייחס לרמקולים ששמתי, שאגב סביב סטנדרטים של מחיר פלוס קצת...

אני מוריד רק MKV כמובן, bluray, remux 1080p dts master audio..

שוב פעם אתה שומע טוב, פשוט לפי התיאורים שלך, נסחפת מידי הייתי אומר...

אל תלך לחנויות ותעשה shootout עם רמקולים כי אתה תתאכזב
 
נערך לאחרונה ב:

דהן

אוהב את התחום
הודעות
121
מעורבות
33
נקודות
28
לשאלתך,
אני הייתי מתחיל את הבדיקות שלי במורל דגם SP3.
רמקולים קטנים, יפים מאד, מפתיעים מאד מאד ביחס לגודלם. ולא פחות חשוב כחול-לבן.
אני מניח שרוב האנשים לא צריכים יותר.תשאר עם הרבה עודף .
סטלייטים מבחינתי לא באים בחשבון, זה התפשרות כשמחפשים עיצוב יותר מסאונד

אני מחפש המלצות על זוג קידמיים מדפיים וסנטר מאותה הסדרה

מורל SP3 הם מצויינים אבל לא בהשוואה לרמקולים מדפיים "בריאים"
 

דהן

אוהב את התחום
הודעות
121
מעורבות
33
נקודות
28
תשמע את ה Dali motif, רמקול איכותי, הבעיה אם וכאשר תהיה היא שהם מאוד דינמיים וצריך סאב טוב שיעמוד בקצב שלהם (שמעתי אותם ללא סאב ולא הרגשתי חוסר בבאס).
תודה

יש לך מושג היכן ניתן למצוא אותם?

כלומר איזה חנויות מחזיקות את הרמקולים

מה שציינת זה הדגם המדוייק?
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור