המאזין הטוב בעולם...


menahem

כתב האתר
הודעות
1,536
מעורבות
360
נקודות
83
אנחנו מדברים פה הרבה במונחים של שמענו,לך לשמוע וכו. אומנם מדספלינה קצת אחרת, צפו בהסבר הנפלא הזה כדי להבין את מגבלות השמיעה ואיך להתגבר עליהן ולהפוך הערכה סוביקטיבית למשהו קרוב מאוד לאוביקטיבי.

[video=youtube;d6dLmUPG8ss]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=d6dLmUPG8ss[/video]

מנחם.
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,041
מעורבות
1,485
נקודות
113
גם אצלך הכל הכי טוב בעולם?חשבתי שרק אצלי ואצל .YG
 

rel_benrey

אוהב את התחום
הודעות
157
מעורבות
0
נקודות
16
לטענתו השמיעה הראשונה היא הנקייה ביותר. אז רמקול שנשמע מרשים בפעם הראשונה הוא רמקול טוב? אין צורך לחיות איתו לאורך זמן?
 

menahem

כתב האתר
הודעות
1,536
מעורבות
360
נקודות
83
לטענתו השמיעה הראשונה היא הנקייה ביותר. אז רמקול שנשמע מרשים בפעם הראשונה הוא רמקול טוב? אין צורך לחיות איתו לאורך זמן?

לא,לא. הפעם הראשונה היא באמת הפעם שבה מקבלים רושם שהוא נטול השפעות. זה לא אומר בכלל להסתמך על הפעם הראשונה בכלל לא. כן אומר,בסרטון וגם מהניסיון האישי,שכדי לקבל את ההחלטה ואת הרושם הכי בלתי מוטים שרק אפשר - או כפי שפעם נמר ניסח את זה:"תהייה כנה עם עצמך" - צריך להתנתק מההאזנה ולחזור אליה אחרי כמה זמן ושוב להאזין באופן נטול השפעות וככה מגיעים לכנות העצמית הנדרשת. בסרטון ניתנה דוגמא על סטודנטים של המציג ובה הוא מציין שהשמיע קטע של אחד מהם ומראה כיצד הביקורת של שאר השמונה משפיעה לרעה על ההחלטות והכנות העצמית של זה שכתב ועיבד את הקטע. תחזור לסרטון ותראה. וגם הפיתרון מופיע שם: תתנתק מההאזנה לכמה ימים שעות ותחזור להאזין יהיה לך יותר קל להיות כנה עם עצמך ולהגיע להחלטות לא מוטות.

גם לגבי רמקולים - בהחלט קח הבייתה. האזן ולא פעם אחת ולא ברציפות ותהייה כנה עם עצמך ותגלה שאין לך בעיה למצוא גם יתרונות וגם חסרונות ברמקול גם אם כבר קנית אותו ותיאורטית אין לך אינטרס למצוא שום חיסרון כי שילמת עליו במיטב כספך. ועדין תראה,אפילו פה בפוסטים שונים,שאנשים -אחרי זמן - מבקרים את הציוד שלהם עצמם ולא פעם מוצאים בו פגמים שלפעמים מבקשים סיוע כדי להיפטר מהם,לפעמים מסבירים למה החליטו להמשיך לחיות עם הפגמים ולפעמים זה מאכיל את מפלצת השידרוג הידועה לשמצה....:).

מנחם.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור