הישמרו מרמאים אתר p100 והספק 4h המפעיל את האתר camera.co.il

  • פותח הנושא ygn9
  • פורסם בתאריך

ygn9

חבר אתר
הודעות
11
מעורבות
0
נקודות
1
אל תעיזו להתקרב המדובר ברמאים של ממש !!!!!!
קניתי דרכם מצלמת וידאו סמסונג דגם h104 הקניה נערכה מראש לצורך מתנת יום ההולדת של ביתי. הפרשום שמשך את עיני היה באתר p1000 הם פרסמו שם כי המצלמה נמכרת בהנחה של 60% במחיר 1,190 ש"ח בצירוף משלוח ואף הזמינו את הקונים לבדוק אותם בזאפ.
בדקתי ואכן המצלמה הופיעה במחיר 2,600 ש"ח בזאפ. מיד הזמנתי את המצלמה. לאחר מספר ימים התקשר אלי נציג החברה וביקש לברר עימי האם ברצוני לקנות ציוד עזר נוסף כמו כבל hdmi, מסרתי כי איני מעוניין בתוספות שונות והוא הבטיח כי במהלך הימים הקרובים המצלמה תגיע. חלף שבוע חלפו שבועיים והמצלמה עדין לא הגיעה (מיותר לציין כי יום ההולדת של ביתי חלף עבר לו) . התקשרתי אל חברת 4h מפעילת האתר camera.co.il אשר מוכרת את מרכולתה באתר p1000 והנציג מסר שיבדוק וישוב אלי. לאחר מספר דקות הוא חזר ומסר כי הדגם שהוזמן חסר בארץ וכי הם מציעים לי "דגם טוב יותר: (h200) באותו מחיר. לדבריו זו ממש מציאה. ביקשתי זמן לבדוק את ההצעה ולאחר שבדקתי בזאפ מצאתי כי מדובר בדגם נחות יותר (ללא זיכרון מובנה) שמחירו כ 900 ש"ח בזאפ. לאחר שנציג 4h חזר אלי . מסרתי לו את ממצאי ודרשתי הסבר מדוע הוא מציע לי מצלמה זולה מזו שקניתי כדגם משופר וכעסקה כדאית. לנציג לא היה הסבר והוא הבטיח שמנהל שירות יחזור אלי. במקביל פניתי בתלונה אל האתר p1000 לאחר יום או יומיים חזרה אלי נציגת 4h והציעה לי דגם משופר באותו מחיר דגם h204 שוב ביקשתי זמן לבדוק ולאחר שבדקתי נתתי הסכמתי להצעה. יום למחרת הגיעה מצלמה. כשפתחתי את הקופסא לתדהמתי התברר כי המדובר במצלמה משומשת ובלויה (ברשותי צילומים של המצלמה) עד כדי כך בלויה שיש בה סרטים של אחרים, רצועת האחיזה קרועה, המצלמה מטונפת, הלוגו של היצרן חסר חלקית ומסגרת העדשה עם דפיקות. אין ספק כי המדובר במעשה רמייה . מיד התקשרתי הן ל 4h והן ל p1000 לדבריהם המדובר בתקלה והמצלמה תאסף ממני. ללשאלתי מה עם קבלת מצלמה חדשה הם השיבו כי גם מצלמה מהדגם הזה אזלה בארץ (!!!!) והם שבו והציעו לי "דגם משופר" h300 שמחירו 1,290 ש"ח , מיותר לציין כי איןהמדובר במצלמה משופרת היא ללא זיכרון פנימי והיא נמכרת על ידם באחת מחברות הקופונים ב 999ש"ח... בהברתי כי איני מקבל את ההצעה. נכון להיום, 5.6.2012 חוייבתי על העסקה (הובטח שיזכו ללא חיוב דמי משלוח..) אין ברשותי מצלמה ואפילו פיצוי לא הוצע. הישמרו לכם מרמאים.
 

alicenir

חבר משקיען
הודעות
914
מעורבות
172
נקודות
43
לא מבין אותך, יש רשות להגנת הצרכן ויש הגנה מלאה מקניות באינטרנט......הם מפחדים מהרשות להגנת הצרכן. כנס לאתר שלהם ופתח תלונה....
 

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
זאת ואף זאת: עם הממצאים הנ"ל, תלונה במשטרה וכתב תביעה בבית דין לתביעות קטנות. ועכשיו.
 

onoff

אוהב את התחום
הודעות
264
מעורבות
1
נקודות
18
ב י ז י ו ן
(ועל משקל השיר במדינת הגמדים)

במדינת היהודים
 

ygn9

חבר אתר
הודעות
11
מעורבות
0
נקודות
1
המצלמה החדשה שנשלחה ויש עוד תמונות.... IMG_0045.jpg
 

תמונות מצורפות

  • IMG_0045.jpg
    IMG_0045.jpg
    KB 61.5 · צפיות: 439

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור