החלפת רמקול

  • פותח הנושא ruti
  • פורסם בתאריך

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
יש לך הנחה שהבעיה היא ברמקולים או בדחיפה שלהם (מגבר), בכלל את בטוח שזה המצב, יתכן שהבעיה זה מקור או החיבור שלו.
מכל השרשור הזה לא הצלחתי להבין מה המקור העיקרי שאת שומעת ממנו מוזיקה?
איך הוא מחובר האם לימהה או ל- Musical?
יש DAC?

אני אענה בשבילה.
יש לה מקור של CEC וכמו כן גם פטיפון שניהם מחוברים למיוזקל.
בנוסף מחשב שמחובר אל ה ימאהה 3900 שמשורשר לתוך המיוזקל בDIRECT. אני משער שאו שהוא מחובר בחיבור רגיל או בדיגיטלי וההמרה היא ב 3900.
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,041
מעורבות
1,485
נקודות
113
אני אענה בשבילה.
יש לה מקור של CEC וכמו כן גם פטיפון שניהם מחוברים למיוזקל.
בנוסף מחשב שמחובר אל ה ימאהה 3900 שמשורשר לתוך המיוזקל בDIRECT. אני משער שאו שהוא מחובר בחיבור רגיל או בדיגיטלי וההמרה היא ב 3900.
למה לא הבנתי כלום אחרי כל כך הרבה שנים בחרה הזה? אני כנראה צריך להגדיל הכמות של אומגה 3 .:מבולבל:
 

partner11

חבר משקיען
הודעות
1,717
מעורבות
121
נקודות
63
רותי,
נראה כי אורי_ו צודק, הבעיה שלך היא לא עוצמת המגבר אלא הגוון צליל שלו
לפי נתוני המגבר נ-5.5 הוא מפלצת כוחנית
 

Joshua_G

חבר משקיען
הודעות
3,721
מעורבות
4
נקודות
0
פעם נוספת:
נתוני מגבר כפי שמופיעים במפרט הטכני זה לא כל הסיפור. לא בוחרים מגבר על פי המפרט הטכני שלו.
 

orenp

אוהב את התחום
הודעות
122
מעורבות
1
נקודות
18
אני אענה בשבילה.
יש לה מקור של CEC וכמו כן גם פטיפון שניהם מחוברים למיוזקל.
בנוסף מחשב שמחובר אל ה ימאהה 3900 שמשורשר לתוך המיוזקל בDIRECT. אני משער שאו שהוא מחובר בחיבור רגיל או בדיגיטלי וההמרה היא ב 3900.

ומה מכל זה זה המקור העיקרי שהיא משתמשת בו?
 

ronenperetz

חבר משקיען
הודעות
1,550
מעורבות
225
נקודות
63
רותי ,מן הסתם כאשר שמעתם לראשונה את הרמקול אצל איתן נפלתם מהרגליים במיוחד לאחר שהשוותם אותו להרבת' .לרמקול הנ"ל פוטנציאל ענק והוא דורש מגבר עוצמתי אך בעל איכויות צליל מרשימות לא פחות.
במערכת הנוכחית שלך הרמקול הזה הוא OVERKILL ומכל האינפורמציה שסיפקת הוא מחובר דרך מוצרים וגם חיווט שמגבילים את יכולותיו בצורה דרמתית.
הרמקול מורכב מיחידות SCANSPEAK מסידרת GRASSHOPER הידועה באיכות ללא פשרות אך גם קשה לדחיפה. לצערי MUSICAL FIDELITY לא מייצרת באותה רמת השקעה את המוצרים ברמה הבינונית כפי שעשתה בעבר עם סידרת הA3 וה A308 .אך למרות זאת המיגבלה בצורת החיבור לרסיבר וכמוכן חיווט בעייתי במיוחד
גורמים לך לחשוב שאת צריכה הגברה חדשה -נסי לחבר ישירות(ללא מחשב) את המקורות ישירות למגבר
ואנא ממך השתמשי באינטרקונקט טוב ואיכותי ותשאילי ממישהו כבלי רמקול אחרים ואז תבדקי.
לא סיפקת תמונות שלפיהם ניתן לראות אם דרוש "תיקון אקוסטי נוסף" בחלל ההאזנה שלך.
לסיכום הרמקול שרכשת אינו רזה ורחוק מכך הוא איכותי מאוד וישנם רמקולים מעטים אפילו בכפול ממחירו שיכולים להתחרות בו -הן מבחינה סונית והן מבחינת איכות בניה
 

בנסון

אוהב את התחום
הודעות
429
מעורבות
0
נקודות
0
לא מעיד על איכות המגבר -יש פרמטרים אחרים/נוספים שמשפיעים. (איכות המגבר וכד')(Y)(Y)


בכללי,רמקול טוב+ התאמה להגברה ראויה, אמורים לתת איכות טובה.(לא תופעות כפי שתואר על ידה)
אין טעם להשקיע באביזרים נוספים כגון -חיוט/חשמל ועוד, אם הבסיס
לא טוב מלכתחילה. (זה א' ב' של מערכת)[/quote
כמו שחלק גדול מאתנו יודע,יש הרבה פרמטרים שמשפיעים על התוצאה,
א.אקוסטיקה או התאמה בין הסט ל חדר המנוגן
ב,המרכיבים השונים והסינרגיה בינהם
כל הדברים האלו דורשים איש מקצוע איכפתניק שמוכן להשקיע מזמנו ומירצו ונחמדותו וכשרונו
לשחק בין המרכיבים
נסי את ערן אודיופריק;)באופן אישי יש לי נסיון מעולה איתו וכנל אחרים שאני מכיר,לטעמי הוא אומן בהתאמת סטאפים,
בהצלחה!!!(ורד)
 
נערך לאחרונה ב:

panter

חבר משקיען
הודעות
1,317
מעורבות
38
נקודות
48
רותי היי
אנחנו לא מכירים אבל את הרמקול שברשותך אני מכיר היטב.
א.כמו שכתב רונן לפני ואני מסכים איתו לגמרי הוא OVERKILL ביחס לאלקטרוניקה שלך.

ב. הרמקול שנמצא ברשותך עולה באיזור ה16 ל 18 אלף$. תלוי בגימור אבל זה לא חשוב.
כשהאזנת לרמקול אצל איתן בביתו הוא היה מחובר למגבר משולב של גרייפון מדגם דיאבלו
המקור היה מטרונום cd one tube וכבילה של אלרוד. כל אלו ביחד היוו אלקטרוניקה הולמת ברמתה לרמקול שנמצא ברשותך לפחות מבחינת רמת המחיר וגם מבחינת הסינרגייה כמו שאני מבין שאהבת.
ג. אנני יודע מהו חלל האזנה אצלך בבית ואיך רמת החדר מבחינת הטיפול האקוסטי, אבל הרמקול הזה איך שלא תוכלי אותו זקוק למרחב לא קטן והוא מיועד לעבוד בחלל בינוני עד גדול.

ד. אם אני שם את עצמי במקומך היום ונמצא באותה הסיטואציה לא הייתי מוכר את הרמקול.
כדי להוציא מהרמקול הזה את מה שהוא יודע לעשות את צריכה מגבר איכותי. לא הייתי ממליץ ללכת על מגבר משולב בגלל כמה סיבות א. נכון להיום יהיה קשה למצוא אחד כזה משומש שיניע את הרמקול כמו שצריך ואם יש הוא לא זול. ב. יש אלטרנטיבות טובות לא פחות ביד שנייה בקונפיגורציה של פרה פאוור.

ההמלצה שלי לגבי אלקטרוניקה שיכולה להתאים לרמקול כיד שנייה וזמינה בשוק.
1. מגבר הספק של פליניוס 250 באיזור 20 אלף שח שמוכר תומי שדיברת איתו שבוע שעבר.
2. פרה שפורפרתי של יוניסן ריסרץ שמוכר כרגע יהושוע גומא במחיר מצחיק.
3. מקור זו בעיה יותר פשוטה ואין בעיה למצוא משהוא שיתאים לך בתקציב שפוי כנל גם כבלים.
4. אם לא תיהי מרוצה מהשילוב של השניים אדאג להביא לך דברים אחרים לא פחות טובים.

כל זאת בהנחה שחלל החדר מתאים לרמקול והתקציב יאפשר בהצלחה.
 

נערך לאחרונה ב:

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
רות.

גמוט הוא רמקול נטרלי עם נטיה לחמימות מסויימת. השילוב של הקדמגבר שיהושוע גומא מוכר עם פליניוס הוא כמו להדליק תנור, אח ומזגן על מצב חימום - יותר מידי. אני לא הייתי חושב על השילוב הזה.

מה שכן, היתי כן הולך על הקדמגבר שמוכר יהושוע יחד עם מגבר ההספק שברשותו שהם משלימים אחד את השני מבחינת אופי. כלומר, היוניסון הוא קדמגבר מהמשפחה החמה והברייסטון נטרלי עם גבול האנליטי. הברייסון יבש והיוניסון "רטוב". בקיצור, אמור להיות שילוב הולם לגמוט שברשותך.

יחד עם זאת הייתי ממליץ לך לשמוע את המגבר המשולב של גמוט שנמכר באודיו קונספט. הם השתמשו בו בתערוכה יחד עם רמקול של גמוט {אחר אבל דומה} והשילוב היה מוצלח.

הרמקול שברשותך אינו קשה כל כך להנעה, הוא אמור לנגן היטב כבר עם 100 וואט וזרם בריא. אין מה לחשוב על בהמות עטירי וואטים שיעלו הון.

אני ממליץ גם להאזין לאלקטרוניקה של מודרייט {ערן אודיופריק} שגם כן אמורים לשבת יפה על הרמקול הזה {שוב, ברמת שילוב משפות הצליל}.
 

Joshua_G

חבר משקיען
הודעות
3,721
מעורבות
4
נקודות
0
מה שכן, היתי כן הולך על הקדמגבר שמוכר יהושוע יחד עם מגבר ההספק שברשותו שהם משלימים אחד את השני מבחינת אופי. כלומר, היוניסון הוא קדמגבר מהמשפחה החמה והברייסטון נטרלי עם גבול האנליטי. הברייסון יבש והיוניסון "רטוב". בקיצור, אמור להיות שילוב הולם לגמוט שברשותך.

אם מעניין אותך לנסות את השילוב הזה, אני מוכן להביא אליך את המגברים.
השילוב הזה הניע בהצלחה מרובה מאד את הרמקולים הקודמים שלי, B&W 803S , שהם קשים לדחיפה.
 

panter

חבר משקיען
הודעות
1,317
מעורבות
38
נקודות
48
נמר
היכן שמעת את הפליניוס מארק 3 בשילוב עם מיסטרי 2 על הרמקול של גאמוט?
 

נערך לאחרונה ב:

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
אני לא מבין איך יש כאן כזה דיון עצום על המגבר ואיכותו כאשר איש לא :
א. ראה איך נראית המערכת שלה. יותר מזה איך היא ממוקמת.
ב.לא בדק שהכל אצלה מחובר נכון , יש שם לא מעט מכשירים.
ג. הלו, יש לה כבילה פשוטה של מאנסטר על מערכת שצריכה קליברים.
ד. חשמל? דווקא התופעות שלה נשמעות לי לגמריי כמו בעיות חשמל.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
נמר
היכן שמעת את הפליניוס מארק 3 בשילוב עם מיסטרי 2 על הרמקול של גאמוט?

אני מכיר את הפליניוס טוב, גם את המסטרי 2.

אני מכיר התאמות, מכיר מוצרים, יודע בערך מה מתאים למה, מה יכול להשמע טוב יותר עם מה ועל מה כדאי להתאמץ ומה לא כדאי לסחוב הביתה.

אחד הדברים שלא הייתי סוחב הביתה זה שילוב של חם וחם על חמים. מה שמתקבל בדרך כלל יוצא מושי מושי אחד גדול מלא בצבע עם טיפ טיפה פרטים והפרדה. מדוע שאני אמליץ על משהו שיש סיכוי גבוה שזה מה שהיא תשמע?

שורה תחתונה.
המלצתי היא דעתי מנסיוני, זה אמור להספיק כהמלצה, לא יספיק בשביל להגיד ככה זה וזהו. לכן המלצתי.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
ברשותי רמקולים GAMUT L7
שמאד התלהבו מהם באחד השרשורים.
אצלי בבית הם לא מרשימים כלל
מחוברים ל- M.F 5.5 מגבר
C.E.C מקור או פטיפון של THORENS
הסאונד רזה לטעמי והבס לא מספיק הדוק
מבקשת המלצות לרמקולים שידועים בבסיות שלהם ובנפח הצליל כמובן לא על חשבון הדיוק.
כדי שאלך להאזין להם
תקציב זהה לקיים.(יד2)

אורי.

להלן הציטוט המקורי מתחילת ההודעה.

המיוזיקל פידליטי ידוע בתור מגבר נטרלי עם בס פחות דומיננטי, מהיכרותי איתו {עברו אצלי כמה כאלה} היא מתארת את המוצר באופן די מקצועי הייתי אומר.
 

panter

חבר משקיען
הודעות
1,317
מעורבות
38
נקודות
48
אני לא מבין איך יש כאן כזה דיון עצום על המגבר ואיכותו כאשר איש לא :
א. ראה איך נראית המערכת שלה. יותר מזה איך היא ממוקמת.
ב.לא בדק שהכל אצלה מחובר נכון , יש שם לא מעט מכשירים.
ג. הלו, יש לה כבילה פשוטה של מאנסטר על מערכת שצריכה קליברים.
ד. חשמל? דווקא התופעות שלה נשמעות לי לגמריי כמו בעיות חשמל.

הנה כמה דברים מעניינים שגידי(diz1) כתב בדיוק על טעויות מהסוג הזה תקרא ותלמד
זה לא שיעור באלקטרוניקה זה התחביב במלוא מובן המילה בבקשה:
(תתמקד בדף 2 בפוסט #21 של גידי.)
http://hometheater.co.il/vt126752.השלבים-וסדרם-בבניית-סט-אפ-אודיופילי
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
נמר, נכון, ועדיין, אין שום סיבה שזה יהיה כ"כ מאכזב. בנוסף שים לב שרוב הפוסטים מדבאים על כמה הוא לא מספיק חזק.
שים לב שלא כתבתי מילה על איך הוא נשמע. כמו כן אני בטוח שאפשר להגיע לתוצאה טובה יותר אצלה.

פנתר, מה שגידי כתב אני יודע מלפני , נגיד, 12 שנה +/- , לא חידש לי במאומה.
ולא קשור למה שכתבתי.
משום מה אבל אני לא מופתע כשזה בא ממך. אין מה לעשות . כבר הבנתי טוב מדיי מי יושב מאחורי המקלדת שלך.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור