החדר הטוב ביותר בתערוכה דיגיטאון 2017


Avner

אוהב את התחום
הודעות
326
מעורבות
46
נקודות
28
מבחינתי, המצב הייה ברור לחלוטין -- ערן פוגל "אודיופריק" עם המג'יקו אכל את כולם בלי מלח.

במקום השני, בהפרש ניכר, זיו "אודיוזיפ" עם המארטן.

אולי החדר של גבי עמרם נשמע כמו מערכת של 40000 או 80000 ש"ח, אבל שום "נתינה בראש".

הכי מאכזב, לפחות מבחינת הציפיות -- החדר של Naim.

עמיר

הכל עניין של טעם ריח ומשמע אזניים אני מניח
אני מעדיף לכתוב על הדברים הטובים ופחות על הפחות טובים

המג'יקו כמו שנשמעו בתערוכה (ואני מניח שגם במקום אחר הם נשמעים אותו דבר) לא שווים את המקום שהם תפסו
הליוינג וויס באותו חדר נשמעו מוצלחים מהם בכמה רמות מעליהם

למה? ככה.
אני נשבע שהייתי החדר הזה כמה פעמים וזה החדר היחידי שפשוט התחלתי לנקר ב12 בצהריים אהה והייתי עם חברים
ככה שזו לא תחושה סובייקטיבית שלי
כשאתה נכנס לחדר ומוסיקה עושה לך תענוג כנראה שזו המערכת הנכונה וזה לא מעניין אם היא 40000 או 40000000

וכן בעקבות התערוכה אני מניח שאני אבדוק את הספנדור D9, או המרטן אחד מהם יגיע אלי
 

ilaubel

אוהב את התחום
הודעות
242
מעורבות
86
נקודות
28
כמספר המבקרים מספר הביקורות :)
מבחינתי לא עושה ניתוח של חלקי המערכת
אם נכנסתי לחדר "וניתפסתי" לשעה קלה של האזנה יופי של מערכת , אם הכרישים בבטן הופכים עצבנים לאחר 10 דקות
לא שווה גם עם המערכת עולה 300.000 ש"ח.
Sound quest עם גבי מספר 1
פוקאל עם האיזוטריק מספר 2
לעירן פוגל living voice ובאופן מפתיע דווקה המערכת היקרה יותר באותו חדר היתה חוייה מאכזבת
בכל מקרה אירגון מעולה של התערוכה נהנתי מכל רגע כל הכבוד למארגנים ולמציגים
 

Adiel

אוהב את התחום
הודעות
178
מעורבות
52
נקודות
28
אגב לגבי הפוקל-איזוטריק שהרבה אהבו:
שקיפות יש. ניקיון יש. סאונד רך, נעים, עגול ומלטף יש.

כמעט נרדמתי בחדר הזה.

גם הסאונד וגם המוסיקה. זה אחד החדרים עם הבחירות המוסיקליות הגרועות ביותר בתערוכה.

ובהשוואה למג׳יקו באותה קומה:
חסרה פאנצ׳יות, הכלים השקופים הרבה פחות מציאותיים טונאלית, נשמע מלאכותי משהו.

לא מלהיב כלל.
 

Adiel

אוהב את התחום
הודעות
178
מעורבות
52
נקודות
28
הבחירות המוסיקליות הטובות בתערוכה:
קלאסי כמעט אין. לא נורא. זה מובן.

ערן אודיופריק - גם תקליטים וגם דיסקים, מוסיקה נהדרת.

זיו עם התקליטים החדשים - בחירות מעולות.

---

יגאל סבו - כמעט כל הזמן שמעתי רק סקסופון.

ORAC - מוסיקה עם הרבה פאלוורה, שמתאימה למערכת.

דני בכור - חגיגה בטברנה. אין תיאור מדויק מזה.
לא ברמה של שאר החדרים בתערוכה מבחינת התצוגה.

אילן טמיר - כמה אפשר לשמוע לילה על הר קירח של מוסורגסקי?

פוקל איזוטריק - אין כמעט מה לשמוע.

אני חוזר שוב לבקר את הספנדורים, לא התעכבתי שם מספיק.
 

atmos

אוהב את התחום
הודעות
410
מעורבות
122
נקודות
43
לטעמי כל החדרים נשמעו לא טוב. בעיות אקוסטיקה קשות. גלים עומדים, סאונד עמום, בליעה גבוהה מדי. אנשים לא מפסיקים לדבר. יותר מדי אנשים בחדרים. בקיצור סיבוב קצר של שעתיים הספיק לי.

Harbeth עם לומין ו - MC - החדר המוזיקלי והכיפי ביותר ללא עוררין.
המערכת האודיופילית ביותר - Aries Cerart (למרות שהאזנתי מעט ולא למוזיקה מוכרת, אז זה בערבון מוגבל). הפירוט שהם הציגו היה מרשים בכל הריינג'.

ותודה למארגנים! כל הכבוד
 

נערך לאחרונה ב:

איתי ו.

חבר משקיען
הודעות
2,018
מעורבות
299
נקודות
83
אני חושב שבשלב זה שהתערוכה עדיין בעיצומה
יש מקום רק להתרשמות חיובית.

כשהאורות יכבו ותרועת הפסטיבלים תפוג - יהיה מספיק זמן להתווכח...
 

DeViL TeaM

אוהב את התחום
הודעות
69
מעורבות
21
נקודות
8
כולם אהבו את זה ,ואף אחד לא צילם ????? איפה התמונות? :מבולבל:
 

Adiel

אוהב את התחום
הודעות
178
מעורבות
52
נקודות
28
כולם אהבו את זה ,ואף אחד לא צילם ????? איפה התמונות? :מבולבל:
טעימה..

rjTjdxv_d.jpg


p2izbNk_d.jpg


zs7uz3t_d.jpg
 

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
אני יודע הכי טוב.
יצאתי עם מיגרנה, סאונד גרוע בכל החדרים לאו דווקא מהציוד אלא מהאקוסטיקה ורעש האנשים. לא ייתכן לחבר מערכות כל כך יקרות לאמבטיית שקעים של 20 ₪ בסופו של דבר, מארגני התערוכה חייבים לשנות את הגזירה הזו שכנראה מוכתבת ע"י המארחים.
למפיזטור נתנו שיעור מאלף בהגברת מנורות כנ"ל הלקסמן.
ארייס סראט כמעט שכנעו אותי שאני באולם קונצרטים, והייתי בהרבה, שיפור טונלי היה מביא את המערכת לשלמות.
אודיו זיפ, באמת? למקדחה הזו קוראים מערכת איכותית?
פוקל גם אני הלכתי לישון, סאבו, התקשרו מהאולפן של "כאן" ואמרו שלקחת להם את המוניטורים, פליניוס\מורל כ"כ מרשים שלא זוכר כלום.
הגל\ספנדור, מישהו אמר הייאנד לעניים ?
ניים, עזוב...
 

Sol

חבר משקיען
הודעות
2,444
מעורבות
621
נקודות
113
אני יודע הכי טוב.
יצאתי עם מיגרנה, סאונד גרוע בכל החדרים לאו דווקא מהציוד אלא מהאקוסטיקה ורעש האנשים. לא ייתכן לחבר מערכות כל כך יקרות לאמבטיית שקעים של 20 ₪ בסופו של דבר, מארגני התערוכה חייבים לשנות את הגזירה הזו שכנראה מוכתבת ע"י המארחים.
למפיזטור נתנו שיעור מאלף בהגברת מנורות כנ"ל הלקסמן.
ארייס סראט כמעט שכנעו אותי שאני באולם קונצרטים, והייתי בהרבה, שיפור טונלי היה מביא את המערכת לשלמות.
אודיו זיפ, באמת? למקדחה הזו קוראים מערכת איכותית?
פוקל גם אני הלכתי לישון, סאבו, התקשרו מהאולפן של "כאן" ואמרו שלקחת להם את המוניטורים, פליניוס\מורל כ"כ מרשים שלא זוכר כלום.
הגל\ספנדור, מישהו אמר הייאנד לעניים ?
ניים, עזוב...
אתה ענק,מה זה ענק אתה פופאי :rolleyes:
 

מיכאל לנג

מושעה
הודעות
681
מעורבות
4
נקודות
18
רשמים מהתערוכה

ראשית תודה למארגנים על המאמץ, העבודה והיזמה.

סאונד:
רק ה-MARTEN נשמעו לי ממש טוב.
הספנדר היה בסדר. לא מעבר לזה. ה-FOCAL נשמע צווחני וההגברה שלו לטעמי הייתה הנקודה החלשה שם. בגודל החדר, כמות המשתתפים, רעשי הרקע והקושי להניע את הרמקול - היו מעבר ל-120W
של האינטגריטד של איזוטריק.
המג'יקו אכזבו אותי מאוד. פשוט נשמע לי לא נכון.
המגיס 3.7i נשמעו טוב גם. יצא לי לשמוע בסלון של חבר בהדגמה, כאשר עוד משה לוי יצג אותם (עברו לדני בכור), את ה-3.7 (בלי ה-"i"). ה-3.7 היו צווחניים עם גבוהים מודגשים מדי! ב-3.7i סדרו את הבעיה והצליל היה מאוזן. הם נשמעו הרבה יותר טוב מה-1.7i.
שמחתי לגלות שכל המציגים עם ציוד רציני, עבדו עם כבלים לרמקולים של 4# ומטה.
לא סאונד:
ה-OLED של SONY הייתה מעולה. ראיתי אותה כבר בהדגמה בחו"ל. אבל תמיד נחמד לצפות בה שוב. המחיר ירד ל-25K
ביחס למחירה בסקירה של ליאור (33K). המדגים של ה-TV היה מקצועי והבין עניין.
אהבתי גם את ה-Box Design S2 של פרו-ג'קט, רק חבל שלא היה ניתן לשמוע אותו. כמה קטן, ככה תפס לי את העין...
הפטיפונים מעץ, היו יוזמה ישראלית מבורכת. למרות שאני לא מתלהב מהמדיה הזו.

לא הבנתי מה ארליך מצא בתערוכה של אודיו.
 

mike1999

אוהב את התחום
הודעות
95
מעורבות
21
נקודות
8
1. הפוקאל, היו גבוהים מציקים שקצת הרסו את החוויה ובווקלי היה משהו לא ברור, אבל נאמר לי שהמערכת (הרמקולים והמגבר) לא עברו BURN-IN כמו שצריך, ועדיין, המערכת הטובה ביותר ששמעתי בפער.

2. המגנפן ,דגם הסנוויץ' מבחינת הרמה, 1.7 נראה לי... היה רועש (הרגיש שהגיעו לחדר בשביל לדבר)

3. המורל אוקטאב (לא שמעתי את הסופרן לצערי).
 

YB-7

חבר משקיען
הודעות
1,837
מעורבות
397
נקודות
83
שאפו לארגון וליוזמה של צוות DTOWN ולנציגויות השונות..

ראשית אומר את דעתי הלא משוחדת..

בכל חדרי התצוגה היו ISSUES.

אבל אני לא חיפשתי את השלמות אלא את הפוטנציאל, ואומר לכם היכן מצאתי זאת..
אצל בכור עם המגנאפנים...
אצל זיפ עם המרטן
אצל ערן עם המג'יקו.
אצל סאבו עם ההרבט
אצל טופליין עם פוקאל
וכנראה שפיספסתי מישהוא, אבל ברצינות.. לארגן סטאפ שעובד מושלם לוקח זמן, ובתנאים של תערוכה שיש תנועת אנשים, לפעמים יותר ולפעמים פחות זה דבר שמשנה את הנפח של החדר ובהתאם את האקוסטיקה, ואת איך שהסטאפ נשמע לאוזן...

סה"כ, היה מצוין.
 

123tomer

אוהב את התחום
הודעות
480
מעורבות
13
נקודות
18
מבחינתי החדר של סאונדקווסט היה בסט אוף שואו ובפער ניכר.
יש בעיני משהו חי ומרגש וכיף להאזנה בספנדורים שלא ניתן למצוא באף קרמיקה או ברמקולים עם תיבות מחומרים שעושים איתם חלליות…

אצל דני בכור היה הכי עמוס ורועש. המאגיז ה 1.7 נשמעו לי הכי טובים מבין 3 הסטים של החברה שהודגמו שם. חיים סבג, היבואן החדש של למפיזטור, היה מקסים אבל הבחירה ב JBL 300 הייתה טעות ולא עשתה חסד עם הציוד שלו.

הפוקאל היה מרשים בגודל ובפירוט (ובעיצוב) אבל הטוויטר ניסר לי את האוזן. החזקתי 3 טרקים לפני הכאב ראש. לדעתי הגברה אחרת הייתה מוציאה תוצאה הרבה הרבה יותר טובה מהרמקול הזה שיש לו פוטנציאל עצום.

אצל ערן הייתי פעמיים שניגנו המג׳יקו. הרמקול מרשים מאוד, סאונד אודיופילי, לא יודע לגבי ההתאמה של הלאקסמנים לרמקול הזה, הייתה לי תחושה שהם מסוגלים להרבה יותר. אחרי שעזבתי חשבתי שחבל שלא שמעתי את הליבינג וויס. הייתי כנראה נהנה יותר.

אודיוזיפ - סאונד אודיופילי, מפורט. יש קהל לסאונד הזה, הוא לא אני. לדעתי זה הרמקולים של מרטן שרחוקים מהטעם האישי שלי או שהם צריכים הגברת מנורות כמו אצל zs כדי להישמע במיטבם, לא יודע.

ניים - בפעם הראשונה המוסיקה הבריחה אותי, בפעם השניה זה היה סתם שיעמום גולמי. הרמקולים הפצפונים של neat היו מפתיעים מאוד בגודל בבאס ובתוצאה יחסית ל 4000₪ שהם עולים (ואז אתה נזכר שהם מחוברים למערכת שעולה פי 50)

אצל לוני - שוב, סאונד אודיופילי מאוד ולא לטעמי. הציוד נראה מרשים

סאבו - סהכ כיף להאזין להרבת׳, אף על פי שנוגנה מוסיקה לא מאתגרת הייתה שם חיוּת בצליל שמדברת אלי.

סהכ היה אירוע טוב ומעניין. ברכות למארגנים
 

נערך לאחרונה ב:

zvi-ka

אוהב את התחום
הודעות
338
מעורבות
85
נקודות
28
מאד נהנתי ומצטרף לתודות למארגנים
אהבתי את המערכות היקרות של זיו עם המרטן (וכמובן הפטיפון של נוטיגהם) ושל ערן אודיו פריק עם המג'יקו.
אבל אפילו יותר הרגשתי חיבור ויכולת להגיש את המוסיקה באופן אינטימי ומרגש במערכת ה"קטנה" של אודיופריק עם רמקולים של living voice ומגברי המנורות והפטיפון של לקסמן. וגם באופן דומה מאד התרשמתי מהמערכת ומהגישה של סאונדקווסט עם הגל וספנדור, שהראה שאפשר להעביר את המוסיקה באופן חי ומרגש בתקציב נמוך. הוא "סחב " איתו מהבית גם רמקולים גדולים ויקרים יותר, אבל בחר במכוון להראות שאפשר להעביר מצוין מוסיקה במערכת צנועה. זה יותר מסובך ודורש יכולת מאשר להדגים בתקציב גדול, וראוי להערכה. ( פעם שעברה טדי פרדו הרשים עם מערכת צנועה ואיכותית תוצרת הארץ, איפה הוא השנה ? )
 

hornless

חבר משקיען
הודעות
1,926
מעורבות
365
נקודות
83
הבחירות שלי:

1. אזוטריק + פוקל

2. הגל + ספנדור

3. מגנפן 1.7 אצל דני בכור. למרות אפקט ה"שכונה" שהיה בחדר. הצלחתי לקלוט את הפוטנציאל.

4. מגיקו ולקסמן אצל ערן - למרות שציפיתי להרבה יותר.

5. הרבט אצל יגאל סבו. היום לא הייתי חי עם הצליל הזה אבל בהחלט היה מהנה. קצת לוחץ.

השאר, נשמעו לאזני כמו משהו בין סכין למסור.

חזרתי היום. היה פחות עמוס.

1 ו-2 לא השתנו.

אצל ערן, החלפת הפטיפון ממישל לברינקמן הקפיצה את הסאונד. אבל ההפתעה היתה מהסט של לקסמן עם הליבינג וויס. הסט הזה היה קסום. אם אני לוקח בחשבון את המחיר, הוא חולק אצלי את המקום השלישי יחד עם המגנפן 1.7.
 

stv

חבר אתר
הודעות
30
מעורבות
6
נקודות
8
אני די אורח פה בפורום ולצערי לא הייתי בתערוכה, אבל לפי ההתבטאויות כאן, לא תהיה תערוכה הבאה.
לו הייתי עוסק בתחום, לא הייתי מציג כדי ששורה ארוכה של חברים פשוט תקטול את המוצרים שלי, שהם הפרנסה שלי, לפעמים בלי שום נימוק (אבל גם עם, זה לא כל כך משנה).
ובמקביל מתבטאים כמה חבל ולא מובן איך עוסק כזה או אחר לא הציג...
 

hornless

חבר משקיען
הודעות
1,926
מעורבות
365
נקודות
83
אני די אורח פה בפורום ולצערי לא הייתי בתערוכה, אבל לפי ההתבטאויות כאן, לא תהיה תערוכה הבאה.
לו הייתי עוסק בתחום, לא הייתי מציג כדי ששורה ארוכה של חברים פשוט תקטול את המוצרים שלי, שהם הפרנסה שלי, לפעמים בלי שום נימוק (אבל גם עם, זה לא כל כך משנה).
ובמקביל מתבטאים כמה חבל ולא מובן איך עוסק כזה או אחר לא הציג...

אני חושב שאין מקום לחובבנים בעיסוק הזה. להרכיב מערכת זה לא רק לחבר כמה רכיבים וזהו. זה סוג של אומנות.

לדעת למקם, לפעמים גם לשנות כבילה, מפצל, מנורות וכו'. היה יום שלם להתכונן לכך. גם לנו כמבקרים יש ציפיות מסוימות.
 

מיכאל לנג

מושעה
הודעות
681
מעורבות
4
נקודות
18
שלום
לא להציג בשל ביקורת - ילדותי משהו...

ע"מ להציג בהדגמה ציוד שמע, במיוחד בליגה הזו, צריך מקצוענות וניסיון. הרבה ניסיון.
צריך לבוא מוכנים עם קונספט הדגמה ולעשות לו Tuneup רציני במקום. כפר המכביה הוא משכנה הקבוע מזה שנים של
התערוכה. גודל החדרים, צורתם, האמצעים שיש במקום, האקוסטיקה, האווירה בתערוכה הם כולם ידועים.
באופן מיוחד בתערוכה הזו, כמו שנכתב ע"י YB-7, היו הרבה ISSUES וחבל.
להצגה יש פן שיווקי/פרסומי. לאופן ההצגה יש פן מקצועי. חבל שמי שהשקיע מכספו להציג, התאמץ והציב ציוד יקר, אנשים להדגים וזמן, לא צלח ללטש את הפינות.
הגעתי לתערוכה עם חבר מחיפה. בדרך לרכבו ספרתי לו סיפור, על מגורים ומלונות...ניסיון אישי. כאשר גרתי בשכירות בדירת חדר וחצי ונסעתי לווגאס, התרשמתי מחדרי המלונות שהיו מפוארים ומרווחים בעיני. אבל אחרי שעברתי לבית משלי ורהטתי
אותו בטעם, בביקור הבא שלי בווגאס, אמרתי: בבית יותר טוב.
מי שבא לתערוכה, מחפש לשמוע כמו בבית או יותר טוב, ולא פחות טוב מהבית...
וזו לא סיבה לסגור את המלונות.
 

במבי

אוהב את התחום
הודעות
293
מעורבות
220
נקודות
43
התרשמות של אודיופיל קטן וירוק

ובכן זוהי התערוכה הראשונה שלי וזו הייתה חוויה מרתקת ומשכילה מאוד עבורי.

שני דברים שהבנתי בתוך החוויה הזו:

1) הבנתי למה ליבינג ווייס נקראים ליבינג וויייס. הרמקולים האלה הדביקו לי חיוך
גדול על הפרצוף ולא יכולתי להפסיק להניע את הראש והרגל לקצב שהם הפיקו.
הם באמת נשמעו כל כך חיים ומערבים. שאבו אותי פנימה יותר מכל הרמקולים בתערוכה. אבל.. וזה אבל חשוב, המוזיקה שערן ניגן בהם הייתה בדיוק כוס הווסקי שלי, בניגוד לרוב הסטים בתערוכה שניגנו (לפחות ברגעים שהייתי) מוזיקה אודיופילית שלא הצלחתי להתחבר אליה ומתוך כך התקשתי להעריך את איכותם.

לא הבנתי למה כל המציגים לא משמיעים מוזיקה "אמיתית" בסטים שלהם, הרי גם אם זה ישמע פחות נקי ומבריק זה ירגש ויערב יותר את המאזינים.
כמובן שהסאונד בליבינג ווייס לא היה מושלם (אם יש דבר כזה). היו רמקולים עם יותר ניקיון, הפרדה, דינאמיות וכו, אבל הם סיפקו את הפרמטרים הכי קריטיים בסחורה שזה טבעיות, מוסיקליות, חיים, קסם.
ממש התבעסתי שהשתיקו אותם לטובת המג'יקו שניגן מוזיקה שלא התחברתי אליה ולא ידעתי להעריך. אני משוכנע שהמג'יקו מסוגל לחולל קסמים רבים, אולי הייתי שומע אותם אם היה מתנגן דרכם אותו טרק שהתנגן בליבינג ווייס.

2) הבנתי שהאוזניים שלי נורא רגישות. ברוב החדרים האוזניים שלי פשוט כאבו, לעיתים מאוד, עד כדי כך שלא יכולתי להישאר יותר מכמה רגעים. אני מניח שזה שילוב בין אקוסטיקה בעייתית בתוספת ווליום מאוד גבוהה שרוב המערכות ניגנו בו.

למרות זאת, הצלחתי לזהות פוטנציאל גדול בכמה סטים.
הראשון הוא הרמקול של לוני (סנטור?) שלמרות שניגן בווליום גבוה מדי והכאיב לי באיזור המיד היי, עדיין נשמע חי, מפורט וטבעי באופן יוצא מן הכלל (שימו לב ששם התנגן טרק מדליק ובועט של ג'אז ולא מוזיקה אודיופילית מנומסת). הטוויטר של הרמקול הזה היה מטורף בפירוט ובטבעיות. שום דבר לא חמק ממנו.

הסט השני היה הספנדור /הגל /AVM אצל גבי. גם כאן סאונד חי ומערב. (אולי תיבה מנגנת זה לא דבר כל כך רע?.. אם בכלל הדגם הזה נחשב לרמקול תיבה מנגנת..)

הסט של יגאל סבו עם ההרבת'. נשמע חי וכל מה שהציק נשמע כמו בעיות אקוסטיקה.

המגנפן האמצעיים בסדרה (אלה שמתומחרים ב 13K) אצל דני בכור נשמעים לאוזני כמו הבטחה ענקית לנירוונה מוזיקלית בג'אז ומוסיקה קלה (לא יודע איך יתמודדו עם מוזיקה תובענית).


בנוגע לאוזניות. הקשבתי לגארדו שכולם דיברו בשבחם והם בהחלט נשמעו טוב אבל היה חסר לי שם באס בריא שאותו מצאתי באוזניות שליד, ה MEZE הרומניות. הגשה שונה אבל מרגשת ועם באס בריא. מי היה מאמין שדברים כאלה טובים יגיעו מרומניה..

בסהכ הייתה חוויה מרגשת מאוד. הבנתי מדוע כולם תמיד אומרים שקשה להתרשם כמו שצריך מציוד בתערוכות אבל זה פתח לי את התודעה האודיופילת ועשה לי חשק
להעמיק בתחום יותר. פשוט כיף.

תודה גדולה לכל האנשים הטובים (המארגנים ובעלי העסק) שגרמו לזה לקרות ומי יתן ותמיד יהיה לנו היריד האודיופילי המענג הזה, פעם בשנתיים או יותר, לא משנה. רק שיהיה
:כל-הכבוד:(ורד)
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור