הוצאת AC3 מהמחשב לרסיבר .


danistar

חבר משקיען
הודעות
697
מעורבות
0
נקודות
16
ברשותי מחשב שמבוסס על לוח אם אינטל P35DP ואני משתמש בכרטיס הקול שעליו (sigma tel ) שתומך ב7.1 ערוצים . הכרטיס מתחבר לרסיבר בעזרת היציאה האופטית SPDIF עם כבל אופטי . כמו כן מותקנת על המחשב ערכת K-LITE . הבעיה שלי שכשאני משדר סרט שהוא רב ערוצי ( DD , DTS ) הרסיבר לא מזהה אותו ככזה .

הורדתי גרסה עדכנית לכרטיס הקול והסתבר שעכשיו הוא נקרא IDT , אבל גם זה לא עזר ( יש שם משהו שנקרא DD LIVE - אבל זה מאלץ את הרסיבר "בכוח" להוציא DD בכל מצב ולא עוזר בכלום ) .

ניסיתי לשחק עם הפילטרים של ה AC3 אבל לשווא . סימנתי את המצב של AS IS"" וניסיתי כמעט הכל . לצערי בכל שבדקתי את היציאות בעזרת דיסק DVD שבודק את המערכת ויודע לשדר אות לכל רמקול בנפרד ( כולל הסאב ) שמתי לב שהסאונד של האחוריים והסנטר בעצם משודרים מהקדמיים ושהאות מסרב להיות DD .

במהלך המשחקים שמתי לב שב CONTROL PANEL בהגדרות השמע המחשב מתעקש על תצורה של 7.1 יציאות וכל ניסיון שלי לשנות את זה פשוט לא עובד . אני משנה , שומר , נכנס מחדש לדף התצורה והוא באופן אוטומאטי הופך ל 7.1 .

במחשב הקודם אני זוכר שהגדרתי את היציאה כמונו ואז הכל עבד היטב , כאן פשוט אין לי את האופציה הזאת ..

בטסטים שעשיתי על ה DVD כשהוכנס למכשירה DVD שגם הוא מחובר אופטית לרסיבר לא היתה שום בעיה , הכל עבד מצויין . האים מישהו פה יכול להושיע ?? זה ממש מתיש הסיפור הזה .
 

נערך לאחרונה ב:

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
יש אולי פורומים או תמיכה אחרת של SIGMA TEL ?
 

danistar

חבר משקיען
הודעות
697
מעורבות
0
נקודות
16
זו לדעתי בעיה יותר כללית ולא קשורה דווקא לכרטיס הקול , חבל שאין איזה מאמר מקיף בנושא שמסביר באופן כללי איך הדברים משתלבים . מרוב קודקים וקטעי תוכנה מבלבל להבין מה קורא מהרגע שנגן המדיה טוען את הסרט ועד שהוא יוצא החוצה מהמחשב לרסיבר . כל נושא ה SPDIF , הפילטרים למינהם וכמובן היציאות . מחיפוש ברחבי האינטרנט אני יודע שהבעיה הזאת נפוצה מאוד אצל אנשים אבל הם פשוט כבר לא יודעים את מי לשאול . עובדה השארתי את השאלה ב 4 פורומים שונים של חומרה ושל קולנוע ביתי ואף אחד לא יודע מה לענות לי .

אהה ועוד משהו קטן ליאור ידידי .. אני כותב את ההודעה הזאת מעל מסך 50 אינטש החדש שלי שתלוי בסלון והמבין יבין ... (-:
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
אוהו... תתחדש (Y)
סגרת בסוף על פנסוניק PY800 ?
 

Bee

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
הסבר כללי איך להגדיר נכון

אהלן

בתור אחד שדווקא דיי מתמצא בתחום , אז תעשה את הדברים הבאים :

תוריד AC3 FILTER
תתקין
ובתוכנות שבהן אתה משתמש להריץ סרטים ( MEDIA PLAYER CLASSIC , POWER DVD )
תדאג שבהגדרת האודיו בתוכנה עצמה תבחר SPDIF ואז הרסיבר אמור יהיה לזהות .
ב AC3 פילטר שים לב שאתה מסמן USE SPDIF .

בהצלחה
 
נערך לאחרונה ב:

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
יש לי רעיון...
בגדול לכונן הDVD מאחורה יש יציאת DIGITAL.
על לוח האם צריך להיות באזור כרטיס הקול של המחשב (או הכרטיס עצמו או אם הוא חלק מלוח האם על הלוח עצמו) חיבור לזה.
נסה לחברם. אולי זה יפתור את הבעיה:)

בנוסף זה הדרייבר:
http://members.driverguide.com/driver/detail.php?driverid=1234604

תנסה לעשות לו התקנה מחדש.
 
נערך לאחרונה ב:

danistar

חבר משקיען
הודעות
697
מעורבות
0
נקודות
16
אורי המחשב מחובר כבר דרך היציאה הדיגיטלית , אם היית קקורא את כל מה שכתבת הייתי מבין שאני מבין דבר וחצי בתחום . ל BEE הבעיה היא לא בפילטרים שם הכל מנוטרל ואין עיבוד של AC3 או DTS ולמרות זאת הרסיבר מתעקשש ...

ועו ד משהוא אורי תודה על הלינק אבל תקרא מה שכתבתי מקודם ומה שכתוב בף הלינק שנתת . SIGMA TEL כבר לא קיימת ויש חברה חדשה שנותנת שרות לרכטסים הללו IDT . הורדתי דרייב רעדכני מהאתר של אינטל ...
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
סליחה שניסיתי לעזור.
סליחה שפגעתי בכבודך.
אתה מבין NO1.

רב סליחות.

נ.ב.
אה וכן קראתי
ובעיון.
 

danistar

חבר משקיען
הודעות
697
מעורבות
0
נקודות
16
ידידי

לא התכוונתי לפגוע בך וכמובן שלא לזלזל בתשובתך . תודה לך על ההתיחסות ועל כך שענתי לי .התכוטנתי לומר שהכל התחיל בגלל הבעיה עם היציאה הדיגיטלית . לצערי גם אתמול ניסיתי ללא הצלחה ללכת "מכות" עם הכרטיס הזה ושום דבר לא הולך איתו .

משום מה הוא מתוכנת ליציאה של 5.1 או 7.1 והוא מזהה חיבורים באופן אוטומטי . כאשר חיברתי לכרטיס יציאות קדמיות לרמקולי שולחן הוא יזהה מיד סטריאו והתעקש להוציא רק סטראו . אני זוכר שבכרטיס הקרייטיב הישן שהיה לי הגדרתי את היציאה כ "מונו" וחיברתי אותה לכבר להקואקס שהגיע לרסיבר ואז כשביטלתי את כל הפילטרים המחשה הוציא DD . כאן הוא פשוט לא יכול להוציא מונו .

בנושא התמיכה בכרטיס , נראה שהחברה המקורית לא תומכת יותר ויש חברה חדשה שגם היא לא עוזרת הרבה . הורדתי מהאתר של אינטל את הדרייברים הכי עדכניים ואז התסתבר לי שהחברה הנוכחית נקראת IDT . מסף התמיכה של הכרטיס הפך כולו לעברית אבל למרות שיש שם לשונית של DD כל ההגדרות לא מתיחסות למה שאני מחפש . הדבר היחידי שהגדרתי הוא "שימוש ביציאה דיגיטלית" והפנייתה ל SPDIF .

נראה שהכרטיס הזה מתוכנת למערכות רמקולים של 5.1 או 7.1 ול להוציא אות דחוס ללא עיבוד , אין לי הסבר אחר ואין לי גם את מי לשאול כי אין תמיכה לדבר הזה ...

בסופו של יום נראה לי שאולי אצטרך לחפש כרטיס קול אחר ...

וחוץ מזה בחוות דעת אישית על ה PY800 בגודל 50 , איזה יופי של מכשיר , נכון , הוא לא מושלם ויש קצת בעיה עם ערוצי ה SD , במיוחד אלו שהם מכבלים אבל המכשיר הוא פשוט תענוג צרוף מכל רגע .
 
נערך לאחרונה ב:

KfirNoFear

חבר אתר
הודעות
28
מעורבות
0
נקודות
0
הייתי בודק את הכבל...

בודק שברסיבר נמצא במוד אוטו לסינגל האופטיקה..

מוודא שהתוכנה במחשב AC3 Filter מוגדרת כמו שצריך...

מקווה שעזרתי
 

danistar

חבר משקיען
הודעות
697
מעורבות
0
נקודות
16
ידידי שלום (-:

תודה על התשובה . מה הכוונה בלבדוק את הכבל ?? מדובר בכבל אופטי שמחובר ביציאה וכניסה אופטית . הרסיבר אכן מכווןלכניסה האופטית ורואים את הציון על מסך הרסיבר וה AC3 פילטר קונפג כפי שהסבירו לי .
 

danistar

חבר משקיען
הודעות
697
מעורבות
0
נקודות
16
בשעה טובה נפתרה הבעיה .

לקח זמן הרבה כאב ראש וחבר טוב שמבין עניין . מה שהתסבר בסופו של דבר הוא שמכיוון שלמחשב מחוברת מצלמת ווב של לוג'טק עם מיקרופון הדרייבר של המיקרופון חוסם את ה SPDIF ...

הסתבר שזו בעיה ידועה כבר כמה שנים עם מצלמות ווב של לוג'טק . ברגע שחסמנו את הדרייבר של המיקרופון וביצענו restart , הפלא ופלא ... העסק התחיל לעבוד .
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
אחלה, תודה על המידע.
 

KfirNoFear

חבר אתר
הודעות
28
מעורבות
0
נקודות
0
איזה כיף שהבעיה נפתרה ...

יאללה תפציץ :)
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור