"האסון הגדול ביותר של עסקי המוזיקה"...


tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
 

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
אז אם יש לי ווינילים של הנ"ל מהתקופה הפרה דיגיטלית זה אומר שפתאום יש לי הון קטן?
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
זה באמת עצוב
 

ליאור

חבר משקיען
הודעות
598
מעורבות
363
נקודות
63
אז אם יש לי ווינילים של הנ"ל מהתקופה הפרה דיגיטלית זה אומר שפתאום יש לי הון קטן?

לא. מה שאבד לא קשור לוויניל שלך, אלא לסרטים המקוריים של הקלטות הערוצים בשלב הפרה-מאסטרינג: הקלטות השירה (כל הטייקים), הקלטות הבס, הגיטרה, התופים. בד"כ כל אחד בערוץ משלו. לפעמים מקליטים "חי" באולפן אבל גם אז עם לא מעט ערוצים (רק לתופים לפעמים יש יותר מ 5), ושוב יש הרבה טייקים שונים לכל שיר\תפקיד באולפן. זה עשוי להסתכם בחודשים של חומר מוקלט גולמי לאלבום.
המשמעות היחידה היא שאם אי פעם ירצו לעשות רימסטרינג ליצירות האלה, יצטרכו להמציא מכונת זמן.
וגם זה רלוונטי רק במידה והיכולת לדגום את הסרטים המקוריים דיגיטלית השתפרה לאין שיעור מאז הפעם האחרונה שהם נדגמו.
 

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
שאלתי האם נשאר המאסטר טייפ האנלוגי המקורי שממנו אפשר לייצר תקליטים ולא מאסטרים דיגיטליים שגם מהם אפשר לייצר תקליטים אבל זה לא יהיה ממש פול אנאלוג.
 

ליאור

חבר משקיען
הודעות
598
מעורבות
363
נקודות
63
סרטי ההקלטה נשרפו, עם זאת אני בספק שיש יותר מדי וויניל שתרכוש היום שלא עבר סטייג' דיגיטלי כלשהו.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור