דעה אישית- ניצחון הבינוניות והמחיר המופקע...


אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
(ורד)

אנשים היום מתים על מוצרי יוקרה!
אבל צריך לדעת לשווק ולמכור אותם.
לא ראיתי ירידה במכירות של פורשה בזמן האחרון...

לא רק אלא היא אחת החברות הכי רווחיות בעולם בתחום. מי שיסתובב בארה"ב יראה שלמשל הקאיין שפה הוא רכב נורא "נחשב" שם הוא כמו זבל, כמו יונדאי טוסון פה. שלא נדבר על בוקסטרים...

http://he.wikipedia.org/wiki/פורשה
 
נערך לאחרונה ב:

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
הרגתם אותי, שירשור על מסכים בפורום של הדו ערוצי .. אבל לעניין, אני לא כל כך מבין על מה אנשים פה מדברים.. הפלאזמה סיימה את תפקידה! לא כי אני חושב כך, אלא כי כוחות השוק קבעו ככה. פלאזמה היא טכנולוגיה מיושנת ויקרה מדי. לא עושים כסף בזה, מה יש להוסיף?? אבל מה כי חשוב? האיכות כן ניצחה. הטכנולוגיה שעומדת להחליף את הפלאזמה, היא oled, "אורגאניק לד". היא תהיה יותר זולה, יותר אמינה והרבה, אבל הרבה יותר איכותית. יחס ניגודיות של פלאזמה זה מה? 1 : 20,000? מה דעתכם על 1 : 1,000,000 לפחות. כן, כתבתי מליון. בלי כל קשר לסטריאו, שלא הכי מעניין, בכל התחום של וידאו האיכות מנצחת על ימין ושמאל. מי שלא שם לב לזה נראה לי קצת עיוור. עד לפני כ 6 שנים, 32" סי אר טי, היתה טלויזיה ממוצעת. היום 42" LCD היא הסטאנדאד הנמוך, ושוק ה 50" + 1080p הולך ונעשה הסטאנדארד. מה בנוגע לפורנטים? ב 10 שנים ראינו את סוף קלטות ה וי סי אר, החלפתו ב די וי די, ועכשיו הבלורי, אגב הדוגמא הבולטת של ניצחון האיכות והקידמה הטכנולוגית בתחום הוידאו.

נ.ב.
פרארי זה לא איכות, זה יוקרה. זה סמל סטאטוס. די סיוט לנהוג בהן מחוץ למסלול. לעומתן מרצדס, אאודי, לקסוס הן איכותיות. והן מצליחות לא רע, למרות ששמעתי שמרצדס קצת מקרטעת לאחרונה.

לייזי , לOLED יקח עוד 3 עד 5 שנים להכנס לרמה של יצור טלויזיות המוניות עם גודל מסך שאפשר לצפות בו מעבר למטר מטר וחצי.
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
ובנימה נוספת (הייתי חייב) , לדעתי לא היה שום כשלון מסחרי לפיוניר.

פשוט הם ישבו עם חבר'ה משארפ , עשו כמה חישובים ומצאו שהם יכולים להרוויח עוד כמה דולרים על כל מסך בצורה החדשה.

ולכן הם הלכו על זה. תחשבו עיסקית.
 

diz1

חבר משקיען
הודעות
1,656
מעורבות
1
נקודות
0
זה דווקא מקרה של התייחסות מאוד לא המונית, שלא לומר מעורבות בדיונים עצמם ברמה פרטנית.

אם תרצה וזה מעניין אותך, גש חפש את תשובת משרד הבריאות לנושא ה MRI, מעבר לזה ובנוסף למיטב זכרוני באחד הפרוטוקולים האחרונים של וועדת הכספים תמצא דיון בנושא בין פרופ' אבי ישראלי [ מנכ"ל המשרד ] לבין מר ראובן כוגן [ אגף התקציבים ].

לגבי מחירי התרופות ונושא קופות החולים, דווקא התכנית כלבוטק עסקה בנושא ממש לאחרונה. מה שנחשף שם, מזעזע ככל שיהיה, הוא חלק קטן מהמציאות, שרובה לעולם לא תיחשף.

יוצא שבמקרה יש לי את הנתונים המספריים של כל המתואר [ לרבות נסיון לכמת כלכלית השפעות של קרינה מייננת בCT מול תורים ארוכים בMRI וניתוח/פילוח/קיזוז בין זמן ההמתנה באחד לעצמת ההקרנה בשני, או מימד ה"MRI הסגור" ואחוז הבדיקות שנהרסות בגלל תחושת לחץ של הנבדק, מספרים משוערים של תמותה מסרטן בשל גילוי מאוחר עקב זמן ההמתנות, ועוד כל מיני. עיקר הטיעון הוא שהוספת מכשירי MRI יגדילו את ההוצאה שכן מספר הבדיקות גדלות ביחס ישיר למספר המכשירים... ].

בנחמדותי .
אסביר יותר טוב למה אני רואה בדוגמא שלך דוגמא לבנוניות.
הבאת שתי דוגמאות שאינם נכונות. אני אומר את זה מידיעה מקצועית עמוקה (תקבל את זה כאקסיומה וגם אם לא,,,,). אז אתה זורק "אמיתות " ועל מה היא נסמכת? על דברים של אבי ישראלי ואגף התקציבים?-שיח חרשים שנועד לזרות חול זה בעיני זה באי דיוקים. אשמח ללמוד על סוג גידול שאנשים מתים ממנו בגלל מחסור ב MRI (שאינו באמת קיים בארץ).אשמח לדעת איזה תשובה אבי ישראלי מספק(סוג גידול , ומה עלות ההמתנה לבדיקת MRI בחיי אדם או כסף).
לגבי תרופות- אתה מתבסס על תוכנית כולבוטק? מצחיק.
זו דוגמא מעולה לבנוניות, תקשורת המונים, מידע לא אמין, שנועד לצרכים מאוד ספציפים ואחר שימוש במידעים הללו כאקסיומות נכונות. מפנה אותך שוב למה שכתבתי בפוסט שיאפשר לך להבין יותר טוב את התמונה האמיתית.

לא על זה הויכוח. אבל לתקשורת ההמונים יש ערך הרסני בכך שהיא כביכול מאפשרת לאנשים את התחושה הרגועה שהם מבינים או יודעים ,למרות שהתמונה המלאה חסומה לרוב בגלל סיבות שונות,וכמובן יש אינטרסנטים להשגת מטרה מסויימת עם מידעים אינטרסנטים.אחר יש אנשים שמשתמשים בכל הדיס אינפורמציה הזו כאילו כאמת או דבר מדוייק ובאים ומסברים לאחרים בעזרת המידע (השגוי ) דברים נוספים.
בחזרה לאודיו- למערכת התקשורת ערך גדול יותר מהמוצר עצמו. הרי מספיק שיתנו איזה מאמר ביקורת בעיתון , שאף אחד לא יודע מה יש מאחורי זה, והמכירות של אותו מוצר קופצים והמותג נבנה.מותג נבנה בתקשורת ולא בשטח. זה נכון במיוחד בהיי אנד.
לכן כיוםמה שחשוב זה המסר ולא המהות. העטיפה ולא האמת. את האמת רק מעטים יודעים (אולי) ומעטים טורחים לבדוק.על העובדה הזו הכל בנוי. בשביל זה יש פירסומת, סטראופייל ,כלבוטק ואבי ישראלי.
לגבי הפלסמה או וידאו כזה או אחר- בשביל מה? בשביל לראות את הזבל בטלויזיה? סרטים? שאולי אחד ממאה באמת מעניין?היצקוק , טריפו, צארלי צפלין ואחרים עשו את אומנותם לא בהיי פיי. הם ימשיכו לחיות. החארטה שמסתובבת אצלינו בדיוידי בהיי רזולושן-תעלם בשניה שהסרט נגמר.
פטרישה בארבר תעלם בשכיחה כמו ירדנה ארזי ועוד רבים אחרים.
הבנוניות והמוניות שורדים בהווה, לא יותר מיזה.
 
נערך לאחרונה ב:

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
פיוניר לקחה החלטה אמיצה.
אם תסתכלו על ההודעה לעיתונות, תראו שהם משרטטים קו עד לשנת 2011, קו הפלזמות ימשיך להתקיים בסדרה זו וגם בזו שאחריה.
הקונצנזוס מסכים שטכנולוגיה שפתחה פיוניר במסכי הפלזמה הינה איכותית ומובילה, אבל עלויות הפיתוח הובילו למסקנה בלתי נמנעת - ואני בטוח שקברניטי החברה בדקו את כל האפשרויות.
קו הפלזמות איננו מהווה את מוצר הבסיס עליו נשענת החברה אבל הוא חשוב מאוד במובן של מיתוג והוא שמשך את פיוניר למעלה.
בנקודת זמן זו, הם השכילו להעביר את שם המותג מהפלזמה למותג Kuro - מותג שמסמל "שחור עמוק" במסך וחווית צפיה.
היתרון של המותג הזה הוא שאינו כבול למוצר אחד - וזה בדיוק מה שהם הולכים לעשות - "לפזר" את ה- Kuro על פני מספר מוצרים וטכנולוגיות, כך שבאותה המידה בה הוא היה קשור לפלזמה, עכשיו ניתן יהיה לקשור אותו ל- LCD לדוגמא ולהרחיבו למוצרים אחרים.
 

truejoker

חבר משקיען
הודעות
1,739
מעורבות
0
נקודות
0
לא על זה הויכוח. אבל לתקשורת ההמונים יש ערך הרסני בכך שהיא כביכול מאפשרת לאנשים את התחושה הרגועה שהם מבינים או יודעים ,למרות שהתמונה המלאה חסומה לרוב בגלל סיבות שונות,וכמובן יש אינטרסנטים להשגת מטרה מסויימת עם מידעים אינטרסנטים.אחר יש אנשים שמשתמשים בכל הדיס אינפורמציה הזו כאילו כאמת או דבר מדוייק ובאים ומסברים לאחרים בעזרת המידע (השגוי ) דברים נוספים.
לתקשורת יש כוח של חזרה על אג'נדות כך שמי שמרותק אליה למעשה מקבל שטיפת מוח , לקבל את האג'נדות שלה . בטלוויזיה זה יותר כי למעשה זה פשוט כ"כ שלא חושבים בכלל (לא צריך להעמיק כמו בקריאת ספר ), ואז היא יוצרת אימאג'ים שיטחיים מאוד ,אבל החזרה עליהם , הופכת אותם לנכונים ולתמונת המציאות . זו הסיבה שבישראל שבה התקשורת מוטה , יש אמונות כוזבות של העולם , ולפעמים נראה שהתקשורת היא זו שבונה והיא העולם .

אני מסכים שכמעט כול מה שבתקשורת הישראלית הוא מניפולציה של גורמי כוח שאפילו לא מתביישים בתעמולה שלהם (במערב לפחות מנסים להסתיר את זה ). ובעובדה שכאן ההון שילטון נהנה מחסינות של התקשורת בגלל השולטים בה (למרות שמידי פעם בפעם זורקים עצם כדי שלא יידעו שהיא מכורה )

בחזרה לאודיו- למערכת התקשורת ערך גדול יותר מהמוצר עצמו. הרי מספיק שיתנו איזה מאמר ביקורת בעיתון , שאף אחד לא יודע מה יש מאחורי זה, והמכירות של אותו מוצר קופצים והמותג נבנה.מותג נבנה בתקשורת ולא בשטח. זה נכון במיוחד בהיי אנד.
לכן כיוםמה שחשוב זה המסר ולא המהות. העטיפה ולא האמת. את האמת רק מעטים יודעים (אולי) ומעטים טורחים לבדוק.על העובדה הזו הכל בנוי. בשביל זה יש פירסומת, סטראופייל ,כלבוטק ואבי ישראלי.

אני מסכים איתך . אבל אני חושב שזה מתחיל מכך שאנשים ניזונים מחומר גרוע , וגם שהם לא רוצים לעבוד . יותר נוח לקבל אישור/הסכמה/קבלה של הטעם שלי מאשר להחליט בעצמי . פעם היה סלוגן "אף פעם לא פיטרו מישהו כי הוא קנה י.ב.מ " (בתחילת ובסוף המחשוב הארגוני של מחשבי מיין פריים ) . אז בפרפרזה על זה , היום אף אחד לא יגיד משהו על קניה של משהו שקיבל ציון לשבח בסטראופייל .
גם כול הנושא של מבחנים עיוורים , נראה לי דרך של אנשים לקבל חיזוק לדיעות המוטרמות שלהם , כי אין להם את היכולת לומר לחברה "שם ז**ן על הדיעה שלכם " .

לגבי הפלסמה או וידאו כזה או אחר- בשביל מה? בשביל לראות את הזבל בטלויזיה? סרטים? שאולי אחד ממאה באמת מעניין?היצקוק , טריפו, צארלי צפלין ואחרים עשו את אומנותם לא בהיי פיי. הם ימשיכו לחיות. החארטה שמסתובבת אצלינו בדיוידי בהיי רזולושן-תעלם בשניה שהסרט נגמר.
פטרישה בארבר תעלם בשכיחה כמו ירדנה ארזי ועוד רבים אחרים.
הבנוניות והמוניות שורדים בהווה, לא יותר מיזה.

עם זה אני לא מסכים . אני חושב שיש עדיין יצירתיות , ויש סרטים מעולים גם היום . הם מטים מאוד , אבל יש סרטים שאני מוכן לראות כמה פעמים (בשבילי זה מדד האיכות ).

ולגבי פטרישיה בארבר , אנני יודע אולי טעם שלי ישתנה אבל כרגע גם בזה אני לא מסכים איתך

ולאלו שחושבים שזה מתיחת מותג , זה נכון , אבל פלזמה קורו תהיה קורו של פאנאסוניק ולא קורו של פיוניר . וזה אומר בינונייות . כי פאנאסוניק עושה מוצרים מעולים למאס מרקט . היא לא מכוונת ולא רוצה להיות באיכות האולטמימאטיבית . היא לא זקוקה לזה . פיוניר ניסתה והצליחה לבדל את עצמה בשנים האחרונות כיצרנית מעל הבינוני בגלל שהיא רצתה להיות שם . היא לא רצתה להיות ME TOO (כי אז המלחמה השיווקית קשה מאוד ) . ובפלזמה היא הבינה שהשוק לא מוכן לשלם על איכות . או בגלל שהאיכות הקיימת מספקת , או בגלל שנושא הפלסמה היום נתפס כטכנולוגיה בערוב ימיה (אנשים ממתינים לOLED ולשיפור בLCD בזמן הנוכחי ) .

אבל ללא ספק יש שיפט לכך שכול נושא הבניים מתחיל להעלם , והעולם מקצין
 

Lazy Boy

אוהב את התחום
הודעות
210
מעורבות
5
נקודות
18
לייזי , לOLED יקח עוד 3 עד 5 שנים להכנס לרמה של יצור טלויזיות המוניות עם גודל מסך שאפשר לצפות בו מעבר למטר מטר וחצי.

לא בטוח חמש שנים, אבל יקח עוד קצת זמן. באבואה בואה יקח. סמסונג הציגה החודש טלויזיות 32". עדיין לא בנו מפעל פאנלים אמיתי. ברם, אליבה דשירשור, מה שבטוח שכולם: סוני, סמסונג, טושיבה, שארפ וכמובן גם פיוניר, משקיעות הרבה מאמצים להגיע עם מוצר מוכן. ואם לדבוק עוד קצת בנושא דנ"ן, אז אנו חוזים כיצד טכנולוגיה איכותית מחליפה טכנולוגיה פחות איכותית. זה אתר מעולה לנושא.
 
נערך לאחרונה ב:

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
בטוח , וזה מתוך התעשיה. אני אומר לך דברים מבוססים מאנשים שעובדים בתוך התעשיה הזו.
אפילו לפני שנה וחצי פגשתי בתערכות אלקטרוניקה שיועדה לאנשי אלקטרוניקה בלבד שהייתה בדיוויד אינטרקונטיננטל בת"א, אנשים מחברות שמייצרות OLED והם אמרו לי שיקח עוד 5 עד 7 שנים (וזה היה לפני שנה וחצי) עד שהם יגיעו לזה. אז הייתה להם בעיה שהצבע היחיד שהחזיק מעל 30K שעות בהארכה, מה שאומר 15-20K בפועל אולי היה רק הכחול, השאר מתו הרבה לפני.

לגבי אתרים אני לא מאמין להם אלא לשיחות עם אנשי אלקטרוניקה אמיתיים שעובדים בתעשיה הזו ויודעים את האמת כי הם אנשי R&D אנשי QA אנשים שנמצאים פיזית שם.
 

Lazy Boy

אוהב את התחום
הודעות
210
מעורבות
5
נקודות
18
לדאבוני, רצה הגורל וגזר שאיני סמוך על שולחנו של אף מהנדס המפתח מערכת אולד. המערכות היחידות שאני מפתח הן בתחום של תמחור אג"'ח, ושאר נגזרות מתמתיות של מסחר בחובות. אך גם במיסגרת דלילות מקורותי, בטח שבהשוואה למכובדי, דברים זזים, הגם שלא ברור הקצב. במידה וחברות ciba ו novaled לא משקרות, אז הן פיתחו כבר, פולט צבע אדום, שמחזיק 50,000 שעות בבהירות מינימלית של cd/sqm 1000. מה שבטוח זה שלי או לך אין חשק להתדיין לעיפה על מועד הבשלת הטכנולוגיה. נחיה וניראה. ואינשאללה נקנה.
 

truejoker

חבר משקיען
הודעות
1,739
מעורבות
0
נקודות
0
לייזי בוי אתה הוא זה שאחראי על הסאב פריים ?:)
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
לדאבוני, רצה הגורל וגזר שאיני סמוך על שולחנו של אף מהנדס המפתח מערכת אולד. המערכות היחידות שאני מפתח הן בתחום של תמחור אג"'ח, ושאר נגזרות מתמתיות של מסחר בחובות. אך גם במיסגרת דלילות מקורותי, בטח שבהשוואה למכובדי, דברים זזים, הגם שלא ברור הקצב. במידה וחברות ciba ו novaled לא משקרות, אז הן פיתחו כבר, פולט צבע אדום, שמחזיק 50,000 שעות בבהירות מינימלית של cd/sqm 1000. מה שבטוח זה שלי או לך אין חשק להתדיין לעיפה על מועד הבשלת הטכנולוגיה. נחיה וניראה. ואינשאללה נקנה.

אמן!(Y)
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
גם החברות עצמן לא תמיד מצליחות לדייק בתחזית.
בינתיים, עלויות ייצור LCD הולכות ויורדות והטכנולוגיה משתפרת - כשיכנסו מסכי ה-OLED הראשונים לייצור המוני, הם יצטרכו להתמודד עם LCD טובה יותר מאשר היום.
בינתיים מסתמן כי OLED אכן תהיה הטכנולוגיה הבאה, בזמנו כתבנו על כך מספר מילים
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
זה ללא ספק.
אבל כרגע הטכונולוגיה תיקח עוד זמן.
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
אכן, יש מספיק זמן לחסוך למסך הבא...
 

aloni

חבר משקיען
הודעות
803
מעורבות
0
נקודות
0
חייב לציין שאני מאוד מאוכזב מהפוסט הראשון בשירשור זה ומאיך שהוא התגלגל.

ניצחון הבינוניות?

פיוניר "הגדולה" הפסיקה לייצר פאנלים, ביג פאקינג דיל, מבחינתי עד הדור הנוכחי פנסוניק עברו אותם באיכות המסכים בכל מקרה וזאת הסיבה שהיו לי רק פנסוניק (את הפיוניר היחידה שהתפתתי לרכוש דאז החזרתי מייד), וגם מי שלא מסכים איתי (ואלו בדר"כ שבויי מותגים שמשום מה הגיעו למסקנה שפיוניר זה "שם") חייבים להסכים שהתחרות היתה צמודה ביותר.

אז מה היה לנו? נכון, בדור הנוכחי פיוניר עברו את פנסוניק, הרי בימינו בלי קשר למה שעובר על פיוניר פנסוניק לא היתה נשארת חייבת וללא ספק היתה מצמצמת/סוגרת/הופכת את הפער. כיום, כשאנחנו יודעים שפיוניר תשתמש בפאנלים של פנסוניק אז ברור שהיא גם תעזור לה לעשות את זה...

עם כל ה- "לכלוך" שלי על פיוניר בדגמים הקודמים, שלא יהיו ספקות, אני מקבל לחלוטין שבדור הנוכחי הפיוניר עדיפה ולכן החלפתי את הפנסוניק שלי לכזאת.

לכן תומר, אולי יש משהו בטיעוני האודיו שלך, אני לא מספיק שנים בתחום בשביל להבין את הטענה עד הסוף אבל הדוגמה המרכזית שממנה יצאת מבחינתי לא קשורה ולא נכונה.
 

keyser

עוסק בתחום
הודעות
570
מעורבות
0
נקודות
0
הבינוניות היא מחלה קשה וחשוכת מרפא. אני מכיר לא מעט כאלה, צר לי עליהם.

מה הקשר לבינוניות?
יכול להיות שלא לכולם יש כסף להשקיע בכבלים טובים או בחלקי מערכת נפרדים, ללא קשר לבינוניות.
יכול להיות שלא כולם מבינים בכלל שזה ייתן להם משמעותית יותר.
יכול להיות שלא כולם אשכרה יושבים ומאזינים למוזיקה, אלא שמים אותה כרקע בבית בלבד, לכן אין להם צורך במה שתיארת.

לדעתי אין לזה קשר לבינוניות, אלא: 1. לצרכים. 2. לידע של בן אדם.

דעתי: רוב האנשים שבאמת, אבל באמת אוהבים מוזיקה, ובאמת מבינים מה ההבדלים בין חלקי המערכת ובין כבלים - בדר"כ ייקנו ע"פ התקציב את הכי טוב שהם יכולים.
ללא קשר לבינוניות.
 

gal75

חבר משקיען
הודעות
551
מעורבות
0
נקודות
16
הבינוניות הזו לאט לאט חודרת לתחום שלנו - הסטריאו.

כאשר אנשים שומעים מוסיקה מ-DVD או ממזרימי מדיה של 500 ש"ח ולא ממקור שמע ראוי.
כאשר אנשים מספרים שאין הבדל בין רסיבר קולנוע ביתי למגבר סטריאו איכותי.
כאשר אנשים חושבים שרמקול צריך לעלות כסכום רכיביו.
כאשר הכבלים במערכת נרכשים מקנה ובנה.
כאשר מוותרים מראש על סטנד איכותי.
כאשר מוסיפים אקולייזר וחושבים שעכשיו המערכת תישמע כמו כל מערכת איכותית - רק מכוונים והנה!

הבינוניות היא מחלה קשה וחשוכת מרפא. אני מכיר לא מעט כאלה, צר לי עליהם.

אני לחלוטין לא מסכים עם הגישה הזו, וצר לי שאתה חושב כך.
בינוניות קיימת בחיינו מאחר ורובנו יכולים להרשות לעצמנו רק אותה.
יתכן כי בתחום האודיו הביתי אתה שואף והגעת לעליונות - כי אתה מכיר, מבין ומרשה לעצמך.
אך הכי חשוב - בעל האמצעים.

מצד שני, אולי אתה נוהג על רכב ליסינג או יונדאי - והם לפי דבריך חלק מסמל הבינוניות.
מדוע אינך נוסע בלקסוס או במרצדס s class?

ויכולות להיות עוד דוגמאות רבות, החל מנייר הטואלט שמשמש אותך, ועד לבית בו אתה גר.

לכן, לדעתי חשוב להפריד בין הדברים.
1. אני שואף לעליונות ומקיים.
2. אני שואף לעליונות אך לא יכול להרשות לעצמי.
3. אני שואף לבינוניות כי העליונות איננה מתאימה לי באופי או משפיעה עלי באופן שיצדיק אותה.

לצורך העניין אני שואף לעליונות בתחום האודיו לרכב, כי זה תחום שאני מכיר.
מצד שני, אני כרגע לא יכול להרשות לעצמי עליונות בתחום הנ"ל.

צר לך עלי?
אל תצטער, טוב לי בחיים בתחומים חשובים הרבה יותר. (כמו לחיות עם האישה הנפלאה שלי)
;)
 

aloni

חבר משקיען
הודעות
803
מעורבות
0
נקודות
0
ברלינגו S CLASS
 

תמונות מצורפות

  • namer.jpg
    namer.jpg
    KB 143.7 · צפיות: 508

gal75

חבר משקיען
הודעות
551
מעורבות
0
נקודות
16
העלת לי חיוך על הפנים אלוני :D
 

truejoker

חבר משקיען
הודעות
1,739
מעורבות
0
נקודות
0
מה הקשר לבינוניות?
יכול להיות שלא לכולם יש כסף להשקיע בכבלים טובים או בחלקי מערכת נפרדים, ללא קשר לבינוניות.
יכול להיות שלא כולם מבינים בכלל שזה ייתן להם משמעותית יותר.
יכול להיות שלא כולם אשכרה יושבים ומאזינים למוזיקה, אלא שמים אותה כרקע בבית בלבד, לכן אין להם צורך במה שתיארת.

לדעתי אין לזה קשר לבינוניות, אלא: 1. לצרכים. 2. לידע של בן אדם.

דעתי: רוב האנשים שבאמת, אבל באמת אוהבים מוזיקה, ובאמת מבינים מה ההבדלים בין חלקי המערכת ובין כבלים - בדר"כ ייקנו ע"פ התקציב את הכי טוב שהם יכולים.
ללא קשר לבינוניות.
הנקודה היא , האם במה שאתה יכול להרשות לעצמך , אתה הולך על הכי טוב, או שגם שם אתה מתפשר . יש אנשים שתמיד "חוסכים" ותמיד קונים דברים ממוצעים , ויש אנשים שגם כשאין להם , הם יודעים היטב מה הכי טוב בכול מוצר , מקפה/אוכל/בגדים/ריהוט/ואטאבר ומה שהם יכולים להרשות לעצמם הם מרשים , מה שהם לא יכולים בשום פנים ואופן , הם יודעים שזה זמני , ומידי פעם בפעם מפנקים את עצמם בטוב ביותר .
ויש אנשים שתמיד קונים בינוני כי זה מספיק בסדר .
לכול אדם יש תקופות שהוא על הסוס , והכסף פשוט נשפך לו , ויש תקופות ,לא עלינו , שהמצב ח*א . השאלה היא מה הוא עושה כשהמצב ח*א ?
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור