'דיסק סנטר' עוף החול

  • פותח הנושא gds
  • פורסם בתאריך

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
לאחר ששתי החנויות בדיזנגוף סנטר אוחדו לאחת וזו נסגרה ונפתחה בקומה השלישית במתכונת מצומצמת בנצי, הבעלים, פתח חנות חדשה במקומה במתכונת המזכירה את החנות הגדולה: ארונות עם מגרות שמעליהן דיסקים לדפדוף ומעל דיספליי שרואים את פני הדיסקים.
החנות נקיה כבית מרקחת ומוארת מאוד בנויה לאורך עם מעברים צרים אולי צרים מידי ויש גם תקליטים לא רבים וכותרי DVD, אפשר למצוא קומפילציות במחיר משתלם לדוגמה 5 דיסקים של ג'טרו טאל בשמונים שקלים ומבחר דיסקים של ג'אז המסודרים אלפאבתית החבויים משום מה במגרות ואין להם דיספליי.
מה שממש גרם לי לחזור אחורה בזמן זה בקשתו של בנצי לקונים באשראי לחתום על הספח והוא מצלם את הדיסקים שיוצאים מהחנות, פרסי, מה לעשות ;)
 

Juiced

חבר משקיען
הודעות
870
מעורבות
273
נקודות
63
הוייב בחנות לא מזמין,
רציתי להעיף מבט מה יש והייתה לי פחית שתייה ביד.

לא יודע מי זה אבל אמר לי תסיים את השתייה בחוץ ותיכנס.

״סבבה״ .. מאז לא ממש התחשק לי להיכנס לחנות הזאת..
 
  • Like
Reactions: gds

dor_s

אוהב את התחום
הודעות
496
מעורבות
145
נקודות
43
והוא מצלם את הדיסקים שיוצאים מהחנות,
דרך לא רעה לנהל מלאי
 
  • Like
Reactions: gds

eldo

חבר משקיען
הודעות
699
מעורבות
126
נקודות
43
לאורך שנים שהייתי רוכש שם (במיקום הישן למטה) לא הבנתי איך מנהלים שם את המלאי, כי לא היו מצלמים ולא רושמים ולא כלום, וכמובן גם לא היה סורק ברקוד שמזהה את הכותר הנרכש. כשהחנות הוקטנה ועברה לקומה השלישית זה העציב אותי וזה כבר לא היה זה, הייתי שם רק פעם אחת נראה לי מאז. איפה החנות המחודשת?
 

  • Like
Reactions: gds

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
קצת קטע מבחינת התמצאות, לפי דעתי זה מול הקודמת, נדמה לי שהייתי איפה שהמקדונלד'ס או עגבניה, לא זוכר ופתאום ראיתי ממול קיר בוהק עם המון דיסקים ללא שלט. הלכתי בשביל שמקיף חשבתי שהגעתי לחנות אבל לא ראיתי דבר, פטה מורגנה? עוד סיבוב והיא באמת שם אבל מצד שמאל ומפספסים אותה בקלות.
 

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
BTW ידידי מוריס בן מיור העורך ובמאי שותף עם קובי פרג' שעשו את הדוקואים "להאיר את יוסי", "המלכה שושנה" ועוד, בשלבי סיום של דוקו שארך חודשים על ה'דיזנגוף סנטר', צריך להיות מעניין.
 
נערך לאחרונה ב:

shokroun

חבר משקיען
הודעות
1,340
מעורבות
653
נקודות
113
היי פתחתי דיון , אבל מרגיש חופשי גם כאן לציין .
יש אתר בחו"ל עם מחיר טוב של דיסקים, בעיקר סטיפלצ'ייס (!) ומחיר משלוח קבוע. אני רוצה 4 דיסקים , מי שמעוניין שישלח לי בפרטי ונחלק את המשלוח לפי מספר המשתתפים שמעוניינים לרכוש גם דיסקים.
ערן
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור