טלפון (בקשת עזרה) בחירת סמארטפון חדש לפי העדפות והגבלת תקציב.


Oded19999

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
1
*בגלל שיש לי נטייה לכתוב דברים פחות לגיטימיים, אסמן בבולד את הנקודות החשובות.

לפני מספר חודשים קיבלתי סוף סוף את הסמאטפון הראשון שלי. אייפון 4 בן 4 שנים שישב במשך שנה וחצי בתא כפפות. היחסים בנינו היו מצוינים, אבל זה לא יכול להמשך יותר, זה לא אני, זה הוא. אפליקציות קורסות, הבטרייה חלשה, ואפל עולים לי על העצבים. הגיע הזמן למכשיר חדש.

בהיותי פרפקטציוניסט וקמצן, התקציב שלי הוא בסביבות ה1300 שקל, עם אפשרות לסטות ל1400, ו1500 רק עם מציאה טובה במיוחד. (בנוסף, בסוף החודש אבא שלי מגיע לאילת, כך שחנויות באילת הן גם אפשרות ובנוסף אני גם מוכן לקנות דרך האינטרנט.)

להלן הדברים שאיני מוכן לוותר עליהם.
איכות מסך טובה: שבגדול המסך פשוט יראה טוב, עם רזולוציה גבוהה וצפיפות פיקסלים של יותר מ300 (PPI)
זמן סוללה טוב: יש לי נטייה לאבד דברים ואני תולה את חיי באפליקציית FIND MY PHONE, אך עם בטרייה שנגמרת מהר מדי אפליקציה כזאת לא תהיה אפקטיבית. ובכל מקרה אין לי חשק לחפש שקעים בכל חור במקום פשוט להטעין פעם ביום.
עמידות יחסית במבחן הזמן ועבודה חלקה: אני לא מוכן לבזבז סתם כך כסף, על מכשיר שלאחר שנה בודדת יתחיל להראות סימני התדרדרות ברורים. בנוסף, איני צריך טלפון שיריץ משחקי OPEN WORLD כבדים, אבל שלא יהיו תקיעות (לפחות לא כאלה ברורות), שהמעבר בין אפליקציות יהיה חלק יחסית ושאפליקציות ניווט (ויוטיוב) יעבדו כמו שצריך.
גודל מכשיר שפוי: אמנם אני מוכן בהחלט להתקדם לטלפון עם מסך גדול יותר מאייפון 4, אבל אני לא רוצה להשתמש במכשיר שיכפה עלי להשתמש תמיד בשתי ידיים (אפשר לראות את זה אצל כל מי שעובר לטלפון כמו LG G3). היד שלי לא מאוד גדולה, ואני גם אוהב להחזיק את המכשיר עם הזרת (כשהמכשיר יושב על הזרת), וזה גם מגביל אותי, ואני לא רוצה לעשות אקרובטיקה עם היד כדי לפתוח את מרכז ההתראות (או איך שלא קוראים לדבר הזה). אני שוקל את LG G2, אך הוא מעט גדול, ואמנם LG G2 מיני הוא בגודל טוב אך צפיפות הפיקסלים נמוכה.
אחריות: אין מה להוסיף. אני רוצה שיהיה לי למי להתלונן אם אני אקבל מכשיר פגום. האחריות אינה חייבת להיות ארוכה במיוחד.

סוללה נשלפת וחריץ הרחבה (דווקא על זה אני מוכן לוותר אבל זה כן שיקול): זה פשוט נוח יותר. אני לא רוצה ללכת לאיזו מעבדה אקראית בשביל להחליף סוללה, ופשוט נחמד שאפשר להרחיב את הזיכרון במכשיר בלי להיות תלוי בזיכרון קבוע. כמובן שגם אפשר לקנות מראש מכשיר עם זיכרון של 32 ג'יגה.

ומכאן, יש לציין, שדברים כמו מצלמה שווה ואיכות סאונד מרשימה או דבר אחר שלא הזכרתי כאן (כמו בהירות מסך, אם אני אקבל את כל הדברים שאני רוצה אני מוכן להתאמץ קצת בשימוש בשמש ישירה) הם דברים שאפשר בהחלט להתפשר עליהם.
תודה רבה רבה לעוזרים. D:
 

Oded19999

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
1
תודה רבה רבה D:
נראה טוב.
אם למישהו יש הצעות נוספות את גם אשמך לשמוע.
תודה רבה תומר ^^
 

Oded19999

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
1
לא הבנתי בדיוק את התיאור שלך לאחריות ולאיפה אני צריך לקנות את זה. אני צריך לקנות את זה בחנות ספציפית? חנות שנותנים בה את האחריות הזאת? לבחור חנות לפי ההשוואות של זאפ או האתר ששלחת לי?
 

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
עודד,

בדוק בטלפון בסניף באילת של KSP, כמו כן, בדוק בטלפון בסניף באילת של אייבורי מחשבים, הם עובדים בד"כ עם היבואן הרשמי.

תומר
 

Oded19999

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
1
תודה ענקית ^^
 
נערך לאחרונה ב:

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
חן חן.

תומר
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור