בעיות בהגדרת שלט לוג'יטק harmony


חיים_k

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
הזמנתי וקיבלתי שלט לוג'יטק 525, נראה כמו פתרון מצויין בהתאם לציפיות.

אלא שאתמול ביליתי שעות מתסכלות מול תוכנת ההגדרה שלו, שפשוט מתרסקת כל הזמן. מדי כמה לחיצות מופיע מסך לבן והכל נתקע, בין אם שמרת או לא.

מכיוון שהתוכנה עובדת כל הזמן ברשת מול השרת שלהם (למה לעזאזל ?) אולי זו בעיית תקשורת, אולי בעיות בשרת שלהם.

ניסיתי את כל הפתרונות היצירתיים - אנטיוירוס, הורדת פיירוול, אפילו "שדרוג" האקספלורר חזרה מ 7 ל- 6. כלום.

מישהו נתקל בתופעה ? יש רעיונות ?
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
מוזר - אצלי זה עובד תקין אין לי בעיה
האם בעליה של התוכנה אישרת לה לעשות עדכון תוכנה ובסיס נתונים?

כמו כן האם בדקת שבמחשב שלך אין רוגלות - אפשר לעשות זאת עם lavasoft spyware החינמית.

אם זה לא עוזר ניתן לקבל תמיכה מהמעתק (המפיצים בארץ)
בטלפון 03-6889666 בימים א-ה בין השעות 09:00-17:00
 

a_yaron

אוהב את התחום
הודעות
211
מעורבות
3
נקודות
18
היתה לי בדיוק אותה הבעיה
דיברתי עם התמיכה של ספק האינטרנט שלי (אינטרנט זהב) והם יעצו לי להיתחבר לשרתים של 012 במקום שלהם (015) כלומר name@012 והכול התחיל לעבוד תקין
012 ו 015 התאחדו מנהלית אבל התשתית עדין נפרדת לכן יש הבדל

הבעיה היא בדרך כלל חסימות אצל הספק (מה שלך ?) דבר איתם

כאשר היתה לי בעיה בתוכנה היתה לי בעיה גם בגלישה רגילה לאתר של לוגיטק (לך ?)

ירון
 

חיים_k

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
אני מחובר דרך בזק בינלאומי, אין בעיה בגישה לאתר של לוג'יטק. קיבלתי מבזק שירות אנטוירוס, אולי זה עושה בעיות.

מה שכן, אני מחובר דרך מודם/ראוטר אלחוטי של 3COM. הבעיה קיימת בשני מחשבים גם זה שמחובר חיבור קוי לראוטר וגם בלפטופ בחיבור אלחוטי.

אני אנסה להחזיר את החיבור הישן (עם מודם ADSL רגיל מחובר ב USB), אולי זה יעזור.

אנסה לדבר עם התמיכה בשבוע הבא. אעדכן אם יהיה משהו מעניין.
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
אני עובד גם דרך נתב אלחוטי (גם דרך בזקבנלאומי) ואין לי בעיה (הגדרת פילטרים בנתב שלך?)
עד כמה שאני יודע האנטיוירוס של הספק הוא עבור EMAIL בלבד

אתה יכול לפרט - מתי בדיוק יש לך את הנפילה או שאתה לא יכול לזהות מצב מסוים וזה אקראי.
האם ה UPDATE של התוכנה עבר בהצלחה קשה לי להאמין שמדובר בבעיות רשת (אולי כדי להסיר והתקין את התוכנה מחדש).
 

חיים_k

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
נראה שהבעיה נפתרה. פניתי לבזק בינלאומי וביקשתי לנתק את האנטיוירוס. מאז, כבר כמה שעות, עובד תקין.

יש להם אנטיוירוס ואנטי-ספאם לאימייל ובנוסף גם שירות של אנטיוירוס לגלישה עצמה (בתשלום נוסף). את האחרון ניתקתי. גם בלי קשר הרגשתי שהוא מאט לי את הגלישה.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור