בעיה בחיבור רסיבר vsx329k - לא רואה hdmi signal בטלויזיה


tstrul

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
1
שלום לכולם,
נתקלתי בבעיה די מעצבנת.
רכשתי לאחרונה מהדיוטי פרי רסיבר pioneer vsx392k. אני מחבר אותו לטלויזיית samsung UA40D5000.
לרסיבר חיברתי ציודים שונים כגון HTPC,XBOX,Chromecast וממיר של yes לחיבורי ה HDMI IN ואת חיבור ה HDMI OUT חיברתי לאחת הכניסות של הטלויזיה.
מאחר ולטלויזיה אין כניסת HDMI ARC חיברתי גם כבל אופטי בינה לבין הרסיבר.

כאשר אני מדליק את הרסיבר ובוחר INPUT אני לא רואה שום HDMI SIGNAL בטלויזיה. הכניסה במצב של Grayed out למרות שהרסיבר דלוק ויש עליו סימון אדום של HDMI פעיל.

מדוע הטלויזיה לא מזהה את הרסיבר? האם יש משהו בהגדרותשל הרסיבר שאני צריך להגדיר?
ניסיתי מספר כבלי HDMI שונים שעובדים בוודאות עם ציודים אחרים וגם מספר כניסות HDMI שונות בטלויזיה...

תודה מראש לכל העוזרים
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
ראשית, אתה חייב לקרוא קודם את חוברת ההפעלה והגדרת הכניסות השונות. אם כל מקורות הוידאו מחוברים לרסיבר, מה יש לך להוציא כבל אופטי מהטלוויזיה בחזרה אליו?
 

tstrul

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
1
קראתי ונהגתי ע"פ החוברת.
כאמור מצויין שכשאר לטלויזיה אין יציאת HDMI ARC יש צורך לחבר כבל אופטי על מנת לשמוע סאונד. (מצרף צילום מתוך החוברת)
בכל מקרה זה לא נראה לי קשור לכך שהטלויזיה לא מזהה את ה HDMI Signal
 

תמונות מצורפות

  • Capture.JPG
    Capture.JPG
    KB 70.5 · צפיות: 389

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
זה אכן לא קשור ואתה לא צריך את הכבל האופטי. זה שימושי רק אם אתה משתמש בטיונר פנימי של המסך או מחבר אליה ישירות מקור וידאו ורוצה לשמוע אותו ברסיבר.
מוזר, אין על הדגם הזה ממש מידע באינטרנט.
 

tstrul

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
1
הבנתי, כלומר אם יש לי smart tv עם איזושהי אפשרות ניגון או VOD אז אצטרך את הכבל? קודם כל תודה רבה, השכלתי :)

בנוגע לדגם זה הדגם שנמכר כעת ב 200$ בדיוטי פרי....
יצא לי למצוא 2 דיונים בהם אנשים נתקלו בזה וב 2 המקרים הם החזירו את הרסיבר ליבואן והחליפו להם אחד....
לדוגמא: https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=17495102&p=167542352#post167542352

כנראה שגם אני אצטרך לבקר שם מחר :\
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
אכן הגדרת נכון.
מציע לך לפנות אל שירות הלקוחות של היבואן.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור