- הודעות
- 20,088
- מעורבות
- 4,236
- נקודות
- 113
ראשית נאחל לו מזל טוב על הקשר החדש. אני לא יודע אם אתם מבינים את הקשר בין האודיופיל לפטיפון שלו. להבדיל מנגן תקליטורים או סטרימר, פטיפון דורש יותר תשומת לב. צריך לדאוג שיהיה נקי, שלא יפגעו בו ילדים ובכלל, עדיף שמי שלא בחום ישאר אדיש כלפיו.
חרדתו של האודיופיל המצוי לפטיפון שלו הופכת את הקשר בניהם לכזה אישי, שאפשר לקרוא לקשר הזה זוגיות. וזה הזמן לדבר על הזוגיות הזו.
אז שלמה שידרג את הפטיפון שלו לפני כמה חודשים. אני הייתי בשיפוצים בבית החדש ואפילו לא יצא לי להיות נוכח במעמד האיחוד בניהם. ההוא משוויץ וזה מרחובות. אבל אני בהחלט מכיר היטב את המערכת שלו לפני הזוגיות. תמיד הגדרתי אותה כאחת מהמערכות היותר טובות בארץ עם כמה חסרונות (כמו אצלי, אצלו, אצלה, אצלהם) וזה כי מה לעשות, בחיים שלנו, אין מושלם. במיוחד לקהילה המוגדרת באקדמיה לחקר המוח - לא מרוצה באופן כללי. ומה הכוונה? יש לנו את הציוד הזה, שהוא טוב יותר מ-99% מכלל בתי האב ועדיין, אין נאמר, הפנים שלנו יחמיצו כשהטויטר לא יעשה את זה וההוא כפי שאנחנו חפצים. וזה בדיוק מה שהופך אותנו למיוחדים - או דפוקים בראש.
והנה. אחרי כמה חודשים קלילים החלטתי שזה הזמן לבקש ולשמוע את התוצאה החדשה אצל זבדה.
מה שיש שם זה ״סך הכל״. פטיפון של דווינצ׳י מדגם יוניסון. זהו בעצם הדגם האמצעי של החברה שמעליו יש רק את הגבריאל. לפטיפון שודכה זרוע מבית גראהם מדגם סופרים 3 וראש של שלטר דגם הרמוני (הבכיר של החברה). מגבר הפונו הוא ה-asr בייסיס אקסלוסיב. בקיצור, סט אנלוגי כמו שצריך - אבל ממש כמו שצריך. ואם נתבונן עמוק בעניין הזה, זהו סט אנלוגי שמחירו בישראל קרוב ל-300,000 ש״ח עם הכבילה. כן, מספר הזוי שיגרום להרבה אנשים התלבטות בין מערכת אנלוגית כזו או bmw 330. וברור, ברור שאנלוג עדיף.
הפטיפון יושב על פלטת גרניט מהממת ביופיה וכל זה יושב על מעמד diy העשוי עץ בירץ׳ (או בירג׳?) חזק ואימתני.
הצליל.
סך הכל 4 תקליטים אבל ממלא כאילו שמעתי יום שלם של מוסיקה.
השיפור תחילה.
אני רוצה להתייחס לאחד הפרמטרים שלטעמי השתפרו בקנה מידה מההאזנה האחרונה שלי. הבס הפך להיות מדויק יותר, מגובש ומאוזן יותר. זה מסדר לנו גם מהירות, אימפקט ועוד כמה סופרלטיבים שהופכים את התחום הזה לכזה שבהחלט אפשר להגיד שהוא מרשים. אבל לא רק, הבמה השתפרה, הסדר בבמה השתפר והצליל חוצה את גבולות הרמקולים בקלות. מצאתי יכולת מדהימה להעביר תחום גבוה עשיר, מלא, מפורט ומאוזן עם שאר תחומי התדרים.
שקט רבותי. שקט!!!
כן. הפטיפון הזה, מנסיון שלי עם הגבריאל, לא נופל ממנו מבחינת היכולת להשתיק את רצפת הרעש. הוא שקט באופן מפחיד. גם הוא אגב, כמו הפטיפון שלי, נטול ציר. הצלחת בעצם מסתובבת באוויר בזכות שני מגנטים הדוחים זה את זה ומייצרים בניהם אוויר של 4 מ״מ. זה אומר שחוץ מהזרוע והגומיה, לפטיפון הזה אין שום מגע עם כדור הארץ.
רבותי. המערכת של שלמה קפצה כיתה. עכשיו היא נשמעת ברמה כזו, של החדרים הטובים בתערוכה.
תמונות בקטנה
תתחדש יאשלמה. היה נפלא!
חרדתו של האודיופיל המצוי לפטיפון שלו הופכת את הקשר בניהם לכזה אישי, שאפשר לקרוא לקשר הזה זוגיות. וזה הזמן לדבר על הזוגיות הזו.
אז שלמה שידרג את הפטיפון שלו לפני כמה חודשים. אני הייתי בשיפוצים בבית החדש ואפילו לא יצא לי להיות נוכח במעמד האיחוד בניהם. ההוא משוויץ וזה מרחובות. אבל אני בהחלט מכיר היטב את המערכת שלו לפני הזוגיות. תמיד הגדרתי אותה כאחת מהמערכות היותר טובות בארץ עם כמה חסרונות (כמו אצלי, אצלו, אצלה, אצלהם) וזה כי מה לעשות, בחיים שלנו, אין מושלם. במיוחד לקהילה המוגדרת באקדמיה לחקר המוח - לא מרוצה באופן כללי. ומה הכוונה? יש לנו את הציוד הזה, שהוא טוב יותר מ-99% מכלל בתי האב ועדיין, אין נאמר, הפנים שלנו יחמיצו כשהטויטר לא יעשה את זה וההוא כפי שאנחנו חפצים. וזה בדיוק מה שהופך אותנו למיוחדים - או דפוקים בראש.
והנה. אחרי כמה חודשים קלילים החלטתי שזה הזמן לבקש ולשמוע את התוצאה החדשה אצל זבדה.
מה שיש שם זה ״סך הכל״. פטיפון של דווינצ׳י מדגם יוניסון. זהו בעצם הדגם האמצעי של החברה שמעליו יש רק את הגבריאל. לפטיפון שודכה זרוע מבית גראהם מדגם סופרים 3 וראש של שלטר דגם הרמוני (הבכיר של החברה). מגבר הפונו הוא ה-asr בייסיס אקסלוסיב. בקיצור, סט אנלוגי כמו שצריך - אבל ממש כמו שצריך. ואם נתבונן עמוק בעניין הזה, זהו סט אנלוגי שמחירו בישראל קרוב ל-300,000 ש״ח עם הכבילה. כן, מספר הזוי שיגרום להרבה אנשים התלבטות בין מערכת אנלוגית כזו או bmw 330. וברור, ברור שאנלוג עדיף.
הפטיפון יושב על פלטת גרניט מהממת ביופיה וכל זה יושב על מעמד diy העשוי עץ בירץ׳ (או בירג׳?) חזק ואימתני.
הצליל.
סך הכל 4 תקליטים אבל ממלא כאילו שמעתי יום שלם של מוסיקה.
השיפור תחילה.
אני רוצה להתייחס לאחד הפרמטרים שלטעמי השתפרו בקנה מידה מההאזנה האחרונה שלי. הבס הפך להיות מדויק יותר, מגובש ומאוזן יותר. זה מסדר לנו גם מהירות, אימפקט ועוד כמה סופרלטיבים שהופכים את התחום הזה לכזה שבהחלט אפשר להגיד שהוא מרשים. אבל לא רק, הבמה השתפרה, הסדר בבמה השתפר והצליל חוצה את גבולות הרמקולים בקלות. מצאתי יכולת מדהימה להעביר תחום גבוה עשיר, מלא, מפורט ומאוזן עם שאר תחומי התדרים.
שקט רבותי. שקט!!!
כן. הפטיפון הזה, מנסיון שלי עם הגבריאל, לא נופל ממנו מבחינת היכולת להשתיק את רצפת הרעש. הוא שקט באופן מפחיד. גם הוא אגב, כמו הפטיפון שלי, נטול ציר. הצלחת בעצם מסתובבת באוויר בזכות שני מגנטים הדוחים זה את זה ומייצרים בניהם אוויר של 4 מ״מ. זה אומר שחוץ מהזרוע והגומיה, לפטיפון הזה אין שום מגע עם כדור הארץ.
רבותי. המערכת של שלמה קפצה כיתה. עכשיו היא נשמעת ברמה כזו, של החדרים הטובים בתערוכה.
תמונות בקטנה
תתחדש יאשלמה. היה נפלא!