בלוטוס(ניתוקים)


tidan29

אוהב את התחום
הודעות
110
מעורבות
1
נקודות
18
שלום! ברשותי אוזניות bowers & wilkins px אני משתמש בנגן ak300 וב-tidal כאשר אני מתחיל לשמוע באוזניות מדי פעם יש ניתוקים של הבלוטוס והשיר נעצר באמצע מה הסיבה?:מבולבל:
 

menahem

כתב האתר
הודעות
1,535
מעורבות
359
נקודות
83
כאשר יש ניתוק שבו המכשיר נעצר,ולא צויין אבל,אם הקשר מתחדש ממשיך לנגן מהיכן שנעצר אז:
1. בדוק מצב הבטריה באוזניה. לקראת הסוף אין לה מספיק כוח והיא מתנתקת.
2. בדוק שהאוזניה נמצאת בטווח שלא עולה על 8 מטרים מהנגן,מעבר למרחק הזה יהיו ניתוקים.
3. לא רחוק ממני ישנו שנאי של חברת חשמל. יש לי,גם,אוזניות bt שכשהבטריה שלהן ברבע האחרון שלה וכשאני מסתכל על השנאי יש ניתוקים כמו שתארת.אין לי הסבר ועקרונית ועל פי התקן זה לא צריך לקרות ולמעשה הזוי אבל עם ניסיון,קשה להתוכח ובמקרה הזה קשה להסביר. תבדוק אולי יש בסביבה שאתה מאזין בה מכשיר חשמלי או שנאי שמפריע ופשוט:התרחק ממנו.
4.למרות שתקן ה bt פתוח וגלוי והיצרנים דבקים בו,יש יותר מדרך אחת לישם אותו. בצד הנגן:יש שתי דרכים לישם את הקשר של הנגן עם האוזניה:הראשונה,מהרגע שבוצע pering בין הנגן לאוזניה כל פעם שתדליק אותה הם יתחברו אוטמטית וינגנו. השנייה:צריך לבצע בנגן connect לאוזניה אפילו שהיא דלוקה ומזוהה על ידו וצריך לבצע את זה על פעם שרוצים להאזין באוזניה לנגן. תבדוק בנגן,אם הדלקת את האוזניה הוא זיהה אותו ונותן לך אופציה לבצע connect תשתמש בה גם אם על פניו הנגן מנגן והאוזניה משמיעה ולא היה צריך לעשות דבר.
5. תבדוק אם ישנה התנהגות עם אופי/תנאים קבועים שבהם יש את הניתוקים. אם כן נסה לחפש סיבה אם לא.?.
6. אם אתה לא בשכנות לתשתית של חברת סלולר,חברת החשמל,רקדת וודו ולא עזר,התפללת לגשם וירד ברד בדרום ספרד והבת אלף מתנתקת מהנגן מתי שבא לה השיגעון,שיגרון,או כשנוצת המשאלות מדבדרת לה ברוח - אז:פנה ליצרן האוזניה,דרך אתר האינטרנט שלו,ציין דגם הנגן ודגם האוזניה ושאל לפשר הדבר. תתפלא לפעמים היצרנים מכירים בעיות בקשר בין אוזניה לנגן ועוזרים למי שפונה אליהם.
בהצלחה.
מנחם.
 

tidan29

אוהב את התחום
הודעות
110
מעורבות
1
נקודות
18
תודה על העזרה:)
 

menahem

כתב האתר
הודעות
1,535
מעורבות
359
נקודות
83
(ורד)
 

tidan29

אוהב את התחום
הודעות
110
מעורבות
1
נקודות
18
כאשר אני שומע באוזניות מדי פעם הבלוטוס נעצר ומתחדש חזרה אבל השיר נעצר ואני צריך ללחוץ play על מנת להמשיך את השיר האם זה קשור ל-wifi ואם לא אז מה הסיבה?:מבולבל:
 

menahem

כתב האתר
הודעות
1,535
מעורבות
359
נקודות
83
הסיבה: יש כמה דרכים ליישם את ה BT.

דרך אחת,היא להוסיף פרוטוקול ששולט במכשיר מהאוזניה ואז ניתוק האוזניה בשל יציאה מהטווח מכניס את הנגן למצב של Pause וכשמתחדש הקשר השיר ממשיך מהמקום שנעצר.

דרך שנייה היא,להשאיר את השליטה בנגן לטלפון כשהאוזניה שולחת אות מוסכם כאשר לוחצים על Play אות מוסכם שני להזזה לשיר הבא או לשיר הקודם ואות מוסכם אחר לה"רמת שפורפרת" בשיחה נכנסת וניתוקה. האותות האלה מוסכמים על יצרני הטלפון והאוזניות והממשק ידוע למתכננים ולמטמיעים.

במקרה הראשון ניתוק האוזניה בגלל טווח יבצע עצירה של השיר המקומו וכשיתחדש הקשר תחודש הנגינה. במקרה השני כשמתנתקת האוזניה המכשיר מפסיק את הנגינה (בגלל פרוטוקול שמקודד בנגן שבטלפון) וכשמתחדש הקשר צריך ליזום נגינה של השיר בגן,קרי:בטלפון הנייד ולא באוזניה.

כנראה שבאוזנייה שלך מיושמת הדרך השנייה. זו לא תקלה אלא תכונה.

כדי לוודא קרא ב Manual של האוזניה האם יש לה את התכונה של שליטה מלאה בטלפון כשהיא מחוברת או רק יכולת לתת ולקבל מהטלפון פקודות הקשורות בהפעלת הנגן (וגם,אגב,שיחות נכנסות). זו,אגב,השיטה השכיחה (זו=השנייה זו שציינתי בפיסקא השנייה). אם לא כתוב בחוברת ההסבר אז ברר באתר של היצרן ובכל מקרה,כאמור,זו השיטה השכיחה וזו לא תקלה אלא תכונה.

לילנ טוב.

מנחם
 

tidan29

אוהב את התחום
הודעות
110
מעורבות
1
נקודות
18
תודה:אצבע מורמת
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור