טוב,אל תשכח, העצבים מהבחור הזה , סתם מכניס רוח רעה וגסות רוח.מי מחק לך ומה? אם מוחקים אז מודיעים.
היינו מצרפים אותך בשמחה, גיא, אבל כתבנו בתחילת הדרך שחברי הפנל חייבים להיות אודיופילים שזה תחביבם, והם אינם עוסקים מסחריים, כתבים וכיו"ב.
שלמה, עובדה פשוטה שהנוטינגהם נשמע פחות טוב בשלוש מערכות,
ויש כאן שניים נוספים ששמעו אתי את זה.
דרך אגב, אם אני לא טועה, גם אתה חושב כך, לא?
חוזר בי. כנראה שנמר צודק למרות הכל.
אכן זה לא לגמרי הגיוני להתעסק בהאם ויניל נשמע טוב יותר/פחות מדיגיטאל -- זו סתם שאלה של טעם, וסתם נכנסים שוב למלחמת שלושים השנה.
נראה לי שמה שחשוב הוא איך ניתן להפיק את המירב מכל אחד בנפרד, ללא השוואות ביניהם בשום הקשר ובשום רמה, ולהימנע אפילו מלהזכיר את זה בפוסטים מטעם הפאנל, אלא אם רוצים למשוך אש בכוונה.
באותה מידה, גם התחרויות מי מבין יותר וההאשמות מי מקדם את מי ולמה ואיך זה -- הכל חרטא וסתם מעכיר את האווירה לכדי אוויר-רע.
עמיר
לא עלתה השאלה, עלתה התשובה (עבור מערכת זו).לרגע אחד לא עלתה כאן השאלה מצדי מה נשמע טוב יותר, ויניל או תקליטור.
כל מה שאמרתי הוא שבמערכות האחרונות ששמעתי, שבהן היה אנלוג ודיגיטל, המערכת הדיגיטלית נשמעה טוב יותר.
גיא, יש משהו שלא הבנתי?
אני בטוח שאתה מבין שאין מקום בפנל כזה לעוסק מסחרי.
אני מבטיח לא לסחוב ציוד וכבלים של לין לאף אחד מהמזמינים.
למה נראה לך שייש ניגוד בין אנאלוגי למיכאני?למען הדיוק, פטיפון הוא לא רכיב אנאלוגי אלא מכני כאשר הקרטרידג' הוא למעשה ממיר (רעידות של
המחט מומרות לאותות חשמליים) . מכשיר אנאלוגי 'טהור' הוא כמובן טייפ סלילים
למעשה, כל הפאנל מורכב מחברים שמינו את עצמם להיות מומחים ובודקים ושופטים, ואין שום בחינות או קריטריונים "אובייקטיביים" להצטרפות. למזלנו, הדבר לא כך בכמה וכמה מקצועות קריטיים יותר.אני מבין שלשניצל זה לא כל כך משנה וגם לא לנמר. במיוחד מאחר ועיסוקי המסחרי הוא כשכיר בחברת AVCS העוסקת בחשמל חכם ומייבאת מותג אחד בלבד (LINN) בתחום האודיו. ומנגד, ישנה העובדה שאני אודיופיל לא מעט זמן וכרגע עובד על פרוייקטים אישיים כמו בניית פטיפון, שידרוג נגן דיסקים ובניית תיבה שופרית לרמקול שלי. פרוייקטים אלה בנוסף ללא מעט שנות נסיון, יכולים לתרום יותר לפנל מאשר לי ולחברה בה אני מועסק.
אני מבטיח לא לסחוב ציוד וכבלים של לין לאף אחד מהמזמינים. הולך? במחשבה שניה או שלישית, שכח מזה. יצא לי החשק.
למעשה, כל הפאנל מורכב מחברים שמינו את עצמם להיות מומחים ובודקים ושופטים, ואין שום בחינות או קריטריונים "אובייקטיביים" להצטרפות. למזלנו, הדבר לא כך בכמה וכמה מקצועות קריטיים יותר.
לפיכך נראה לי שקריטריון ה"עוסק מסחרי" לא חייב להיות אקסיומאטי אלה כל מקרה לגופו, לפי מידת השימוש האפשרי בבמה שמתקבלת למשתתף בפאנל לצרכים מסחריים.
היות וממילא על כל תיזכור, ישיר, עקיף או הזוי, של המילה "Linn" יגרום לסקילה מיידית ורבת משתתפים של hornless, לא נראה לי שצריכה להיות בעייה עקרונית או אחרת ש-חסר-הקרניים ייצטרף לפאנל.
עמיר
זה לא כמו פעם, שאישה הייתה פסולה לעדות רק עקב היותה אישה.גם ככה כל מילה שנאמרת כאן מעוררת מהומות, אז אין צורך להוסיף אנשים שהם אינטרסנטיים בבסיס הנוכחות שלהם כאן, והכוונה לעוסקים מסחריים למיניהם, כתבים, בעל האתר, וכיו"ב.
להערכתי זה מתכון בטוח להחרבת הפנל.
בכל אופן, יש כאן ומחוץ לאתר כמה אודיופילים מנוסים, שהאודיופיליה היא התחביב שלהם, לא מקור פרנסתם, ונשמח להזמין אותם מפעם לפעם למלא את שורת הפנל.
שלמה, עובדה פשוטה שהנוטינגהם נשמע פחות טוב בשלוש מערכות,
ויש כאן שניים נוספים ששמעו אתי את זה.
וזה מה שכתב חנן באותו שרשור:שמענו כמה קטעי סימפוניות, וניצלנו את ההזדמנות להשוות בין אותם קטעים ובאותה ההקלטה בתקליט ובתקליטור. הרשו לי להתעכב קצת על כך.
בזמן האחרון שמעתי כמה וכמה השוואות דומות בין הפורמטים האלה, במערכות שונות וברמות שונות, שדי האירו את עיניי – נדמה לי – להבין אולי משהו יסודי בהם.
לפני שאנסה להבהיר לעצמי ולכם על מה אני מדבר, אני רוצה להביע את פליאתי על כך שבכל ההשוואות האחרונות הפערים היו ממש זניחים, כשלפעמים נטיתי לפטפון ולפעמים לנגן התקליטורים (ראוי לציין שבכל המקרים המערכת האנלוגית הייתה יקרה בצורה משמעותית מן המערכת הדיגיטלית).
...
עם זאת, בהשוואה ששמעתי לפני זמן קצר בין מערכת אנלוגית ברמה גבוהה ביותר למערכת דיגיטלית ברמה גבוהה ביותר (שמחירה חצי מן המערכת האנלוגית), הפטפון ניצח בנקודות בכך שהיה נאמן יותר לסרט ההקלטה.
...
נחזור למערכת של יהושע. המערכת האנלוגית שלו יקרה פי ארבעה מזו הדיגיטלית. השווינו את הסימפוניה החמישית של שוסטקוביץ' בביצוע השני של ברנשטיין משנת 1979 (אחת ההקלטות הדיגיטליות הראשונות, ובלי שמץ מן הזגוגיות שאפיינה את ההקלטות הדיגיטליות בראשית דרכן. מוזר.).
אין ספק, הצליל בתקליט היה מעט עשיר יותר ועם מעט יותר אוויר בהקלטה. כל השאר היה די דומה, ועם איזו עדיפות קלה לנגן ברקע השחור יותר. התקליט זכה כאן.
שמענו גם, לשם שינוי, הרכב של מוזיקה אירית. ההשוואה כאן הייתה כמעט מבהילה בדמיון שלה בין שני המדיומים, ולפעמים היה קשה לזהות מה שומעים – תקליט או תקליטור. מכל מקום, חוץ מזה שצליל המצילות בתקליט נשמע משכנע יותר בעושר הגוונים, העדפתי את התוצאה הכללית בתקליטור, שנשמעה לי מעט יותר דינמית וחיה, ועם מרקם ברור ומגוון מעט יותר.
...
האוזניים חשו נינוחות: הכלים נשמעו בטוחים ונקיים, והצלילים שהפיקו היו מובחנים. תחושה זו הייתה ברורה במיוחד לגבי היצירות הקלסיות שהושמעו בפטֵפון: עמימות ודוק של ערפל שכיסו את תחילתו ואת סיומו של כל צליל וצליל שבקעו ממכשיר הקומקפט דיסק, נעלמו כלא היו כשאותן יצירות קלסיות נוגנו בפטפון.
גם ככה כל מילה שנאמרת כאן מעוררת מהומות, אז אין צורך להוסיף אנשים שהם אינטרסנטיים בבסיס הנוכחות שלהם כאן, והכוונה לעוסקים מסחריים למיניהם, כתבים, בעל האתר, וכיו"ב.
להערכתי זה מתכון בטוח להחרבת הפנל.
בכל אופן, יש כאן ומחוץ לאתר כמה אודיופילים מנוסים, שהאודיופיליה היא התחביב שלהם, לא מקור פרנסתם, ונשמח להזמין אותם מפעם לפעם למלא את שורת הפנל.
נדמה לי שנמר מאוד לא אוהב את עצם קיומו של הפנל הזה ועושה כל מאמץ להרוס אותו.
זה פשוט מוציא אותו מדעתו שהפנל מצליח כל כך.