הארי פירסון, הלא הוא Harry Pearson, שנודע גם כ-HP, הוא מי שייסד את The Absolute Sound הידוע גם כ-TAS ב-1973. זה היה מגזין "מחתרת" – אחד מכמה שכתבו על האופן בו מכשירים "מנגנים" ולא דיווחו על הדרך בה הם נמדדים. המגזין שלו התבסס על מספר עקרונות: "הצליל המוחלט" הוא הצליל של כלים אקוסטיים בחלל טבעי והוא גם הייחוס לתפקודה של מערכת ולאיכות הרכיבים. פירסון השקיע הרבה ביצירת שפה (מורכבת ועשירה) שתיארה את האופן בו מערכות ורכיבים משחזרים מוזיקה והיה מי שקבע את תקני ההי אנד, מושג שנכנס לשימוש בעיקר בגלל פעילותו הנ"ל דרך רכיבים כמו של מרק לוינסון, אינפיניטי, מגנפלאנאר, לין סונדק, סטאקס, אודיו ריסרץ' ועוד כמה.
האיש נשאר במגזין למרות שלא היה לו תפקיד אמיתי לאחר שנרכש על ידי תאגיד מולטימדיה, ולאחרונה פרש ממנו. כעת הקים אתר חדש, וזה ראוי לעיון.
http://www.hpsoundings.com/
ועוד דבר: בשנות התשעים היה פירסון האיש שהביא לתודעה את איכות ההקלטות של RCA, מרקיורי וגם דקה ו-EMI של סוף שנות החמישים/תחילת שנות השישים, והשפיע גם על מחירי המשומשים של הנ"ל (בייחוד השניים הראשונים שמחיריהם עלו למאות דולרים התקליט וגם יותר).
גם כאן וממש כמו עם המנורות, הייתה לו השפעה רבה מאוד להחזרת "עטרה ליושנה" לאחר שאלה הודחו על ידי המדיה הדיגיטלית והטרנזיסטור (קודם לכן). מעט אנשים מהמדיה, אם בכלל, השפיעו כה רבות על התחום.
האיש נשאר במגזין למרות שלא היה לו תפקיד אמיתי לאחר שנרכש על ידי תאגיד מולטימדיה, ולאחרונה פרש ממנו. כעת הקים אתר חדש, וזה ראוי לעיון.
http://www.hpsoundings.com/
ועוד דבר: בשנות התשעים היה פירסון האיש שהביא לתודעה את איכות ההקלטות של RCA, מרקיורי וגם דקה ו-EMI של סוף שנות החמישים/תחילת שנות השישים, והשפיע גם על מחירי המשומשים של הנ"ל (בייחוד השניים הראשונים שמחיריהם עלו למאות דולרים התקליט וגם יותר).
גם כאן וממש כמו עם המנורות, הייתה לו השפעה רבה מאוד להחזרת "עטרה ליושנה" לאחר שאלה הודחו על ידי המדיה הדיגיטלית והטרנזיסטור (קודם לכן). מעט אנשים מהמדיה, אם בכלל, השפיעו כה רבות על התחום.
נערך לאחרונה ב: