אתר השוואת גדלי מצלמות! חדש וכדאי לנסות


eden22

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
חייבים לשמוע,כל מי שרוכש מצלמה יש אתר חדש שבמקרה נתקלתי בו שרכשתי מצלמה באינטרנט האתר הזה נקרא Camera Size זה אמנם אתר בחו"ל בשפה האנגלית אך מאוד קל להבין איך משתמשים.פשוט מאוד בוחרים בתפריט הנגלל 2 מצלמות שאותן רוצים להשוות ורואים את הגדלים שלהן מתחת לכל מצלמה.
מה שטוב באתר הזה הוא שבאמת יש פרופורציות נכונות בין הגדלים כלומר אם באתרי אינטרנט היום שמים תמונות להמחשה שבעצם מציגות את כל המצלמות כמעט באותו גודל פה תראו מה ההבדל בין מצלמה דיגיטלית רגילה לבין מצלמה מקצועית.
באתר יש 2 כלי עזר שמאוד יקלו עליהם שתרכשו מצלמה בחנות או באינטרנט אחד מהם הוא יד שמושיטה לכם עזרה ברגע שתלחצו על הלינק שמקשר אליה כדי שתוכלו להבין איך היא בערך תשב ביד שלכם,כלי נוסף הוא מטבע שיכול לתת לכם להבין מה הגודל בצורה טובה יותר.
בנוסף תוכלו בתפריט השמאלי לסובב את המצלמות בזוויות שונות כדי לסקור את המצלמה מסביב.ולהשוות את כל החלקים אחד לשני לא רק את החלק הקדמי..
אני מציעה לכם לפני שאתם רוכשים להתייעץ עם חברים ולשתף את האתר בפייסבוק ולעשות לייק לדף של האתר כדי להתעדכן בפיצרים חדשים שבעל האתר מוסיף,אני הבנתי שזה אתר חדש יחסית כי כתוב BETA מניחה שיהיו עוד דברים חדשים ומפתיעים!
כאשר אתם הולכים לחנות ורוצים לשתף עם חברים את ההשואה בקלות מבלי להכנס לכתובת URL מחדש ושוב לבחור את המצלמות תוכלו לסרוק את קוד ה-QR באמצעות אפליקציה ייעודית בסמארטפון שלכם,או להדפיס את הקוד ולהגיע ישירות להשוואה הספיציפית שבחרתם..
אם ניסיתם את האתר החדש ספרו איך היה :) אני מאוד נעזרתי בו ורציתי לשתף אתכם האנשים שאוהבים צילום!
 

תמונות מצורפות

  • Untitled-1.jpg
    Untitled-1.jpg
    KB 14.8 · צפיות: 418
נערך לאחרונה ב:

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור