"אמת או חובה"


moshe625

חבר משקיען
הודעות
1,053
מעורבות
313
נקודות
83
איך יצרני יחידות קרמיות שנחשבות ליוקרתיות בכל פרמטר הי אנד לא חשבו עד היום להשקיע טיפה מחשבה על פטנט שמאפשר בעת האזנה להסיר בשליפה מהירה את גריל שתי וערב הצפוף המיוצר ממתכת. על פניו נראה שמבחינת יצרני היחידות הקרמיות הפתרון צריך להנתן מיצרני הרמקולים והם אלה שצריכים לשבור את הראש.שאלה נוספת האם זה הכרחי להשתמש בגריל רק על מנת לתן הגנה ליחידותז הקרמיות הסופר רגישות לכל מגע של רכיב מתחתי ולא העדין ביותר . זה לא סוד או בושה שכל חובב הי אנד ואודיופיל ולא משנה כרגע באיזה שלב הוא נמצא ובלי קשר להעדפות שלו מחפש בשלב כלשהו אחרי סאונד אולטימטיבי. סאונד שישמע נטרלי טבעי ובעיקרעל כזה הנטול שמיכות. במילים אחרות כזה שחסר מעצורים מבחינת אינפורמציה מהירות רזולוציה ושקיפות. ומכאן עולה שאלת מיליון הדולר עם נמצא הלקוח והמאזין שמחפש את אותם היבטים מדוע לא לאפשר לו את התוצאה האולטימטיבית. מדוע יש צורך לסרס את הפלא הזה שנקרא יחידה קרמית להגיש אותה שלא בצורה הטהורה שלה האם מדובר רק בחובה להגן על היחידה מלהנזק או יש כאן היבט נעלם אקוסטי שעדיין לא דובר עליו!? ..
 

zariel

חבר משקיען
הודעות
2,188
מעורבות
718
נקודות
113
צודק,
ניתן היה לעשות אותו מגנטי,
ונגמר הסיפור !
 

roberts

מושעה
הודעות
2,825
מעורבות
647
נקודות
113
יתכן, מדגיש יתכן, שהייצרנים עושים את הוויסינג של הרמקול עם רשת המתכת מותקנת מאחר ורמקול זה מתוכנן מראש לעבוד עם הגריל "כל ימי חייו"......אי לכך יתכן שזה המצב הרצוי.....
 

גיא

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
3,116
מעורבות
1,120
נקודות
113
עובי היחידה הוא מיקרוני וכל נגיעה ולו הקטנה ביותר עלול לשבור את הממברנה. מכאן נולד הצורך בגריל כלוב מתכת קבוע. חדי עין גם ישימו לב שהגריל כיפתי דבר המוסיף חוזק מבני. למיטב ידיעתי זו הסיבה לגריל הזה וגם הסיבה שגם בעת האזנה בבית כל טעות קטנה עלולה להביא את בעל הרמקולים לעמוד המום וחסר עונים למראה הקשה של יחידה יקרה להחריד שבורה.
באשר לבדיקות והנדוס הרמקול אני די סבור שהנ״ל מתבצעות עם הגריל כחלק אינטגרלי קבוע.
 

roberts

מושעה
הודעות
2,825
מעורבות
647
נקודות
113
בהמשך לדברי מהפוסט שמעל גיא, יתכן גם שפותרים בעיות שונות של פיקים ורזוננסים ביחידה הקרמית עם גאומטריה מאוד ספציפית של צפיפות ועובי הגריל.

עקום ההיענות של מיד קרמי של Accutone דגם Accuton C168-6-990 7" Ceramic Cone Midrange

הערה:
אני מניח שהקרוסאובר של הרמקול נניח ב 3-4 קה"ץ חותך פיק זה ולא מאפשר לו להשפיע על הצליל.

Accutone.JPG
 

תמונות מצורפות

  • Accutone.JPG
    Accutone.JPG
    KB 39.4 · צפיות: 379

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,086
מעורבות
4,236
נקודות
113
מדוע יש צורך לסרס את הפלא הזה שנקרא יחידה קרמית להגיש אותה שלא בצורה הטהורה שלה האם מדובר רק בחובה להגן על היחידה מלהנזק או יש כאן היבט נעלם אקוסטי שעדיין לא דובר עליו!?

ישנו לא מעט מידע על הגריל של אקוטון באתר שלהם וברשת בכלל. הגריל אינו תפור שתי וערב אם כי בצורה גאומטרית הדומה ליהלום. יחד עם זאת, הגריל בעל מבנה מעוגל המסייע לפיזור נכון יותר של הצליל הבוקע מבעד ליחידה.

דהיינו הגריל לא רק אינו מסרס, היחידה הזו תוכננה לעבוד איתו.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור