איפה מתחיל ההיי אנד?


tzachi

חבר משקיען
הודעות
2,412
מעורבות
386
נקודות
83
ה2 גרוש שלי על hi end
לדעתי העלות זה לא הפרמטר הקובע !!
לדעתי הירידה לפרטים והקפדה בשביל לסחוט את הבייט האחרון או למנועה רזונאנס או להשיג את הדיוק או הפרוט או מה שהמתכנן כיוון......המקסימלי שניתן !!! גם בניה עצמית יכול להיות hi end .
גם וינטיג יכול להיות hi end ושמעתי דברים על גבול העתיקים שנשמהים מדהים למרות שנדירותם גדולה.
בתוך מה שנקרא hi end יש גם קטגוריות מפה נובעת עיקר המחלוקת בדיון ! וזה בגלל שמאז נפילת מסך הברזל וחיבור סין האדומה לציויליזציה הקפיטליסטית נוספו המון מליארדרים ולצידם המון יצרנים . לא עוד יפן מול ארופה וארה"ב.
ופתאום צצו לנו יצרנים בסגנון חדש : מצד אחד יצרני שמראש בונים לפלח השוק האוליגרכי ויורדים לרמות גימור ופרטים מוטרפות גם מבחינת הגימור בצבע ואפילו במארזים המוטרפים שאיתם המוצר נשלח וכמובן מיטוג מוטרף (לצורך הדוגמה במארזים הרמקול שלי משנות ה2000 ששקל 80 קג ובנוי בחלקו מבטון נארז בקופסת קרטון מרופדת קלקר ומסגדת עץ פשוטה ושרד משלוחים סביב העולם לאומת זאת ציודים היום מגיעים במזוודות שלא יביישו את לואי ויטון ). רוב החברות האיילו גם בונות באובר אינג'נירינג ומקפידות גם במקומות שלא שמיעים.
מצד שני נחספנו לסגנון של יצרנים מהמזרח וממזרח ארופה שמייצרים מוצרים ברמות על בשיווק ישיר ובדילוג על הצד הפנסי ומנגישות לנו מוצרי hi end במחירים שפויים.
גם זה וגם זה בעניי hi end.
ברגע שהספינה מתרחקת מחופי האדם הפשוט ונכנסת לתחומים איזוטריים בשביל לפגוע לטעמו של קהל יותר אנין טעם בנקודה הזאת עברנו את הגבול המטושטש בין רגיל לhi end
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,657
מעורבות
1,409
נקודות
113
לא זכור לי שבאותו אולם תצוגה אותו איש מכירות מכר גם מרק לוינסון וגם מוצרי מטבח....
אתה הרי מבין את הכוונה וגם אם יש דוגמא חריגה אז היא לא מעידה על הכלל...
ארז

אולי קראת את הכתבה כבר..
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001207482

זה מה שאני טוען.. מחיר הוא חלק מכריע במיתוג היוקרה ואקסלוזיביות
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור