איך צריך לארגן סמינר אודיו?


מצב
הנושא נעול.

diz1

חבר משקיען
הודעות
1,656
מעורבות
1
נקודות
0
בנוסף חברי היקר עופר קרטה סייע לי בקבלת החלטות וכמובן בזמן האחרון סייעו לי אילן, גידי, אלדר וטומי שדעתם חשובה לי מאוד למרות שכל אחד מהם חושב אחרת.
.:D

:D
איזה מזל שדעתו של אילן שונה משלי- אחרת הייתי מתחיל לדאוג. הוא חושב שהיחס השקעה רמקול\ מגבר הוא 35% 40% ואני חושב שזה שטויות וצריך להיות 33.34%\53%
הוא משדרג מגבר אני רמקול
הוא נדלק על צעצוע שזורק צליל ל 360 מעלות, אני מחפש רמקול שופרי לא צעצוע.

לגבי הפוסט- נמר מה קרה? פתאום יש לך זמן לסיכומים פילוסופים?זמן לסרטים? זהו סיימת את הבדיקות שלך על ההגברה?:O
 

il1

מושעה
הודעות
331
מעורבות
0
נקודות
16
לדיז

אני לא ממש משדרג מגבר- אני סתם רוכש אחד להפעיל את הצעצוע.

שתסיים את הבדיקה על משפחת השופרים, אני מציע שנעביר סדנא משותפת על שושלת השופרים בהיסטוריית האדיופיליה, מה כל אחד חיפש ומצא במשפחה- עם הדגמות, כמובן.

אני משוכנע שנמר ישמח לארגן את הכיבוד והמקום, והנושא בוודאי לא ישעממם את החברים.

אזי, הצלחה מובטחת לנו- ואולי נהפוך זאת למסע הופעות (אלא אם הצעצוע יתבייש להופיע בפומבי- אני אנסה להכין אותו לבושות שמצפות לו).


לנמר

אני מקווה להיות 'בר פלוגתא' לאדיופילים- שבאופן עיקבי ינסה להעמיד אלטרנטיבות ראויות שמבוססות ידע.

בעידן המידע הנוכחי הפורומים אמורים להיות הגורם שמחליף מקורות השראה האישיים- מה שחסר בפורומים הישראלים זה 'המגע' עם מיגוון ציודים כחלק מההבנה שדיון אינו תחליף להתנסות.

אני משוכנע שהדיון על המגברים הדיגטליים היה דוגמא מצויינת לדיון תיאורטי שהתבסס על 'שרשרת טעויות בגין חוסר התנסות', וכמה חשוב 'לצאת' כנגד חוסר ניסיון והיצמדות לאמירות שנשמעות הגיוניות למרות היותן מוטעות.

אני חולק על האבחנה של 'דעות' שונות. תחום המחלוקות ביני לבין אלדר או טומי או צפריר- ממש שולי, והוא בעיקרו לא על הציוד ותכונותיו אלא על ההעדפות האישיות והכלכליות.

אני מסכים לחלוטין שדרך התייחסותך לתחום- ולכתיבה בו- הינה חריג אמיתי ומבורך ביחס למקובל במחוזותינו.
 

diz1

חבר משקיען
הודעות
1,656
מעורבות
1
נקודות
0
לדיז

אני לא ממש משדרג מגבר- אני סתם רוכש אחד להפעיל את הצעצוע.

שתסיים את הבדיקה על משפחת השופרים, אני מציע שנעביר סדנא משותפת על שושלת השופרים בהיסטוריית האדיופיליה, מה כל אחד חיפש ומצא במשפחה- עם הדגמות, כמובן.

אני משוכנע שנמר ישמח לארגן את הכיבוד והמקום, והנושא בוודאי לא ישעממם את החברים.

אזי, הצלחה מובטחת לנו- ואולי נהפוך זאת למסע הופעות (אלא אם הצעצוע יתבייש להופיע בפומבי- אני אנסה להכין אותו לבושות שמצפות לו).

.

סליחה שלא הייתי ברור מספיק.
אני מתכוון לרמקול שופרי. מה שיש אצליך זה משהו אחר. אני לא מחשיב אותו למה שמכונה רמקול שופרי למרות שיש לו אלמנטים כאילו.
אבל קטונתי-תשאל במקומות של אנשים שמתעסקים ברמקולים שופריים.

מזל טוב שאחרי שנים רבות בתחום החלטת לרכוש מגבר ולא להסתמך על אחרים.

לגבי הכיבוד של נמר- אני יכול להתכבד אצלו גם בלי להזיז כל מיני דברים. אם וכאשר ואולי המפלצת תיהיה אצלי, היא לא זזה לשום מקום.
כאשר הרמקול שלך יתחיל להוציא תדרים נמוכים בטכנולוגיה שופרית ולא ממברנאלית- תקרא לי לבוא לשמוע
בנתיים מצאת לך תמונה עם דוגמה לתיבת תהודה (למרות שכאן אין את הגימיק של הצעצוע שאפשר לשים איזה פורמיקה שרוצים כדי שיתאים לריפוד בסלון)
 

תמונות מצורפות

  • bert.jpg
    bert.jpg
    KB 35.9 · צפיות: 525

il1

מושעה
הודעות
331
מעורבות
0
נקודות
16
לדיז

כבר בתחילת הסמינר טעויות- איך נראה רצינות ? אנחנו חייבים לשפר את הבסיס העובדתי שלנו שלא נראה חובבנים שגובים תשלום בעבור מצגי שווא.

רמקולים שופריים ברובם המכריע משתמשים ביחידות בס רגילות- בניגוד ליחידות המיד והגבוהים שמתוכננות סביב יחידות 'מקומפרסות', שהן המשמעות האמיתית של המושג שופר.

יצירת 'שופר' מעץ / פלסטיק לכוון את תנועת הבס אינה יצירת שופר יותר ממה שדובל מבצע- מרביתם נוטים להשתמש בתנועת האוויר קדימה (מיחידת הבס), והוא מעדיף אחורה.

ולספירתי בתחום מרבית היצרנים שמוכרים רמקולים שופריים משתמשים בטכניקה הזאת ולא ביחידות 'מקומפרסות' לבס- למעט כמה יצרני בוטיק שמנסים בבית ליצור מבנים אחרים.

שזה שלעצמו נפלא ומסקרן- אבל כנראה לא ממש מצליח להם, כי בעובדה היצרנים המרכזיים לא שם. ואם 'נציץ' ליחידות המקצועיות של אולמות קונצרטים ואיצטדיונים - נמצא שגם שם לא 'קונים' את התיאוריה שלך.

התמונה ששלחת אינה שונה מכל תיכנון קופסא להטיה / שימוש באוויר של הבס- והטכנולוגיה מופיעה במטריקס, בטידאל, באדיו-פיזיק, בגרייפון, באלאק, ועוד חברות רבות אחרות שמייצרות רמקולים רגילים לחלוטין.

תפסיק להתלהב מתמונות באינטרנט- טכנולוגיה שופרית אינה מעיקרה הקופסא, אלא תיכנון האלמנט. ולא כל רמקול שמופיע עם שופר מעוצב הוא אכן כזה.

לא התכוונתי שנמר יארח בביתו- התכוונתי לסמינר מקצועי באולם / חלל ראוי. העמסת המיפלצת עלי- ההמולה והדיון שנעורר שווים פעם בחיים 'חשיפת' מערכת על, גם של 'נחבאים אל הכלים'.

בכל זאת מה יש לנו להציע אם לא את 'פרי מחקרנו'- ותחשוב כמה זה יכול לתרום לידע המעשי של החברים הצגת שתי פילוסופיות חיפוש שונות לאותה טכנולוגיה שופרית.

לטעמי זו המהות האמיתית של התחלקות / שיתוף בידע- לא דיבורים אלא מעשים.

חן חן על הברכות למגבר- זה באמת כיף לרכוש משהו שאתה מרגיש שלם איתו, ושהוא לטעמך נמצא בקצה העליון של סקאלת המגברים בעולם- לאחר שנה ורבע ללא מגבר (מתוך 26 שנה בתחום).

שיגיע אתה מוזמן, כמו כל אחד אחר, להגיע ולשמוע.
 

diz1

חבר משקיען
הודעות
1,656
מעורבות
1
נקודות
0
אילן , זה לא השירשור הנכון לדון באי דיוקים שלך ובהבדלים התאורטיים של רמקול שקשה להנעה 93 דיבי על 6 אוהם בניגוד לרמקול של 114 דיבי על 8 אוהם.:D
(Y) נחזור לנושא הפוסט

לגבי השראה- לפני 15 שנים הבנתי שיש מערכות טיפה שונות מאשר מנסים למכור לנו בחנויות אודיו רגילות ברחוב. זה היה בבית פרטי עם ארונות גדולים והגברת מנורות.אין ספק שזה נראה לי מוזר אז, אבל גם הסאונד נשמע לי מוזר לטובה.
היום אני יודע לזהות שהארונות היו אחד מהסידרה הגבוהה של רמקולי שופר של טנוי (לא יודע לומר איזה).
 

il1

מושעה
הודעות
331
מעורבות
0
נקודות
16
דיז

אתה באמת מוציא שם רע לסמינר שלנו לפני תחילתו.

עירבוב בין שיטות להשגת תדרים נמוכים, עם רגישות וקושי בהנעת רמקולים- זה ממש 'סלט' לא אחיד.

יש רמקולים סופר 'רגישים' כמעט בכל שיטה שאני מכיר (למעט אלקטרוסטטים וריבונים), אבל מה הקשר בין התכונה הזאת- לשימוש באלמנטים לא 'מקומפרסים' בבס ברוב יצרני הרמקולים השופרים.

שטועים- אז טועים, אין צורך לערבב עוד דיונים / תכונות שאינן ממין הנושא.

בתגובה הקודמת התלהבת מתמונה באינטרנט שאינה קשורה לבס שופרי 'מקומפרס' - עכשיו אתה מתלהב מרגישויות של רמקולים, מה יהיה ?

השגת צליל מצויין אינה קשורה לרגישות- ויש מספר לא קטן של חברות שמשיגות צליל שכזה עם רמקולים 'קשים'. תיכנון / כיול הרגישות של רמקול אינה ערובה לצליל איכותי, ומרבית הרמקולים 'המרשימים', אותי לפחות, לא טיילו בגבהים של 110DB.

למעט התופעה של חדרים ביפן בהם תולים לכל גובהו של הקיר אלמנטים נטולי קופסא, שתיזמונם נעשה ע"י תיאום הפרשי המרחק הפיזי ביניהם בגין בעיות קירות- וכל אלמנט מקבל מגבר אחר.

כל הרמקולים בעלי הקופסא והסופר רגישים היו פחות מרשימים מרמקולים איכותיים אחרים פחות רגישים, זהו הרושם האישי שלי- ומאחר ואני סובל מעודף 'אי דיוקים' כדאי לקחת את דברי בערבון מוגבל מאוד.

ודיז- אנא תעשה חיפוש אצל דוד גוגל ותיראה, למיטב זכרוני, שטנוי לא השתמשו ביחידת בס 'מקומפרס' (ובאותה הזדמנות תחפש את גיי. בי. אל. , אוונגארד, כאליקס, אקפלה, קלפיש, זינגלי- בכולם אלמנט הבס זהה בתפיסתו לדובל).

ושמחתי לראות שטנוי היתה נקודת השראה שלך בהתפתחות האדיופילית- חברה מצויינת שנעלמה ממפת האדיופיליה בישראל, ללא הצדקה וחבל.
 

diz1

חבר משקיען
הודעות
1,656
מעורבות
1
נקודות
0
כנראה לא הבנת מה שכתבתי

אני לא מתדיין איך על רמקולים שופריים על מגוון השיטות ומה זה מקומפרס ומה זה לא, אילו אלמנטים ואילו לא.
אני הבאתי נקודות קצה של התייחסות, למשל הסיבה למה אתה תצטרך הגברה רווית ואטים כדי להזיז את הרמקול שלך. זה אינו פרמטר יחיד.
אל תשכח, אני הקשבתי לרמקול כמו שלך בשתי הזדמנויות. רבים הקשיבו לרמקול שלך עצמיך בתערוכה , וההסברים למה זה נשמע כך או אחרת- אתה דאגת להסביר לאחר . אין סיכוי שהקשבת לרמקול שאני מתכוון איליו., אפילו סתם לקואינסינדס מהדגמים הגבוהים לא הקשבת אלא כתבת מה שאתה חושב שאחרים שמעו.אני מעדיף לא להתדיין על דברים תאורטיים ושמעות.


אני משכתי טיפה את הדיון לכיוון הזה וברשותך אני רוצה להחזיר אותו למה שנמר התכוון בפתיחת הפוסט .
אם יש לך מה לתרום לנושא המקורי אתה מוזמן. אם לא - תילך ללטף את הפורמייקה של הרמקול שלך ותמתין לפוסט מתאים יותר(ורד)
 

il1

מושעה
הודעות
331
מעורבות
0
נקודות
16
דיז

איך אתה לא מתדיין על שיטות השגת הבס ? הנה מבחר ציטוטים שלך:

"סליחה שלא הייתי ברור מספיק. אני מתכוון לרמקול שופרי. מה שיש אצליך זה משהו אחר. אני לא מחשיב אותו למה שמכונה רמקול שופרי למרות שיש לו אלמנטים כאילו."

"כאשר הרמקול שלך יתחיל להוציא תדרים נמוכים בטכנולוגיה שופרית ולא ממברנאלית- תקרא לי לבוא לשמוע"

אז אני מבין שאתה לא ממש בקי בשופרים, אבל למה להתכחש לדברים שטעית בהם ?

אני אומנם לא שמעתי את הרמקול השופרי שבכוונתך לרכוש- אבל טרחתי לגשת לאתר של הרמקול שנתת דוגמא לאלדר. והפלא ופלא הבס אינו שופרי והרמקול נדרש לסאב וופר נפרד כדי לשמור על רגישות גבוהה.

המתכנן בסך הכל משתמש בטכניקה של אוונגרד, אקפלה וכאליקס (סאב נפרד)- ברמקול קטן יותר מהם. דובל משתמש בטכניקה של רמקול אחוד- כדוגמת זינגלי, קלפיש, טנוי וגיי. בי. אל.

לגבי הקואינסידנס- ישראל נהג להציגם בשנות ה 90 בוואגס, ויצא לי העונג לשומעם בתערוכות. מאחר ואני לא נוהג להעריך ביצועי רמקולים משמיעה מתערוכות אני מעדיף לציין שאין לי ניסיון עם החברה.

לגבי היכולת להניעם ואיך- אני אנסה להסביר לך בשפה ציורית במקצת למה אין לך מושג על מה אתה מדבר.

קח קבוצת אלקטרונים שיצאה ממגבר ההספק ונעה לכיוון הרמקול, בכניסה לרמקול (בקרוס אובר) יש שלט עם מהירות 97BD : האלקטרונים משתגעים משמחה- הם הולכים לקרוע את העיר. רק יצאו מהקרוס והגיעו ל 4 וופרים שכל אחד הוא בסביבות 86DB , ו 4 מידים עם 90DB , וטווייטר ריבון.

ועכשיו תסביר לי איך 20 וואט של נורת 300B יתמודדו איתם ?

זה שהמתכנן בנה קרוס על מכפלות התנגדות לא אומר שבסוף שוכב רמקול קל להנעה- בשורה התחתונה האנרגיה של המגבר צריכה להתמודד למול מגנט של אלמנט שמתוכנן אי שם באמצע ה 80DB , וכל המניפולציות התיכנוניות לא יעקפו את הבעיה של אנרגיה לכל מגנט, ויש שם 9 כאלה.

עכשיו הבנת למה רמקול מרובה אלמנטים לא יכול לזוז עם מגבר מיעוט וואטים ?


לגבי הצעצוע עם הפורמיקה- כל מילה בסלע, ועדיין אני בטוח שהפורום ישמח לסמינר. מקום כבר נמצא עכשיו חסר רק מתנדב לכיבוד. למה אתה רוצה להרוס מסיבה בגין הופעה עם פורמיקה מצועצעת ?
 

diz1

חבר משקיען
הודעות
1,656
מעורבות
1
נקודות
0
אילן יקרי,
אין לך מושג על מה שאתה מתדיין. תגיד גם לדוקטור שבכלל לא דיברתי איתו ולא נתתי לו שום אתר- אותו הוא קיבל כנראה "מחברי" הרבים.
אבל אם כבר בחר להתבונן שם, ביחאט ,,,שיסתכל יותר טוב.
לגבי ישראל וקואינסינדס- אז בשנות התשעים שמעת את הרמקולים שלו בתערוכה? פשששששששששש. אתה ענק. עבר כמעט עשור.
לגבי התיאוריות שלך על הרמקולים שלו- עזוב אותך משטויות. אם הבנתך היית כמו שלו אז היו קונים ממך רמקולים ולא היית עסוק בלחפש תמונות באינטרנט.
לגבי ההופעה- מצאת לך פרטנר, אבל לא אני. לא מעניין אותי לעשות הופעות עם הציוד. הוא משמש אותי לשמיעה ולא מעניין אותי לעשות "סימינר"- אם חסר לך כזה-לך ללמוד באוניברסיטה.
אילן יקרי, ביקשתי ממך שנחזור לנושא הפוסט ולא להמשך הברברת.
אנא, תכבד את רצוני זה. כנראה לא הייתי ברור מספיק בפוסט הקודם שלי שביקשתי ממך זאת.
כדי להקל עליך את ההבנה, לא אשוב לכתוב בפוסט הזה שנושאו אחר, כלום זולת הנושא.
מקווה שהפעם זה מובן יותר טוב.
 

il1

מושעה
הודעות
331
מעורבות
0
נקודות
16
גידי יקירי

לדון בנושא שאינו קשור לפוסט היה רעיון שלך לא שלי, אנא אל תנסה לגלגלו לפיתחי.
ואם הסתבכת קלות עם הטענות זו אינה סיבה לתלות בי את הסטיה מהדיון.

"אין לך מושג על מה שאתה מתדיין. תגיד גם לדוקטור שבכלל לא דיברתי איתו ולא נתתי לו שום אתר- אותו הוא קיבל כנראה "מחברי" הרבים."

כדי לרענן את זיכרונך: "ממליץ לך לחפש משהו כמו Edgarhorn Titan תחבר שם SET ותבדוק מה קורה". ואני הסתכלתי על האתר- אל תייחס את אמירותי למישהו אחר.

אני מבין שהסברי הם 'צולעים' לעומת רבים וטובים ממני- אבל שמחתי לראות שסוף סוף קלטת עם איזה רמקול אתה חי, וכמה זו טעות לנסות ולשדך אותו למגברים מעוטי וואטים.

והטיעון על היחס הישיר בין הבנה לחובה לעבור לבניית רמקולים- מאיפה הוא צץ ? בהגיון המוצע היו מאות אלפי בנאי רמקולים אם לא מיליונים. אין צורך להיסחף לטענות תלושות.

והקשר המנדטורי שייחסת להבנה ובניה מחייב חברות מצויינות בלבד לבניית רמקולים- ואני פגשתי גם כמה גרועות או בינוניות. אז צריך להבין או לא צריך להבין כדי לבנות רמקולים ?

לצערי אתה לא מנסה להיות פרטנר לאדיופיליה- וחבל, והסמיר לא נועד לצורכיך (או צורכי) אלא להציג לקהילה דיון והדגמה של חומר מעניין.

זה לא שונה מקונצרט שבו נגנים מופיעים לפני קהל, זה לא שונה מתערוכה מיקצועית בכל תחום שהוא, זה לא שונה מכל כינוס של אדיופילים בעולם שחולקים מידע והשוואה.
 

diz1

חבר משקיען
הודעות
1,656
מעורבות
1
נקודות
0
off topic - כה אמר אילן

גידי יקירי

לדון בנושא שאינו קשור לפוסט היה רעיון שלך לא שלי, אנא אל תנסה לגלגלו לפיתחי.

תשובה: לא טענתי שזה רעיון שלך

ואם הסתבכת קלות עם הטענות זו אינה סיבה לתלות בי את הסטיה מהדיון.

תשובה: מה הקשר? בירה נשר

"אין לך מושג על מה שאתה מתדיין. תגיד גם לדוקטור שבכלל לא דיברתי איתו ולא נתתי לו שום אתר- אותו הוא קיבל כנראה "מחברי" הרבים."

כדי לרענן את זיכרונך: "ממליץ לך לחפש משהו כמו Edgarhorn Titan תחבר שם SET ותבדוק מה קורה". ואני הסתכלתי על האתר- אל תייחס את אמירותי למישהו אחר.

תשובה: אתה ציינת שהדוקטור בדק בשבילך את התמונות באינטרנט ומישם על פי הסקת המסקנות , השמיים הם הגבול.
זה לא הרמקול שיהיה אצלי. זה שנתתי אותו כדוגמה , ודוגמה ששמעתי ולא דמינתי או ראיתי על שולחן הרולטה בלאס וגס או בכדור בדולח, אינו אומר שזה צריך להיות שלי. אני יודע גם לפרגן לציוד שאינו שלי ולא יהיה כזה. חשבתי שבתמונה נתתי רמז מאוד ברור . כנראה שיש כאילו שצרכים שיאכילו אותם בכפית.;)

אני מבין שהסברי הם 'צולעים' לעומת רבים וטובים ממני- אבל שמחתי לראות שסוף סוף קלטת עם איזה רמקול אתה חי, וכמה זו טעות לנסות ולשדך אותו למגברים מעוטי וואטים.

תשובה: מאיפה אתה מביא את זה. תבדוק את בוחן המציאות שלך, איזה יום היום, באיזה שנה, היכן אתה כרגע....:pואז נמשיך.
אני יודע טוב טוב עם איזה רמקול אני חיי ואפילו אני זוכר עם איזו הגברה. אין לי שום טענות לגביהם, לא חסר לי שם כלום. דרך אגב, האי דיוקים שלך (חס וחלילה לא אומר שאתה עובר על אחד הדיברים בעשרת הדיברות), אבל גם בלהתלהם יש גבול. אין לך מושג איך הרמקול נשמע וגם לא הגברה.אין לך מושג אפילו איזה רמקול זה או הגברה. תמשיך לחפש בדוד גוגל.

והטיעון על היחס הישיר בין הבנה לחובה לעבור לבניית רמקולים- מאיפה הוא צץ ? בהגיון המוצע היו מאות אלפי בנאי רמקולים אם לא מיליונים. אין צורך להיסחף לטענות תלושות.
תשובה: הגיון? אתה אמון על ההגיון?:D(ורד)

והקשר המנדטורי שייחסת להבנה ובניה מחייב חברות מצויינות בלבד לבניית רמקולים- ואני פגשתי גם כמה גרועות או בינוניות. אז צריך להבין או לא צריך להבין כדי לבנות רמקולים ?
תשובה: חס וחלילה , לא טענתי שאתה מבין:D

לצערי אתה לא מנסה להיות פרטנר לאדיופיליה- וחבל, והסמיר לא נועד לצורכיך (או צורכי) אלא להציג לקהילה דיון והדגמה של חומר מעניין.

תשובה: אוישש באמת חבל.אבל תמשיך בפעילות הציבורית שלך להציג לקהילה תגליות מעולם החלל או הסימפוניה ה 41. רק תזכיר לי מתי עשית סמינר כזה, חופשי לקהל? חוץ מהתערוכה בכפר המכביה שם אנשים לא הבינו אם הם שומעים כוכב לכת או סתם יקום.
יש לך את הרמקול מעל שנתיים (כנראה) ועדיין מחפש לו הגברה?
תאמין לי שאין לך עניין להקשיב לרמקול , אלא להפיץ מנטרות
. אם בכל זאת , מישום מה תרצה, אני יכול לכוון אותך לאילו שיש להםאת הרמקול והם יוכלו להסביר לך. במקרה כזה תחליט לאן אתה רוצה לטוס: להולנד, לגרמניה, ובבלגרד (עוד כחודש יהיה שם עוד אחד)- זה יעלה לך כמו הובלה לחדר סתרים.

זה לא שונה מקונצרט שבו נגנים מופיעים לפני קהל, זה לא שונה מתערוכה מיקצועית בכל תחום שהוא, זה לא שונה מכל כינוס של אדיופילים בעולם שחולקים מידע והשוואה.
תשובה: זה שונה. קצת צניעות זה הכי טוב. הרי אתה לא אמן ואפילו לא מבצע.

אילן יקרי, אתה מביא נושא חדש לדיון או אתה ממשיך "לפרש" מה אחרים אומרים?(ורד)
 

KOOKE

חבר משקיען
הודעות
1,062
מעורבות
0
נקודות
0
התגוששות מילולית סבאבה..אם אתם נהנים מזה..

אני כהדיוט בתחום שלא מבין בדיוק על מה אתם מתגוששים אשמח להדגמה חיה של מערכות אקסוטיות/ נדירות וכו' + הסברים מה אני שומע ולמה..

כך הבנתי את הצעתו של אילן. לכן מתוך אינטרס שלי הצעתי ואני עדיין מציע את סלון ביתי לאירוח סמינר שכזה.

חוץ מזה גידי, חלק בלתי נפרד מכל תחביב זו "גאוות הבעלים" - תקרא לזה שוויצריות ומה שלא יהיה..זה חלק מהכיף...וזה לגיטימי בעיני

כך ממש מטיס/ בונה טיסנים יהנה להפגש עם שותפים לתחביב ולהפגין את ביצועי או יופיו של הטיסן שלו..

כך אספן של מכוניות עתיקות יהנה להראות בגאווה לשותפיו לתחביב את הענטיקה האחרונה שהוא רכש..

כך אודיופיל יהנה להפגין בגאווה באוזני שותפיו לתחביב את מערכת האודיו שלו ויכולותיה..

מה רע בזה ???

שלמה
 

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
סמינר? דיון? רמקולי שופר כנושא לדוגמה? הגברה מתאימה? SET מול קילוואט?
איפה. למה לדון בכל אלו ובדברים אחרים אם אפשר להתקוטט אישית, לתת ציונים הדדיים על חוסר הבנה וכיו"ב?
התזת בוץ הדדית הרבה יותר כיף, וזאת הסיבה שכל היאבקות בוץ נשית תמשוך יותר צופים מאשר דיון על מגבר שפופרות. אבל, מכיוון שאתם מן הסתם פחות סקסיים מהן (קביעה סובייקטיבית במסגרת מוגבלותיי המגדריות), הישארו רק בנושא, החכימו את כולם ועזבו את הבוץ
 

il1

מושעה
הודעות
331
מעורבות
0
נקודות
16
לגידי, נתחיל טענה טענה.

כל הוויית טענותיך היתה- תשחרר אותי מהשטויות שכתבתי, אבל אני אשמור עליהן באגף הטקסים. קשה גם לטעון דברים לא מדוייקים וגם לבקש לשומרם רק בגלל היותם 'לא נוחים'.

אני מציע שתיקרא את הדיון פעם נוספת- כתבתי שאני לא התעצלתי והלכתי למראה מקום שציינת על מגברי SET והתאמתם לרמקולים, אז אם ליחס לי טענות אז שיהיו בסדר הנכון.

הסתבר שאלו רמקולים ללא בס לחלוטין והם יותר מוניטורים מ' פול ריינג'- ומי חולק על מוניטורים והתאמתם ל SET ? ואותם מוניטורים במקרה בנויים עם אלמנט אחד שופרי ואלמנט רגיל למיד בס.

והתלהבותך מבניית 'כוורת' לתנועת האוויר בבס היא באמת משהו- זו טכנולוגיה יחודית לרמקול העתידי שלך בלבד, או שמא ראינו דברים דומים ברמקולים אחרים ?

אני מאחל לך רמקול מופלא- אבל רמקול הוא חלק מפילוסופיית בניית סטאפ, ואותה פילוסופיה לטעמי היתה צריכה להיפרס בסמינר.

החוסר חשק להציגה והחשאיות העוטפת את הסטאפ היא חלק מהסימפטום של אני לא מסוגל / יכול לחלוק חוויה. למה ? שכל אחד יסיק את מסקנותיו.

לצערך קיבלתי סקירה מקיפה על ציודך- ויש לי מושג מסוים על תוכניותיך העתידיות. האם זה הנתון שיכריע את נכונות הניתוח שלי את הכשלים בבניית הסטאפ הנוכחי שלך ? לא ממש, כי הסטאפ בנוי לא נכון- גם אם אתה מרוצה ממנו.

אני מציע שתישאל את נמר על ניתוח סטאפים שלי- לפני ששמעתי אותם.

ולמה לך לסמוך על דברי התיאורטים- אני עדיין מציע העמדת הסטאפ שלך כפי שהוא למול אותו רמקול עם סטאפ שאני הצעתי. חלל יש, מתנדבים להעביר איתנו את הבדיקה יש, כיבוד יהיה, מצב רוח נחתום באפסנאות- כמה רע זה יכול להיות.

סמינרים לקהל החופשי תמיד היו מוטו בשבילי- ביקשו בפורום הכתום על כבלים- אירגנתי, ביקשו המשך- הסכמתי (לא הגיעו), הגדלתי והצעתי פעם בחודש שיבואו להשוואות- היה קשה להם לארגן, שבוע שעבר ביקש חבר מפגש דו שבועי על מוזיקה- הסכמתי.

זה עובר את מבחן הפתיחות שלך לקהילה- או שמא אצטרך לחקות את הרגלי השב"כ שלך על מערכת מינימום.

אם חבריך בבלגרד הם דומים לידיעותיך האדיופיליות- אנא שמור אותם לעצמך.

יצא לי לבחון / לשמוע כ 10 הגברות שונות לרמקול שלי בשנה ורבע שהוא אצלי- ההחלטה במה לבחור באה לאחר שאני מכיר את הרמקול לאשורו.

(ואיזה כיף שעד אז אני יכול להנות ממוסיקה בלי לרכוש מגבר- פריבילגיה אמיתית).

ואתה 'צודק' מעבר לכל דמיון- אני באמת לא בעניין שמיעת רמקולים, אני שומע מוזיקה ובוחן רמקולים. שתי פעולות שונות שנערכות בזמנים שונים, ותחת תנאים אחרים.

גידי, אומן מבצע שמנגן בקונצרט נמצא שם לחלוק את כישרונו / ידיעותיו / ניסיונו, תערוכה או כינוס מיקצועי הם הדרך לחלוק איסוף מידע / חשיפת תובנות / שמיעת דעות וכדומה.

כל אלו תכונות שזרות לך לחלוטין- והן מאיימות על הווייתך האדיופילית. כל ההתפתלויות מסביב הן לא יותר ממשק כנפיים של פרפר- מרשים אבל לא ממש 'תופס'.

גידי, אני לא צריך לפתוח שום נושא חדש- אוסף החוויות שאתה מעביר בפורום יכולות 'לפרנס' מאות תגובות שלי, ואני עדיין לא 'אדגדג' את כולן.
 

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
אילן,

איזה מגבר הספק אתה קונה/קנית?
 

ram_bra

אוהב את התחום
הודעות
314
מעורבות
0
נקודות
0
לגבי הסמינר

ימי רביעי אחה'צ מאוד מתאימים לי.

בתודה מראש

רם
 

il1

מושעה
הודעות
331
מעורבות
0
נקודות
16
לתומר

אחרי שאקבל את האישור על העברת הכסף, והגעת המישלוח- אשמח לשתף.
במידה ויתעוררו תקלות- זו תהיה הודעה מוקדמת מדי.

הקניה היא של סט- כולל פרה, להתאמה מלאה.
 

diz1

חבר משקיען
הודעות
1,656
מעורבות
1
נקודות
0
פשוט מעייף

להסביר לך את אותה נקודה עוד פעם ועוד פעם ואף עוד פעם. כאילו משהו לא נקלט.
לגבי הסטאפ שלי- מצטער שהוא לא לטעמך.:( לא נורא. דרך אגב ממה שאתה ציינת לגביו והסבריך למה הוא לא טוב יש לך חדשות בשבילך, אתה לא יודע על מה אתה מדבר.
קודם תבין מה בידיוק יש לי, אחר תתחיל בניתוחים התאורטיים.
אותם ניתוחים שגרמו לך לקנות רמקול לפני שנתיים ולא להתאים לו עדיין הגברה.

לגבי הרמקול השופרי והגברת SET-אמרתי לך בעבר, כמה פעמים וגם עתה אומר- זה לא ציוד שהיה ברשותי וגם לא יהיה ברשותי. יש מבין?
מה שאתה חושב על הסטאפ בלינק שצרפתי - אני בטוח שהוא מאוד חשוב לבעל הסט אפ , לאור ניתוחיך המעמיקים על הנייר.
ממליץ לך לשלוח לו מייל להציג את עצמיך והרקורד שלך ולייעץ לו.
בכלל ממליץ לך לפתוח עסק של יעוצים כאילו על פי שעה. תיהיה ורדה ראזיאל של האודיו.
בהצלחה עם ההגברה החדשה. אני בטוח שעשית את כל החישובים בראש ונשמע עליה רבות כאשר תגיע וגם על ההגברה שתקנה לאחר מכן.
יום טוב ובהצלחה עם הסמנר שאתה מארגן(ורד)
 
מצב
הנושא נעול.

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור