טלפון אייפון נגד אנדרואיד - הקרב מקבל תפנית


asiko123

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
הגעתו של האייפון לרשת Verizon מסמן תפנית גדולה ביחסי הכוחות בין האייפון/iOS לבין מכשירי האנדרואיד. האם האנדרואיד ימשיך בקצב הגידול שלו או שמא האייפון ימשיך להוביל.
עד כה בגלל הבלעדיות של מכשיר האייפון ברשת של AT&T, מכרה Verizon וקידמה את מכשירי האנדרואיד בתור אלטרנטיבות למכשיר האייפון. לכולנו זכורים סרטוני פרסומות כמו זה של ה- Droid שהכיל ססמאות כמו iDon't ששיקפו את המגבלות של מכשיר האייפון לעומת מכשיר ה- Droid של מוטורולה שנבנה בשיתוף עם Verizon ומבוסס אנדרואיד. כעת עם הגעת האייפון לרשת של Verizon, צפויה החברה לקדם את הסמארטפון המבוקש. השאלה היא האם מכירות מכשירי האנדרואיד יפגעו כתוצאה מכך.

עד כה אפל הסכימה לתמוך ברשת של AT&T באופן בלעדי עם מכשירי האייפון בארה"ב, דבר שגרר לא אחת לביקורות קשות על תפקוד האייפון ברשת הסלולרית. כעת עם הצמיחה המהירה של מכשירי האנדרואיד בארה"ב שנמצאים בעקב של אפל, אחרי שעקפה את מכירות הבלקברי בצפון אמריקה, נראה שהגעתו של האייפון לרשת של Verizon הוא לא מקרי. הסיבה לכך כאמור היא ש- Verizon, הרשת הסלולרית הגדולה ביותר בארה"ב (שכוללת כ-93 מיליון משתמשים), הייתה עד כה הרשת שמכרה הכי הרבה מכשירי אנדרואיד בארה"ב.
אפל רוצה להלחם בקצב הגידול המואץ של פלטפורמת האנדרואיד, ולפיכך ההחלטה להשיק את מכשיר האייפון ברשת Verizon משקף את מלחמת הפלטפורמות בין אפל לבין גוגל. מעניין יהיה לגלות כיצד השקת האייפון ב- Verizon תשפיע על מכירות מכשירי האנדרואיד והאם האייפון ימשיך לשלוט בזירת הסמארטפונים בארה"ב. מה שכן נראה שהשקת האייפון, ברשת של Verizon, בגרסת CDMA/EVDO תגרום ליצרניות מכשירי האנדרואיד לנסות ולנצל רשת הסלולר בדור 4 שבחודשים האחרונים מתפרשת לאורך ארה"ב.

במהלך ה- Q&A באירוע בניו יורק, נשאל טים קוק, סמנכ"ל התפעול של אפל שהגיע בתור נציג החברה לגבי השקת מכשיר אייפון בטכנולוגיית LTE. קוק ציין שהסיבה לכך שהאייפון הגיע לרשת Verizon עם תמיכה בדור 3 (CDMA/EVDO) ולא בדור 4 (LTE) נובעת מ- 2 סיבות: האחת היא שנכון לעכשיו דור השבבים הראשון של טכנולוגיית LTE דורש שינויים בעיצוב/תכנון המכשיר שאפל לא הייתה מוכנה לעשות, ושנית נכון לעכשיו שבבי ה- LTE דורשים הספק גבוהה יותר ואילו אפל רצתה לתת למשתמשי Verizon, שרוצים את האייפון ברשת שלהם כמה שיותר מהר, את חוויית השימוש אותה מקבלים משתמשי האייפון ברשת AT&T מבחינת אורך חיי הסוללה.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור