מגבר איטלקיה מפונקת וג'נטלמן גרמני - איך זה ייגמר ?


yossie4

אוהב את התחום
הודעות
493
מעורבות
177
נקודות
43
תתחדש ותהנה
Bmc מייצרים מוצרים נהדרים (היה לי את העונג להנות מה טרנספורט שלהם עד לאחרונה)
 

ronengolanpt

אוהב את התחום
הודעות
267
מעורבות
333
נקודות
63
פוסט מדהים בצורת הכתיבה ובתוכן
ותתחדש רונן ידידי - רק כל טוב .
תודה אמיר , מעריך את זה
 

ronengolanpt

אוהב את התחום
הודעות
267
מעורבות
333
נקודות
63
תתחדש ותהנה. אתה אוהב הכל ב ג ד ו ל, מהצורה הפיזית של המכשירים, השלט, ובעיקר הסאונד. עשית שילוב של נותני סאונד בומבסטיים מהרמקולים דרך הכבילה וגם המגבר, יעבור לך עם הזמן.

האמת שהפידבק שלך מאד מעניין , כי הוא קשור לשאלה של מה אני מחפש ..

כשאני שומע מוזיקה , אני אוהב לשמוע סגנונות מגוונים , מזמרת ששרה סולו ומוציאה את הנשמה שלה בשירה , דרך אריק ושלום שרים ביחד בהופעה , חוץ מזה אני מאד אוהב הופעות גא'ז ,אני רוצה להרגיש את לואיס ארמסטרונג שר WHAT A WONDERFUL WORLD ,עם הגרון שלו , ועם החצוצרות הענקיות כאילו שאני יושב במופע גא'ז שלו בניו אורלינס עם בירה מתופף על השולחן , אני גם אוהב מוזיקה בריטית ישנה (אלטון , ביטלס ודילן וכאלה) , ומצד שני אני אוהב הופעות גדולות מהחיים , לשבת בסלון שלי ולהרגיש ביציע VIP בהופעה של לאונרד כהן עם קול הבאס המדהים שלו , או דייר סטרייטס עם מארק קנופלר הגיטריסט הזה הגדול מהחיים , כזה אני יש לי טעם מגוון ..

אז זהו , שסאונד מעודן כזה היה לי , כשהיה לי FOCAL 906 מדפי ולאחר מכן FOCAL 926 , הוא היה מדויק מאד עם רזולוציה מצוינת , ויכולתי לשמוע כל כל ניואנס בשיר ולהתרגש מהשיר , זה היה מעולה בשירים של זמר וגיטרה , או להקה קטנה , אבל בהופעות חיות זה לא היה זה , כשDIRE STRAIGHTS עולים על הבמה והמתופף מתחיל לנגן אני רוצה להרגיש את הבאס עובר לי דרך הבטן , וזה לא היה זה , וזה לא שניסיתי , אולי הוא היה קטן מידיי לסלון שלי ? ..

לכן כשהייתי אצל אמיר ושמעתי את הWOOFERS של ה8 אינץ של הDIVA CALLAS , הבנתי שזה מה שחסר לי , פתאום רובד תחתון שלם של צלילים נפתח , כאילו המתופף היה עד עכשיו בMUTE , ופתאום התחיל לנגן .. ;)

אני חושב שמערכת טובה אמורה לייצג את כל סגנונות הנגינה שאתה אוהב , ומה שאני גיליתי זה שמדפי או רצפתי קטן מידות יהיה מעולה לשירים שבו הVOCALS הוא העיקר , יובל דיין פותחת את הלב , שלום חנוך שמגלה כמה יפה בסאן פרנסיסקו על המים , BOB DYLAN ששר על התשובה שעפה ברוח וכאלה .. , זה מה שאתה אוהב , אשרייך , זוג מנורות ומדפי מושקע ואין משהו טוב יותר , אוהב עדין אבל מידיי פעם רוצה את MARK KNOPLER אצלך בסלון , אתה רוצה רצפתי ענק ובומבסטי ..

האמת שסאונד בומבסטי הוא לא הגדרה מתאימה , אני מחפש סטאפ שיודע להתחפש לפי הסגנון המוזיקלי שאותו הוא מנגן , אבל אני לא רוצה בומבסטי וצבוע , אני מעוניין בצליל הקרוב ביותר למקור ..

בנוסף אינני חושב שהמגבר הוא בומבסטי בצליל , למרות שהוא חזק וכבד יש לו צליל מאד ניטרלי ושקוף , כמו מישהו שנראה בריון ובסוף הוא הבחור הכי עדין בשכונה ..

לגבי הכבילה , אינני יכול עדיין להגיב , הCARDAS בהרצה ואין לי מספיק "שעות איכות" עם הPURIST לרמקולים , כשיהיה לי עוד מסקנות אשתף , אבל לפי הפידבק שקיבלתי בפורום לא מדובר בכבילה בומבסטית

אבל תודה על הפידבק , מעריך אותו
 
נערך לאחרונה ב:

simca

אוהב את התחום
הודעות
52
מעורבות
1
נקודות
8
יפה. נוגע בנקודה מעניינת שכל אודיופיל מכיר, המאץ' בין המגבר לרמקולים ואופי הסאונד שזה מייצר .
 

Chen_J

אוהב את התחום
הודעות
84
מעורבות
31
נקודות
18
כתוב יפה ונראה שגם נשמע יפה.
תתחדש. חווית החיפוש עושה את זה מתוק יותר
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור